Koju Dačiju odabrati

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Benzinci su definitivno jeftiniji za redovno odrzavanje, i jeftiniji su za odrzavanje u slucaju krupnijih kvarova. Jeftiniji su i u nabavci.

Potrosnja (u novcima) je tu negde izmedju benzinca na TNG i dizela.

Ako naleti dobar auto, bez obzira na motorizaciju, ne treba biti iskljuciv.

Kilometraza (ispod 150-200.000) nije toliko merilo stanja vozila, koliko je merilo nacin eksploatacije i dotadasnje odrzavanje.

Ako je vozilo pred veliki servis, i taj (ne mali) trosak treba uzeti u obzir.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

@zac: spominjao si i cenu zemene, pa sam zato uskocio  :to:

Naravno odrzavanje i nacin eksploatacije je ono sto razlikuje dobar od loseg auta.
Moze neko i sa 10.000km da sipa (namerno ili slucajno) los dizel i - eto belaja. Takodje, dizel ima turbinu koja ne voli lose ulje/neredovne zamene  :ne:

Ja bih savetovao dobar pregled karoserije, posebno ONOG zadnjeg ruba (ako je Logan u pitanju). Sto se tice motora:
Za dizela sam vec rekao.
Kod atmo benzinaca nema nekih velikih i skupih problema.
TNG zna da pravi povremeno probleme (uglavnom dizne), ali obzirom na procenat tih problema kod nasih clanova slobodan sam da kazem da je mali procenat u pitanju.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac