Zvanicno predstavljen Duster

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Posto saloni jos uvek nemaju dovoljno Dustera (moja zenica ga od milja zove "Dunster"), mislim da su "nasi" jedva docekali da se malo izdivljaju s njim, a takodje i "Rumuni". Znam kako je izgledalo kad je prvi 1.6 16 v dosao u I-M, mogu da mislim sta su ovom radili. Ozbiljno, ne znam da li primerci koji se izlazu imaju samo tu namenu ili su pre toga (moguce) prosli kroz pakao nasih "test vozaca".

Urosh85

#106
Loganovac je primetio "lepih" par sitnica koje mozda i nisu tako dobro uradjene. Meni se ne svidjaju ti novi kederti oko "celih" vrata, pogotovu dole, takodje je lep deo koji ce skupljati koje sta .. :bullshit:

Morate da uzmete u obzir da vecina ovih automobila je vec vozena, sto u samoj fabrici sto pre samog sajma, to se radi sa gotovo 90% automobila, osim sa onim ekskluzivnim i koji jako puno kostaju ..
Ovaj model sluzi kao test model, sad vec verovatno nasih novinara, koji su ga izdrndali pre samog sajma, u ostalom, ko jos moze da pise o necemu a da ne vidi i oseti, a vec smo citali gomilu tekstova o dusteru. Zato je on zardjao i korodirao i umascen i uprljan i sve slicno.
Prljavstina unutra, to je od NAS dragih posetioca, ko zna koliko hiljada njih je uslo u ovaj auto, pa je sasvim normalno da se po tepihu nalazi perije, zvake, i blato u koje je neko ugazio pre ulaska u halu, to je tesko ocistiti bez usisivaca, to i mi sami znamo po nasim automobilima, a mislim iskreno da ljudi koji rade na tim standovima i nemaju bas puno vremena, osim naravno hosteta koje se trte i guze oko auta.
Verovatno ste videli Zenevski primerak koji je i vise nego sredjen i ociscen... standard jbga  :whistling:

Par stvari koje se meni ne svidjaju:
- Kederi oko vrata ( totalno ne potrebno i suvisno, cak sta vise mislim da ce biti problema oko toga )
- Vrata rezervoara ( izgledaju kao ulazna vrata moje zgrade, kolika su, a kad se otvori jedva da se vidi cepic, nepotrebno, mada logivno jer i sam auto je veliki, pa je nekako nemoguce nemati vrata proporcionalna dimenzijama auta )
- Unutrasnjost ( Ovo i nije bas da mi se ne svidja, ali vec sam rekao, mogli su da promene bar malo kontrolnu tablu i centralnu konzolu, cak i po malo visu cenu, ali opet kapiram, jer je ovo SUV za siroke mase, a i vec verovatno imaju dobra iskustva sa ovakvom unutrasnjoscu )

Par stvari koje mi se svidjaju:
- Gepek, neko je rekao da je mali, mislim da je sasvim dovoljno ( i napokon je oblozen plastikom i sakriven je "alat". Neko je rekao ako ga napunis ne vidis, koliko se secam sa krletovih slika ima multifunkcionalu zavesu )
- Robusnost samog auta ( volim neobicne automobile, inace ne bih vozio logana )
- Izbor tockova (velicina i to )
- Cena ( svakako )

ima verovatno jos stvari koje ne mogu da se setim, u svakom slucaju meni je zadovoljavajuce ...ne bih ga zvao DUNSTER u svakom slucaju ... mislim da i pored ovakvih vidljivih "nedostataka" ne zasluzuje da nosi to ime.
takodje mislim i da ce opravdati svoje ime i fabriku, kao sto su i nasi automobili to uradili... :write:
:wave:

Munze


Veterinar

#108
"Dunst - Zimnica.Razni kompoti,pekmezi,slatko,kiseli krastavci,paprika,karfiol,lubenica(da,da!) ,slatki i kuvani ljuti paradajz i sl. Ime dolazi od dunst-flasa tj. tegli..."
Pronasao sam ovo ukucavsi "dunst" na google-u. Nije moja zenica dzaba dala taj naziv. Zna ona sta ce sve da se prevozi u prtljazniku, posebno kad se krene na druzenja u nedođijama...

Iskreno, ne znam da li lubenice bas spadaju tu, ali s obzirom da u Logija svake godine potrpamo desetak komada pri polasku na more, i Duster ce (kad dodje na red) morati da nastavi tradiciju.

Urosh85

Citiram sa portala Auto Blog ...

"Prvi Dacia SUV model je proteklih meseci izazivao veliku pažnju, ne samo prvim špijunskim slikama i očekivanom povoljnom cenom, već i interesantnim sledom događaja u vezi sa njegovim imenom.

Prvo se govorilo da će poneti naziv Duster (tako se zvala i studija na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi), pa Steppe, a nešto kasnije je na površinu isplivalo ime Kanjara (koje je kod nas odmah izazvalo različite reakcije). Na kraju je ipak nazvan Duster, što je nedavno potvrđeno i predstavljanjem trkačke verzije za poznato Andros takmičenje (Trophée Andros ice-racing series)."

krle

#110
Brzinski odgovori:

- Šestostepeni menjač na izloženom modelu omogućuje u prvom stepenu prenosa kretanje brzinom od 5.7 km/h pri 1000 o/min.
- Prtljažnik na izloženom modelu je kapaciteta 408/1570 l. Bez rezervnog točka i penaste izolacije povećava se za 35 l.
 Kod modela 4x2 Kapacitet je 475/1636 l.

- Vozilo nije temeljno dekonzervisano i oprano je na brzinu. Ono što izgleda kao korozija je toliko zamašćeno da i sam nisam siguran šta je u pitanju. Znam samo da sam se  pošteno  zamazao zavlačeći ruke. Vozilo je bukvalno iz fabrike stiglo na sajam jer je proizvedeno 28.02.2010.g. Na osnovu natpisne pločice (TLBALK) namenjeno je našem tržištu.

-Podatak o masi vozila nisam uspeo da saznam.

-Kederi na vratima su normalna pojava kod većine današnjih automobila.

Keka

Ovi dodatni kederi mi pre deluju kao zastita od vode (blata), eventualno neka zvucna izolacija.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

Ove rupe na sajtnama i rubovima zadnjih krila mi se uopšte ne sviđaju.


Zašto postoji razlika u boji delova školjke?
Razlika u materijalu, tehnološkom postupku ili nešto treće :ces:.


Keka

U te rupe na sajtnama se verovatno kaci plastika koja daje "muscle" izgled, a na zadnjem krilu po velicini bih rekao da sluzi za izlazak vazduha (poklopac sa gumom, kao na Loganu).

Boja....mozda jos nije uradjena kataforeza?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

#114
Znam  čemu služe te rupe, ali mislim da su potencijalni izvor problema. Interesantno je da na sajamckom primerku Dustera kojeg sam gledao nije bilo  onog plastičnog poklopca sa gumom kao na Loganu.

Kataforeza sigurno još nije urađena  s obzirom da školjka   nije kompletirana.

Mislio sam na ove rupe na rubu krila:





Proizvodnja Dustera:



Munze


stalker

krle kad si napisao da Duster ima podešavanje vozačkog sjedala po visini jesi li mislio na onaj primitivni način koji imamo u Loganima ili je konačno onaj sofisticirani koji omugućava podizanje i spuštanje "pumpanjem" one poluge pored sjedala dok sjedimo u njemu?
Imaš li negdje sliku?

Meni još smetaju ogromni nasloni za glave otraga ali srećom su barem onaj srednji stavili mali tako da ne zaklanja pogled kao kod mog Logana.  :ranting:

Što se tiče poklopca čepa za gorivo, stvarno izgleda kao da ga je cigo sklepao al zato ispod komotno stane priključak za točenje plina.  :lux:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

krle

#117
Podešavanje sedišta po visini je isto kao i kod Logana.



Napredak je kod podešavanja nagiba naslona sedišta kod vozača i suvozača. Tu su opruge.




stalker

To sa namještanjem naslona je napredak ali ja sam se ponadao da su ubaciti i pravi sistem za podešenje visine.  :(

Ja imam ženu "košarkašicu" od metra i žilet pa osim što svaki put kad vozi primakne sjedalo mora ga i podignuti da bi se vidjela iza volana  :Smiley: :Smiley:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

krle

  :ces: Možda je rešenje ovog "problema" podešavanje volana.