I jos jedan Stepway 1.6mpi na ulicama Beograda

prethodna tema - sledeća tema

zac

 :to:  Tako je druze.  :aplause:

Auto je kao lutka!  :too: da te sa srecom sluzi.

DrJekyll

Citat: miki-bgd poslato 03.07.2012. - 15:48

bio sam sad do interexa kod studenjaka, prva pomoc 1890 (u uscu ima u home centru za 2000) galenikina........

Gledaj samo rok trajanja. Ima jeftinijih PP kompleta ali su im rokovi za 1 god manji od ovih skupljih.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

miki-bgd

hvala, hvala  :ziveli: auto je super, prezadovoljan sam za sada   :aplause:

nisam uopste razmisljao o tome, hvala sto si mi skrenuo paznju. nisam 100% siguran, ali mislim da je ovaj do 2016. provericu malo kasnije.

DrJekyll

Super ide stepa...provozao se, malo ga provozao i utisci su odlični. Sviđaju mi se nove presvlake koje rade sad i skroz su crne.
Autić je k'o bombona...


P.S.
Nema više nikakve ogrebotine na plastičnom delu ruba, obrisali lepo i to je to, nije je ni bilo. Mislim da nikakva šteta nije bila na tim drugim kolima jer svi znamo da su naši ljubimci osetljivi, a ako njima nije ništa onda nije ni drugima :doh:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

miki-bgd

#19
Bogami, tu si u pravu, jesmo dosta osetljivi  :whistling:

Inace, sinoc je pala prva stotka  :lux: . Nisam mogao da okacim sliku zbog dupliranja posta, tako da evo sada:



miki-bgd

Evo da se pohvalim svima, pregazena i prva hiljadarka  :lux:


Za sada utisci su odlicni! Ja sam se navikao na njega, i on na mene  :c: Nisam bio na nekim vecim turama, jedino na Avali, i Stepway se pokazao odlicno (bice i neke slicice u odgovarajucoj temi, nisam imao vremena ovih dana da okacim).

Jedan minus ide na potrosnju, koristim euro premijum 95, i ona je oko 10litara. Cekam da se malo jos razradi motor, a i malo moj stil voznje verovatno utice, tako da i tu treba malo korigovati. Sipao sam na raznim pumpama(eko, nis, lukoil, beopetrol), i brojke su bile dosta slicne.
Jos jedan minus na manjak pretinaca, ali sam za 100din nasao neklizecu podlogu (negde oko 15*15cm je), stavlja se na plastiku ispod soferke, pa tu mogu da odlozim mobilni, kljuceve i to, tako da je manje vise ok.
Inace, danas sam primetio da je displej od senzora za parkiranje zalepljen za retrovizor, i da je taj lepak poceo da se topi usled vrucina, pa cu morati neku intervenciju tu.
Ne svidja mi se i sto imam onaj tockic za sediste, umesto kvake, pa kada ocu da oborim treba dosta da se okrece.

Naravno, ovo su sve sitne stvari, koje ne kvare celokupan utisak o vozilu, koji je, kao sto sam vec rekao, fenomenalan!
Zahvalio bih se ponovo svima na savetima, jer imam utisak da sam uzeo bilo sta drugo, gadno bih pogresio. Da ne preterujem i da budem precizniji, da sam uzeo fabiju koju sam na pocetku hteo, gadno bih pogresio. Prosto sam se zaljubio u auto   :c:

Uzeo sam i navigaciju, lepo je cucnula na retrovizor u levom donjem uglu soferke, tako da ne smeta uopste pri voznji.

Sve u svemu, utisak je odlican, a nadam se da ce takav i da ostane :dobro:



Ljuba82

 :ziveli:

Ovaj obrnuti broj na displeju je skeri  :Smiley:

P.S. Pa naravno da ti trosi 10 kada ga navuces na 4000 rpm kad kreces  :wind:  :nami:
Salim se, zna da posrce, meni mesovito potrosio nesto ispod 10 lit, doduse TNG-a za 2000 km, u cisto gradskoj voznji je i preko 10, a i na auto-putu pri 120 mislim da posrce.

VaskezNS

CitatJedan minus ide na potrosnju, koristim euro premijum 95, i ona je oko 10litara.

Ovo i ja "potpisujem" - poslednjih par stotina km sam prešao isključivo po gradu tako da bord više nije mogao da "laže" uključivanjem proseka iz vožnje na otvorenom drumu te se cifra lepo "zakucala" na 10.0 l/100km.

I koliko god bio "lagan" na gasu, manje ne mere. Al' kad sam sa Yugovih 1116ccm mogao da živim sa 10l na 100 u gradu, pa valda mogu i sa 1.6 Loganom  :whistling:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Keka

10 je fabricki deklarisano, znaci realno i malo vise od toga.

Evropremium ne volim, em je skuplji, em brze izvetri, a izgleda i vise trosi nego obicnog BMB.

:offtopic:

Na novim Hondama ima neki ECO sistem koji signalizira kad je vreme za promenu stepena prenosa. Malo sam zagledao kako to radi, na 2000 rpm se salta u sledecu brzinu  :conf:

Poceo sam sa testiranjem takvog rezima voznje, ali sam malo presao, oko 50 km, posto sam sad na moru. Na 2000 saltam u sledecu, obrtaji tada padaju na ~1500. Na 55 km/h je vec u petoj.

Dobra stvar je da je po BC potrosnja u gradu oko 8.5 litara.

Losa stvar je sto se vozi penzionerski, mora da se vrlo oprezno dozira gas, zato sto patosiranje na tim obrtajima ne dovodi do ubrzavanja, samo povecava potrosnju. Moguce je da ovakav rezim nije zdrav ni za motor.

Ranije sam testirao ostriju voznju, kad sam umesto na standardnih 3000 saltao na 4000, potrosnja mi je porasla za preko 1 litar.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


miki-bgd

#24
Da ne odgovaram svakome posebno, napisacu ukratko.

Jos je auto u razradi, tako da su obrtaji uglavnom na 3000 (kada u drugoj pocinje da se trese sve :) ).

Meni otprilike ide ovako menjanje brzina:
kretanje pa do nekih 20 (cesto i manje) ide prva, na 40 prebacujem u trecu (tada je negde oko 3000 obrtaja), na 60 u cetvrtu (opet je negde oko 3000).

bmb
Sto se tice stila voznje, ne jurim, uvek sam oko ogranicenja (ako je bezbedno nekad odem i do 10 preko, zavisi i od ostalih vozila), ali volim da krenem malo jace, ne preterano ali ne penzionerski. Sta vise, posle stajanja na semaforu, ako je guzva i problem oko prestrojavanja, ubrzas malo jace, presisas onog pored sebe i uglavis se fino  :dobro:

Al dobro, a i za malo ostriju voznju u gradu ide oko 10l, moze da se zivi. Mada, prava investicija je gas, ali otom potom. Za koju nedelju idem do Vrnjacke Banje, pa cu da ostavim bolje utiske oko potrosnje.

@Keka
Htedoh sad da napisem da ce pri takvom umerenom nacinu voznje biti problem da se obidju kola, ali ko ce da vozi penzionerski i da obilazi.

Kad smo vec kod penzionera, skoro sam vozio za Pancevo. Na vecem delu puta je dozvoljeno 60, ja sam vozio malo jace, oko 65, 70, a iza mene neki karavan (da li je reno, nisam siguran). Uglavnom, kada se stvorila prilika taj karavan me je obisao i dodo gasa, sigurno preko 80, a usput sam video ko vozi - neki sedi dekica, jedva je izvirivao iza volana   :laugh1:

PS. A da, ima jos jedna stvar, za koju smo na onroad susretu  :ziveli: zakljucili ljuba i ja da se desava, a to je da nekad ne uvati lepo rikverc, pa krene da struze (to su oni opste poznati mali gremlini  :crazy: )

Ljuba82

#25
Neka moja zapazanja su da je u normalnim uslovima najbolje saltati na 2250 rpm, tj na drugoj crtici iznad 2000 obrtaja! Ako se brzo i elegantno uradi, obrtomer padne na tik iznad 1500 rpm, sto je dovoljno da dalje fino povuce u visoj brzini, a cenim i da je ekonomicnije. Ispod 1500 rpm vec ne valja, pocinje da podrhtava prilicno i verovatno steti motoru!
Ne znam jos uvek, tek se uhodavam, ali cu probati da vozim neko vreme ovako u sada vec cisto gradskoj voznji...pa cemo da vidimo.. Mada i to nista ne mora da znaci, s obzirom da kvalitet goriva oscilira koliko oscilira, a i vozim na TNG uglavnom.

DrJekyll

Citat: Keka poslato 26.07.2012. - 20:29

Evropremium ne volim, em je skuplji, em brze izvetri, a izgleda i vise trosi nego obicnog BMB.

To kod tebe možda, kod mene ni ne stigne da izvetri :laugh:

Koliko se sećam SATovih emisija, tamo je utvrđeno da sa eur95 auto manje troši nego običan 95. To smo mislim i pominjali u nekoj temi (mrzi me da tražim) da ECU kada je loš benzin ubacuje više goriva da bi nadoknadio gubitak snage. Koliko se sećam....a za SAT sam siguran.


P.S.
Kolegi sam ja rekao da kreće sa malo većim brojem obrtaja da mu se ne bi gasio auto i da ne bi tresao pri kretanju :lux: to naravno dok se malo ne uhoda u vožnju i auto. :wave:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

miki-bgd

@DrJekyll
Rekao si i to mi je bio odlican savet!  :hall:  Verovatno bih se mucio jos dosta. Sada je sve ok, cak nekad na semaforu krenem i malo ostrije   :hihi1: Dobro, ne bas kao sto si mi demonstrirao, to trazi jos iskustva   :ziveli:


gomilos

Pozdrav narode, nakon predzenih nekih 1.500 km, na otvorenom pri brzini do 100km/h potrosnja je 6l, u gradu do 10L. JEdino me kod moje stepe nervira sto ne mogu da podesim sediste po visini, tako da me boli noga desna na malo vecim destinacijama nakon 2-2.5 h voznje. Znam da sam negde citao da se stavi peskir ispod noge na sediste, ali bih ipak voleo vise da mogu nekako da odradim da mi se sediste spusta, dali ima neki savet za to:nabavka sedista,...

miki-bgd

#29
@gomilos
Svaka cast za potrosnju, ja sam evo danas dosao sa puta, isli do Vrnjacke Banje, u oba smera po oko 190km. Potrosnja mi je nesto manje od 8, a 6 mi je nedostizno. Barem za sada.

Sto se tice sedista, i ja sam se raspitivao za to ranije, ali pre kupovine, sada se snalazim i nemam nekih problema. Ako ti je bas neophodno, mogao bi na nekom auto otpadu da nadjes sediste podesivo po visini, samo treba da se pazi da sine budu odgovarajuce. Siguran sam da to moze da se uradi, samo je pitanje koliko treba vremena i para.

Pazi, skoro mi se desilo da je krenula noga da me boli, tacnije zglob i to posle malo vremena. Inace, drzim sediste malo vise udaljeno, ali sam pre toga uzeo i priblizio malo i razlog sto me je noga bolela je pritiskanje kocnice, mislim priblizi sediste i stiskaj gas i kocnicu i videces o cemu pricam. Tako da sada sediste drzim mozda malo vise udaljeno, i naslon mi je blago nakrivljen, ali mi tako odgovara nemam problema sa umorom i slicno. Jedino sto mi fali je naslon za ruku, da malo odmorim desnu, ovako je drzim na rucnoj. Znaci probaj, vidi, odalji sediste, podesavaj naslon i verujem da ces naci odgovarajuci polozaj  :dobro: :ziveli: