Servisiranje vozila i reparacija sklopova

prethodna tema - sledeća tema

zac

#225
To su ti upareni horizontalci...sada se radi Weber 40 DCOE-27 :cool:

Ovako trenutno izgleda... 






zac

Jedan Weber 40 DCOE , prilicno zapusten, da ne kazem u ocajnom stanju. Oksidirao, blokirana osovina leptira, zalomljena dizna..itd itd...

Kompletno sredjen... doteran sto je bolje moglo.

Pre i Posle restauracije.















zac

Jedan Englez od Mini-Morisa....

Slike pre i posle reparacije.















zac

Jedan Ficin dvogrlac 30 DIC 10, ovoga puta u produkciji HOLLEY ..po Weber licenci.

Potpuno rasklopljen, ultrazvucno ociscen, zamenjene dotrajale dizne, dihtunzi, gumice, membrane, obrusene nalezajuce povrsine...

Pre ......







Posle .......     :cool:












lovac

Жац, где набављаш дизне за те старе карбураторе?

За репарацију склопова скидам ти капу. Свака част - прецизни механичар ти није раван!

zac

Hvala prijatelju...  :ziveli:
Dizne je jako tesko naci, uglavnom nabavljam polovne pa ih premeravam sa kalibrisanim trnovima..pa znam da li je erodirala ili ne. Ona koja je OK..nju montiram kao novu, a one koje su prosirene bacam u djubre.
Ima da se kupe i nove po Italiji, Engleskoj i Nemackoj...samo su cene paprene..

lovac

Кажеш дизна ''еродирала''?

То простим језиком значи да је рупа на дизни проширена услед дуготрајног протока горива?
То аутоматски значи и већу потрошнју горива, слабије сагоревање и сл.?

Сећам се, некада давно се у продавницама ауто делова могао купити комплет дизни за поједине типове карбуратора који су се уграђивали у заставина возила.

Zoran

U Subotici je bilo dizni maltene za sve karbutarore Lada i Fiata iz Poljske.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Tako je, samo takvu, erodiranu, diznu treba zameniti...ako je promer onaj kao sto pise na samoj dizni, nema potrebe menjati.

I sada ima da se nadju setovi za reparaciju IPI-ovih karburatora, za Jugice i keceve..ali su i oni sve redje..

Ima preko...kao sto rekoh..  eto, moguce ej da ima u Subotici.. ne znam za to.

Loganovac

Koji su to IPI-jevi karburatori?  :ces:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

Greska u kucanju...IPM-ovi karburatori / Industrija Precizne Mehanike Beograd

lovac

Жац, још једно стручно питање, везано за материјал за израду дизни.

Да ли је у питању нека врста бакра, бронзе, томбака, месинга или слично?
И колико квалитет материјала утиче на дуготрајан квалитет дизни. Односно, квалитет и састав легуре од које се израђују дизне код нас и у иностранству - да ли резултира трајнијим животним веком, везаним за еродиранје?

zac

#237
Uglavnom sve dizne, sa kojima sam se sretao, izradjene su od mesinga. mesing je jako otporan na eroziju...Moje misljenje da su erodirane dizne sa karburatora koji su mnogo kilometara presli...ne bih da licitiram, ali mislim na milion ili vise. U praksi se retko desava da je dizna erodirala, cesce se desava da je fizicki ostecena od nestrucnog ciscenja ili pokvarena prilikom odvrtanja iz tela karburatora. Dizne koje u sebi imaju nepovratni ventil, celicnu kuglicu, one propadaju zbog korozije kuglice ili ostecenja na mestu nalezanja kuglice...pa gube zaptivenost.

zac

Jedan od Rovera 3.0 ....

Pre i posle.....


















Aleks