2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Mnogo nešto problema za Dačijin standard!
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

#241
Da li je remenica zamenska?Ako jeste,onda nije do Dačije.To znači da svi imamo  problem.Jer u naše stare Dačije stavljamo zamenske delove,originalne verovatno više i ne prave.Ako je fabrička,onda stvarno ne valja.


Jedan off,brišite slobodno.Komšija batalio Samsung frižider,onaj veliki od 2 metra.Posle 8 godina.Kaže da to nije loše,jer su mu rekli da će trajati 5-6 godina.A moj LG radi od 2004.godine (da ga ne ureknem).

Na internetu pokazao čovek kako izgleda "zlatiborski" kajmak u tegli posle 5 dana u frižideru.Donja trećina voda,zatim sredina krem sir,na vrhu margarin.Nije otrovno,ali nije kajmak,a košta kao kajmak.
Takvo vreme došlo.

Raja

Tje bude rešeno. Brišem sutra nepotrebno. :usisava:

Mare

Remenica je fabrička, nije predviđena njena zamena. Ali eto, otpada. Da znate kada budete menjali vodene pumpe.

Loganovac

Citat: saša61beograd poslato 21.01.2025. - 12:46...To znači da svi imamo  problem.Jer u naše stare Dačije stavljamo zamenske delove,originalne verovatno više i ne prave....

Nije ovo stara Dačija, 2021!
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

#245
Kako sam shvatio, motor je bio bucan, ali je bio ponovo bucan par dana nakon zamene pumpe za vodu. Slucajnost?
 Znam da si imao posla i oko alternatora.

Mare

Čula se vodena pumpa - zamenio nju, kaiš i ležaj kompresora klime;
- bilo sve ok, ali ostali neki zvukovi, utvrdili da su ležajevi alternatora - zamenili, bilo sve ok.
U međuvremenu, zamenio ulje u motoru i dok sam proverio da li ima curenja na čelu Kartera i poklopcu filtera ulja, dok je Motor radio, video sam da remenica ima otklon gore-dole 2-3mm.

Nakon popravke alternatora, prešao nekih 500 km, juče ujutru čulo se neko zujanje, poput vodene pumpe ali glasnije i popodne kod Sava Centra - kaput.

Jutros je auto pregledan i reče majstor da je sve ostalo ok - kaiš nije oštećen, šuspleh nije puko....samo je remenica prsla.

Veterinar

Da li si sa njim ranije komentarisao taj hod remenice od par mm?

Andrix

Ne razumem, kako otpala, sta je puklo pa je otpala. Vijak, ona sama...? Cisto da znamo, sta da gledamo i sta da kazemo majstoru kad menja da obrati paznju.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Loganovac

Citat: Mare poslato 21.01.2025. - 19:09Dok je motor radio, video sam da remenica ima otklon gore-dole 2-3mm.

Apsolutno nedopustivo, imajući u vidu sile zatezanja remena i broj obrtaja ovo je siguran recept za havariju. Menjaj servis, majstora...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mare

Citat: Veterinar poslato 21.01.2025. - 19:51Da li si sa njim ranije komentarisao taj hod remenice od par mm?

Ne sećam se. Ali svakako ću proveriti u servisu kada budem preuzimao auto.

Citat: Loganovac poslato 21.01.2025. - 21:58Apsolutno nedopustivo, imajući u vidu sile zatezanja remena i broj obrtaja ovo je siguran recept za havariju. Menjaj servis, majstora...
Slažem se ali prvo da rešim ovaj problem.

Izgleda da im je to slaba tačka i da na 120000 pored pumpe, treba zameniti i remenicu.

MitarMrgulic

Korisno saznanje, srećom pa se nije desila neka veća havarija, pregrijavanje ili sl.

Kao što rekoše kolege, puno problema za auto koje je 2021. godište, sa ne baš nekom velikom kilometražom.

Ja sa 1.0 Sce, hvala Bogu nisam imao tih nekih problema sa remenjem, uradio "veliki servis" pošto motor ima lanac, tj. izmijenjao pomoćno remenje nekad prošle godine u jesen, više zbog protoka godina nego zbog kilometraže.

Veterinar

Remenice alternatora su ponekad  pravile probleme i kod starijih modela na tim kilometrazama. Znam, jer su mi govorili kupci o tome. Clan Astmario je imao na Sanderu takvu situaciju.
 Kako bismo bili fer prema citaocima foruma u budućnosti, ima smisla da o ovome pisemo u temi o remenici alternatora.  :wave:

Mare

Ponovo na putu, nakon 10 dana servisa...



Problem je bio u kaišu. Kaiš jeste 7pk1165 ali nije strech fit. I to će vam ponuditi u svim prodavnicama. Pa čak i u ovlašćenom servisu.

Strech fit izgleda ovako.


I koristi se kod 1.0 tce jer isti nema španer.


Na forumu drive2.ru ima nekoliko tema vezanih za isti slučaj kao kod mene, samo kod Arakane i Dustera 1.3tce - menjali pumpe, nabavcivali običan 7pk1165 i isti je otkidao remenicu zajedno sa glavčinom pumpe.

Zbog loših kataloga koje koriste trgovci  u Srbiji, najverovatnije ulazim u spor sa jednim trgovačkim lancem u Srbiji. Jer su nam uvalili kaiš zbog kojeg je došlo do havarije. Očekujem da ćemo problem rešiti van suda.

Kaiš, pumpu i remenicu majstor je nabavio iz inostranstva. Pumpa meteli 50€, remenica OEM 50€ I kaiš Gates SF 20€.

dekiv68

koja je razčika između STRETCH FIT remena i običnog