mala pomoc pri izboru

prethodna tema - sledeća tema

Stefan Pariz

Gledam da kupim jednog Sandera sa fabrickim plinom (ovde u Francuskoj kazu da Renault stoji iza toga). E sada: jedan je 1.4mpi, a drugi 1.2 16v. Oba su 2010 god (46.000km i 62.000km). Cena je tu negde ~200€ (oko 2300-2500). Jedan je ambiance, drugi je bolji paket,ali skuplji. Zanima me motor,ponasanje,odrzavanje,potrosnja i performanse - razlika ima,sigurno?! Sta mi preporucujete

Loganovac

Preporuke će dati članovi koji voze te motore. Ja mogu samo da kažem da mi nije poznato kad je to Renault fabrički ugrađivao plin u Logana 1.4, možda je čiča izlapeo, ali jednostavno se ne sećam. 1.2 16V sa fabričkim plinom i kod nas se prodaje. U prilog 1.4 varijante ide i činjenica da imamo članove koji gaze blizu milion kilometara sa plinom. Uz to on je nešto elastičniji od 1.2, ima bolju krivu momenta, ali je 1.2 ipak savremeniji motor i kažu da nešto manje troši, što je relativno i ponajviše zavisi od načina vožnje.
Sve u svemu, mislim da nećeš pogrešiti ako kriterijum baziraš na opštem stanju vozila i nivou opreme.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Stefan Pariz

Pa pretpostavio sam da je to "marketinski trik", ta fora oko  fabrickog plina. Da li mozete npr sa slike reci stà ovaj model ima Od opreme, ili koji je pack?
Evo linka, à iduce nedelje idem da ga vidim
http://www.leboncoin.fr/voitures/735432938.htm

ivan-bgd

Imaš li link i od drugog sandera?

Stefan Pariz

Evo i drugi, rekao bih da je siromasniji paket opreme, ali ga daje za 2300eur
http://www.leboncoin.fr/voitures/727591711.htm?ca=12_s

ivan-bgd

Mislio sam da će boja malo da izvuče kompletnu sliku...onda onaj prvi. :ne:

Ivan


Stefan Pariz

Ovaj drugi, jeftiniji dole... rekao bih da je osnovni nivo opreme. Pitam se, da li on ima i servo upravljac?

bugi

#8
prvi je laureat, a drugi base model, tako da prvi bez razmisljanja, za razliku od 200evrea dobices komplet opremu

edit:i
ima abs, mislim da nema servo, al nisam siguran

Sir Oliver

I ja mislim da je bolji prvi. Mala razlika u ceni, a u Laureat opremi.
I drink to make other people more interesting.

Stefan Pariz

#10
Prvi je na prodaju zato sto se covek preselio u Pariz i nema gde da parkira auto, pa ce koristiti Metro. Cuo sam se sa njim, rekao da samo treba zameniti ulje i filtere.
Drugi siromasniji model, prodaje lik jer je kupio zeni koja ne ume da se uparkira u garazu. Kaze da mu je zakacila neki stub na ulasku u garazu i taj stub je pao na njegove akvarijume koje on proizvodi. Iznervirao se i prodaje covek, pa nek zena ide peske, kad ne zna da uparkira.Zato i daje i za 2300eur

U medjuvremenu saljem i ovaj 1.2 16v
http://www.leboncoin.fr/voitures/735841020.htm?ca=12_s

ivan-bgd

Ove automobile sve žene voze...svaki je očešan ....

vujanovgoran

Ovi Francuzi su bas skrti sa opisom i slikama.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Stefan Pariz

Slike salju mailom, ako zatrazis. Ono sto je osteceno,ogrebano - odmah prikazu. A posto sam ja u Parizu, gde je tesko zadrzati neogreban auto - meni to ne smeta.

LeNgenda

#14
Ja samo da dodam da su zaista pravili K7J sa fabrickim plinom i to bas za francusko i svapsko trziste.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dacia_Sandero#Engines
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.