Kupovina nove Dacije

prethodna tema - sledeća tema

mrjony939

Pozdrav, imam pitanje za ljude koji su kupili ili voze novi stepway. Auto sam pogledao u salonu Reno Sava gde ima jedno test vozilo koje je preslo skoro 12 000 km i koje se takodje i prodaje. Razmisaljo sam cak i to test vozilo da uzmem, ali posle razgledanja i voznje od 1 km,to test vozilo sigurno ne.
Ono sto sam primetio, a i sto zelim ujedno da pitam, oni koji imaju i fabricki plin u stepwayu, da li vam  vibrira motor, odnosno da li se trese i to bas primetno dok radi na leru? Kao da je otisao nosac motora.
Takodje, da li vam se osecaju vibracije na papucici kvacila, kao kod starih automobila kada propadne plivajuci ili druklager, kad se kod pritisne papucica kvacila vibracije su bas nepodnosljive. Da li je to bas normalno tako ili je onaj auto unisten?
Takodje, auto za test, a koji sam i pre gledanja najavio da bih mozda kupio, bio je izuzetno prljav kada sam ga razgledao, mislim unutra prljav. Ajde,to i nije toliko strasno, koriste ga i privatno, ali se na zadnjem levom blatobranu vidi ogrebotina na rubu od nekog cesanja na onoj plastici, a to nisu prijavili niti su skrenuli paznju, pogotovu ce se
videti kada bude bio opran. I takodje ima ogrebotinu na onoj plastici ispod brisaca, kao da je sprzeno sa necim. Inace se auto prodaje sa dve godine garancije, ne zele da daju i trecu godinu, a drze fiksnu cenu od 15.600, a nov je sa tom opremom za 1000 e skuplji, i sve u svemu jako lose iskustvo, te za tu razliku i auta u onakvom stanju , sigurnobih doplatio jos 1000e za nov, da li da ga pogledam na jos jednom mestu,
ili su ove vibracije takve kod svih?
Inace vozim Stepway prve generacije, benzin koji i dalje radi savrseno bez ikakvih trzavica i vibracija na bilo kom delu auta.

Mare

To je motor sa tri cilindra, mora malo da vibrira i reži kad se da gas. Ništa sporno u tome. 👍😉
Kad se ugreje, ne osećam da se trese ili slično. Clio III 1.2 ima mirniji rad od 1.0 tce.
Ali zato 1.0 EcoG ne oseti brdo niti se oseti pad performansi kada se vozi 5 odraslih osoba.

Capriolo

#662
To sa vibracijama 3-cilindraša ti je prirodna osobina tih motora. Vozim često dva 3-cilindraša (1,0 TSI i 1,5 vvti), vozio sam još neke, a vozio sam i 1,0 TCE 90 iz Dačije. Svi se oni tresu. Neki manje, neki više.
A kada im pri ubrzanju potopiš gas do daske, osete se jasne vibracije iz volana, iz patosa, iz papučica, sedišta ...
To je tako.

Veterinar

@mrjony939

Mogu da t provozam da vidis kakva je situacija nakon 22000km.  Verovatno i da ti vise kazem nego bilo koji prodavac u Srbiji.
Probno vozilo ne bih kupio, a pogotovo ne za takvu razliku u ceni.

mrjony939

Ponekad na poslu vozim skodu scalu 1.0 tsi, to je u principu ista tehnologija. Rezanje motora i tih da kazem sitnih vibracija kao na telefonu kad se ubrzava, a ide se do 3000 obrtaja, ima i kod scale i stepway i to mi nije nista cudno, ali nisam do sada naisao na novo vozilo a da mi vibracija na papucici kvacila kao da mi je otisao zamajac na nekom dizelu, ali naravno ne menja motor nista zvuk kad se nagazi kvacilo, pa me to buni da li je kod svih ili je samo na tom konkretnom autu nesto tako.

Zoran

Neki tsi imaju u karteru tegove za smanjenje vibracija.
Sam svoj gazda - vazda.

Capriolo

Nema tog tega ni zamajca koji bi mogao da promeni činjenicu da kod 4-cilindričnog motora izmedju dva susedna radna takta imaš 180 stepeni okretaja radilice, a kod 3-cilindričnog imaš radni takt na svakih 270 stepeni obrtaja radilice.
Ima jednostavan razlog zašto kod Fiatovog Twinair motora od 105 ks i 875 ccm plivajući zamajac traje kraće. Jer ima 2 cilindra i radni takt na svakih 360 stepeni okreta radilice. Ubiše ga vibracije.

saša61beograd

Nisu samo vibracije motora ono što smo popušili u prethodnih 10 godina,a što nam se prikazuje da je
u našem interesu.Navodno je manje trenje u motoru sa 3 cilindra,pa će zbog toga ovaj svet biti bolje mesto
za život,a vozači srećniji.Čekam da se sete da smanje trenje i u točkovima (zašto četiri kad može tri).
Pa da se vozimo na tri točka,kao Rodni i Del Boj.

Vezano za naslov teme:lagano se menja politika cena kod svih,pa će to morati da prati i Dačija.Zato što
su ovce ošišane do kraja i ne primaju se više na ono "kupi sad jer će biti skuplje".Videće se to uskoro, već u
vreme sajma automobila.

Capriolo

Naravno da će biti samo skuplje. Sve. Pa i kola. Pa i Dačija. Zašto i Dačija da ne poskupi kada svi poskupljuju?
Pogledaj koja je u trenutna cena za bazni pežo 208 sa 1,2 vti od 75 ks. "Danas" je 21.290. A bukvalno "juče" je bio 20.490.
Ja letos poslovno uzeo Yarisa 1,5 125 za 16.190. Danas je 19.890.
Zašto misliš da Dačija neće da podigne cene? Ili da "ne treba" da podigne cene? 
Neki dan čitah da je u Nemačkoj februarska godišnja inflacija prebacila preko 20%.
Nove Dačije mogu samo biti skuplje. Sa ili bez novih nalepnica ili druge opreme.

saša61beograd

#669
Vidimo se za 6 meseci,biće jasnije.
Mada verujem da će se već na sajmu osetiti neki trendovi.
Bazni Citroen C3 je po cenovniku oko 16.000,a isti auto kao 208,sajamska akcija,isporuka odmah.

kiconix

Pisem 8. mart.
6 meseci je 8. septembar.
Molim se da jednom budes u pravu po ovom pitanju

Zoran

Kupovinu nove Dacie sam stavio po strani.
Vozim Sandera dok ne bude za otpad a poslije njega najvjerojatnije polovan Sandero...
Sam svoj gazda - vazda.

mrjony939

Isao sam danas i do hit auta i pogledao njihovog stepwaya koji je bio i redizajn. Motor ispod haube na benzinu radi potpuno mirno, savrseno, ne mrda ni milimetar i na plinu skoro pa savrseno. Juce na onom stepwayu se motor tresao nenormalno. Nikog ne bi ostavilo da se ne zapita da li je sa autom sve u redu.

silent

Овакву ценовну политику ауто-кућа треба апсолутно бојкотовати.
Па нек' се мисле.
Возимо и одржавамо оно што имамо, па колико потраје.

kiconix

Od ta posla nema nista.