Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

Zee

@vujanovgoran
Sve vise mi se svidja ta tvoja dizla. :)  :to:
 

saša61beograd

Ja sam provereno glup za nove tehnologije i zato ne shvatam u čemu je prednost otvaranja prozora na dugme,umesto rukom,na ručicu.Ovo me posebno nervira leti.Kad stanem ne gasim motor dok ne zatvorim prozore;to traje bar 5 sekundi svaki dan,nedeljno 35 sekundi...Izračunao sam da će za 10 godina moj Logan zbog zatvaranja prozora raditi u mestu preko 240 minuta,preko 4 sata!!!

Kad sam se bavio nekretninama ulazio sam u kuće od milion evra i svuda su se prozori otvarali rukom,a na u*ranoj Dačiji od nekoliko hiljada na dugme!Zašto?
Posebno me nervira ono tužno "jaukanje" iz vrata koje se tada čuje.
To mi se ne sviđa.Sviđa mi se što sve to i posle pet i kusur godina radi bez greške,suprotno mojim očekivanjima.


Keka

Kolega koji se bavi sajlama i prozorima ce bolje reci, ali verovatno treba da se podmaze mehanizam u slucaju "jaukanja".

Ako prozore pocnes da zatvaras 5 sekundi pre parkinga, auto nece morati da radi u mestu.

Na cosku pre parkinga pocnem da zatvaram prozore, i kad se parkiram, oni su vec zatvoreni. Medjutim, cesto, narocito leti, ventilator hladnjaka se ukljuci bas na parkingu, pa cekam sa upaljenim motorom da se ugasi, zato sto sa ugasenim motorom nastavlja da radi duuuuugo.

Ne svidja mi se sto se ventilator pali i bez kontakta. Prihvatam tezu da se u tom momentu temperatura u glavi motora podigne, ali nema prinudne cirkulacije rashladne tecnosti, osim prirodne koja je relativno spora, pa je i sam rad ventilatora na hladnjaku kroz koji jedva da cirkulise tecnost, skoro pa zaludan. Dokaz je to sto kad motor radi, ventilator stalno duva vruc vazduh. Kad je motor ugasen, a ventilator se upali, vazduh ce biti vruc vrlo kratko vreme, posle toga duva tek mlak vazduh, zato sto topla voda sporo i slabo dolazi u hladnjak. Smatram da bi se glava i bez ventilatora adekvatno ohladila prirodnom cirkulacijom.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


nik

Citat: saša61beograd poslato 16.07.2013. - 13:43
...u čemu je prednost otvaranja prozora na dugme,umesto rukom,na ručicu....

Da se menjamo?  :hihi1:










:Smiley: :ziveli:

sokoll

Citat: saša61beograd poslato 16.07.2013. - 13:43
ulazio sam u kuće od milion evra i svuda su se prozori otvarali rukom,a na u*ranoj Dačiji od nekoliko hiljada na dugme!Zašto?

ma nemaju ni centralno zakljucavanje a ovi iz dacie se nesto loze .. :)

saša61beograd

#605
Citat: nik poslato 16.07.2013. - 19:13
Da se menjamo?  :hihi1:

:Smiley: :ziveli:

Menjao bih se da je jednostavnije.A i kasno je jer već mislim na onoga kome ću ga prodati jednog dana;vole ljudi dugmiće i ostalu opremu.Zapravo,nikad nisam prežalio što nisam kupio Base verziju.Nisam je kupio jer nije imala zadnje naslone za glavu.
Kome je teško da otključa auto i otvori prozor rukom ili da okreće volan bez serva,taj po meni i nije vozač.

Zee

Keka ga ubode k'o prstom u oko,  :aplause:
ni ja nisam odusevljen idejom da se ventilator hladnjaka pali i bez kontakta, tj. da nastavlja da radi posle gasenja motora.

Veterinar

#607
+ 1

Keka je u pravu što se tiče mogućnosti ranijeg zatvaranja prozora. Ako se nedeljno zbog zatvaranja prozora tek nakon obavljenog parkiranja motor "optereti" sa 35 sekundi rada, to je na nivou godine (dakle x 50 sedmica) 29 minuta. Ako zamislimo da će zbog loših vremenskih uslova i (recimo) zimskog perioda u toku godine vožnja sa otvorenim prozorima biti moguća samo tokom sedam meseci, dolazimo na 17 minuta godišnje, što je u toku desetogodišnje eksploatacije dva sata i pedeset minuta. To zaista deluje kao mnogo vremena provedenog u automobilu, ali... to je prosečno nešto manje od 2,8s dnevno. Mislim da bismo dnevno u proseku potrošili više vremena ako bismo zatvarali prozore ručkicom, ali bismo ustedeli za deset godina oko 3 l BMB (odnosno oko 0,3 l godisnje, sto je oko 45 dinara). Oni čiji automobili koriste TNG verovatno će potrošiti oko 3,3 l TNG-a (realno uvećanje od 10%), što je oko 23 dinara na godišnjem nivou, koji su utrošeni za zatvaranje prozora nakon parkiranja automobila. Ko hoće da uštedi, neka ugasi automobil i da kontakt da bi podigao prozore. Naravno, u slučaju da nema ručkice.   :wave:

Vladan P

Citat: saša61beograd poslato 16.07.2013. - 13:43
.Ovo me posebno nervira leti.Kad stanem ne gasim motor dok ne zatvorim prozore;to traje bar 5 sekundi svaki dan,nedeljno 35 sekundi...
Neka ti električar preveže prozore na ''stalnu struju'' :lazy:
Ja sam to uradio sa CD-om.
Zajedno smo skupa !

Black

Meni se mnogo ne svidja polozaj prekidaca ventilatora kabine, a posebno sto se ukljucuje naopacke! :ranting:
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

asimic

Žao mi je što nema svetlo za čitanje na zadnjem sedištu, što mu ručna kočnica nije kraća i pomerena u stranu vozača malo. Tako bi mogla napred i imala bi drugačiji hod pa bi manje smetala kad se spusti prednji naslon za ruke između sedišta. Prekidači za spuštanje zadnjih prozora su na malo čudnom mestu za odrasle kad sede nazad ali za decu idealno da ne diraju. Što gumene patosnice nemaju produženi deo kod vozača za naslon leve noge. Što ni u opcijama nije bio naslon za ruku na zadnjem sedištu sa otvorom u prtljažnik. Čisto da moji ne menjaju neke navike kad se voze :)

Loganovac

Pa posle Loganovac i Keka nadžak-babe?  :Smiley:

Ne daj Bože Dačiji većih zamerki od onim iznetih u prethodnim postovima! Baš pobesneo narod...  :ne: 


:lol1:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

Da ne prelistavam sad celu temu, jel stavio neko primedbu što nema zlatnih ili pozlaćenih detalja u enterijeru?  :Smiley:

Bojan

#613
Obzirom na moju visinu, bilo bi mi draze da je volan podesiv po visini i dubini, a takodje posto vozim sa sjedistem odmaknutim maksimalno, odgovaralo bi da ima vise prostora za putnike na zadnjim sjedistima. Generalno gledano, zadovaljan sam auticem! Nesto vise (a da je novo) za ove novce, tesko da se moze naci! - Bar ne na danasnjem trzistu.
Imam par ideja vezano za preuredjenje instrument table, volana, centralne konzole i mjenjaca. Jos uvijek trazim pogodne materijale za to, pa kada se sredi, mozda okacim i na DIY.

vujanovgoran

Ako ove postove citaju i ovi iz Dacie, mozda jednog dana ugrade i kuvalo za kafu  :kava:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!