Sandero vs Punto

prethodna tema - sledeća tema

krle

#90
Uporediti Logana i Punta je prosto nemoguće iz više razloga. Kalkulacija koju je Veterinar izneo može biti samo informativne prirode jer se "crta" podvlači na kraju.

Izneću moje iskustvo sa podvučenom "crtom":

Lizing na pet godina. Cena automobila je bila 9440e , suma-sumarum na kraju je 12400e. Automobil je sve vreme  bio ( i još jeste) potpuno kasko osiguran. U ovih pet godina na održavanje sam potrošio 900e (redovni servisi  , veliki servis,   sajla kvačila, akumulator, spone  ).   Za registraciju sam izdvojio oko 1200e, a za gorivo oko 4200e. Moram da priznam da nisam vodio neku preciznu evidenciju oko utroška goriva, odustao sam od toga kada sam shvatio da Logan mnogo manje troši od Juga. Znam samo da na mesečnom nivou za gorivo trošim   ne više od 70e. Automobil je prešao 71000km.
Za pet godina troškovi na mesečnom nivou su 311.66e.  


Imao sam tu sreću da je    veći deo   perioda otplate dinar  bio stabilan  i na taj način je kompenzovan EURIBOR-6. Tako je prva rata bila 12.357 RSD i blago je rasla do osme rate kada je bila 12.683 RSD. Onda je usledio pad u dinarskom iznosu   do najnižeg nivoa od 11.055 RSD. Nagli skok desio se u 37.rati na 13.082 RSD i od tada se rata stalno povećavala. Najveća rata bila je poslednja  15.930 RSD.

U Evrima to je izgledalo ovako:

1-6 rata = 141.85
7-12      = 143.45
13-18    = 145.48
19-24    = 146.53
25-32    = 147.66
33-60    = 148.45

Primećujete da mi je od 33.rate iznos fiksiran na 148.45e, to je zato što je EURIBOR  počeo da pada. Lizing kuća nije primenila pravilo "iz opštih uslova poslovanja" da  u skladu sa padom EURIBOR-a  iznos mesečne rate umanji . Naravno,   to   nisam ni očekivao.  


 


Veterinar

 :to: Crta se podvlaci na kraju.

kiconix

Najveca greska je zaduziti se u CHF, sve ostalo je manje vise isto.
I na kraju, nemoguce je porediti ova dva modela automobila, jedino gde bi mogao staviti znak jednakosti je cena, u kesu.

MiloshNBG

Posto vozim polovnog Punta mene zanimaju druge stvari. Moj benzinac je dobar, sluzi lepo, osim sto mi fali mesta (190cm) i sto mi je zao onih retkih sto se voze iza mene :D, meni odgovara, za sada.
Medjutim, posto je 2003. godiste, vreme je da razmisljam o necemu novijem i "modernijem". Meni je jasno da je Punto socijalni auto i da nema mnogo veze sa modernim automobilima, posto je pravljen za nasu sirotinju. Tu iskljucujem grande punto, stilo i slicne modele koji su prilicno skuplji i moderniji.

Citao sam Forum i puna mi je glava podataka, pa bih molio dobre ljude da mi ponove ono sto je vec napisano.

Dakle, koja je najveca mana Sandera/Logana? Da li uopste mogu da se navode mane vezane samo za Sandera/Logana ili svaki model ima svoje bubice?

Znam da je limarija potencijalni problem, ali me zanima da li postoje jos neke mane vredne paznje. Plasticna unutrasnost meni nije bitna, jer ga ne vodim na izbor za Mis, nego vozim od tacke A do B :D.

Oprostite mi na lenjosti i molio bih odgovor, makar skracenu verziju :D

abc123

Mozda ti se ne dopadne verzija Sandera bez podesivog sedista po visini. I ja sam te visine i nedostaje mi mogucnost da u Loganu (ambiance) spustim sediste za jedno 3-4 cm da bih se idealno namestio. U Sandero sam ulazio i ovde je taj problem za nijansu izrazeniji (jos jedno 2 cm je plafon blizi, mozda i zbog novog "neulubljenog" sedista ali mi je ostao taj utisak). Najbolje je da probas obe verzije sedista da ti ne bude posle zao  :).

saša61beograd

Logan/Sandero nemaju mana koje bi trebale da te odbiju od kupovine.Forum je pun problema i "problema" isto kao Forum Opela,Fiata,Renoa i bilo kog drugog proizvođača.Takođe Forum je pun i zadovoljnih vlasnika!
Realno,i Logan/Sandero i Punto su proizvodi ozbiljnih firmi,možda pomalo zastareli ali provereni i bez eksperimenata.Ako se dvoumiš,ne gledaj im mane,nego gledaj koji tebi više leži.I nemoj da ih posmatraš kao sirotinjske već kao razumne i ekonomične automobile koji odgovaraju ovom vremenu.Odluči sam,i znaj bolji su od svega sa Bubanj potoka.

Zoran

Vozim Sandero 1.4 bazni model 10/2009 prešao 55 555 km. Taj auto nema mane za te pare. Servisni interval je malo kratak što se tiče "velikog servisa" (samo 60 000 km). Ovaj auto u intenzivnoj exploataciji može da pređe znatno preko milion kilometara. Znam šta pišem i stojim iza toga jer do sada sam imao u voznom parku dva "milionera" (M L508 DG i M 123 240 D).
Sam svoj gazda - vazda.

milko

#97
Svaka čast Saša na odličnom komentaru  :to:
Miloše ja sam visok 192 i to je naš "problem" koji neće riješiti ni pomjeranje ,sjedišta niti volana po visini.Koje god sam auto imao uvijek je bio problem ulaska i muka za one koji su sjedili iza mene.Sandero mi odgovara,našao sam šemu ulaska a iza mene se ipak može sjesti. Na kraju kupio sam ga za sebe i ženu (pošto su mi djeca velika i bježe od nas :laugh1:)tako da je za nas dvoje sasvim dovoljan i mogu ti reći super je. Alternativa mi je bio Lacetti kojem se pomjeralo sjedište i volan pa je problem bio isti. Moraš znati šta želiš od auta i koliko si spreman i "moćan" dati za njega.

hemicar

Citat: krle poslato 21.10.2010. - 17:32
...
Za pet godina troškovi na mesečnom nivou su 311.66e.  
...

Drugar, da nisi mozda malo zeznuo neku decimalu??  :ha:

Keka

Krle je u tu cifru uracunao ratu kredita, gorivo i odrzavanje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Raja

Miloše, prošetaj do Košutnjaka 20.02.20011. kada imamo okupljanje u restoranu Milošev konak i možeš sve čuti iz prve ruke.

krle

#101
Citat: Keka poslato 07.02.2011. - 22:51
Krle je u tu cifru uracunao ratu kredita, gorivo i odrzavanje.


:aplause:

I registraciju.


Ali to je bilo i prošlo, sada kada je automobil  moj   troškovnik je   drugačiji.   :lazy:




LeNgenda

Citat: MiloshNBG poslato 07.02.2011. - 20:18
Oprostite mi na lenjosti i molio bih odgovor, makar skracenu verziju :D

Ne prastamo lenjost... :njanja:

Raja je potpuno u pravu, dodji i sam se uveri, bice stvarno svega i svacega na jednom mestu, i Rajin Base i Loganovcev Prestige i sve izmedju ta dva, i to sve puta dva, pa i tri, jer ce (valjda) biti i Duster-ova premijera, i pregrst Pejinih tweak-ova, i Kekini ksenoni i zeleno I, milion varijanti plinske instalacije i milion iskustava sa tim vozilima.

Nema boljeg nacina da formiras misljenje.

U najkracem, Logan i Sandero su isti auto, razlikuju se u limu i, zavisno od verzije, u unutrasnjosti. Duster je ipak znacajnije drugaciji. Komponente jesu generacijski starije, ali im se kvalitet ne moze poreci i uz pravilno i redovno odrzavanje sa ovim automobilima prakticno nema glavobolje.

Ja bih kupovinu Dacije nazvao cistom siguricom jer nema nedoumica, nema nepoznanica, nema macke u dzaku, i cena je za sve to vise nego prihvatljiva.

Sustinska razlika izmedju Punta i novih Dacija je u tome sto je Punto razvijan kao novi i samostalan model, a Dacije su surogati i kopilad, Renoovi Frankenstajni.

Ali jako dobri Frankenstajni i po odlicnoj ceni. Da nema subvencija, Punto bi odavno prohujao sa vihorom...




...sa vihorom...sa vihorom...sa Vihorom... Vihore, jesi li to ti?  :help:

Ma, istripovao sam se nesto... :huh:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

dzaga

Da nema subvencija, Punto bi odavno prohujao sa vihorom...

Punto je do sada prodat u preko 6.000.000 komada na zahtevnom tržištu Evrope (bez subvencija).!!! Zašto se logan ne prodaje makar do 3.000.000 komada? Pitanje je za Daciju ili nekog ko zna njihov način razmišljanja.

(Ne)sreća je što se punto neće više prodavati od aprila-maja, kada će početi montaža nove trake u Kg, za novi tip Fiata.

Inače cena sandera i punta nije ni približno ista: kupio sam punta koji je koštao 8.000EUR a posle 7-mogodišnjeg kredita, bez "dinara" uplate na početku, ukupno ću "vratiti" 8350EUR. Takvu priliku nisam mogao da propustim. Imam auto ništa lošiji od sandera a plaćam ga mesečno koliko i dve/tri porodične večere. Ko ima npr. logana nek požuri i kupi punta (dok može). Zaista je za dž.

Keka

Aman, pricamo o Kragujevackom Puntu!

Tom logikom Logan/Sandero je prodat u mnooooogo vise primeraka pod brendom Dacia, Renault (Evropa i Rusija), zatim na Bliskom Istoku, Indiji, Juznoj Americi.....i koliko jos primeraka kao Clio II (Megan I) sa kojim deli vecinu komponenti.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!