SupeRNova by DarioGTI

prethodna tema - sledeća tema

DarioGTI

Ovakoc, vozim Daciu Supernovu sa poznatim E7J 1.4i 8v 75ks, jako sam zadovoljan sa autom, posebno sa lakocom voznje, jednostavnoscu popravka(nisam imao dosad nekih ozbiljnih popravaka, ali vecina radnji je vrlo jednostavna)

auto je godiste 2002., kupljena je 2008, sa 39395km na satu, auto je prakticki nov, sada ima oko 45000km.

prve stvari koje sam radio kad sam je kupio bile su: farbanje branika i dijelova unutrasnjosti u boju auta(aluminij). poslje toga su dosle nove felge-mom corse crne 15", sa gumama 195/45r15 good year f1 gsd3(odlicne gume). montiran je i sportski protocni zadnji lonac, auto ima pravi sportski zvuk. zatim sam kupio muziku, HU je polovan ali svira, a on je pioneer deh3500mp, prednji zvucnici hertz dsk 130, zadnji zvucnici stoje na DIY fiberglass polici a oni su hert dcx690, a u gepeku svira magnat active reflex subwoofer 30cm. na zadnjim kotacima imam distance, zato jer se felge previse unutri , tako da sam stavio 4cm distanci sa svake strane. Dacia sada izgleda kao go-kart, a i vozne osobine su znatno bolje(stabilnije).


to je sve radeno od juna 2009 do sada.

Evo i par slika(imageschack)

- nakon farbanja branika

- DIY polica za zvucnike i subwoofer

- farbane kocnice(celjusti i dobosi)

- nove felge :D

- gume good year eagle f1 195/45r15

sada Dacia izgleda ovako(slike su bez distanci)
   

ovo ljeto(i dalje) se planira:
-sportski ispusni sistem, fi 70, bez katalizatora i srednjeg lonca, zadnji sportski protocni.
-CDA zracni filter
-spustanje auta sa gewindama
-farbanje auta u 2tone, donja polovica ostaje aluminij, gornja ide u metalic crnu
-dzatamnjivanje stakala, farova i stopki
-clean look gepek
-spojler gepeka od carbona(1-krilni, slican jap-style)
-bad look hauba
-maska sa crnim grilom
-2ortska sjedala
-trkaći volan, style rucica mjenjaca, skracivanje osovinice mjenjaca.

to je to za pocetak, svi komentari i savjeti su dobrodosli!
o svim promjenama na autu cete biti obavjesteni!!


Trenutno stanje:

Prepravke su pocele u ljeto 2008.godine.

Dakle, ovako:

Lakirano u boju auta(aluminij):
- Prednji i zadnji branik
- Maska
- Lajsna iznad zadnje tablice
- retrovizori
- mreza na haubi
- kvake vrata (izvana)
- kvake vrata (iznutra)
- ventilacijski otvori u kabini
- plastika oko rucne kocnice
- Prednje celjusti kocnica
- Dobosi na straznjem mostu


Unutrasnji styling & ICE
- Plavo osvjetljenje instrument ploce
- Fiberglass polica za zvucnike (sa nagibom)
- Alu look tepisi sa uzorkom rebrastog lima
- Presvlake sjedala sa uzorkom V profila gume
- ugraden voltmetar (raid hp nightflight)
- ugradeno centralno zakljucavanje
- Neonke u gepeku( bass react) US blaster, plave

Vanjski styling:
- Alu felge - MOMO Corse Black, 15" ET38
- Sportski protocni lonac (zadnji)

Ovjes i gume:
- Distance MOMO: prednja osovina: 0cm
                             zadnja osovina: 8cm
Gume: Good Year EAGLE F-1 GS-D3 195/45R

Audio sustav:
- HU: Pioneer DEH 3500 MP (cd, mp3, RDS)
- Prednji sistemi: Hertz DSK 130, 13cm 2-sistemski, 93db/spl
- Straznji sistemi: Hertz DCX 690, 6x9 3-sistemski, 95db/spl
- Pojacalo za straznje sisteme: JBL CS60.2
- Kablovi za pojacalo subwoofera: Diezt 20mm2 (pojacalo i sub se cekaju)
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

krle


Veterinar


staracstol

#3
Svaka cast, slazem se za zatamnjivanje stop svetala, jako ce leci. Mozda da razmislis i o zacrvenjivanju stop svetala, crni ctopovi ce mozda izgledati malo sterilno dok crvena moze da uvuce dozu sportskog u overall izgled. Sto se clean look zadnje haube tice, probaj da izfotosopujes nesto unapred jer mozes vrlo lako da zavrsis sa ogromnom bezlicnom povrsinom pozadi koja ce imati benigni zbunjeni look pa ce ti ubiti ono sportsko sto si tim fenomenalnim tockovima uneo u ukupan izgled. Jedini auto na kom je to fenomenalno izgledalo je bio Golf II, na svim ostalim je odavalo neki utisak praznine i ne dorecenosti. Jako mi se svidela polica za zvucnike, ali posto na ovako maloj slici vidim krecave ivice staklo plastike, mislim da bi nekom doradom/lajsnicom dobio malo luksuzniji izgled. Sto se two tone farbanja tice, odlican odabir boja ali proprati malo emisije na Discovery-ju, Explorer-u i sl te primeti kako kola kad izadju iz komore izgledaju nekako prazno i nedoreceno dok im ne udare onu tanku linijicu (pin striping) na spoju dve boje. Opet se nekako namece crvena kao najsportskija ali i druge boje bi radile posao. Predpostavljam da ces kao liniju susreta boja odabrati onu liniju sto se proteze od prednjih zmigavaca skroz do kraja kola pa okolo preko prtljaznika do drugog prednjeg zmigavca. To ce izgledati strava, razmisli kako bi izgledalo kad bi onu plasticnu resetku ispod soferke ofarbao u Aluminijum (boja kola) kao i kvake na vratima i onu lajsnu iznad zadnje tablice. Mislim da bi ta srebrna resetka ispod soferke dala autu kompleksniji izgled, tj sto je predmet izradjen iz vise delova nasa psiha ga registruje kao nesto skuplje, elegantnije i otmenije. Taj efekat. Retrovizori bi izgledali fantasticno u met crnoj. Masku sa mrezicom pozdravljam jer ova fabricka stvarno izgleda jadno. Zadnji spojler je skroz cool i samo moze doprineti sportskom izgledu bez obzira da li je carbon, met crn ili srebrn. Bad look hauba moze izgledati dobro ali i nemora. Na mnogo stajlingovanih automobila sam video te haube i 85% njih su izgledali lepse i opakije sa svojim fabrickim haubama (nisu sva kola Opel Kadet suza). Jako lepo si poceo, budi strpljiv i sve 5 puta meri, jednom seci i auto ce ti izgledati bogovski. Razmisli i o crvenoj u enterijeru (koji je sivo-crn predpostavljam), osvetljenje prekidaca i cagera, neke lajsnice i jos nekakvi detalji. Na malim povrsinama ce izgledati efektno. Razmisli takodje kako bi izgledalo kad bi crveni deo stop svetla jos zacrveneo a zuto beli zacrnio, takve zadnje farove su imale zadnje Golf IV-ke i Pasati te generacije. Toliko od mene, za sad... Unapred se radujem novim slikama... P.S. Bocni zmigavac bi zacrveneo.

hobbista

E, pa moram malo da komentarišem  :D

Kočiona klješta se obično farbaju u crveno (da liče na Brembo). Pa onda, o istom trošku i doboši.
Za moj ukus felne su malo preširoke, što dolazi do izražaja napred. Trebao bi prednja krila malo proširiti.
Spuštanje - listao sam po net-u i video da ima set tvrdih opruga koji spuštaju auto za 3cm (za Logana) po ceni oko 150€. Za niže od toga treba menjati i amortizere.

Inače, moram priznati da si vredan i uporan  :to:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

DarioGTI

@staracstol: vidim pogodio si ama bas ono sto ja otprilike ciljam radit, imam ja to sve na umu, samo nisam prenio ovdje na forum... ko bi bolan piso to sve hehe... ma imam ja to u glavi otprilike kako ce izgledat, samo treba sjest za photoshop i to uradit kako spada(barem virtualno :D )

@hobbista: i ja sam najprije htjeo farbat kljesta i dobose u crveno, ali sam malo zagledao druge aute, i velika vecina ima crvena kljesta(naknadno farbana), upravo zato ja nisam htjeo crvena! dobio sam i par prijedloga za zutu boju, ali mi nekako nije isla.... onda je dosla srebrna-aluminij i u nju sam odlucio farbat. i jako mi se svida rezultat farbanja, kao i citav pogled na kotace. prednji trap na SN je siri nego zadnji trap, zbog toga sam morao nazad staviti distance(sad je nazad cca1cm siri nego naprijed), a naprijed guma fino sjeda taman u ravnini sa rubnjakom, gledano uzduzno jako fino djeluje(sire, stabilnije). takoder sam najprije trazio sportske opruge, ali posto je SN dosta visok auto(razmak od gume do rubnjaka), odlucio sam se za gewinde, istina je da vise kostaju, ali ipak se dobije i izgled, i lezanje, i  tvrdoca(udobnost mi ne igra ulogu).

problemika nastaje ovdje: neznam od kojeg reno-a pasu amortizeri i opruge!!?? ciljam ili na R19, ili na megane I, ali to moram provjerit sa nekim odlicnim poznavaocem reno-a.... inace gewinde za megane I - LowTec (stelanej tvrdoce i visine) kostaju oko 570e, isti taj set za isti auto ali od KW fahrwerk je oko 1000eura.... nije jeftino ali daleko najbolji nacin sa spustanje, ukrucivanje auta(+ojacanje muldi naprijed gore i dolje, i nazad)

takoder bih pomenuo, da je SN sa ovim gumama izgubila na ubrzanju(oko 1-2sec) ali je zato lezanje u krivinama veoma poboljsano, kao i kocenje!
___
iskrena hvala na pohvalama!
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Deda

izgleda lepo.
Potrudio si se. Mozda samo da ne tesrtiras kako lezi u krivinma i koliko ide sporije sa ovim ili onim gumama jer auto nije predvidjen za takve stvari. Preporucio bih ti pe*eraj od spore voznje, pogotovo sto imas dobru muzicku pratnju u sebi, voznja devojcica laganica i uzivanje...
Ako zelis da od ovog auta napravif formulu, onda batali.
Moj komsija ima isti auto i super je. On ga cuva ko oci u glavi, ali mu je auto spreman sada da ide na Mars. To je taj rad.
Da uzvamo i koristimo auta na pravi nacin . :P
ps.  izvinjavam se ako zvucim kao teacher, nije mi namera da popujem, samo da skrenem paznju...
Ajd, uzivajmo zajendo !!!

DarioGTI

hehe Deda, tvoja a i tuda misljenja su kod mene dobrodosla! nisam testirao auto na 402metra niti sam probao proljetati krivinama kao formula, ali sve se to osjeti u voznji, posebno kad treba motati volan(nemam servo), dosta je teze okretati volan, a i osjeti se da je motoru potrebno vise sile da zarotira gumu od 195mm, nego gumu od 165mm.... ali da bolje lezi --> lezi!!  :ziveli:

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

david

Svaka ti cast na trudu, nema sta da kazem, vidi se da uzivas  :aplause:

Veterinar

Voleo bih da kazem da je razlika izmedju 18 i 30 godina mala, ali je ocito dovoljno velika da i ja zauzmem Dedin stav. Medjutim, pozdravljam svaki tvoj trud i divim se svakom njegovom rezultatu, posto sam i sam bio spreman na slicne poduhvate pre desetak godina, ali nikad dovoljno vest da namere sprovedem u delo. Svaka ti cast.

Loganovac

Citat: DarioGTI poslato 14.02.2010. - 21:31
...nisam imao dosad nekih ozbiljnih popravaka...

Zamena ECU nije ozbiljna popravka?  :zloca:  http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=789.0

Za entuzijazam oko styling-a svaka čast.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

stalker

Svaka čast na trudu i uloženom novcu za uljepšavanje vozilice.  :respect:

Sa zanimanjem ću pratiti svaki novi podvig. Na žalost nemam mašte za styling pa ti ne mogu predložiti ništa originalno ali mi ovi prijedlozi koje su napisali ostali izgledaju prilično zanimljivo.
Samo naprijed, držim ti palčeve.  :too:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

DarioGTI

@loganovac: to nije bilo na mom autu vec od caleta, a to je bio i ujedno jedini popravak u 7godina   :hihi1: :to:
@ stalker: hvala!

:ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

kiconix

Iako si napisao kilometrazu, nisi napisao da kvar nije bio na tvom vozilu. :rtfm:
Sto se tice SP, svaka cast na trudu.

Veterinar

#14
Citat1.4i 8v 75ks E7J 165 000 km + LPG

danas idem na poso sa Supernovom, i stojim pred semaforom, kad ja krenu motor pocne trokirati, sav se trese, auto jedva da ide, stao sam ubrzo odmah sa strane i otvorio haubu, cisto da vidim da nije nesto vece u pitanju...

Ne znam da li se ovo i svi naknadni problemi do poslednjeg posta u toj temi odnosilo na ovaj, pocetni post. Ne mogu sada to da listam, ali u prvom postu pocinje sa Supernovom?!
Jos sam se zacudio kad si napisao da auto ima 45000 sada.