Servisiranje vozila i reparacija sklopova

prethodna tema - sledeća tema

vujanovgoran

Dizla je dizla
i opet dizla!!!

zac

Sredjivao sam jedan stari ficin razvodnik. Rasklopljen i ociscen. Biksne nisu menjane (nije bilo potrebe) .
Ispolirano telo, zamenjena platinska dugmad, kondenzator, razvodna ruka i razvodna kapa.
Brunirane kopce za kapu i zavrtnjevi.















miki-bgd


Aleks


vujanovgoran

 :aplause: :aplause: :aplause:

Nekako mi se cini da ce uskoro biti jedna generalka fice u slikama  :whistling:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

zac

Da ne oistane nedoreceno...

Od alata viljuskasti kljuc 8mm. , pljosnati odvijac (obicni srafciger) ili krstasti u zavisnosti od zavrtnjeva , pinceta, merni listici (spijuni), med.benzin, motorno ulje i tov.mast.

Rasklapa se tak osto se skine razvodna kapa, razvodna ruka, zatim se odviju zavrtnjevi koji drze plocu sa platinama koja se komplet izvuce iz tela razvodnika.  Sa donje strane rotora skine spiralni osigurac (u obliku spiralne opruge) koji isigurava osovinicu pogona razvodnika. Zatim se izvuce ceo rotor, otkace se opruge na centrifugalnom korektoru tacke predpaljenja, odvije se centralni zavrtanj na rotoru i skine se gornji rotor sa bregovima a zatim i tegovi centrigugalnog korektora predpaljenja.
Ako je potrebno zameniti biksne, one se izbijaju sa trnom koji ima spoljni precnik nesto ispod spoljneg precnika biksne...na cvrstom i mekom (drvo) osloncu cekicem preko trna. Ubacivanje se vrsi obrnutim redom stim sto trn treba da bude ili stara biksna ili od bakra, mesinga ili aluminijuma , da se nova biksna ne bi ostetila. Posle nabijanja po potrebi proci razvrtacm kroz novu biksnu dok se ne dovede na zeljni precnik...to jest na precnik za 0.2-0.3 mm veci od precnika osovine rotora.

Zoran

 :to: Tako je to izgledalo nekad. Ako nekog šlepaš onda skineš crijevo sa vakuma da nema vakum predpalenje. Bar sam ja tako radio. Imao je kuku i "svoju" prikolicu Z 750 SC.
Sam svoj gazda - vazda.

pjovan

sta bese ovo kardiohirurgija ili neurohirurgija dr. Zac svaka cast :aplause:

Saša

Gde si radio bruniranje, topli ili hladan postupak?

zac


zac

#145
Sredjujem dva horizontalca od nekog Alfa Romea, ne znam tacno model...ali je za trke, ocigledno. Karbovi su sa po dva grla od po 40mm i difuzorom od 34 mm.
Verovatno isporucuju veliku kolicinu goriva pa bi ih ja nazvao "gutaci benzina"
Imao sam malo i problema, zalomljenih zavrtnjeva i tako to...po obicaju..ali reseno je sve.
Evo par slika bez objasnejnja, nemam vremena za to, ali tu sam ako nekoga nesto konkretno interesuje.
Uzivajte....  :)






















zac

#147


















miki-bgd


trajce