Diskovi i Pločice

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

Posle 65000km vrlo umerene vožnje kod mene je stanje sledeće:pločice oko 5-6 mm.Diskovi bez riseva,ali potrošeni neravnomerno.Od centra ka obodu se stanjuju,oseća se pod prstima.Pri obodu imaju oko 11mm -mereno nonijusom što nije baš najbolje merenje,bolje je mikrometarskim zavrtnjem (koga na žalost nemam).
Sve to će odraditi još 10-15000km a onda,dogodine,sve se menja u paketu,i diskovi i pločice.
Verovatno će novi  diskove i pločice biti Motrio jer u gomili raznih koje se prodaju za ove znam da su koliko-toliko po nekom Reno standardu,a nisu preskupi.Mislim da je Keka ovako nešto zaključio i slažem se sa tim.

Ps.Masna fleka na manžetni do menjača,levo,miruje i ne širi se.I ovo će se još voziti bez zamene.

Black

Kod mene ATe "gura" 40K ostre voznje, plocica meka, diskovi bez riseva.
Ove plocice vozim na svim autima 10ak godina unazad, preporucujem! :to:
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Keka

Gde si uzeo ATE i po kojoj ceni? Smeknuo sam ih odavno, posto cu morati da menjam sve u kompletu kad se potrose plocice.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Goky

Koliko vidim ima ih u mass companu
http://www.e-mass.rs/
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Black

Mass i kitkomerc, pločice su oko 2500din ali vrede svaku paru!
;)
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Andrix

Na proslom Loganu stavljeni novi diskovi na 57000 km i 3 par plocica...nepoznate marke,sve u servisu, ali su mekane i ne skkripe
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

petar313

#186
Danas sam sam promenio i diskove i pločice. 

Auto je prešao 58.000 km. Debljina diskova je 10.6 mm a pločice su 7 mm. Fabrički su postalvjene Ferodo pločice, koje su se i kod mene pokazale kao previše tvrde. Diskovi su stradali pre pločica.

Mislim da sam mogao ovako još da vozim, ali počelo je da škripi (i to se sve više ispoljavalo i nerviralo me) neposredno nakon kočenja. Zvuk bi prestajao posle 500m vožnje ili ako cimnem volan levo-desno (ali to nije uvek palilo). Shvatio sam da je uzrok tome što su se pločice urezale u diskove i što na spoljnom i unutračnjem obodu diska postoji višak materijala koji bi trebao obraditi. Ali, sa ovom debljinom diska, nama prostora za obradu...

Kupio sam ASAM diskove i pločice i ELF ulje za kočnice DOT4. Cena svega je tačno 5560 din. u TTD na Južnom Bulevaru.

:offtopic: Hteo sam opet da iscimam komšiju mehaničara, ali je čovek prezauzet oko pripreme kombajna za žetevu. Tako da sam rešio da to sam uradim. Slikao sam ceo postupak. Kad dođem u zonu bržeg Interneta, javiću se u adekvatnoj temi.

saša61beograd

Da li je bilo problema da se skinu diskovi zbog korozije?

petar313

Mogu da kažem da nije bilo problema. Samo je trebao adekvatan alat i vrlo malo ubeđivanja.
Moj auto provodi dane na ulici. Korozije ima ali mi njie smetala. Kad sam odvijao šrafove, primetio sam da ispod njh nema nimalo rđe.

Turbo


zac

Po meni preskupo...dranje..

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Turbo

Zacudio sam se kada sam video cenu zamenskih motrio.
Skoro isto kao i oridjinale,kakvi ludaci.
Sto se tice Ate to mi je prvi izbor mada sam cuo da je euro auto poceo da radi Brembo.
Sta mislite koji su bolji?

Black

Zavisi u kojoj su klasi!
Stavi ATe plocice na bilo koje nove diskove i vozices u zdravlju i veselju, plocice ce da guraju 35-40000km a diskovi 3 garniture plocica!
pozz
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

ivan-bgd

Step presao skoro 36000  a na poslednjem servisu na 30000 u knjizicu upisana kontrola plocica za 6000 km.Koje plocice idu za prvu ugradnju,da li da zamenim sam ,ili zbog garancije da idem u ovl. servis.Cenim da ce cifra sa zamenom biti oko 5-6 somica,ako budu za zamenu a pretpostavljam da hoce jer verovatno postuju istrosenost do onog kanala na plocicama.