Kupovina nove Dacije

prethodna tema - sledeća tema

Boqy

Za prošlog Stepwaya je jasno pisalo "točak punih dimenzija" (205/55x16), a kasnije je promenjeno u "točak manjih dimenzija" (185/65x15). Obim im je sličan, razlika je 1,6%.
Veći je problem felna, koja je kod pune dimenzije ona specijalna od 100EUR.

srbininside

Je l vama stvarno taj rezervni tocak bitan kod kupovine :)
Za cenu jednog mozete 10 godina pomoc na putu da uplatite, a brze ce oni da stignu da vas odvezu do vulkanizera, nego sto cete sami da ga zamenite, bar iz licnog iskustva pricam. Mada, ima dosta kamikaza po gradu koji voze sa copavcem mesecima, valjda im dosadno u zivotu, pa vole adrenalin.
Ovo oko bezbednosti za Daciju je po meni najveci problem, mada i drugi imaju dosta problema u zadnje vreme, kvalitet lima, cak i stakala je po meni upitan. Medjutim, kao i kod vecine odnos cena-kvalitet-sigurnost je ta koja obicno presudi u korist Rumuna.

Loganovac

Slažem se, ne bi trebalo da postojanje i/ili veličia rezervnog točka utiču na izbor vozila.  :to:

Citat: srbininside poslato 26.04.2021. - 10:30
Ovo oko bezbednosti za Daciju je po meni najveci problem, mada i drugi imaju dosta problema u zadnje vreme, kvalitet lima, cak i stakala je po meni upitan.

Međutim, ovo oko bezbednosti je problem "u zadnje vreme" jer su kriterijumi znatno pooštreni. Prema novim standardima trebalo bi odma' da te u'apse kad isteraš Jugića na ulicu - za pokušaj samoubistva kao i pokušaj ubistva (ostalih učesnika u saobraćaju) sa predumišljajem.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

srbininside

Povecani su kriterijumi, nije 5 zvezdica pre 5-6 godina isto sto i danas, to izmedju ostalog i podize cenu vozila. Ali bi morali u Daciji i taj broj zvezdica da poprave, ako vec podizu i cene. Nikako da prebace 3.
Pohvalno je da Dacija i dalje salje vozila na testove, neki to izbegavaju ili salju automobile sa najvisim nivoima opreme, koji su retko i u prodaji.
Meni su npr. letnje Continetal gume koje su fabricki stigle sa Dusterom, na kisi ostavile uzasan utisak, a na ADAC testovima imaju dosta lepe ocene. Mozda u kombinaciji sa drugim dimenzijama i vozilima lepo rade. Duzina kocenja mi je par puta bila bas razocaravajuca, kod nekih naglih zaustavljanja. Zbog toga cim je vlazno, vozim dosta laganije sa vecim rastojanjima. Za zimske sam uzeo Hankook i sa njima sam po vlaznom bas zadovoljan, mada nije bilo puno snega ove godine pa da i za to dam neki sud.
Ne znam sta stize za Sanderom, ali ako uzimte test voznju, probajte da nadjete gde je vlazno, vidite kako se ponasa, mnogo je to bitnije od rezervnog tocka, o kome se ovde 2-3 strane posvetilo.

saša61beograd

Citat: srbininside poslato 26.04.2021. - 10:30
Je l vama stvarno taj rezervni tocak bitan kod kupovine :)
Za cenu jednog mozete 10 godina pomoc na putu da uplatite, a brze ce oni da stignu da vas odvezu do vulkanizera, nego sto cete sami da ga zamenite, bar iz licnog iskustva pricam.
A šta ako isečeš gumu (isečeš,ne probušiš) u subotu popodne na izletu u Ljubiš (Zlatibor)?A lokalni vulkanizer,40 kilometara dalje, otvara radnju tek u ponedaljak i,naravno,nema odgovarajuću gumu na lageru.I tako umesto da rešiš problem za 10 minuta,ti ga rešavaš dva dana.Zato samo standardni rezervni točak,bez obzira koliko je mala verovatnoća da će zatrebati.
Da ta pomoć na putu stvarno reševa problem,ne bi bila toliko jeftinija od pravog rezervnog točka.

zaki

Živ ne bi ostao od zezanja ako bi se pročulo da sam zbog probušene gume zvao pomoć na putu.
  :fiju:
Bio u salonu, isporuka moguća možda tek od septembra.
Kao i prošli put, uplašio se kada sam video koliko je to veliki auto.
Sedao u jeftiniji model bez one krpane presvlake komandne table, deluje ok.
Imao sam dilemu oko volana, deluje ok, obruč manjeg prečnika, lepo leži u ruci.
Na krovu je fiksni nosač.
Imam utisak da se sedi nešto niže, ima dosta prostora.
Ebiga, bolje da nisam išao, sviđa mi se.
:bonk:

LeNgenda

Citat: zaki poslato 26.04.2021. - 14:34
Živ ne bi ostao od zezanja ako bi se pročulo da sam zbog probušene gume zvao pomoć na putu.
  :fiju:


Taman posla.

Imam plinsku bocu umesto rezervnog tocka i sprej za krpljenje ako zaradim ekser.

Ako ne pomogne, AMSS za dvadeset evra godišnje brine o tome i više od toga.

Ima i fora sa osiguranjem guma za mobilnog vulkanizera, ali dotle nisam dobacio.

Istini za volju, na letovanje sam išao sa celim rezervnim točkom iza sedišta.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

kiconix

Odakle dolaze oni copavci.  :ne: :hihi:
Salu na stranu, obavezna proba pre kupovine.
Jedan krug moze dosta uticati na odluku.


zaki


Loganovac

Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Kod nas nema severnog jelena,pa ovo nije važno.Kod nas bi mogli da naprave test "izbegavanja udarnih rupa".
EuroNCAP je,čini mi se,malo ozbiljnija ekipa,ovi mi deluju kao neki amateri koji su našli prazan parking i nekoliko čunjeva.Ne sumnjam da je novi Sandero dobar u ovome jer i prva generacija je bila dobra (ako izuzmemo onaj prvi test,za koga se ispostavilo da je namešten na štetu Dačije).

Loganovac

Nazovimo ga izbegavanje krave muzare. EURONCAP ne vozi auto nego ga razbija i meri parametre. Kako bi ti profesionalno sproveo test severnog jelena? Jel može na Navaku, da li je dovoljno profesionalno? A ko da vozi? Alvirović ne dolazi u obzir, isključivo Hamilton, pa ako je baš zauzet može i Borković da prođe?  :lol1:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dekiv68

Citat: zaki poslato 26.04.2021. - 17:12
Malo vožnje


Odličan snimak. Nema komentara, već samo zvukovi automobila.
Sviđa mi se kako zareži motor na 4.000 obrtaja, kao i kod TCe 0.9

kiconix

Naravno kad je isti motor.

kovdejan

Citat: zaki poslato 28.04.2021. - 17:51
u nemačkoj



Sve, sve, ali što bre u osnovnim varijantama ne nude branike u boji vozila? Ušteda skoro pa nikakva. Možda idu onom logikom da odbiju što veći broj kupaca od osnovnog modela,ili možda da ih kazne što su izabrali isti. Dobro, možda se nekome i sviđa, ima sigurno mnogo i onih kojima to ne smeta, ali... Prosto mi je neverovatno da na tome proizvođači štede u 21. veku.