Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

slavko_bgd

Nema na čemu. 0.9tCe bez plina se do sada pokazao kao "bullet proof" a ovaj ojačani sa plinom je još jači.  :hihi1:

saša61beograd

Čitam na Auto Blogu da i Stepvej Sandero dobija 1,0 Sce motor.Ubrzanje od 0-100 je 17 sekundi,a max brzina 156 kmh.Kako li ubrzava Klio sa ovim motorom kad je 100 kg teži?I da li je moguće da Stepvej u odnosu na osnovni Sandero toliko "ubije" ovaj motor?

MitarMrgulic

Ma sve je to tu negdje, Sandero, Logan i Logan MCV su tu negdje sa težinom. Jedino je Stepway malo povišen, pa ne znam igra li to ulogu, zbog otpora zraka. Vidim da je Stepway Sanderu, malo manja maksimalna brzina, koja je mislim za MCV 158 km/ h.

Mislim da tih 100 kg gore-dole na Cliu, ne igra neku veliku ulogu.


slavko_bgd

Ne postoji Clio sa 1.0sCe motorom. I nemojte porediti 1.0sCe sa 0.9tCe iste maksimalne snage 75kS. Ko bude imao prilike obavezno neka proba i jedan i drugi pa neka sam zaključi koji je kakav. Turbo je čudo...

kiconix

Apsolutno neuporedivo.

Aleksabgd

Čitajući vaša iskustva sa 1.0 motorom od 70ak konja i 100nm obrtnog momenta ispade da za njega nema teških zadataka i da sve izvrsava sa lakocom.Moja iskustva sa neuporedivo jacim kolima volvo v 70 t5(240ks, 2.5litra, 300nm ) su da se oseti kad su u kolima 4 putnika i pun gepek stvari. Bez problema mozete da odrzavata visoku putnu brzinu ali sto se medjuubrzanja  tice prica se drasticno menja.Ja se zaista ne bio usudio da kupim karavan sa 70ks uporedjivajuci njegove smesne performanse sa zastavinim vozilima.
Da ce ici,ici ce. Da moze da ide 120, moze. Ali molim vas,nemojte da dovodite ljude u zabludu da je to vozilo sa vise nego zadovoljavajucim performansama. Za malo vise novca mozete uzeti 0.9 koji nije za poredjenje  sa  1.0sce motorom koji je pravljen za twinga.

saša61beograd

#291
I ja sam imao zadovoljstvo da neko vreme vozim auto koji ima dovoljno snage i obrtnog momenta u svakoj situaciji i kome je svejedno da li je u 4,5 ili 6. brzini (Mercedec C 200 kompresor).Nakon mnogo vozikanja sa njim po srpskim putevima zaključio sam da je vožnja mnogo lakša i opuštenija,ali da se na kraju od Kraljeva do Beograda stigne za isto vreme kao što sam stizao i sa tri puta slabijim automobilima.A onda,posle sve te vožnje, ide kruženje u potrazi za slobodnim parkingom, sa sve 180 ks (besmislenih) pod haubom.
Prema tome,1,0 Sce jeste korak unazad u nekom vozačkom smislu,ali je sasvim odgovarajući za ovo sr*nje od saobraćajnih uslova kakvi su sad i koji će biti sve gori.

slavko_bgd

Tako je. Evo trenutno sam u Sloveniji, dobio sam da se poslužim Megan4 RS sa 280ks i vozim se kao zmaj po gužvama brzinama između 30km/h i 70km/h (gde može po ograničenju). U "confort" modu naravno, da me ne bi neko maltretirao zbog buke (zvuk izduva se menja u "sport" i "race" modu). Možda bih se malo udobnije vozio u Dačiji jer nema kadice i nema gumirane felne , ali brže ne bih sigurno. Znači: da imam mogućnosti da kupim tog RS-a, kupio bih uz njega i Sandero 1.0 . Sandera za svaki radni dan a RS-a za svaki vikend (npr na Navaku). Tako bi svaki imao svoju pravu ulogu i namenu.

MitarMrgulic

Citat: Aleksabgd poslato 14.01.2019. - 23:32
Čitajući vaša iskustva sa 1.0 motorom od 70ak konja i 100nm obrtnog momenta ispade da za njega nema teških zadataka i da sve izvrsava sa lakocom.Moja iskustva sa neuporedivo jacim kolima volvo v 70 t5(240ks, 2.5litra, 300nm ) su da se oseti kad su u kolima 4 putnika i pun gepek stvari. Bez problema mozete da odrzavata visoku putnu brzinu ali sto se medjuubrzanja  tice prica se drasticno menja.Ja se zaista ne bio usudio da kupim karavan sa 70ks uporedjivajuci njegove smesne performanse sa zastavinim vozilima.
Da ce ici,ici ce. Da moze da ide 120, moze. Ali molim vas,nemojte da dovodite ljude u zabludu da je to vozilo sa vise nego zadovoljavajucim performansama. Za malo vise novca mozete uzeti 0.9 koji nije za poredjenje  sa  1.0sce motorom koji je pravljen za twinga.

Vidi, meni je dovoljno, nas ima 5 (supruga, ja i troje djece od kojih je jedno beba od godinu dana), gepek mi dovoljan da mogu povesti svu skalameriju od bicikala, do igračaka, jurcanje mi ne treba, nisam na utrkama izdržljivosti motora, za ono sto meni treba, meni sasvim ok.

Imam jednog turba 1,5 dci, 85 KS koji je sada ženin auto, tako da mogu uporediti turbaka i 1.0 Sce, razlike ima, osjeti se tih 10-ak konja i veći okretni moment, ali nije nešto drastično.

Auto na auto-putu plovi na 150 km/h, samo šušti, ništa se ne čuje, a kod nas u BiH je zakonski ograničenje na 130 tako da mi ni ta brzina ne treba...

Neko ni sam turbo dieselom od 100 KS nije zadovoljan, hoće da ima za preticanja, ulijetanja u makazice i sl. meni to ne treba....

Aleksandar

Mitre, nemoj opet da "dovodiš ljude u zabludu".   :ha:

Bez komentara na postove nekih članova.  Tema je otišla tamo gdje ne treba u stilu "u mojega tatka....".

Aleks

Citat: MitarMrgulic poslato 15.01.2019. - 21:15
....Imam jednog turba 1,5 dci, 85 KS koji je sada ženin auto, tako da mogu uporediti turbaka i 1.0 Sce, razlike ima, osjeti se tih 10-ak konja i veći okretni moment, ali nije nešto drastično.....
Pa sad... 200Nm turba vs 100-akNm atmosferca nije nešto drastično!?  :huh: Na osnovu tvojih postova u kojima uporno porediš ova dva automobila nameće mi se utisak da sa tvojim Meganom definitivno nešto nije u redu.  :ces: Da li je moguće da su ti Turski Megani stvarno toliko loši?
I ajmo više da ne poredimo "babe i žabe"; benzinci su jedna priča a dizeli druga, a o pređenju atmosferaca i turbo motora da ne pričam.  :ziveli:

MitarMrgulic

Megane je 250 kg teži :)

Evo, neću više nikog da dovodim u zabludu, obećavam  :whistling:

I kod nas u Bosni ćeš najviše komentara o nekom autu čuti od ljudi koji ga nisu vozili ni imali :)

Da ne idemo više u  :offtopic:

Aleks

U Bosni je još uvek Golf "dvica" zakon a koliko vidim Dacia 1.0 je na dobrom putu da ga svrgne s trona.

Veterinar

#298
Bio bi i red, tolike godine vlada ...

Zaista, svi mi, subjektivno ili objektivno, različito doživljavamo automobile. Ja sam bio prezadovoljan Kadettom 1.4i (recimo 15s 0-100, 160km/h deklarisano), a zatim smo kupili Saxo 1.5D (18s, 158). Osećaj u voznji bolji, uzbrdice savladava lakše, teret se manje oseti... Papir tvrdi suprotno (naravno,dizelaš je dizelaš, obrtni moment...). Kad sam kupio Logana dci mom odusevljenju nije bilo kraja. Nije mi smetalo sto nema klimu, nisam je nikada ni imao. Medjutim, u Stepwayu 1.6 sa plinskim uređajem i klimom bio sam jos zadovoljniji. Prezadovoljan. Onda sam seo u MCV 0.9tce. Nikad zadovoljniji, bez klime ne mogu, zvučna izolacija odlična. Odlična je i kod 1.0, ubedjen sam. A taj 1.0 ima klimu. I ogroman prtljažnik. I performanse bolje od mog Kadeta, Saxoa, prvog Logana ... Svestan sam da nijedan od pobrojanih nema performanse ravne Volvou T5, ali sam se prilagodjavao mogućnostima motora i uzivao sam u voznji bez rizika po sebe i druge. Danas sam isao na posao zeninim 1.2 Sandero i uz Bubanj potok se penjao cetvrtom, pa na kraju i trecom kad sam izgubio brzinu zbog okolnosti, a sa 0.9 bih prosao sve u petoj... Na posao stigao podjednako brzo, prezivao nekoliko saltanja vise.  :ne: Svi doživljavamo voznju na svoj nacin.

Loganovac

Evo i crkvenjak da malo otpevava, jer se u potpunosti slažem sa Veterinarom. Fićom 850 (32KS, 125km/h kataloški) bio sam prezadovoljan i ponosan posle svake uzbrdice na kojoj nijedan Jugo niti stojadin nisu mogli  ni da prismrde. Podrazumevalo se da vozim sa gasom u patos, driftujem, potpisujem se (prvom naravno  :laugh1:) i gde god mogu odradim "policajku" kao u Blues Brothers-ima.
Posle njega došla dva stojadina, potpuno različita, ali ni u jednom nisam uživao kao u Fići 850. Niti sam mogao da ostvarim prosek koji sam Fićom postigao na poznatim deonicama.
Sad je tu Logan 1.6 16V (10.2sec, 182km/h) kojim jesam zadovoljan, ali ga uglavnom vozim ko baba, I sa duplo više goriva nego Fiću.  :ne:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.