Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Nije to MAP (Manifold Absolute Pressure) senzor, već ono što si i ranije pominjao - senzor pritiska gasa.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

panta

Ovaj na slici je dvostruki senzor MAP i pritisak gasa. S tim da rezultat merenja MAP ide u računar gasa (računar motora - za benzinski pogon) je nezavisan.

Loganovac

Da bi bio MAP mora biti direktno povezan sa usisnom granom. Ja tu vezu na slici ne vidim.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dizelas

Kod mene bio isti slučaj, na oko 3500 o/min pri jačem gasu prebacivao na benzin uz pištanje (usput, uređaj Zavoli-kompletan set, vozilo Opel Zafira). Dijagnostikom utvrđen manjak pritiska gasa u datom režimu, daljim čačkanjem ustanovljeno veliko začepljenje isparivača prljavštinom iz gasa, nisam mogao da vjerujem svojim očima na šta je ličilo, ne znam kako je uopčte gas prolazio kroz isparivač (iako su filteri mijenjani više nego redovno). Nakon čišćenja isparivača i vanredne zamjene oba filtera, sve OK.

Moja preporuka na osnovu iskustva da se izvrši provjera isparivača.

drzarkod

Moj filter bio pun blata....poplave....

panta

Citat: Loganovac poslato 24.12.2014. - 00:16
Da bi bio MAP mora biti direktno povezan sa usisnom granom. Ja tu vezu na slici ne vidim.

Sakriveno sa donje strane su dva priključka za tanja gumena creva koja se jedva naziru na slici.

nenad1973

#186
Posedujem Sandero 2009g, presao 73000km sa ugradjenim tng(landirenzo) uradjen servis tng i stelovani ventili.Problem je u tome sto kada je hladan i kada dostigne temperaturu(2 crte na pokazivacu) prebaci na plin ali odmah vrati na benzin,kada ga ostavim da malo odstoji on posle normalno radi.

Keka

Odes kod majstora koji ima adekvatan softver, prikljuci auto i ocita parametre kada se to desi i znace gde je problem. Onda napises ovde sta ste ustanovili.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


nenad1973

Problem je bio u map senzoru i sada kada je zamenjen radi bez problema

Loganovac

Hvala na ovom iskustvu, nešto smo naučili!  :to:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Saja174

Hajde da cujem misljenje nekog ko se vise razumije. Danas bio na redovnom servisu plina, promijenjen filter gasne faze i pregledan komp, sve je uredu osim jedne stvari. Momak koji radi u servisu u Sarajevu mi rece da su ovi u Zivinicama gdje sam ugradjivao plin pogresno spojili senzor pritiska gasa. Senzor treba da bude iza filtera gasne faze, a oni su ga stavili ispred.

Moje misljenje i logicko razmisljanje kao laika je da ovo moze uticati na rad motora, jer vjerovatno na osnovu MAP senzora gasni ECU generise interval dizne, kad je filter gasne faze nov i cist, nije problem, ali nakon nekog vremena kad se zaprlja, MAP daje jednu vrijednost, a u stvarnosti je druga.

samsung

Meni je map bio ispred filtera gasne faze brzo se zaprljao i poceo da zeza. Pisao sam o tome ovde. Sad je taj senzor iza filtera gasne faze i za sad funkcionise ok.
pozdrav iz St.Pazove

drzarkod

Meni je iza i sve sljaka o.k. vec 18000 km. :too:

Saja174

Evo i novih problema sa plinom.

Dakle, pri prebacivanju na plin, ako je auto u leru, u skoro 90% slucajeva se ugasi, nekada i po par put za redom. Takodjer, jako nezgodno moze biti i kada se ukljucujes na raskrsnici, da auto u tom momentu prebacuje, pa hoce - nece, cuka, pa djelujem kao po*enik koji jos nije naucio baratati sa kvacilom, a moze se bez problema desiti i u pola raskrsnice da se ugasi, ako nisi makar narokao gas na 2.000rpm, a obizrom da sam ja lagan na gasu i kretanju, postoji velika mogucnost da se to desi.

Uglavnom, prvo jutarnje prebacivanje prodje bez problema koliko sam upratio, problem nastaje kada ostavim auto pola sata, auto se malo ohladi, u trenutku prebacivanja na plin hoce se ugasiti. U pocetku ovaj problem nije postojao!

Ventili stelovani prije 9.000km, filter gasne faze promijenjen neki dan, svejcice promijenjene prije 9 hiljada km, bobina bi trebala biti dobra, jer jednom kada prebaci na plin radi kao sat. U cemu bi okvrino mogao biti problem? Jedino jos dajem sansu, da je problem u benzinskim inejtorima, da u trenutku prebacivanje ne zatvore, pa se motor od prebogate smjese ugusi. Jer i kasnije kada ga probam upaliti vergla malo duze, kao da je presaugao. Dajem dobre sanse za ovo, jer od 9.000km na plin, auto je samo 40km vozen na benzin (ovdje ne racunam ona redovna vozanja na benzin, dok ne prebaci na plin), ali onda nije jasno, zasto ako sam ga ugasio prije minutu, nece praviti problem da opet prebaci na plin.

Svaki savjet je dobrodosao.

kiconix

Da li si resio onaj problemcic sa senzorom pritiska?