Sandero vs Punto

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

... Nisan Aprio, Mahindra Logan...

Punto se pravi od 1993 godine. 2003 Logan je tek bio  najavi. Punto Classic je divan auto za te novce. Logan za 7777 evra je kompletan auto.

dzaga

Da, pričamo samo o puntu (ne ostalim tipovima Fiata), kragujevačkom puntu što je isto što i fiatovom puntu jer  se u kragujevcu proizvodi/sklapa po kompletnoj fijatovoj tehnološkoj traci i fiatovoj izlaznoj kontroli, nema razlike između "italijanskog" punta i kragujevačkog, osim u opremi. Između Renault fabrike i Dacia ima velike razlike.
Zašto se i logan/sandero ne bi proizvodio sledećih 18 godina, kao punto?

Takvu povoljnost u prodaji treba iskoristiti jer neće dugo trajati.

Sir Oliver

@MiloshNBG
Imao sam identičan problem. 198cm, vozio Clia II 2005. kao lutka, ništa mu nije falilo, ali... morao sam da ga prodam, mali je kako god da okreneš. Da skratim, odem u salon sednem u Thaliu-katastrofa, manje mesta nego u Cliu. Sednem u Sandera, za nijansu više prostora, ali nedovoljno za: mene, ženu, i u budućnosti, bože zdravlja, za decu i kolica. Sednem u Logana, napred, zuknem sedište skroz pozadi - kako inače i vozim(možda 1 zub napred) i sednem opušteno iza vozača(naravno nisu mi kolena skupljena, već onako, opuštena... Otprilike za put do mora(bilo kojeg)). Ništa mi više nije trebalo, sve mi je bilo jasno. Jedino sam posle, nekoliko dana maltretirao ovaj narod raznoraznim pitanjima, ali nije bilo sumnje koji auto da poručim.
A da, gepek mu je kao pola Clia, da ne preteram.  :c:  Jedna od stavki koja je, takođe, bila presudna.
I drink to make other people more interesting.

Zoran

Dzaga, cijenim tvoje mišljenje ali nebi se sa tobom složio da nema razlike kod Punta iz Srbije i iz Italije jer smo mi bosanci tu školu davno iskusili sa TASom. Golf iz TASa i iz Njemačke su nebo i zemlja pogotovu što se tiče motora 1.6 D.
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

Jednom nedeljno vozim pet odraslih u Loganu i za mene je priča o Puntu tu gotova.Polemika oko njih i postoji zato što su slični i približni.Osim u veličini,a poznato je da veličina nije bitna;nije bitno koliki je,samo da nije mali!

Loganovac

Citat: dzaga poslato 08.02.2011. - 15:44
Između Renault fabrike i Dacia ima velike razlike.

Koje Renault fabrike, u Turskoj ili baš onoj ispod Ajfelovog tornja?   :agr:
Kao druga stvar, nisam kupio fabriku nego auto.

Sam te je Renault demantovao: http://www.renault.com/en/vehicules/renault/pages/logan.aspx
Ako je Logan dovoljno dobar da ponese Renault-ov znak i "veoma zahtevnom zapadnom tržištu" se prodaje kao Renault, pri tome ostavljajući za sobom sve osim Honde po kriterijumu zadovoljstva kupaca, zašto da mi Srbi (uz to i vlasnici dotičnog auta  :ranting:) seremo po njemu?
A zaslužuje i Nissan-ovo obeležje, već smo pisali o tome http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1609.0
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

#111
Uhhhh, ide i ova tema na sve srane :)

Da, Punto ima bolje kreditne uslove. Nekome se više sviđa Punto, nekome Sandero - to je stvar ukusa.

Citat: dzaga poslato 08.02.2011. - 11:45
Punto je do sada prodat u preko 6.000.000 komada na zahtevnom tržištu Evrope (bez subvencija).!!! Zašto se logan ne prodaje makar do 3.000.000 komada? Pitanje je za Daciju ili nekog ko zna njihov način razmišljanja.
Ovaj deo je sporan, iz nekoliko razloga.
Punto je počeo da se pravi i prodaje mnogo pre Sandera. Takođe, nekada se nisu ovoliko često pravile izmene u modelima, tako da je "životni vek" jednog modela bio duži.
Dalje, razlike u modelima iz Italije i iz Kragujevca ima i te kako! Moj kum je kupo Punta iz prve serije koja je rađena u kooperaciji. To su oni automobili koji su sklapani u Italiji, dok su naši radnici bili na obuci, i razlike postoje.

Najveća mana je što su ga ovde osakatili sa opremom, i što se automobili sa takvim paketom opreme, koju trenutno ima punto, ne bi mogli prodavati na zapadu.


Da ne misliš da sam zagriženi "Rumun", Fiatove motore volim mnogo više nego Francuze (iako su kratkotrajniji) :)
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Svarog

Mislim da nije poenta u tome da li ima i kolika je razlika između fabrika u matičnoj zemlji i Rumuniji (Dacia) i Srbiji (Fiat). Poenta je u toma da li ima razlike u tehnološkom pristupu na realciji Fiat Srbija - Dacia Rumunija. I Punto i Logan i Sandero su velikoserijski automobili i logično je da se i kod jednih i kod drugih nailazi na greške i sitne probleme. Tačno je da Punto deluje kao skuplji i kvalitetniji auto, ali konačan sud može da da samo neko ko duže vozi Punta i Logana (ili Sandera) pa može da napravi poželjno objektivnu paralelu.
Iskustva s fabrikama su zaista različita. Moj kolega s posla ima crnog Punta koji je sklapan u Kragujevcu. kolega inače ima nemaran odnos prema stvarima, pa i prema svom autu, ali njegov Punto funkcioniše perfektno. S druge strane, komšija je svojevremeno kupio Punta koji je sklapan u Italiji (kupio ga je preko Delte u vreme kad je proizvodna linija u Kragujevcu bila u fazi postavljanja) i njemu stalno nešto fali. Te ne radi brzinomer preko 120kmh, pa mu stalni negde izvlači struju i akumulator se prazni na svakih par dana, pa onda neki zazor na volanu, pa pušta vodu na posudi za brisače... kao nekad zastavina vozila koja su vlasnicima kidala živce jer im je stalno nešto falilo.
Mislim da je najveći problem u tome što je čitava autoindustrija spustila nivo kvaliteta. Pominjao sam u drugim temama da je jedan kolega s posla kupio Insigniju, i to neku od verzija s vrha ponude. Pre par dana sam ima prilike da sednem u taj auto. nisam ga vozio, nisam se dugo ni zadržao u autu, ali dovoljno da steknem utisak razočarenja i jeftinoće. Danas se snižavanje kvaliteta u velikoj meri "pokriva" dizajnom i kad sednete u takva kola imate utisak da ste za kokpitom kakvog svemirskog broda ... ali šta vredi kad se dugmići klimaju kao da će da ispadnu. A auto plaćen oko 25.000 evra. Šta reći.

gromovnik

Dacia 2. po prodaji u januaru :)

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=02&dd=15&nav_id=492890
CitatKompanija Fijat automobili Srbija je tek peta po prodaji iza Škode za koju se odlučilo 210 kupaca, Dačije (195), Hjundaija( 156), Folksvagena (129), i tek malo ispred Opela koji je plasirao 110 vozila u prvom mesecu 2011.

Dachaa

Ljudi verujte mi ima razlike izmedju italijnskog punta i naseg odnosno kragujevackog..Moja majka je do pre nekoliko dana radila u zastavi i najbolje zna,to mi je ona pricala kaze da se punto koji se kod nas proizvodi pravio od "skart" delova da to nije uopste kvalitetno kao i punto iz italije..Al ja kad bih birao izmedju punta i sandera bez razmisljanja bih uzeo sandera  :lazy: .Po meni je i lepsi i bolji..by the way ja vozim casove na puntu koji je star 2 godine to je nevidjena krsina..iskreno mislim da se sandero ne bi onako razdrndao za 2 godine  :ziveli:
Dacia Logan 1.5 dCi - (2005-2013) :(

Loganovac

Fala Bogu da nije samo Loganovac crna ovca!  :to:
Imam prijatelja automehaničara koji je kupio srpskog Punta i to isto tvrdi.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

nmc

Evo i ja da se nadovezem na temu iz licnog iskustva,uporedicu logan 1.4 i punto 1.2 ,posto u porodici imam i jedan i drugi,imam priliku da ih vozim vrlo cesto.
Logan je 2005-o godiste,ambiance oprema,ima podizace napred,servo,centralnu na daljinac,15" tockove,zadnje naslone,znate vec sta ima ta oprema.
Punto je decembar 2009-e,1.2 oprema iznad osnovnog modela,slicno kao logan manje vise,tockovi 14",jedino sto ima 2 airbag-a,logan ima 1. Oba vozila imaju tng.
Sto se tice komfora,prtljaznog prostora,putovanja,naravno logan je za klasu iznad,isao sam loganom na more sa drustvom,voznja je bila uzivanje,tada jos nije bio plin ugradjen,sve stvari su bile u gepeku.Zamerke kod logana mi najvise idu na motor,poprilicno je trom,za obilazenja se tesko odlucujem,yugo koji ja vozim od 1100 kubika sa dvogrlim karburatorom je mnogo brzi na obilazenjima,i od punta i od logana,naravno ne mogu da poredim yuga sa loganom ili puntom po kvalitetu,ali ovde je cak i yugo u prednosti. Pri vecim brzinama na auto putu,preko 120 logan mi je nestabilan,isti osecaj imam u puntu,.Punto je u prednosti za mene sto se tice enterijera,kvaliteta plastike,potrosnje u gradu koja je niza sto je vec neko spomenuo i do 2l sigurno, i sam osecaj u kabini je daleko bolji.Sto se tice svakodnevne voznje po gradu,dobri su i jedan i drugi,punto malo bolji jer je ipak vidno manji.

Sve u svemu moj glas je za Logan zbog same velicine vozila i prostora unutra  :to:

Aleks

Nemam trenutno vremena da istrazujem, ali mi se cini da sandero nudi vise opreme od punta za otprilike iste pare.

Vladd

Pet godina vozio Punto 2 (prva verzija). Kupio ga polovnog, sa oko 50.000 km (1.2 benzinac, inace). Ja mu napravio jos skoro 120.000.
Sandero vozim od nedavno, ali dovoljno da mogu da ih uporedim.

Sto se tice kvaliteta, Punto se pokazao na visini zadatka, do 150.000 nisam imao nikakvih kvarova. Na oko 150.000 menjao set kvacila. Servisirao ga uvek u ovlascenom servisu, sto se u x slucajeva pokazalo kao skupo, ali pametno. Dva puta se islo sa njim na more u Grcku. Zaista nemam nikakve zamerke.
Realno, nekako mi tesko da uporedim Sandera i Punta. Sandero je za moje pojmove sasvim dovoljan za potrebe prosecne porodice i duzi put, dok je Punto savrsen za grad. I kod jednog i kod drugog vas ljubitelji golfova pitaju, a sto taj auto, mogao si malo da dodas, pa da kupis polovan...
Na kraju krajeva, i jedan i drugi su ok, stim da ko sto neko rece, velicina je ovde presudan faktor. Ali kako god da okrenes, izmedju novog Punta i novog Sandera, bi se u roku od dve milisekunde ipak opredelio za Sandera. Punto je ostao gospodji, i mislim da je za to savrsen (do posla, po dete u vrtic, prodavnice... i to je to)

Loganovac

Alal ti vera, uz realan stav našao si pravu meru i prave reči.  :hall:
Što se mene tiče, ova tema je apsolvirana.  :kava:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.