Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

szs

Citat: Veterinar poslato 09.10.2016. - 20:32
Novi Logan nema pojaseve podesive po visini. U uputstvu za upotrebu piše kako se podešava visina, ali to nije slučaj sa automobilom koji je meni uručen. Svetlo u pretincu ispred suvozača i dalje ne postoji. Novi Logan se lošije ponaša na neravnom terenu o odnosu na stari. Naravno, to mi se ne dopada.
Meni ne smeta to podešavanje po visini jer sam nekakav standard za auto industriju (183cm) ali mojoj gospodji jako smeta. "Kolje" je tačno po vratu jer je niža od mene 10cm.
Velika mana i po meni, naročito što na 1.4 to ima a stariji je 5 godina.

Što se mene lično tiče, najviše zameram presvlakama i sundjerima na sedištima koje su i na starom i na novom zapaljive do te mere da i najmanji žar od cigarete daje kao rezultat rupu koja se vidi iz aviona.
Za 44 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

dekiv68

+1 za nedostatak podešavanja visine prednjih pojaseva (to čak imam i u starom Puntu), ali mi se zato dopadaju utori za ubadanje brava zadnjih pojaseva, levo i desno od naslona zadnjeg sedišta.

vujanovgoran

Podesavanje pojasa po visini je na laurete paketu.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Vihor

Ali ovo sto mi lupka u krovu auta, cu da poludim do sledeceg servisa.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

bugi

Ne vezano dal smeta il ne, smatram da je sramota sto podesavanje visine pojaseva nije standard od base-a, a ne tek od laureate, ipak je to bezbednosni sistem!!! A i ne kosta djavo ipo...

saša61beograd

Košta oko 5 evra (recimo).Na milion proizvedenih Dačija to će Reno-a koštati 5 miliona evra!To nije malo čak ni za giganta.Posebno što je ovakvih ušteda mnogo,ne vide se na prvi pogled.Zato je Dačija to što jeste,sa takvom idejom je i nastala kao brend.
Podešavanje visine pojaseva nije atraktivan deo opreme.Umesto njega ugrađuju se druga sokoćala koja privlače kupca (senzori,ekrani,automatsko ovo,ono...).A cena ostaje ista kao i pre 10 godina,čak i niža!To bi kao trebalo da mi se svidi,a zapravo mi se uopšte ne sviđa.Trpaju ono što se vidi i produžavaju spisak opreme,a uskraćuju ono što se ne vidi na prvi pogled,a važno je.Zato i jesu uspešni.

Keka

Mozemo i ovako formulisati situaciju: danas Logan koji je sustinski isti Logan od pre 12 godina, nakrcan opremom, sa savremenim motorima, kosta isto kao Logan pre 12 godina.

Treba da plate porez na ekstraprofit.  :Smiley:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Vihor

Ne svidja mi se to da kad sedis sa komsinicom na parkingu u mraku ne mozes da iskljucis sva svetla, ili je dnevno ili pozicija, kad ugasis kola onda je hladno     :hihi1: :place:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

mladja73

Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Daniel

Citat: Vihor poslato 11.10.2016. - 06:08
Ne svidja mi se to da kad sedis sa komsinicom na parkingu u mraku ne mozes da iskljucis sva svetla, ili je dnevno ili pozicija, kad ugasis kola onda je hladno     :hihi1: :place:

Uh, uh....ako dodamo lošiju zvučnu izolaciju, ovaj auto uopšte nije za q*valuk.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Ne sviđa mi se što su na MCV modelu probušena peta vrata da bi se pričvrstila tablica i što rupe nisu zaštićene ni na koji način.

Vihor

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

jovan

Dopadaju mi se spoljni retrovizori, preciznije njihova savitljivost i elastičnost. Provereno. Više puta.

zzechner_sk

#704
Citat: Veterinar poslato 21.10.2016. - 12:26
Ne sviđa mi se što su na MCV modelu probušena peta vrata da bi se pričvrstila tablica i što rupe nisu zaštićene ni na koji način.

1. Da se dovežem na vrata: veliki kut otvaranja (drugi zgob) je zaista preširok, imam dojam preko 75-80 stupnjeva u odnosu na zatvoreno stanje. Meni sa volumenom od 125 kg je dovoljan i prvi za ući i izaći, no trebalo je vremena da se na to priviknem. Naročito u garaži, ako ne iskontroliraš vrata "odu sama" i zveknu o zid  :badmood:. O suvozači(ca)ma da ne govorim: redovno im vrata "pobjegnu", pa ako se sjetim i stignem upozoriti - ok, ako ne - gotovo redovito "zveknu" o susjedni zid ili auto na parkingu (što naravno izaziva najmanje neprijatnost :ljut:).

2. Ona prednja donja crna lajsna (ispod veznog lima) je pričvršćena nekakvim jadnim plastičnim čepićima. Neki dan sam se na uskom seoskom putu okretao silaskom unatrag u livadu preko nekakvog kanalića i kad sam izlazio, nisam imao prostora ići ukoso nego okomito na zemljani pokos puta pa sam njom zakačio zemlju, od čega se izvukla sa čepića (ima nekakve proreze kroz koje se samo nataknu čepići). Otišao sam u servis pa su mi to zamijenili/pričvrstili običnim vijcima ("plehšarafima"), jer imam dojam da bi se isto dogodilo i u malo dubljem snijegu...Ajd nisu ništa naplatili, bili su realni... Nisam se saginjao i zagledao stražnju (onu ispod odbojnika) no vjerojatno je isti sistem "pričvršćenja".

3. Manje bitno, ali kad se već hvale prostorom za odlaganje u pretincima - bez obzira na volumen koji mogu primiti, nisu praktični kao npr. oni u mojim Accentima. Oni "profilirani" ispred mjenjača koji bi trebali služiti za boce, ne primaju boce od 0,75 l (a kamoli od 1,0l), a i zA boce od 0,5 l slab su oslonac te nikakav za limenke koje se prevrću, kao i papirne šalice za kavu :fiju: Npr. Hy Accent iznad komandi grijanja/ventilacije ima onu "policu na izvlačenje" s okruglim otvorima u koji se uvale "kafe za poneti": stari iz 2002. ima jednu sa dvije rupe, a redizajn iz 2005. ima čak podijeljenu "za vozača i suvozača posebno" (izvlače se nezavisno), koje su vrlo praktične i ergonomski na odličnom mjestu. Mislim da to nije takav trošak u usporedbi sa svim što je od opreme ugrađeno u auto (tempomat, komande audio sustava na volanu, boardcomp, S&S, ABS, BAS i EBS, itd...) Takodjer nedostaje pretinac s lijeve strane volana, meni uvijek potreban za razne sitnice...

Jbg, meni takvi pretinci i odlagališta veoma znače naročito na duljim putovanjima dosadnom autocestom...

Za pohvalu, svakako dubina i širina te udobnost stražnje klupe na kojoj sam se ljetos nekoliko puta slatko ležeći naspavao (doduše savijenih nogu) dok me draga nakon ponoći neki put vozila sa epikurejskih epizoda  :whistling: nepoznatim krajevima. (Tu je prednost navigacije, ne trebam biti budan da asistiram na kojem raskrižju kojim putem okrenuti  :to:, noću je ženama orjentacija slabija strana  :njanja:)

2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium