Dacia obara rekorde u Evropi

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

#75
Citat: saša61beograd poslato 27.03.2025. - 13:51Kamata na kredit je uračunata u cenu, pa nju plaćaju solidarno svi,čak i oni koji plate odmah,a što nije fer.Ali,navikavamo se lagano na takve stvari.


S druge strane,

Citat: saša61beograd poslato 27.03.2025. - 13:51Slažem se da je Jogger za te pare najbolji auto na tržištu

???

Dakle, cena je formirana tako da je najpovoljnija na tržištu. Moglo je možda da se tu nazida još hiljadu evra, ništa se ne bi promenilo. Ali uvek neka "nepravda" guši Balkance, to nam je u krvi. Pa još ako su nam  "solidarno" kao uvalili, pa nije fer...   :banghead: 
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

#76
Luka de Meo,izvršni direktor Reno-a,ima godišnji prihod (plata i bonusi) oko 12.000.000 evra.Mesečno oko milion evra.
Kad nam to uđe u glavu,onda da pričamo o "najpovoljnijim" cenama automobila.I nije on sam,oko njega ima ceo čopor hijena koje kupac Dačije mora da plaća.

PS On je jadnik,zarađuje tri puta manje od Karlosa Tavaresa,bivšeg CEO Stelantisa.

Veterinar

Beskamatni kredit (do tri godine) je jedina varijanta zaduživanja od koje ne bežim. Nije prvi put da sam kupio auto na takav način i sviđa mi se kao opcija.
  Ne znam kolike su plate vodećih ljudi u autoindustriji, ali da sam jedan od njih ne bih sebi dozvolio to. Ni blizu. Imao sam priliku da upoznam coveka koji je trebalo da podigne iz pepela fabriku. Fabrika nekad na dobrom glasu, a tada ruinirana, radnici bez plata. Postavljen za direktora i odmah kupio sluzbeni VW Phaeton W12.  :banghead:  Logično, od fabrike ništa nije ostalo.

Kako god, nekad smo kupovali, a i čitali o top modelima u 10000 evra, pa u 15000 evra, a sada u cenovnom rangu do 20000 evra. Od prvog čitanja nas deli manje od decenije. To je zeznuto. Mora puno da se računa. U proseku nismo gladni, a realno gledano, imamo novac u višku u proseku. Zašto to pišem? Zato što na trakama uz kasu možete da vidite pola korpe cigareta, gaziranih sokova, čipseva i koječega. Mi smo u kući to zamenili dpbrim delom voćem i investicijama. Pored ostalog, u Dačije.  :ne:   Inflacija će negde morati da stane. Nažalost, ovih dana moju firmu bombarduju novim, višim cenama inostranih dobavljača. Dačija, zbog globalnog trenda rasta cena, če još dugo biti na čvrstim nogama.

Loganovac

Direktori imaju dobre plate zato što vlasnicima prave dobar profit. Tržištem vladaju dobro poznati zakoni ponude i tražnje. Inflacija se neće zaustaviti jer za to postoje dobri razlozi. 2007. kad sam Logana platio 10.5 hiljada evra (plus plin još 1050 eur, plus alarm 200 evra, plus patosnice, obavezna oprema itd) plata mi je u evrima bila bar 2.5 puta manja nego danas. Gde je problem? Šta sad mogu da kupim za 30.000 evra?
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

#79
U pravu si ti,svi smo bar nominalno "bogatiji" sad nego pre 10-15 godina.Ipak stoji da je prosečnom kupcu Dačije danas teže da je kupi nego ranije.Automobili se i u celoj Evropi manje kupuju.
Navikavamo se ali to ipak nije normalno.Direktora Reno-a koji "pravi profit" može da strefi srčka zbog stresnog posla.Onda će da legne pred kardiologa koji zarađuje 10-20 puta manje nego on jer kardiolozi slabo "prave profit".To nije normalno i neće izaći na dobro.