Srebrni Stepa 1.6 TNG

prethodna tema - sledeća tema

Ljuba82

Sa malim zakašnjenjem, što zbog obaveza, što zbog zadovoljstava, a delom i zbog što boljeg sagledavanja utisaka, došlo vreme da se predstavi autić.

Stepa je preuzet početkom / sredinom juna i već je prešao preko 1500 km, pa da iznesem neke utiske...

Prednosti:

Na prvi pogled, auto mi se izuzetno dopao svojim eksterijerom i taj utisak me i sada drži. Jedna od najboljih stvari u celoj priči su točkovi 16-ice i kontinentalka 195/65, kao i to što je auto izdignut, što se itekako oseti u BG gunguli, što zbog ivičnjaka i neasfaltiranih terena, što zbog same preglednosti. Već dosta puta sam bio jako pažljiv dižući Stepu na svakakve ivičnjake, a on ni ne oseti to! Također jedna od sjajnih stvari je što izuzetno  pegla  puteve i kao da ne oseća rupčage naših puteva.
Izuzetno, izuzetno je udoban (bar sa vozačke pozicije ... npr. nisam osetio trosatni put i bilo je pravo uživanje, čak šta više imam utisak da me ta vožnja odmorila)!
Srebrna boja koja je bila dostupna bez čekanja se pokazala kao izuzetno zahvalna (štrokavko nije još opran ni jednom) i čak mi se sad i vizuelno više sviđa od crvene koja je atraktivna zbog kontrasta crvene metalik i hromiranih delova!

Mane:

Kao što me je eksterijer oduševio, enterijer mi se nije svideo na prvi pogled, pogotovo jeftina plastika prisutna u svim današnjim automobilima, međutim to sada ni ne primećujem. Video sam na netu (youtube) da se Stepa na tržištu Južne Amerike pod logom Renoa prodaje sa mnogo lepšim i elegantnijim enterijerom.
1.6 8v motor se još uvek razrađuje i iako je realno apsolutno dovoljan za normalnu vožnju, moram priznati da sam očekivao da je jači (u odnosu na auto sa 1.1 motorom koji sam vozio pre ovoga).
Iako neću mnogo vremena provoditi na auto-putu, vidi se da mu jako nedostaje 6. brzina. Nisam prelazio 3500 rpm (120 km / h) zbog uhodavanja, a i inače ne planiram da vozim preko toga u normalnoj vožnji, ali je tada već dosta bučan i mislim da posrče preko 10 lit tng!
Već sam spomenuo da je jako pregledan, ali opet zbog širokih C stubova i inače izdignute pozicije zahteva neko privikavanje pri parkiranju unazad (pogotovo ako pre toga voziš kockicu koju parkiraš u mm žmureći), mada to ide brzo!
Stvar koja mi se nije svidela sa stanovišta bezbednosti (uz to da nema bočne vazdušne jastuke) je i pozicija sirene, sa bočne strane ručice migavca i još uvek se privikavam.


Sada kad pogledam .... ispisao sam više mana nego prednosti, ali moram reći da sam generalno jako, jako zadovoljan, sadašnji utisak je mnogo bolji od početnog i što je najbolje sve više i više mi se sviđa svakodnevno!

Imam i mali problem, daljinac alarma je jako slab i moram da priđem jako blizu da bih ga otključao, a sa zadnje strane čak i ne prima signal negde, pa se dešava da džedžim po 5-10 sekundi pored auta dok ga ne otvorim. Na nultom servisu su zbog reklamacije prebacili mehanizam alarma ispod haube iz zadnjeg stuba, ali je to samo olakšalo otvaranje spreda, a otežalo pozadi, a oni kažu da je to do alarma fabričkog. Ne očekujem da otvara kao daljinac na ključu na keca pri velikoj udaljenosti, ali me zanima da li neko ima sličan problem?

miki-bgd

Prvo cestitam za stepu!

Ja vozim Stepu vec 2 nedelje, i presao sam skoro 700km (razradjujem i motor i vozaca :whistling: ). Takodje super utisci!  :ziveli:

Inace, sto se tice dometa, ja imam dosta veliki domet ali mi sa jedne strane to i smeta, jer ako zgnjecim kljuc i slucajno pritisnem dugme(nije bas nesto sto se stalno desava, ali recimo da moze da se desi), a nisam bas blizu kola, ona mogu da se otkljucaju a da ja to ne znam. Zato ja preferiram manji domet. Barem posle 2 nedelje vozackog iskustva.

U svakom slucaju, zelim ti sto vise predjenih km, i sto manje odlazaka u servise  :ziveli:


Ljuba82

#2
Hvala, uzvraćam čestitke i tebi želim to isto :beer:

Jel ti misliš na daljinsko zaključavanje na kodiranom ključu (bez alarma) ili isto imaš poseban privezak samo za zaključavanje i uključivanje alarma? Jer ako misliš na običan kodirani ključ sa daljinskim, on i meni radi super i hvata signal odlično, imam utisak da bi uhvatio na 50 metara. Koristim ga kad sam negde na 15 minuta i sl. kad mi ne treba alarm, nego eto čisto da zaključam, ali kad npr. uveče zaključavam auto, zaključavam isključivo tim priveskom posebnim i moram baš da priđem, tipa na pola metra, metar i to s bočne ili prednje strane da hvatam signal (npr. sada kada vadim nešto iz gepeka, moram da odem bočno ili ispred da bih ga zatvorio, a to me baš nervira).

miki-bgd

#3
E vidis, zeznuo sam se, ja mislim na obican kljuc, a alarm nemam, tako da moj odgovor otpada  :whistling:

Ljuba82

#4
A ok Miki, pretražiću, možda je neko imao sličan problem.

bind

Čestitka za komšiluk i sa srećom da te služi.
:ziveli:

VaskezNS

#6
CitatImam i mali problem, daljinac alarma je jako slab i moram da priđem jako blizu da bih ga otključao, a sa zadnje strane čak i ne prima signal negde, pa se dešava da džedžim po 5-10 sekundi pored auta dok ga ne otvorim.

Ja takav problem imam ali samo u određenim delovima grada, odnosno tamo gde je jako elektronsko "ometanje" od signala repetitora mobilne telefonije. Da li se kod tebe uvek ponaša isto ili zavisi od toga u kom delu grada si parkiran ?  :ces:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Keka

Zavisi od toga gde je i kako postavljena antena od alarma, mada je bilo reci da neki signali CDMA ometaju ukljucivanje alrama.

Ukoliko slucajno otkljucate auto i u roku od 15-ak sekundi ne otvorite vrata, auto ce se ponovo sam zakljucati.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Da napomenem i ovde, "fabrički ugrađen" alarm aktivira se i deaktivira automatski, daljinskim zaključavanjem/otključavanjem centralne brave.

Nego, hvala na lepom predstavljanju auta, u zdravlju da ga voziš!  :to:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

Neka je sa srecom novi autic... da te sluzi mnoooogo kilometara.  :ziveli: :wave:

Ljuba82

#10
Zahvaljujem svima na čestitkama.  :ziveli:

P.S. Da se vidi kakve živuljke sleću na mašinu  :lazy:

miki-bgd

Haha, jesi taj dan isao busem? :D

sibelius

za  pocetak nek je sretnje  :lux: :lux:  da te dobro sluzi kao ogromnu vecinu nas.
sto se tice alarma nemoj se nadati nicemu specijalnom od njega.
kod mene je  takodje taj prijem signala blago ocajan. tj ide od sjaja do ocaja.
kad sam u betonskoj garazi ili negde na nekoj livadi van beograda alarm otkljucava i zakljucava kao blesav a kad sam u gradu pogotovo na NBG rogovi mi izrastu dok ga zakljucam.
dogadjalo se da sedim u autu i  da ne mogu da aktiviram alarm.
potez oko usca ,studenjaka,, je posebno kritican. .
doslo je dotle da razmisljam da skinem to cudo i da vratim dobri stari zeder pa nek ide zivot.

Lazar@

nek je srecan stepa pa da te dugo sluzi  :woo-hoo:  :ziveli:

nego jesi siguran da su gume 195-65-r16...posto su kod nas sve 195-55-r16...ili su to sad promijenili  :hm:

inace,odlican autic  :to:

DrJekyll

Srećno sa vožnjom i da se nauživaš u putovanjima sa njim :lux:

Što se tiče alarma, preporučujem ti da probaš, kao što je ovde pomenuto, da odeš negde na čistinu i da kružiš oko kola na različitim udaljenostima. Ako ti i dalje i tad zeza alarm onda je to do samog alarma, a ako ne onda je CDMA i tu ništa ne možeš.
Imao sam i ja isti problem ranije na NBGD-u i dešavalo se da stojim pored kola i klikćem kao manijak i posle 2 minuta proradi.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...