SupeRNova by DarioGTI

prethodna tema - sledeća tema

DarioGTI

Hvala momci, hvala!

Loganovac - da,da, sad i Matiz ima veći gepek  :hihi:
staracstol - stižu uskoro slike radova, moram još kupiti alu lim, iskrojio sam si šablonu na običnom limu pa ću je samo precrtati na alu lim, pošto imam dosta običnog lima kući pa sam ga iskoristio za vježbu, a alu lim je puno mekši pa će biti i lakše rezati.

Jedna opaska - da je kutija samo 1cm šira ili 1 cm višlja, ne bi stala u gepek...  :crazy: :) Ali je nisam pogurao skroz do kraja, uz sjedala, već sam ostavio malo prostora pa sam između kutije i sjedala stavio obaveznu opremu (prvu pomoc, kljuc za tockove, reflektirajuci pojas, PP aparat...).
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

staracstol

Kako misliš da obradiš površinu tog lima? Oćeš polirati, brusiti, farbati ili oblagati nečim?

ivan-bgd

jesi li razmisljao da stavis crnu mat foliju...ili da napravis neku kombinaciju za tom folijom..naprimer hauba mkrov i zadnja gepek vrata crni a ostalo da ostane kako jeste..ili nesto slicno...ili da ceo auto bude u mat crnoj...mozda bi bilo interesantno... :ces:

DarioGTI

staracstol - U principu sam mislio ostaviti lim takav kakav jest, jer je boja lima ista kao boja auta i ostalih farbanih stvari, ali zavisno o proizvodnom procesu, možda će lim imati neke crte od lasera ili tako nešto po sebi, pa ako se to dogodi preljepit ću ga folijom u boji aluminija, ili možda carbon folijom, ali prije da će biti alu folija.
Vidjet ću kada budem pazario lim.

ivan-bgd - razmišljao sam gornji dio auta prelakirati u neku ludu crnu boju, sa zrncima crvene ili tako neka kemija, samo da nije čista crna, a donji dio auta bi ostao u ovoj boji, ali nanovo lakiran. A možda i gore stavim mat crnu a dolje neku electric plavu. Taj korak mi je sad još daleko, ali treba mislit unaprijed!

Ta crno-plava kombinacija bi bila nešto poput ovoga na donjoj slici:

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Sale

 :hall:  :aplause:  :aplause:  :aplause:  :aplause:
ništa više ne treba reći :)

staracstol

Dario, iz iskustva ti mogu reći da ćeš jako teško obraditi alu lim bez da mu na neki način ne oštetiš površinu. Ako to ipak uspeš, prvi predmet koji dotakne tu ploču (kad već bude ugrađena) će ostaviti svoj trag. Zagledao sam panele (fabričke) od alu-a u kolima koja ih imaju i primetio sam da su svi obrađeni ili eloksiranjem ili sl. Naravno, ostaje pitanje oksidacije alu-a koja verovatno neće uniformna već će znojava ruka koja ga dotakne napraviti jednu vrstu oksida a vazduh drugu. Znači, mekana površina ti je neprijatelj no1 a oksidacija no2. Ako budeš sekao laserom il vodenim mlazom, to će ti dati "fabričku" preciznost, samo razmisli i o zaštiti površine da dobiješ "fabričku" otpornost na habanje i bog da te vidi...

DrJekyll

A jel postoji mogućnost da se taj alu lim prefarba bezbojnim lakom? Možda bi ga to sačuvalo....mada ja ipak glasam za foliju.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

zac

@DarioGTI  :aplause: , auto ti je fenomenalan, sa ukusom odradjen bez kicerajskih detalja. A sto se lice AL lima, najlepse bi bilo posle izrade da se izbrusi u jednom smeru i na kraju eloksira u boju aluminijuma (belo). Mada bi to i kostalo. 

Aleks

A mogao bi i posle poliranja prespricati Al lim bezbojnim lakom. Da li si razmisljao o prohromskom limu, jeste da je zilaviji i tezi za obradu i oblikovanje od Al, ali je dosta otporniji na "habanje"?  :wave:

DarioGTI

Pročitah ovdje i sada dosta toga što nisam znao o alu limu. Pošto ne sumnjam u vaše teze, kontam da bi bilo najbolje lim preljepiti nekom prozirnom otpornijom folijom, ali ne sa sjajnom, već mat, jer želim mat efekt, u krajnjoj varijanti - ima i folija sa mat alu bojom pa će i to poslužit ako treba.
Ovih dana, tj poslje vikenda ću nabaviti lim pa ću kemijati, a moram i drveno ojačanje izrezati do kraja... Uh, ima posla...  :zurka:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

staracstol

Ako, ako, ćim ugledaš konačni rezultat, nije ti žao uloženog rada.

DarioGTI

Mali update:

došao red na servis:


Filter zraka, mikro remen, bobina, kablovi, svjećice.


Sve ugrađeno i sve radi :D

Cijene: Filter zraka Filtron - 9e,
            mikro remen Gates - 7e,
            bobina Valeo - 70e (65e sa popustom)
            kablovi Beru - 35e,
            svjećice Beru - 2.7e/kom.



Evo i slike Kicker skretnica i neonki. Skretnice će se spojiti na prednje zvučnike, a neonke će služiti za osvjetljenje vozačevih i suvozačevih nogu prilikom otvaranja vrata, spojit ću ih preko releja pa će imati i tu funkciju sa vratima, a i prekidač ću montirati negdje kod ručne ili ispod volana, pa ću ih moći i po želji uključiti/isključiti, ili stalno držati uključene.

Samo će ugradnja morati pričekati malo toplije vrijeme...



Pozdrav svima.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

zac

Dario, izgleda nisam pratio na casu  :bonk: , sta ti se desilo sa starom bobinom, kad si morao kupiti novu?

Kad zavrsis projekat sa neonkama, okaci slicice, posebno me zanima osvetljenje kod nogu.  :wave:

DarioGTI

Na drugoj SN sa 210 000km je tvornička bobina počela malkice trzat prije nekih 5000km, pa sam ja svoju ispravnu prebacio tamo, a tu "pokvarenu" prebacio na svoju SN jer je moja tada bila odjavljena pa se nisam vozao. E sad unazad dva mjeseca, odnosno otkad sam registrirao i počeo opet voziti svoju SN lagano je i meni počelo trzanje, posebno kad je auto bio prilično opterećen (sa mojom orginalnom bobinom je sve bilo OK). Kablovima i svjećicama je ionako bio red za zamjenu, pa sam to ajmo reć obavio sve u jednom mahu. Nije bio baš mali trošak, ali moralo se.

Da zaključimo priču, sada sve super fercera  :kava:

Do 100 000km neću mjenjat ništa osim ulja i filtera  :hihi: :hihi:

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

staracstol

Ti si stari tjuner, već ćeš naći nešto za zameniti  :Smiley:  Naš odnos prema kolima se najbolje opisuje onom starom narodnom "nije što mi treba neg što oću".