Utisci nakon 200 000 km sa Daciom

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Vidim ima nekoliko kolega sa ovom kilometražom. To je već značajna kilometraža za jedan putnički auto. Napišite svoje utiske...
Sam svoj gazda - vazda.

vujanovgoran

Evo da se prijavim. Za sada 199000 sa logan 1,5DCI lauret pack. Pre neki dan servo pumpa volana -rasklopljena, sklopljena, radi. Do tada zamenuo levu i desnu sponu  kao i kugle na 193000, diskove na 130000 i po dve sijalice na faru. Plocice svakih 50-tak hiljada km. Redovni servisi na 15000 u sopstvenoj reziji. Utisak: auto  :too:, sledeci ce biti 2015 godine - naravno Logan 1,5DCI  :hihi1:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

nemanja46

Logisa je za vikend dosao do 200 000 km  :lux: Utisci su odlicni ,auto je za sada u odlicnom stanju. Nema se utisak kao da je auto toliko presao,prijatan je za voznju,sedista nisu ni krenula da se ''gule''  :) U skorije vreme su zamenjeni diskovi i paknovi,odradjen je servis plina i narovno stavljene su letnje gume uz centriranje trapa :)
-Jedino sto treba jos da se promeni na njemu je isparivac,u servisu su mi rekli da kosta 9800 i to je to  :)
-Nerviralo me je to da kao da nesto krci kad se ubrzava (od 2500 do 3000 obrtaja) i bas se ruzno culo ,ali to je reseno u servisu ,ne mogu tacno da se setim kako se zove deo koji su zamenili  :ne:
-Uglavnom bez vecih kvarova ,samo redovan servis i naravno potrosni materijal i bez problema,imali smo i logana 1.5 Dci koji je na satu imao oko 155 000 km i sa njim takodje ni jedan jedini problem  :lux:
-Nadam se da ce me logisa i dalje sluziti ,a ako Bog da da se kasnije uzme novi logisa  :)

Zoran

Jutros nagurao 200 000 km.  Moj komentar je kratak i skoro nestvaran. Sandero 1.4 bazni model je prešao ovu kilometražu praktično sa fabričkim dijelovima.
  Od "kvarova" ima dotezanje dva šarafa na motoru i razrađivanje poluge ručne kočnice na jednom paknu. Servisiran je u vlastitoj režiji. Jednom je zamjenut zupčasti sa vodenom i španerom. Izuzetno sam zadovoljan autom. Ako ga ne slupam nadam se još mnogim kilometrima.

Da ne bude zabune, fabrički su: amortizeri, kugle, krajnice, pakne, disk pločice, ležajevi...
Sam svoj gazda - vazda.


Veterinar

Svaka čast i vozaču i automobilu!  :hall:

ropee

Citat: Zoran poslato 25.12.2013. - 20:06
Jutros nagurao 200 000 km.  Moj komentar je kratak i skoro nestvaran. Sandero 1.4 bazni model je prešao ovu kilometražu praktično sa fabričkim dijelovima.
  Od "kvarova" ima dotezanje dva šarafa na motoru i razrađivanje poluge ručne kočnice na jednom paknu. Servisiran je u vlastitoj režiji. Jednom je zamjenut zupčasti sa vodenom i španerom. Izuzetno sam zadovoljan autom. Ako ga ne slupam nadam se još mnogim kilometrima.

Da ne bude zabune, fabrički su: amortizeri, kugle, krajnice, pakne, disk pločice, ležajevi...

Sada treba obaviti izmjenu amortizera , pakni , provjeru kočnica ,drugi veliki servis , izmjenu svih tečnosti i onda Sandero može pičit prema 300 000  :too:

speedo

Zorane, svaka čast  :dobro:
Ne sumnjam da će isti Sandero dogurati i do pola miliona...  :to:

vujanovgoran

Citat: ropee poslato 25.12.2013. - 20:17
Sada treba obaviti izmjenu amortizera , pakni , provjeru kočnica ,drugi veliki servis , izmjenu svih tečnosti i onda Sandero može pičit prema 300 000
amortizeri se menjaju ako su oslabili, paknovi ako su potroseni, znaci provera samo. Veliki servis bi trebalo uraditi kao i zamenu tecnosti.
Zoki,  :aplause: :aplause: :aplause: svaka cast za kilometrazu i samo napred  :driver:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Raja


seitech


miki-bgd


Loganovac

Naklon vozaču za asketski štedljivu vožnju, dupli naklon klackalicama i podizačima ventila jer izdržaše 200 iljadarki kovanja sa pola milimetra zazorom!  :hall: :hall:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ropee

Citat: vujanovgoran poslato 25.12.2013. - 21:16
amortizeri se menjaju ako su oslabili, paknovi ako su potroseni, znaci provera samo. Veliki servis bi trebalo uraditi kao i zamenu tecnosti.
Zoki,  :aplause: :aplause: :aplause: svaka cast za kilometrazu i samo napred  :driver:

@vujanovgoran - pakne nakon 200 000 postanu jako tvrde , bolje je zamijeniti novima ( koštaju cca 20 € ) nego poslije nekog vremena mijenjati pakne+cilindre+doboše  , amortizeri nakon 200 000 su dali svoje , to se može provjeriti na shock testu u amortizer servisu , no bezveze je bacati novce . Ovo su sve sitnice i ne treba ih napraviti odmah , odjednom , nego treba računati na to

Zoran

Hvala za čestitke. Ja imam svoj kanal i radionicu te je auto svakodnevno pod nadzorom. Bilo šta pokaže manjkavost bit će zamijenjeno. Dok je ispravno samo  :driver:.
Loganovac, o ventilima će razmislim...
Sam svoj gazda - vazda.