Diskovi i Pločice

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Verovatno. Verovatno se pod opterećenjem drugacije ponasa, a drugačije sa punom kocnicom na dizalici.
 Naisao tatin prijatelj taman, majstor već pedeset godina. Kaze da nikad u životu nije video to, niti kasnije u ponudi za model (pitao me za godiste i motor, ne i za broj šasije).

Veterinar

Pisao mi je sada vlasnik servisa. Napisao je da ne brinem, fabrička kosina, poravnaju se vremenom. Sto se mene tiče, ozbiljan čovek je u pitanju. Fotografisacu faze trosenja

LeNgenda

Ako prilikom kočenja pločica priđe disku i ostane u ovom položaju kao na Veterinarovoj slici, onda to znači da pločica na disk naleže sredinom, a ivice pločice su oborene, što je objašnjeno na linku koji sam postavio.

Izgleda da se tako danas prave pločice.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Veterinar


Loganovac

@LeNgenda da znaš da si u pravu, to će izgleda biti onaj Anti-segment Chamfer...  :bonk:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

I meni je nikad vidjeno. Ima tu i ustede u materijalu, naustrb ,kocenja. A logicki gledano manja povrsina dodira da bi bio isti efekat mora jaci pritisak, sto znaci brze trosenje. A verujem i da se tako disk nejednako trosi po povrsini.

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Mare

Sve je ovde u redu. Takve su pločice, zasečene su na krajevima. Iz razloga što se troše i stanjuju, pa se kontaktna površina povećava jer se istovremeno produžava hod papučice, a u cilju održavanja konstantne sile kočenja. Ako me je iko razumeo.  :D

Keka

Na osnovu jedne slike mi se cini da nisu paralelne ivice...mozda gresim. Ja ipak to ne bih tako vozio.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Pa, nisu paralelne, u tome i jeste stos. Zato sam i počeo pisanje u ovoj temi. Da su krive prema disku, jer se ne troše kako treba u odnosu na disk, ne bih ni pisao u temi, već bi bio zamenjen disk ili sve. Medjutim, kosina koja je fabricka me je zbunila, pogotovo kad sam skinuo i drugi točak i video da je ista situacija i tamo.  Opet, da napisem, ovo je fotografija napravljena nakon deset hiljada kilometara (a u pitanju je fabricki disk nakon skoro sto hiljada kilometara). Nema na disku nejednakog trosenja, nema patologije prilikom kocenja (vibracija, skakanja pedale, zvuka), u voznji i na tehnickom pregledu sve kao i do sada - odlično. Da nisam skidao točkove zbog sezonske zamene, ne bih ni znao za ovo.

saša61beograd

Zato su dobre all season gume,voziš i godinama ne skidaš točkove.Šta tu ima da se gleda?Pa kad počne da struže metal o metal,onda gledaš šta je.Kao svi normalni ljudi.

Šalim se.
To je kao preventivni sistematski pregled;odeš kao zdrav,izađeš kao bolesnik,nešto uvek nađu.Ova situacija je lepo objašnjena poslovicom,"ne češi se gde te ne svrbi".


Zoran

Slične stvari je eksperimentisao TAM ( prije 50 godina). Na svakom točku, tvornički je falila 1/4 jedne obloge.
To riješenje nije zaživilo i nemam pojma šta se trebalo postići.
Sam svoj gazda - vazda.

slavko_bgd

Trebalo se postići da stane posle 900m umesto posle kilometar, koliko mu je obično i trebalo da stane?  

speedo

Od jučer vozim na Trusting diskovima i pločicama. Prvi dojam da se konačno javio onaj osjećaj kao kada je automobil bio nov u smislu "hvatanja" kočnice prilikom kočenja. Prije toga oko 60-tak hiljada odvozio sa comline diskovima i delphi pločicama. Comline diskovi iskrivljeni i poplavili, iako su još u granicama dozvoljene potrošenosti...delphi pločice pijukale i cvilile od prvog dana pod srednjim opterećenjem kočnica.


Znam da ću comline zaobilaziti u širokom luku, ne samo diskove, a to preporučujem svima...

Keka

I Trusting je low end firma.

Ne znam zasto se za*ebavate sa kocnicama.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Možda zato što čuveni Brembo ili ATE za stare modele Dačije nije isti kao za BMW ili Mercedes.Ako čuvene fabrike kočnica uopšte prave diskove za stare Dačije.Ako ih prave,prave ih u istoj kineskoj fabrici gde se prave i Trusting i ostali low end brendovi.Samo ih posle upakuju u svoje kutije i prodaju skuplje.A pošto su skuplji,trgovci ih izbegavaju,pa ih nema čak i da hoćeš da platiš.
Voleo bih da ugledan brend i visoka cena uvek znače i visok kvalitet,ali često nije tako.