Dacia Sandero II

prethodna tema - sledeća tema

speedo

#105
Pojavio se i u Bosni.
http://www.klix.ba/auto/noviteti/novi-trojac-iz-dacie-stigao-u-bih/130131183

Po meni poštena cijena (14.874KM ~ 7605 E), auto ima 4 airbaga i ESP za razliku od prošlog koji je imao samo 1 airbag u ambiance opremi.

saša61beograd

Ko se odrekne fabričke muzike,metalik boje i deljive klupe,voziće TCe za manje od 9000,ako postoji ta mogućnost.Nije nezanimljivo.
I 1,2 verzija ima očekivanu i razumnu cenu.

Zoran

#107
Na bosanskom cijenovniku nema bazne varijante. Najjeftiniji je 14 878 KM.
Sam svoj gazda - vazda.

samsung

Od prijatelja kum radi u jednom prodajnom salonu dacie u NS i posto ga zanima novi sandero danas je bio kod njega i dobio informacije da prodaja pocinje od ponedeljka 04.februara i da su cene ovakve (modeli sa klimom) sandero 1,2  7790e, tce model 8500 i sandero lpg 1,2 8500e...
pozdrav iz St.Pazove

miki-bgd


silent

Citat: samsung poslato 02.02.2013. - 00:29
sandero lpg 1,2 8500e...

Pa nije valjda da su konačno odlučili da uvoze i ovu verziju?

saša61beograd

E ovo je već vrlo interesantno.Ako LPG instalaciju potpisuje Reno,onda otpada rizik sa tursko-poljsko-tajvansko-kineskom mešavinom delova (izvinjavam se ako sam nekog izostavio).Takođe,to budi nadu da je naš TNG dostigao neki EU standard.Onda će i najveći skeptici razmisliti o vožnji na plin.
I Tce verzija za istu cenu je vrlo zanimljiva;sa težinom oko 1000kg i onakvom krivom obrtnog momenta novi Sandero će biti,predpostavljam, jako živahan auto i zabavan za vožnju.

Loganovac

Teraš me da offujem... svako može da bira da li hoće mešavinu delova ili će ugraditi brend. Zaboravio si da i sada dosta nas vozi EU kvalitet - italijanske i bugarske sisteme, klot, nemešane.
Ono što je dobro u varijanti fabričke LPG instalacije je - sve! Niko te ne pita šta će ugraditi, nemaš pojma (i ne interesuje te) koliko je to koštalo, servisiranje se radi u redovnim intervalima kod ovlašćenih, nema zezanja... U potpunosti podržavam fabričku ugradnju i u ono vreme bih bez razmišljanja kupio takav model da je bio u ponudi.  :to:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

LeNgenda

Za zivahnost me bas briga ako za 8.500 evra imam i klimu i fabricki plin u 1.2 16v.

Evo TNG skeptika kome se ovakva ponuda svidja.

I naravno, u tom slucaju Logan, zbog veceg gepeka, a za iste pare.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

Ovo je Glas razuma!   :cool:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleksandar


ppejic

Danas ga videh kroz izlog u salonu Rtanj Commerce-a, iskreno, nisam impresioniran ni malo. Lodgy je ostavio vece impresije.

Zoran

Aleksandre, datum na ovom cijenovniku je malo luckast  :rtfm: :fiju:...
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Potpis: baba Vanga, vračara (predviđanje za kraj 2013) :Smiley:

Nego malo sam zagledao šta se nudi od opreme. Jasno je zbog čega Dacia ne spušta cenu svojih modela - podiže nivo opreme u osnovnoj varijanti, a i u ostalim opcijama. ESP+ASR u osnovnoj verziji bili su u domenu snova pre nekoliko godina: servo volan, 4 air baga, klima, centralno daljinsko zaključavanje i još par sitnica čine da je osnovna verzija danas maltene bolje opremljena nego nekadašnje najskuplje. Uz istu cenu od 7780EUR izlazi da je taman za toliko Dacia pojeftinila, a to nije malo - bar 2 somića.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

krle

Ako na cenu Laureate 1.2 16V dodam   metalik boju,alu felne,električno otvaranje zadnjih stakala i rez.točak onda bi za iste pare dobio   :

-Savremeniji motor
-Upravljač podesiv po visini
-Komande radia pri upravljaču
-Bočne vazdušne jastuke
-ESP + kontrola proklizavanja
-Samozaključavanje vozila u vožnji
-Merač spoljne temperature
-Ručke na prednjim vratima