Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Mislim da smo mnogo pisali o sličnim problemima. Koliku potrošnju ti prijavljuje dok voziš na gas (milsim, koliko više nego kad voziš na benzin)? Pitam zbog toga što uzrok ovakvog ponašanja može da bude neodgovarajuća mapa, pa u trenutku prebacivanja imaš totalno lošu smešu. Da li imaš probleme pri paljenju, onako kao kilavo da prihvata, malo duže mora da se zavergla?
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

samsung

Pali lepo lepo ide na benzin i na plin. Potrosnja je oko 9 litara plina. Prebacuje u toku dana sasvim normalno pod uslovom da nije motor totalno rashladjen. Sta vise problema nisam imao vec sad ovo kako je zahladilo to mi se desava. Bio sam kod dva majstora za gas kazu da je mapa u redu i da ne prijavljuje sam uredjaj nikakvu gresku....
pozdrav iz St.Pazove

Loganovac

Citat: Loganovac poslato 25.10.2014. - 20:44
Koliku potrošnju ti prijavljuje dok voziš na gas (milsim, koliko više nego kad voziš na benzin)?


+5%? +20%? -20%?
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jasho

#153
Idi našteluj ventile, o  :ziveli: da su oni, imao dva puta isti problem, i isti rešen štelovanjem ventila, ono što je u ovoj tvojoj priči simptomatično, što možeš i sam da proveriš, jeste da ako je isklučen plin, i auto ide na beMzin, isto će da se desi kad je hladan motor, kako je zahladnilo to se sve više oseti!!! Ventili! :friends:

samsung

Bord pokazuje 7,5 do 8 potrosnju a stvarna je potrosnja oko 9 l tng a....na benzin mi se nikad nije ugasio....samo kad prebaci na plin i to izbacim iz brzine obrtaji padnu i ugasi se. Ako vozim i ptebaci na plin i prodje vremenski odredjen period i motot se dodatno jos ugreje u voznji npr. na 60 c i izbacim iz brzine tada se nece ugasiti.
pozdrav iz St.Pazove

jasho

Koliko crtica na temparaturi motora imaš kad ti prebaci na gas, ne verujem više od dve, hladan motor, probaj isključiti gas i testirati, teoretski moć da bude kombinacija podešenosti sistema kod prebacivanja, ne bih o tome jer sam laik, Slavko bi to bolje objasnio (i već mi je objašnjavao :respect:), ali i dalje tvrdim o  :ziveli: da su ventili.

Moj slučaj, na 58 kkm ugradio gas, na 85 kkm, počeo da se gasi upravo ovako kao i kod tebe, naštelovani ventili na 87 kkm i rečeno mi sledeće štelovanje za 30 kkm, na 107 kkm opet počeli da padaju obrtaji i osećaj da će da se ugasi (jednom se ugasio), naštelovani ventili na 109 kkm tj. pre 20ak dana, nema više bilo kakvih simptoma, motor radi odlično!

samsung

Imam dve crtice...za pocetak cu nastelovati ventile ionako to nikad nije radjeno pa cu dalje videti....
pozdrav iz St.Pazove

bocca

Imao sam davno iste simptome. U garanciji par puta prijavljivao i nikad mi nisu rešili. Kasnije jedan majstor konstatovao da samo prerano prebacuje na gas (npr uvek posle 30 sekundi bez obzira na temperaturu) ali da na kompjuteru ne može to da sredi. A sredio je tako sto je postavio termostat u rashladnu tecnost motora namestio tako minimalnu temperaturu za prebacivanje na gas i nikad se to više nije desilo. Naravno, sve me je to koštalo par hiljada dinara. Ali radi. Probaj da to spomeneš nekom majstoru pa da vidiš šta će ti reći. Pozdrav

kiconix

Ventili, pogotovo ako nikad nisu stelovani.

Loganovac

A kako se onda kod mene slično dešavalo pa je ispravkom mape prestalo? (Za neupućene, ventili su na K4M motoru uvek naštelovani).

:ces: Ili beše zamenom filtra gasne i tečne faze???  :huh:


Davno beše...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

samsung

Kod mene prebacuje na 40c....Oba filtera nova . Dva majstora proverila mapu i podesavanja  i kazu sve u redu.
pozdrav iz St.Pazove

Loganovac

Koji beše uređaj imaš? Da li si išao u specijalizovani servis ili kod "slobodnih strelaca"?
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Tipican problem za vremesan (i rastelovan) uredjaj. Dinamika hladnog, mlakog i vruceg gasa (TNG) nije ista, pa pri "hladnom" motoru ima previse gasa i zato se zagusi.

Treba korigovati mapu i parametre za prebacivanje na TNG, ali treba i nastelovati ventile. Ne terati motor u obrtaje u momentu kad prebaci i neko vreme posle toga.

Posto je auto sa BC, lako je izvodljiv sledeci test: na ravnom otvorenom putu, pri konstantnoj brzini, BC staviti na pokazivanje trenutne potrosnje. Gledati potrosnju, koja moze da varira +- 0,1 l. Zatim prebaciti na benzin i gledati potrosnju. Ne bi trebalo da dodje do promene potrosnje. Ukoliko dodje, mapa nije dobra.

Ovo uraditi pri razlicitim brzinama.

Potrosnja od 9 litara u kom rezimu?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


samsung

Uredjaj je ugradjen u ac Babic pre manje od godinu dana bio sam na servisu svi parametri su bili ok i rece mi da je verovatno zbog loseg gasa. Uredjaj je presao oko 20.000km. Potrosnja mi je oko 9l u mesovitom rezimu sa kratkim relacijama po mestu i cestom voznjom Pazova-Batajnica -Zemun
pozdrav iz St.Pazove

Saja174

Od ugradnje plina sam presao cca. nekih 8.000km, i od prije par dana mi se pojavio problem.

Dakle, kada hocu malo bolje da ubrzam i zavrtim Sandera na nekih 4-5.000 rpm plinski uredjaj zapisti i prebaci na benzin, kada se auto vozi konstantno i normalno (do nekih 3.000 rpm) nema nikakvih problema. Je li moguce da je u BiH plin toliki odron da su se vec zacepili filteri?

P.S. Naravno, gasa je bilo dovoljno, sigurno preko pola rezervoara.