Ugradnja plina sa zadržavanjem garancije ili ne?

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

Citat: fanatic poslato 01.10.2010. - 17:11
Plus ne plaćam godišnje servise plinskog uređaja a to je 3x100 evra.

Kod nas u Nišu redovan servis za TNG u ovlašćenom servisu je oko 45E, od čega 20E ide na diagnostiku.

Peja

fanatic

   Praksa je pokazala da zaštitni lim zadržava vlagu između boce i lima i prave veću štetu nego korist. Ovako se sama nakvasi
i sama osuši a još ako joj malo našpricaš i zaštitu eto idealnog rešenja.

kiconix

Nije stvar u limu. Pitanje je atesta, negde su trazili taj zastitni lim, negde ne.

krle

Taj lim bi valjda trebao da štiti bocu od mehaničkih oštećenja.

kiconix

To je i razlog zasto ga traze na atestiranju.
E sad, negde insistiraju na njemu, negde ne.

dzaga

"Kod nas u Nišu redovan servis za TNG u ovlašćenom servisu je oko 45E, od čega 20E ide na diagnostiku"
"Plus ne plaćam godišnje servise plinskog uređaja a to je 3x100 evra."

O čemu se ovde radi, koje su to sume i ko to plaća. Imam plin od kada vozim Logana. Prvi servis na 10.000km a drugi na 25.000km. Osim uobičajene kontrole, prvi servis rad 3 EUR i filter 7EUR (ja sam insistirao na zameni). Drugi servis rad 5EUR i oba filtra 25EUR (Landirenzo, ovlašćeni servis PANE AG na N.Beogradu. 

fanatic

   Potpuno se slažem da je lim stvar atesta a što se tiče mehaničke zaštite nikako lim od 1mm ne nože da štiti bocu od čelika od 3mm.
Za atest mi nisu tražili čak ni zaštitnu plasiku multiventila ali sam je ja samostalno ugradio da ga štiti od vode.
U suštini i taj atest je jedno veliko s.... jer ga svako tumači na svoj način. Čak sam čuo da neki neće da daju atest za torusnu bocu
već samo za klasičnu "hidrofor".

Saša

Citat: dzaga
O čemu se ovde radi, koje su to sume i ko to plaća.
Vala baš.
Ja sam danas u istom servisu uradio servis na 10.000, cena 850 din sa zamenom filtera, sve sa fiskalnim računom. :kava:


slavko_bgd


dzaga


slavko_bgd

Oba filtera i rad 850 dinara?
Fantastično!

miroleca

#87
@bmiillan
Slažem se sa tobom da je Fobos relativno nov na našem tržištu i samim tim nepoznat većini ljudi i nepotvrđen u praksi. Ne slažem se sa tobom u oceni da samo proizvođač kompletnog sistema može da se smatra ozbiljnim. Uopšte me ne zanima ko od proizvođača prisutnih kod nas proizvodi sve komponente, a ko ne. Ako neko proizvodi samo isparivače (ali vrhunske) ili samo ECU i softver (u rangu ili bolje od konkurencije), jel to znači da ih treba ignorisati jer ne proizvode i sve ostalo? Ne razumem baš tu tvoju logiku...

Idemo dalje. Ako želiš da tvoji postovi imaju bilo kakvu težinu, onda navedi šta to i gde može da se pazari za 240€, sa sve kataloškim brojevima, pa da uporedimo sa mojim komponentama i saberemo cifru.

Treće. Ako si ti radio sa pilićarima koji sav dodatni materijal kupuju po buvljacima, po što nižoj ceni (a to povlači i  odgovarajući (ne)kvalitet), to ne znači da svi servisi u Srbiji tako posluju, pogotovo ne oni koji posluju legalno, grade renome i ne dolaze do kupaca damping cenama. Jedino ako si ti vidovit. Ja nisam, zato i ne nagađam.

Četvrto. Kažeš da postoje znatno bolji i kvalitetniji sistemi od FOBOSA. Koji su to i po čemu su bolji i kvalitetniji? Bilo bi lepo da uporedimo mog Logana i tog "tvog", kvalitetnijeg i boljeg, i potvrdimo zaključak iz prvog dela ovog posta.

I konačno, 14. septembra si rekao da se neću sa ovim čudom navozati, jer se nije nešto pokazao. Insistiram da nam kažeš koliko se to neću navozati!!?? Da li to znači da neću preći 1.000km, 10.000km, 50.000km ili 100.000km? Kada prevalim tu kilometražu a moj FOBOS i dalje bude radio bez problema (iako ga "silujem" do granice stabilnog rada), pokazaće se ponovo koliko si merodavan u donošenju takvih paušalnih opaski.

Izvini drug.

Inače, svako sa foruma može da mi se javi i svrati do mene u Zemun na jutarnje paljenje motora, bilo kada, da se uveri da ne pričam neistine, da ništa ne krijem te da sistem radi bez greške.

@Loganovac
OK, želiš da završiš priču, poštujem. Ali ti si taj koji je tražio, da razjasnimo po čemu je FOBOS bolji od ostalih. Bugari su svoj ECU i odličan softver koji ide uz njega uparili sa biranim komponentama i to radi jako dobro. Zašto sam rekao da ovo radi bolje od popularnih sistema koji se kod nas ugrađuju? Zato što je ECU robustan, softver ima velike mogućnosti, dizne koje to mogu lepo da isprate - rezultat: trenutno sam na 18C i sistem radi besprekorno. Neki su se forumaši žalili da im sistem prebacuje prerano na gas i da zbog toga imaju problema. FOBOS iskoriguje zalivanje koje vrši benzinski ECU dok je motor hladan, tako da motor prede na plinu bez obzira na temperaturu. Možeš slobodno da zaplašiš omladinu pričama o babarogi i detonacijama u usisnoj grani te na taj način završiš priču. I sam si rekao da ti je Logan investicija koju ne možeš da ponoviš, i to je sasvim OK - ne želiš ni jedan promil dodatno da je ugroziš. Meni je ovo igračka, i ići ću sa temperaturom još niže (koliko mi Duško dozvoli), pa ako budem razleteo motor, objaviću ovde pa se naslađujte do mile volje. A pošto obojica znamo da se to neće desiti, nemoj tek tako da omalovažavaš sistem koji može i radi skoro pa idealno (govorim za sisteme koji vaporizuju gas). Evo i Keki je mrznuo isparivač, pa se čovek i dalje slatko vozi. Hiljade venturijevaca svako jutro vozi na tečni butan na dosta nižim temperaturama nego ovima o kojima mi govorimo, pa se voze i voze, iako je venturi po tom pitanju dosta nezgodniji od sekventa. Napravite anketu, da ljudi odgovore na koliko stepeni im sistem prebacuje na gas. Videće se koliko sam nisko na temperaturnoj skali u odnosu na ostale. Jel to pokazuje da je FOBOS loš?! Može da pokaže samo dve stvari. Prvo: da ga setuje i vozi jedan običan ludak i hazarder. Drugo: da ipak u tom FOBOSU ima nešto što valja. Hazarder jesam, ludak nisam... verovatno je istina negde na sredini, haha.

Obojica ste seniori na ovom forumu, budite uzor nama omladincima.

Ajd uzdravlje!

ps. Al' sam omladinac... bio nekada  :whistling:

Loganovac

#88
@Miroleca: Obično se za ovakav ton dobije warn, ili bar moderator iseče delove posta u kojima se baš preteruje. Ostavljam moderatoru da proceni šta će sa prethodnim postom, a ja ti lično odbijam na mladost i neiskustvo...

Odma' da kažem, ova rasprava će biti uklonjena iz teme, samo da razjasnimo par stvari: ti si taj koji je ugradio neko čudo tehnike koje si držao u konspiraciji mesecima kao da ti je preko veze prošvercovan iz NASA-inih laboratorija, i do sada još uvek nisi argumentovao nijednu konkretnu tehničku karakteristiku po kojoj je taj tvoj sistem u prednosti - ispada da je jedina prednost što imaš Duška koga ne mrzi da ispunjava tvoje kaprice i prekopava Bajinu Baštu svakodnevno sa tobom... Ne sećam se da se neko žalio da je imao problema sa ranim prebacivanjem na plin, ajde podsetite me. To što se Keki ledio isparivač nema nikakve veze sa kvalitetom uređaja, znaš i sam u čemu je bio problem, ne zezaj. To što si (opet, rekao bih, proizvoljno i bez dovoljnog poznavanja materije o kojoj pričaš, osim što si možda nešto čuo od nekog ko valjda zna...) dozvolio sebi da ocenjuješ čiji sistem ima kakve sve mogućnosti, a ja o tome ne znam mnogo, ali Slavku i bmillan-u verujem sigurno više nego tebi, jasno je zbog čega, još jedan je dokaz onoga o čemu pričam - najčešće si ti taj koji preteruje i vređa se kao frajlica što ostali ne dozvoljavaju tek tako iznošenje proizvoljnih i subjektivnih stavova i ocena. Znači, smatram da imam pravo da pitam u čemu je to FOBOS bolji od BRC-a ili Landija, a ova dvojica navedenih već imaju pravo da o tome i donose sudove i zaključke. Verujem da je tvoj Duško stručnjak (a nemam razloga da u to sumnjam), neka se pojavi ovde i podeli sa nama svoje znanje, biće dobrodošao. To što poznaješ stručnjaka ne čini tebe stručnjakom, zar ne?
Uostalom, ti si izabrao da budeš Don Kihot i da se hvataš u koštac sa vetrenjačama, nemoj da te iznenađuje što ovde nemaš istomišljenike. I molim te da obratiš pažnju na ton svojih postova, daleko bolje bi bilo da agresivnost ispoljiš na nekom drugom mestu.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Činimi se da se u ovom delu niste razumeli:
Citat: miroleca poslato 21.10.2010. - 01:01
@bmiillan
Ako želiš da tvoji postovi imaju bilo kakvu težinu kada nastupaš tako samouvereno i arogantno, onda navedi šta to i gde može da se pazari za 240€, sa sve kataloškim brojevima, pa da uporedimo sa mojim komponentama i saberemo cifru.
Citat: bmiillan poslato 25.09.2010. - 18:35
...iako ovakve informacije inace ne dajem samo da znas da je kit fobos u nabavci sa sve bocom i multiventilom 240 e sto moze a i ne mora da ti kaze kolika je zarada na njemu...

Ja sam taj koji je imao problema sa gašenjem motora prilikom prebacivanja na TNG, a problem je bio u zazoru ventila :)
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D