udobnost sandera na dugom putovanju

prethodna tema - sledeća tema

Wucko

ako laže računar, lažem i ja vas (a ne laže  :laugh1:). Napunio do vrha pred granicu na auto putu i resetovao i to mi je izbacio kad sam krenuo. Mislio sam i ja da je puno al kad pogledam da u gradu i van njega ne prelazim preko 2000-2500 obrtaja onda mi bude jasnije. Kad vozim 130km/h onda je obrtaljka oko 3250.

DeepBlue

Ako su sedista u Sanderu ista kao i u Loganu onda bi trebalo da je jako udobno.
Niti previse mekano niti previse tvrdo.
Jedna od najduzih relacija mi je 2 x 36 sati skoro neprekidne voznje ~1900 km ...
Cak i sa spavanjem u suvozacevom sedistu na kraju izadjoh iz auta kao da sam vozio sat vremena.

Zoran

Juče sam prešao u jednom dahu (sa prikolicom naravno) 540 km - ni traga od umora.
Sam svoj gazda - vazda.

goran79

#33
Evo vratio se sandero iz Berlina. Predjeno 1000km, dvije osobe skupa 200kg, prtljage 100kg, doslovno przen non stop po auto putu, vecinom 140 150, potroseno 74litara benge. Imam osjecaj sto vise km ima na satu da manje trosi. 1000km presao za 10sati i 15min, ni traga umora. Naklon mom sanderu!!!! :ziveli:

kapsid

Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

Loganovac

Neverovatno niska potrošnja, čak i ako je u pitanju kvalitetan benzin. Što se udobnosti tiče, nema šta da se priča sve dok pored stanja kičme ne pomenemo i uši.  :hihi:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

goran79

#36
Ovo je drugi put sa takvim putom u komadu i nijedanput me nije zabolila kicma. Sicevi su meni udobni. Vise sam imao problema sa udobnosti siceva na octaviji. Sto se tice buke? Ma to je zanemarivo.

montenegrino

#37
Nisam isao sa Sanderom na neki duzi put,najvise 100-120km, ali nisam bas odusevljen udobnoscu,zapravo polozajem za volanom i posledicama koje proizilaze iz toga. Ili ja mozda ne znam da adekvatno podesim sjediste,ali uvijek izadjem iz auta sa  osjecajem zamora u ledjima i nogama. U voznji sam nekako uvijek malo nagnut prema naprijed,pa mi gornji dio ledja nema uporiste, mozda je to razlog.Sad sam uspravio naslon ono bas radikalno, pa cu vidjeti hoce li biti razlike. Inace uporedjujem polozaj u voznji sa mojim prethodnim autom (Ford Fiesta 98.) i meni je velika prednost na strani Forda. Isao sam vise puta na duge ture, jednom 830 km,iz cuga,sa par kracih pauza (15-ak min) i jednom duzom od sat vremena za rucak, i ja sam izasao iz Forda kao da sam ustao iz kreveta.Doduse dobar dio tog puta je bio hrvatski auto put,pa je mozda i to razlog, ali generalno, imam utisak da mi je Ford bolje 'legao'. Da napomenem da sam 'standardne' konstitucije !

LeNgenda

Levom nogom pritisnuti kvacilo do kraja, ugao u kolenu treba da bude oko 110-120 stepeni. To je reper za udaljenost sedalnog dela sedista od pedala.
Ruke u polozaju "15 do 3", ugao u laktovima oko 90-100 stepeni. Kada oslonis ramena na sediste potpuno, naravno, glavu ne naslanjati na naslon za glavu. Zadnjica do kraja uz naslon, bez zavaljivanja. To je reper za nagib naslona.
Sa ramenima na sedistu ispruzis ruku i unutrasnjom stranom rucnog zgloba treba da dodirujes vrh upravljaca, a da saka moze slobodno da visi preko njega.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

david

2010 isao sa Loganom na more i presao 2100km, 2011 presao 2300km a ove godine 1600km umor nisam osetio. Pre Logana isao sam sa Fordom i sa njim je OK a pre toga sa Volvom e taj me je slomio a kocnica ubi Boze, koleno nateklo zato Dacia je  :hall: .

Vihor

pre Logana, golf II i golf III, jedanput u 6 meseci obavezno ukočenje (L5S1), od kad sam uzeo logana ja više tih problema nemam  :wav:  , a stvarno, sad na Daciji pikniku smo prošli oko 800 km i stigao sam kući odmoran, kao da nisam vozio. Meni toliko odgovara i sedište i visina auta prilikom ulaska i izlaska da nemam reči.

Dacia  :respect:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

david

To ulazenje i izlazenje nema cenu. Imamo Forda Escorta pa to je kao da sedis na asfaltu a tako je u Honde koju kolega ima, kad vozis u rikverc vidis tablicu pozadi.

Ljuba82

Najvise predjeno u cugu 500 km...sa pauzom zbog dolivanja goriva, ne zbog odmora. Licno sam prezadovoljan!!! Ne znam kako je na zadnjoj klupi.

Da napomenem da je u pitanju Sandero Stepway.

Zoran

Juce u komadu sa prikolicom 703 km. Dvije pauze od po sat vremena za obrok i odmor. Da mi je nekada bilo ovakav auto...

P.S. Imao sam ja i M123D240 desetak godina ali neka meni Sandera  :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

Juce 1100 km "u cugu" , predgradje Minhena - Beograd. Sa tri pauze na benzinskim pumpama i oko 40 min zadržavanja na H-SRB granici putovanje je ukupno trajalo 10 sati i 20 minuta. To znači da je prosečna brzina kojom smo putovali bila oko 120 km/h.  :ha:   Par sati pre pauze u Minhenu, putovali smo zbog saobraćajke od Stutgarta do Minhena preko pet sati, iako smo računali da će nam biti potrebno dva sata. O utiscima i destinacijama biće pisano u drugim temama, ali bih ovde napisao samo da smo u autu proveli oko 16 sati u toku dana i da, osim umora od vožnje, nema drugih (fizičkih) tegoba. Stepway je sjajan!