Evo rumunske zvijeri moga sina francuskog šarma i japanske kvalitete. :woo-hoo:
Auto je 2011.g., pod haubom je mašinerija 1.6b sa 8 ventila i 64kw koja se mogu okačiti mačku o rep, mislim da je Koral 55 išao bolje od njega.
Što se opreme tiče, ne manjka, ima ono sto je prosječnom vozaču potrebno, iako se na dosta stvari štedilo, je li, ipak je to DACIA: 2x airbag, 2x el. prozori, klima uređaj, abs, maglenke, daljinsko zaključavanje, cd/mp3, alu felge 16''.
Auto sam kupio polovan, međutim još je u garanciji dvije godine i ima samo 30.000 pređenih kilometara. Čust je, malo tvrd (što mi nije mrsko), fin za voziti, malo se više sjedi, odignut prilično od zemlje, ima dobar klirens, tako da mu ivičnjaci i neki blagi off-roadovi ne predstavljaju problem.
E hajmo sada preći na elemente kokuzluka (ovo vam je već sigurno svima dobro poznato): volan, kao i sjedišta nije moguće podešavati po visini; prekidači el. prozora su smješteni na centralnu konzolu, ne na vratima; kada se pritisne prskalica za šoferšajbu brisači se ne pale automatski nego se to mora učiniti ručno; nema zaštitu ispod haube niti firewall; klapne za ventilaciju su regulisane mehanički, a ne elektronski; nema zadnje zvučnike, čak ni instalaciju, iako radio ima podršku za njih; većina šarafa nema čepove, nego su ostavljeni goli...
Sve u svemu dobar auto, sa elementima kokuzluka, i isprobanim skoro pa nepoderivim dijelovima. Ono recimo što me je pozitivno iznenadilo je plastika u autu, iako tvrda i pomalo gruba, jako kvalitetna.
A evo i slika. :)
(http://i.imgur.com/ALS3LKTs.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=58709422508614056310.jpg&file_imgur=ALS3LKT.jpg) (http://i.imgur.com/DFxOR3Js.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=74351247974423501454.jpg&file_imgur=DFxOR3J.jpg) (http://i.imgur.com/p8oTmh9s.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=39941160221427285027.jpg&file_imgur=p8oTmh9.jpg) (http://i.imgur.com/1sX3sQKs.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=60230770098083676476.jpg&file_imgur=1sX3sQK.jpg) (http://i.imgur.com/pDSOP2Ks.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=94316196172888859155.jpg&file_imgur=pDSOP2K.jpg) (http://i.imgur.com/ijCsiGXs.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=25339048328333916809.jpg&file_imgur=ijCsiGX.jpg) (http://i.imgur.com/NdTGTqGs.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=18446948140773610062.jpg&file_imgur=NdTGTqG.jpg)
(http://i.imgur.com/l4npXt7s.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=36880596707560035210.jpg&file_imgur=l4npXt7.jpg) (http://i.imgur.com/i92ADAas.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=01896236823554326151.jpg&file_imgur=i92ADAa.jpg) (http://i.imgur.com/RTxacjSs.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=50403599456707045645.jpg&file_imgur=RTxacjS.jpg) (http://i.imgur.com/jU0j572s.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=42926192917723611109.jpg&file_imgur=jU0j572.jpg) (http://i.imgur.com/ugS2pgls.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=29383939480930562868.jpg&file_imgur=ugS2pgl.jpg) (http://i.imgur.com/bSbuTb5s.jpg) (http://www.igreklik.com/slike/viewer.php?file=22773009128147347854.jpg&file_imgur=bSbuTb5.jpg)
P.S. Izvinjavam se za nesto losiji kvalitet slike.
imas zadnje zvucnike u vratima nazad....
:nami:
Ne, nema. Nije sporno ni to što nema, skidao sam mrežicu, izvadio spužve i vidio instalaciju, vidio da ima FADER na radiju, odem kupim dva zvučnika 135mm (original dimenzija), skopčam i ne radi. Upratim malo instalaciju, i vidim da ide samo do štoka, tako da sam od zadnjih zvučnika odustao do daljnjeg.
Nije uopšte problem da se žice provuku do zadnjih zvučnika....inače, Sandero djeluje kao nov, sretno u vožnji :to:
Sretno...realan opis ali za bezbrizne km vredi svaku manu. Koliko te je izasao verujem da je to dosta manje nego u Srbiji... :wink:
To je radnički auto(jeftin a jak)... :wave:
@speedo
Znam da nije, ali bojim se da mi ovi u servisu ne skontaju pa me ne j*bu za garanciju, pošto je auto još preko dvije godine u garanciji.
@drzarkod
Ma dobro, sve su to sitnice, ništa značajno ko nije picajzla. Dobio sam ga u trampi, ali to je cca. 6.500€ .
@Zoran
Iskreno, autić je šminka, dosta se raje okreće za njim, jeftin jest, možda i nepoderiv, ali jak (govorim o snazi motora), ako ćemo iskreno, ni slučajno.
I evo jedno pitanje za sve vlasnike ovog modela sa ovim motorom. Koliko ste vi svog uspjeli navući što se tiče krajnje brzine, ja sam mjerio GPS-om (po cajgeru 160km/h) i to je jedva nekih 152-153km/h, a i poteže jako loše, dobro, vjerovatno su i mene CR dizeli ulijenili, ali očekivao sam više od ovih 87ks na 1000kg težine auta!
Ako je euro 4/5, onda nema 87 KS.
Citat: Keka poslato 01.08.2014. - 21:23
Ako je euro 4/5, onda nema 87 KS.
U saobraćajnoj stoji 64kw*1,36=87ks
Ako će ti kako pomoći, ja sam kod sebe provukao instalaciju za zadnje zvučnike i iste spojio, i volan presvukao kožom...u servisu niko nikad nije ništa spomenuo.
Što se tiče povlačenja, moj obični Sandero 1.4 prebaci 170 (po satu, naravno)...koliko je to de facto nisam provjeravao, ali vjerujem da je to fabričkih 160 i kusur koliko i kažu da može.
I na tarabi stoji....svi 1.6 8v koji su euro 4/5, dodatno su uguseni zbog norme.
Saja174 - pa i kod kupovine si znao da je to atmo benzinac sa manje od 90ks. Smijesno je uopce usporedivati tako nesto sa nekim modwrnim TDom snage 150+ ks.
Ja imam isti taj 1.6 u orginalnom Loganu, po gradu ima i viska snage, na otvorenoj je taman, a pravi autobahn i vmax jos nisam probao (imam auto jedva dva mjeseca). Osim buke nakon 110kmh, nemam zamjerki, a to je opet pitanje izolacije i mjenjaca,a ne motora.
To je velika razlika u snazi, ili se navikni, ili opet trazi nesto sa 150+ ks, a ovog prakticki novog Sandera stavi na bubanj. :)
@speedo
Imaš li neke slike ili tutorial kako si provlačio instalaciju?
@Keka
Ne vjerujem da to smije tako. To je čista prevara i obmana kupaca!
@DarioGTI
Da znao sam da je atmo benzinac sa 1600ccm i 87ks. Ali pazi nisam se ni ja rodio u Common Rail dizelu sa turbom i 150ks. Vozao sam ja 1.25 benzinske atomosferce sa 75ks, 1.3 atmosferce sa 75ks i 82ks, 1.4 sa 97ks, 1.6 sa 75ks. I znate šta vam moram reći, svaki od tih je za ovog Sandera 1.6 8v bio raketa (možda ne baš raketa, ali išli su bolje to je sigurno), i svaki je mogao ići makar 170km/h.
Ima li još neko isti auto sa istim motorom da kaže koliko ga je uspio navući? Nije da meni trebaju te brzine od 170km/h, ali neshvatljivo mi je da 1.6 motor sa 87ks i težinom od 1000kg ne moze makar da se navuće na 160-165km/h.
Sto se tice instalacije,ja sam isto sam provukao.
Od radija ide ispod pretinca za rukavice,pa se spusta iza tapacirunga dole do kedera od vrata. Onda ide izmedju kedera i tapacirunga do B stuba. Pa ide gore, ispod plastike koja prekriva pojas i dolazi do rupe kroz koju ide jos kablova u vrata. Kad otvoris vrata videces gumu koja ide od B stuba do vrata,i to kroz nju prolaze pomenuti kablovi. Fora je samo da odvojis tu gumu od vrata i kroz nju da proturis tvoj kabl. Tapacirung ne moras da skidas na zadnjim vratima,rupa od zvucnika je dosta velika da mozes da dohvatis kabl koji si proturio.
Ovo sam na brzaka otkucao,ako treba detaljnije ili pojasnjenje pitaj slobodno :wave:
Citat: Saja174 poslato 01.08.2014. - 23:45
...neshvatljivo mi je da 1.6 motor sa 87ks i težinom od 1000kg ne moze makar da se navuće na 160-165km/h.
Dosta smo razglabali o tome, u razlilčitim temama. Fizika kaže da je koeficijent otpora vazduha Cx mnogo važniji za krajnju brzinu od recimo mase vozila, koja je dominantna za parametar startnosti na manjim brzinama, gde otpor vazduha nema velikog uticaja. Da prevedem, auto sa koeficijentom otpora 0.39 (tvoj Stepway) sa istim pogonom (motor-menjač-diferencijal-točkovi) dostićiće drastično manju maksimalnu brzinu od automobila sa koeficijentom 0.26 (recimo stara opel Calibra) sa istim tim pogonom, iako je Calibra prilično veće mase, i naravno trošiće znatno više goriva pri istoj putnoj brzini (što brže voziš to je razlika veća).
Dakle, u skladu sa tvojim iznetim stavovima, izgleda da se nisi dovoljno informisao pre kupovine Stepway-a. To je lep i pouzdan auto, a oni koji ga kupuju moraju biti svesni da značajan deo performansi žrtvuju izgledu i udobnosti.
Ne bih da cepidlacim, ali auto ima 1050kg + vozac + prtljag + gorivo.
Da nema neke performanse preko 100, 120km/h to se slazem. I tu prvenstveno mislim na ubrzanje. Ali do 100 ubrzava odlicno, po gradu je to i vise nego dovoljno.
:ziveli:
@miki-bgd
Kada se govori o masi vozila, govori se o masi praznog vozila, a to je tih 1037kg (kad već cjepidlačimo onda neka je u kilogram).
P.S. Hvala za objašnjenje oko kablova, ako još nešto zatreba, kucam ti.
@Loganovac
E šta ćeš drug, nisam stvarno znao da moraš biti profesor fizike da bi vozio DACIA auto. I sve to opet nije objašnjenje zašto mu do maksimalne fabrički deklarisane brzine fali još 10km/h.
Ako vec nisi profesor fizike, onda budi profesor logike, pa zakljuci da nisi dostigao fabricki deklarisanu maksimalnu brzinu zato sto nisi testirao maksimalnu brzinu u istim uslovima kao oni u fabrici.
Vjetar u leđa, blago nizbrdo i ni blizu fabrički deklarisane brzine. Kakvi su to uslovi kod njih? Bez otpora zraka?
Na tom potezu (gdje sam ga stiskao i probavao konačnu brzinu) mi je svaki auto išao makar +5km/h u odnosu na konačnu brzinu koju je propisala fabrika, ovaj ni blizu toga.
Ali hajde, na stranu sve, nije sporno ni što ne ide fabrički deklarisanom brzinom, da mi je samo da mi neko potvrdi da ni njegov ne može preko tih 152km/h, jer ovako pomalo sumnjam da nešto sa autom nije O.K. .
A da spustis rucnu. :)
Citat: Saja174 poslato 01.08.2014. - 23:45
... neshvatljivo mi je da 1.6 motor sa 87ks i težinom od 1000kg ne moze makar da se navuće na 160-165km/h.
Citat: Saja174 poslato 02.08.2014. - 13:31
E šta ćeš drug, nisam stvarno znao da moraš biti profesor fizike da bi vozio DACIA auto.
Ti izgleda ne želiš odgovor niti objašnjenje, ovakav tvoj komentar govori sam za sebe. pokušao sam da ti pomognem da shvatiš, ako oćeš - oćeš, ako nećeš - ne moraš. Pokušaj da zategneš jedro od dva kvadrata na krovu Stepway-a pa mu onda izmeri brzinu.
Na kraju da dodam, moj auto dokazano ima sve fabrički deklarisane performanse, počev od ubrzanja, potrošnje, zaključno sa maksimalnom brzinom, za tvoj ne znam.
Nisam probao na benzin, ali na TNG je ovako http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1914.msg134217#msg134217
Logan, Cx=0.36
Citat: Saja174 poslato 01.08.2014. - 23:45
@speedo
Imaš li neke slike ili tutorial kako si provlačio instalaciju?
Poslao i meni kolega iz Mostara, kad kreneš vidjet ćeš da uopšte nije teško...malo strpljenja i to je to.
Citat: msecanmo
:too: Da kablovi ti dođu iza radija. Nikakav poseban alat ti ne treba i nemaš šta slomit. na srednjem stubu su ti šarafi a kod praga vrata izvadiš samo donji keder . Samo naprijed i lagano to postavi .
Pozdrav iz Mostara :ziveli:
@speedo
Hvala. :D
@Loganovac
Logan po cajgeru ide preko 180km/h, 80kg je laksi i ima 0.03 manji otpor zraka. Ne mogu da vjerujem da te dvije stvari mogu praviti razilku od preko 20km/h u konačnoj brzini. Moj ne pokaže na cajgeru niti cijelih 160km/h.
Ali da mi je samo da mi neko kaže koliko njegov Sandero Stepway sa ovim motorom ide, ako ide isto kao i moj, neću više riječi kazati.
Stvarno ne vidim nikakvu potrebu za takvim podatkom. Na evropejskim putevima maximalna dozvoljena brzina je 130, u Nemackoj na nekim putevima je nema, ali koliko cesto se vozis po Nemackoj? Po meni je to apsolutno nevazno. Kupio si nov auto, sedi i uzivaj u voznji. Ako ti treba nesto za trkanje Dacia je apsolutni promasaj, ukoliko trazis nesto pouzdano sa jeftinim odrzavanjem i bez kvarova, onda si kupio pravi auto.
Na kraju krajeva - zašto da ne, ovo je ipak forum o Dacia vozilima, nije problem da i o tome pričamo, u pitanju je samo način. Dakle, kolege stepvejaši, javite se.
samo sam jednom, davno, na novosadskom autoputu, stisnuo pedalu do kraja, na kratko. i nema sanse da se setim sta je cajger pokazao.
@kiconix
Ne vozim po Njemačkoj nikako, ali kakve sada to veze ima sa svime ovim? Kupio jesam sinu skoro pa nov auto, ali ne mogu uživat dok god me kopka da nešto sa autom nije uredu. Kažem, nije više sporno ni što ne ide tih 163km/h koliko ga je fabrika deklarisala, već sam govorio da mi te brzine ne trebaju, ali to imputira da ili fabrika laže (što ne vjerujem) ili da sa autom nešto nije kako treba. Zato bih volio kada bi mi neko od kolega Stepvejaša rekao koliko njegov ide. Također, sinu nisam kupovao auto za trkanje, nego upravo za jeftino održavanje sa što manje kvarova, i još kada stavimo plin, vozaćemo se još jeftinije, skoro pa džaba. A evo ti jedan primjer vezan za krajnju brzinu. Moj Cee'd 1.6 CRDi 115ks (bez ikakvog čipa) po fabrici je deklarisan 188km/h, po cajgeru dođe do 200km/h i tu mu je blokada, a po GPS-u to je stvarnih 193km/h, dakle cijelih 5km/h preko fabrički deklarisane brzine!
@Loganovac
:respect:
Izvini, u pravu si, i ja lupam gluposti.
Hteo sam reci da nijedan auto do sada nisam testirao na taj nacin i sa svima sam se navozao.
Samo nastavi, ja se vise necu mesati u ovakvu dijagnostiku.
Od prosle godine nisam isao autoputem, a tada nisam prelazio 140 km/h (jer nisam znao da je do 160km/h samo mandatna kazna, ne ide dozvola :whistling: ).
Nesto mi stoji u glavi da je Veterinar mozda, dosta ranije, pisao da je isao 160km/h. Nemoj me drzati za rec, a on kad se javi recice. :wave:
Citat: Veterinar poslato 09.10.2012. - 22:54
U proteklih 2700 km krstarili smo srpskim, madjarskim, slovackim, austrijskim i nemackim putevima. I pored kvalitatnih saobracajnica u Nemackoj, naisli smo na seriju radova na putu, tako da smo proveli nekoliko sati u kolonama (da, nekoliko sati!), a u povratku smo imali priliku da provedemo tri sata na desetom kolometru, za nas nepregledne kolone na autoputu u blizini Minhena, zbog saobracajne nesrece. U povratku smo postigli prosečnu brzinu (uključujući i našu deonicu od graničnog "Horgoš" prelaza, kao i brojne radove na nemackom autoputu) od oko 120 km/h, a ukupna prosečna potrošnja bila je 7,3 l/ 100 km. U Nemačkoj smo iskoristili priliku da proverimo koju brzinu može razviti Stepway, došli smo do 180 km/h po brzinomeru i oduzeli gas. Možda bi mogao koji kilometar na sat brže, ali i ovo je bilo suvišno.
Ne znam sta bi GPS rekao, znam da mi je draga rekla da odmah usporim. :wave:
Evo posto se zima blizi i od 15.11. (kod vas u Srbiji koliko sam upucen od 1.11.) je obavezno imati cetiri zimske gume, a nedjelja mi je bila dosadna, odlucio sam da radim nesto korisno, pa sam zamijenio ljetnu garnituru za zimsku. Felge su Rial model Viper, 15x7J, ET 37, a gume su Michelin Aplin A4 185/65-15. :lux:
I evo na kraju kako to izgleda. :D
(http://i.imgur.com/eutjHMa.jpg)
Dobar, dooobar :aplause:
Ma ubav je ko lutka. :to:
Hvala vam. :)
Felge nisu bas mocne kao fabricke, mada ima i taj col vise na fabrickim svoje, ali opet su mu predobro sjele.
Sto vise gledam, vise mi se svidja.
Inace felge su ljetos ofarbane i lakirane, tako da se cak sijaju puno vise od fabrickih.
:aplause: :aplause: :aplause:
:to: :woo-hoo: