Performanse motora 1.6 MPI vs 1.5 DCI

prethodna tema - sledeća tema

alen

gore onaj logan ima kompresor pa se kompresor cuje jako zvizdi i cuje se zrak , taj logan bez problema 220 navuce na 17 cola felgama  :to: , moja solenza  1.4 sa 75ks ima neku drugaciju pricu u prvoj kad joj dam gas dokraja teli se al i ide ali iz 4. u 5. kad ubacim nekako jo treba dost da motor pocne normalne okretaje imat kad tek presaltas muci se i onda razvrti 5. brzina 110 je u najtaman okretajima  :to: na  toj brzini nije glasan ni nist , ali kad ga nateram na 4000 rpm onda se glasa bome muski
Dacia Solenza 1.4 8v MPI 75 ks 112 nm + jh3

Lazar@

Danas bio malo do mora,petoro odraslih u kolima,pun gepek.I mogu vam reci osjeca se razlika i to dosta kad je auto prazan i kad je pun...Svako preticanje sam morao prvo da usporim,da se odaljim od auta koje preticem 20m,pa onda kad vidim da nema nikoga gas do poda dok ubrzam.Nije bilo potrebe za prelazenjem 3k rpm, ide dci iako je samo 70 konjica.(silni njutnmetri rade svoj pos'o)
E sad,na uzbrdicama se onako malo izgubi na ubrzanju,turbina tu radi svoj posao.Mala je razlika isto sam hvatao i sa punim i sa praznim autom,ali pravina je problem.Pravinom gdje sa praznim autom hvatam 150 po gps-u,danas sam uhvatio 118kmh,pun gas,petom brzinom  :bonk:
(nemojte pogresno shvatiti moj pun gas,usaltam u petu,gas do poda cekam da ubrzaa do zeljne brzine i onda smanjim  :lau: )

zac

 :bonk: Tako se ne ubrzava do zeljene brzine, mislim na "ubacim u petu i gas do daske" , probaj da ubrzavas do zeljene brzine u nizem prenosu... trecom pa cetvrtom, mnogo brze ces doci do zeljene brzine a i stedeces gorivo.  Prilikom obilazenja, nemoj usporavati pa ubrzavati...rasipas gorivo i "mucis" motor, prebaci  u nizu brzinu i onda pretici... auto je jaci u nizem prenosu.   

Veterinar

 :to: Nikako nema smisla ubrzavati u petoj. Ne mislim da treba saltati pri 120 km/h, ali na autoputu sam menjao brzine na 3000 obrtaja, a to je kod 1.5 po brzinomeru oko 100 km/h u cetvrtoj brzini. 118 km/h je "sporo" ako je zaista ravan put. Morao bi ići brže, mnogo.

YUgisa

Za ubrzanje odgovarajuci najnizi stepen prenosa, a za odrzavanje odredjene brzine, najvisi odgovarajuci stepen prenosa  :dobro: A kome je problem da presalta brzinu, taj najbolje da vozi u tom slucaju automatik  :cool:
Godine iskustva nisu dokaz kvaliteta. Zasto?
Pa zato sto mozda radis sve pogresno jos od pocetka...

Matori prdavci...

Loganovac

Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Lazar@

ja sam saltao na 2600-2700rpm ili koliko to vec dodje da kad prebacim u visu brzinu obrtaji panu na 2k rpm,taman tako nesto sam ubacio u petu i onda gas..Stvarno ne mogu da slusam motor,jer je bas bucan kad se predje 2.5k rpm.A kad predjem 3k obrataja,ko da mi neko iskljuci turbinu,nema onog finog povlacenja kao od 2 do 3k rpm.

Evo sad sam stigo s mora,danas nas je isto petoro bilo,isti prtljag,jednostavno ne moze,ipak je to 70ks :glare:  Probao sam da ga saltam i na 3.5k rpm isto,nece da povuce ono kao sto zna da povuce kad je auto prazan.

Ali nesto sumljam na naftu,danas idem pravinom preko Skadarskog jezera,ubacam u cetvrtu, odjednom neki zvuk cak,ogroman nalet snage,preticem citavu kolonu  :hihi1: saltam petu i smanjim malo brzinu.Auto se opet umrtvi i nastavim tako do mora...Vracemo se sa mora svracem u super market,parking uzbrdo,prva brzina,nece da povuce nego trokira,krenu auto da se vrce unazad.Ja podignem rucnu sa 3k rpm nekako krenem(a nije nesto prevelika uzbrdica)

Ali sam sipao gorivo na drugoj pumpi ne ovamo gdje stalno sipam,ovamo gdje ja sipam je avio dizel valjda ciscen sa tim filterima i cudima,i auto ide bolje i trosi manje(licno provjereno)...


Ali opet sjetite se da imam problema sa kvacilom,to je mozda problem,kad je nas petero u kolima+prtljag pa kad se optereti nece ni na ravno da ide kako treba a kamoli uzbrdo  :bonk: To pod hitno moram da vidim u servis

Keka

Zvuk cak je verovatno iskljucen kompresor klime zbog gasa u patosu, sto znaci bolje povlacenje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lazar@

bio sam sad za vikend malo u seoske krajeve, 1700m nadmorske visine, 16km zestokog makadama sve vozeno prvom brzinom...na kraju smo samo ja i lada niva izasli u jednom komadu  :Smiley: bio je i golf 2 ali je stigao bez branika i sa nagrdjenim podomo(izubijan od krsa)...Ja srecom nigdje nisam zakacio,po malo slajfovao na usponima jer je dosta lagan auto,ali sam izasao bez nekih problema  :to:

Nego ovaj, prije nego sto se stigne na makadam ide se nekadasnjom starom vojnom avionskom pistom,ravnica samo takva,a nema rupa pa sam bio odlucio da malo produvam auto,posto se prije toga vozilo samo po gradu...I tako ja prva-druga-treca-cetvrta saltanje na 3500rpm i cetvrtom nastavim s gasom do poda,ubrzavanje zesce za ovako mali motor i dogurah cetvrtom na 4500-4600rpm prije nego sto mi je nestalo piste...Tako da prica ne drzi vodu da je blokada na 4k rpm  :conf:  Mozda kad se ubaci u petu se ukljuci elektronska blokada na 4k rmp i 162kmh   :to:  I da, od 0-100 nije 16s nego oko 11s kad se mjeri  po cajgeru a 12.5s po gps-u  :aplause:

YUgisa

Interesatno mi je da tu na forumu merite ubrzanja mnogo bolja od fabrickih deklarnisanih a kada posmatram neke emisije namenjene automobilima gde koriste specijalnu aparaturu za to izmere i gore performanse od deklarisanih?
Godine iskustva nisu dokaz kvaliteta. Zasto?
Pa zato sto mozda radis sve pogresno jos od pocetka...

Matori prdavci...

Veterinar

 :ne:  Ovo sam napisao pre cetiri meseca, vozio sam dci 65 ks

"0-100, menjao sam brzine na 3000 o/min (u cetvrtom stepenu prenosa je tacno na 3000 obrtaja pri 100 km/h po brzinomeru), izmereno vreme bilo je 17,63.
0-100, brzine sam menjao na 3300 o/min, izmereno vreme bilo je 15,2"

U svakom slucaju auto je imao (nakon reparacije dizni na 160000 km i pre 120000 km (kada su prvi problemi neosetno poceli)) performanse mnogo bolje od deklarisanih. Ne znam da li sam "ubo" dobar motor ili je svaki takav, ali auto je isao veoma dobro.

zac

Citat: YUgisa poslato 30.07.2012. - 11:15
Interesatno mi je da tu na forumu merite ubrzanja mnogo bolja od fabrickih deklarnisanih a kada posmatram neke emisije namenjene automobilima gde koriste specijalnu aparaturu za to izmere i gore performanse od deklarisanih?

Pa kad ne znaju da voze, i moj auto ima bolje performanse od deklarisanih.

Keka

Oni verovatno mere do realnih 100 km/h, a to je po nasim brzinomerima oko 110 km/h. Imaju i precizniju opremu, a moguce da testiraju i maksimalno opterecen automobil.

Ako ne znamo tacne uslove pod kojima je mereno, mozemo samo da pogadjamo.

Neki auti imaju bolje performanse od fabrickih, neki nemaju  :banghead:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Valjda dva putnika i pun rezervoar goriva i mjeri se do realnih 100 km/h. Na kojoj nadmorskoj visini  :ne:?
Sam svoj gazda - vazda.

YUgisa

Mereno je sve sto sam ja video sa vozacom i tom opremom koja je koliko ja znam oko 30kg. Mislim da mozemo zanemariti to da li je prazan ili pun rezervoar kao i nadmorsku visinu, posto ta razlika nece biti par sekundi kao sto vidim tu na forumu. Npr ako je neko gledao emisiju SAT, oni su izmerili oko 15s do 100 za 1.6 motor (ja se izvinjavam sto nemam sad preciznu informaciju, posto sam imao SAT plus novinu taj broj ali je keva premastala novine i onda izmesala taj broj koji je bio gore sa ostalis 130 i kusur brojeva pa me mrzi da trazim) a fabricki se navodi 13.6s ako se nevaram a tu neki kako mi se cini postigli su i ubrzanje bolje od fabrickog... A meni je iskreno tesko poverovati kada neko za postigne bolje ubrzanje nego sto se navodi fabricki (ne mislim sad na pola sekunde nego na vise sekundi) a plus se ni ne koriste sve mogucnosti motora...
Godine iskustva nisu dokaz kvaliteta. Zasto?
Pa zato sto mozda radis sve pogresno jos od pocetka...

Matori prdavci...