Novi Logan

prethodna tema - sledeća tema

Andrix

Ja ne znam danas da ijedna kola prave od pocinkovanog lima, bar u srednjim klasama, cak je i skoda to izbacila a nekada su imali pocinkovan lim, sto zasigurno znam
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

markofpi

Obratite paznju na sitne detalje:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=zMpm4FGbKxQ&feature=endscreen
Meni su zapali za oko farovi sa odvojenom optikom za oboreno i dugo svetlo, retrovizori sa integrisanim pokazivacem pravca, komante za prozore na vratima, alu prsteni oko maglenki, malo drugacije osvetljenje instrument table, pregrada za sitnice na sredini kokpita sa poklopcem i slicno.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Samo sto takvog nema kod nas  :D
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


markofpi

Mozda ce kao takav stici u nekoj facelift verziji.
Inace ista emisija, samo predstavljanje Reno Sandero Sepway-a, nadjite na youtube i pogledajte komande klimatizacije. Nista revolucionarno ali opet oku dopadljivije i estetski lepse.

Svarog

Bejah i ja neki dan na sajmu, mada jednog novog Logana svakog dana gledam na taxi stanici kod mene na poslu. Sve u svemu sviđa mi se, iliti rado bih ga posedovao. Sviđa mi se što je komandna tabla nešto uspravnija i podignutija, a instrument tabla kao da je malo bliža ka vozaču, pa se ima bolji utisak za volanom. Ovako na brzinu pogledano, čini se da je završna obrada sasvim dobra, a vidim da su se i u gepeku malo potrudili. Nije mi jasno zbog čega nisu dizalicu malo bolje postavili, mislim da je na starim Loganima bolje smeštena.
S druge strane, imam utisak da je plastika na vratima čak i slabijeg kvaliteta nego na našima Loganima, ali je sveukupno plastika u autu nešto prijatnija za oči i prste. Malo sam pipkao i kuckao plastiku i u drugim kolima i imam utisak da je u mnogim od njih to približno isti kvalitet, kad govorimo o kolima istog ranga cene. I Pežo 301 kad malo kucnete ispred suvozačkog mesta plastika nekako šuplje odzvanja, i jasno je da je veoma tanka.
A da novi Logan smrdi unutra, to stoji. Čak mi je u prvom trenutku bilo malo neprijatno.
Sve u svemu Logan je napredovao i mislim da opet predstavlja najbolji odnos cene i kvaliteta na našem tržištu, ako se zanemari 500L Nacionale (koji u stvari svi mi po malo plaćamo iz poreza da bi se vozili samo neki).

Andrix

Jeste fin ovaj gore naveden Logan ali zato pise i Reso, mozda je tu "kvaka"
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

Na novom Loganu sedišta su primetno bolja i mekša.
Ni jedan kvadratni cm limarije,bar ono što se vidi, nije ostao isti,rekao bih da je ovo stvarno ozbiljno promenjen auto.Nadam se da je to da bi Logan bio bolji,a ne da bi fabrici bio jeftiniji u proizvodnji.Videćemo.
Nažalost,nema više rukohvata na krovu pozadi,nema čak ni rupa za naknadnu ugradnju.
A što se mirisa tiče,miriše kao da je u njemu prenoćio čopor pokislih kučića.

VaskezNS

Prezentacija - saznajte više o tehnologiji novog Logana:

http://www.dacia.rs/modeli-dacia/novi-logan/tehnologija.html

GREŠKA 404 - STRANICA KOJU STE TRAŽILI NE POSTOJI

:bonk:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

LeNgenda

Bio na Sajmu juce.

Evo ni danas ne mogu da se otresem uzasnog utiska koji je na mene ostavila plastika u novom Loganu. Pazi kad sam docekao da JA Daciji najvise zameram to kakva je plastika.

U mom Sanderu plastika ima odredjenu teksturu, cvrsta je na dodir i lupkanje i ima normalnu dozu boje, tj. pigmenta i sjaja, iako nije ni lakirana niti bilo sta slicno. Enterijer je dvobojan i svetliji deo je u nekoj normalnoj nijansi koja se slaze sa tamnijom i ostatkom enterijera.

U novom Loganu plastika deluje isprano i jeftino, tekstura je krupnija i plitka, svetliji deo enterijera je nekako sugavo plavicast, ovaj tamniji je kao da je neko presao nekom sitnijom smirglom ili slabim rastvorom acetona, stvarno nisam mogao da verujem.
To mi je jedina prava zamerka. Miris i nije narocito intenzivan, mada se ne moze zanemariti, ali je daleko od smrada u Sparku ili Nivi.

Kvake su isto od te neke krte i isprane platike, skroz bezveze, kao da su pet godina bile na suncu.

Sa druge strane, sedista su za klasu bolja, cak izvrsna, ja sam odusevljen kako guza lepo upadne i lumbalna podrska lepo dodje na mesto, bocna podrska je isto izrazenija, sedista su ukupno meksa, pozadi sedalni deo nije ravan i ujednaceno tvrd, vec postoje dve mekse zone i za guzu i za ledja da upadnu.
Sedista su najjaci utisak jer sam isti osecaj imao u novom Cliju, mislim da su i sedista ista.

Cuveni zvuk zatvaranja vrata je konacno postao vazdusastiji, bez zveckanja pri zatvaranju, cuje se kao mekano "tuf", iako osecaj nije friziderski kao na Hondi ili Lanciji. Ima nekih novih kedera i mislim da ce stvari biti malo tise ubuduce.

Svidja mi se fabricki radio i iako je 310 evra zaista previse, zrtvovao bih metalik boju zbog njega.

Nije bilo izlozenog karavana, a Dokker je bio zakljucan.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

ivan-bgd

Evo kako su se Šveđani poigrali sa novim loganom.Hoće da ga ubace u  skandinavski turing šampionat.
http://www.autoexclusive.rs/vesti/sport/da-li-je-ovo-stvarno-logan

VaskezNS

Dođe i na mene red da bacim "zvir" na novog Logana. Nije bilo baš previše vremena jer beše pred kraj radnog vremena salona, a za neozbiljnog kupca ipak nisam hteo da nekome "kradem" slobodno vreme.

Prvi utisak iznutra - skučenije. Bar što se tiče šajbe i krova iz ugla vozača. Ostalo, ima prostora, vidi se da je reč o Loganovom mlađem bratu. Malo ušminkanom po "poslednjoj modi", ali ništa revolucionarno. Enterjijer skroman, plastika na prvi pogled izgleda giga-jeftino, nešto mi se i boje na otvorima za ventilaciju nisu uklopile u ostatak kabine. Ambiance paket zaista ružno deluje sa onim maskiranim otvorima na konzoli za limiter brzine i još ponešto, kao i maskama za maglenke. Nije mi jasno, ako su shvatili da auto 21. veka ide sa klimom, šta im je trebalo da izbace maglenke i tih par prekidača, odnosno da traže doplatu do Laureata za te sitnice. Jedina stvar koja nije sitnica je podešavanje volana po visini, ali i to je nešto što bih očekivao kao standard od auta 21. veka. Radio, navigacija, ne bih komentarisao, suviše presmešno kao opcija za ozbiljnog proizvođača.

Gepek, čini se manji, verovatno samo zato što su vrata gepeka malo manja. Preklopiva zadnja klupa, pun pogodak. Vratanca goriva velika kao za spejs-šatl, ali uz objašnjenje - ostvaljeno je prostora za plinski punjač. Logično.

Onu diht gumu na zadnjim vratima preko koje se "zatvaraju" prednja vrata sam prokomentarisao - ovo sam mogao i ja da zalepim. Fakat, ako im je to rešenje za "tuplji" zvuk zatvaranja vrata, onda je to smislio inženjer koji je žensko, koja dobro izgleda, i koja se garant tu*a sa direktorom razvoja  :Smiley:

Motor je poznati 1.2 16v, nisam hteo da zagledam u motorni prostor. Ima ga odavno na Cliu, ljudi koji ga voze kažu da je mrcina, mogu misliti kakav je na Loganu. Ali ok, 21. vek, sva roba se pravi da ne traje dugo. Za "jednokratnu" upotrebu. Jedino je menjač, bar u stajanci, kanda malo "kraći" i precizniji, baš kao kod Clia. Ali to ništa ne vredi dok se ne proba. A za testnu vožnju nisam imao vremena  :)

Sve u svemu, auto "na oko" jeste lep, ok u klasi kojoj pripada. Sve što od fuc*ing liberalnog kapitalizma možeš dobiti za te pare (ali neće to još dugo). Iz tog razloga se ipak ne bih zaletao da svog Laureata zamenim za ovu iskreno "faličnu" pojavu kojoj sam danas svedočio. Ja sam pristalica full ponude tehnologije jednog vremena. Razlike mogu biti u boji, motoru, kožnim ili "običnim" sedištima. Ostalo - mora biti standard jednog modela.

Over & Out
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Loganovac

Druže, brate, prijatelju.... Kao da mi čitaš misli!  :hall:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

VaskezNS,po malo se slažem sa tobom,po malo ne. Šta je to bitno napredovalo u odnosu na vreme pojave prvog Logana?Ništa.Putevi su sve lošiji,ZOBS strožiji,vozi se sporije,gorivo u odnosu na prosečnu platu skuplje.Napredovale  su samo naše želje,kriterijumi,iluzije sa interneta...Za samo nekoliko godina postali smo razmaženi,ne možemo bez klime,bez servo volana,mrzi nas da ključem otključamo auto.Pa ako smo razmeženi,nema problema,rešenje ima kod Audija (sa savršenom plastikom mekom na dodir).
Nije Dačija kriva što ja manje zarađujem sad nego pre 5 godina.Naprotiv,hvala joj što i dalje za 8000 evra  mogu da kupim pristojan i veliki auto o kome unapred znam šta je i kakav je.

david

Slazem se sa Vaskzom i sa Sasom i bilo bih dobro da ima opcija na svakom postu like or not pa da malo stikliramo kometare. Novog Logana jos nisam video sem na slikama.