Nova vozila - servisni intervali, ugradnja muzike i ostalo

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

Pozdrav  :biggrin:

Skoro sam uzeo novog Logana. Prilikom preuzimanja raspitao sam se kod dilera za nekoliko stvari i dobio sledeće odgovore:
1.
- Na koliko km se radi prvi servis?
- Na 10.000 km.
- Ali u knjižici pise na 15.000 km (benzin 1.6)
- Da, ali su to promenili zbog lošeg benzina, pa se sada radi na 10.000 km (što nigde ne piše, ali eto, rekao mi je)
:conf:

2.
-Radio mora da se ugradi u servisu Renault / Dacia da bi važila garancija, i da se to unese u servisnu knjižicu i u njihovu bazu (kaže diler).
Pošto nisam hteo onu muziku koju su oni nudili, kupio sam radio i zvučnike na drugom mestu. Nisam mogao da čekam kod njih za ugradnju, pa sam otišao u drugi ovlašćeni servis. Po ugradnji tražio sam da mi upiše u knjižicu da je ugradjena muzika. Čovek me je čudno pogledao i rekao da nema pojma o čemu pričam! Ugradio je u masu novih Renaulta / Dacia muziku i nikada mu niko nije tražio nešto slično!
Epilog: Potrebno je da sačuvate račun za ugradnju iz ovlašćenog servisa (u slučaju problema sa instalacijom), mada nije neophodno posto ima već pripremljenu instalaciju za ugradnju!?

Eto, mojih prvih par iskustava... pa ko se snadje :hm:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

doravec

Posle mesec dana od kupovine Logana, ugradio sam novi CD-player, ubacio nove zvuchnike napred i pozadi. Sve su mi uradili u ovlashcenom servisu, nishta nisu upisali u s.knjizicu, niti je taj "zahvat" uticao na garanciju.
O servisima se pisalo na starom forumu, a neko ce ti vec dati struchan svet. Ja sam skratio servisni interval na 8-9000 km.
Pozdrav

Munze

Meni su u Reno Savi rekli da uopšte ne mora ugradnja da se radi u ovlaš?enom servisu.
Ne uti?e na garanciju.

Kod mene je servisni interval 10 000km.

hobbista

#3
Upravo to! Došao sam i ja do toga da ne mora u ovlašćenom servisu da se ugradjuje muzika. I da je obavezan servis na 15.000 km (naravno da je kod nas bolje to uraditi ranije).
Naglask je bio na dilerima i MORA.
Čisto da čujemo iskustva drugih. Nerazumno mi je da diler ne razmišlja o tome da posle ovakvih izjava gubi poverenje klijenta. Kako misli da mu dodjem na servis ili bilo šta drugo kada u startu pravi magarca od mene  :badmood:
Citat: RaleT
Скраћени сервисни интервали због општих услова експлоатације и квалитета горива. Тако је, 10 хиљада.   
Ukoliko je promenjen obavezni servisni interval sa 15 na 10.000 trebalo bi da postoji neki pisani trag o tome?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Jedini dokument je servisna knjižica, tamo mora da bude sve zapisano, pa i obaveza redovnog servisiranja vozila i propisani interval (kilometraža ili vreme). Me?utim, u uputstvu se preporu?uje da se u otežanim uslovima eksploatacije (te ne znam rad u mestu, ekstremne temperature, bla bla) smanje servisni intervali na polovinu. Ajde sad budi ti pametan pa kaži koliko su ti otežani uslovi eksploatacije i skrati servisne intervale (ako si blesav  :fiju:) tako da praviš lepo servisima i da ti auto traje milionipokilometara  :c:... Pitanje je da li servis ima pravo da proizvoljno odre?uje koliko ?e i da li ?e skratiti servisni interval, gde se to upisuje ako ne u servisnu knjižicu i da li to ima veze sa opšim ili nekim drugim uslovima garancije na vozilo. Pravno je pitanje da li neko može da ti proda vozilo pod jednim uslovima garancije a da uslove naknadno menja... Odosmo daleko, ali ponekad mora tako.  :gun:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

krle

Po uputstvu i po servisnoj knjižici dizelaši se servisiraju na 10k, a benzinci na 15k. Tako je i u Rumuniji. Ja sam  skratio servis na 10k.

Loganovac

Jeste, ili na godinu dana. A to je ve? skra?eno u odnosu na intervale u zemljama EU, pa smatram da nema smisla preterivati. Znam sigurno da se moj motor na zapadu servisira na 30.000 ili godinu dana, u mojoj servisnoj knjižici piše na 15.000 ili godinu dana, zašto bih dalje skra?ivao? Zbog lošeg kvaliteta goriva? Ionako ga vozim na gas, nisam potrošio više od stotinak litara benzina, a opšte je poznata ?injenica da proizvo?a?i bi-fuel motora produžavaju servisni interval u odnosu na benzinsku varijantu.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Nasao sam ulje iz snova:
http://www.modricaoil.com/latn/?page=44&brand=13&ShopItemId=14

menja se na 100.000 ili vise km  :woo-hoo:

samo vam treba kamiJon  :dance:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Elf sintetika se menja na 15000-30000 km. Mislim da je donja granica sasvim dovoljna za zamenu ulja.

Loganovac

Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Evo mene opet  :write:
- Ukoliko ugradjujete alarm u novo vozilo (kod dilera), i ukoliko je to alarm Metasystemhttp://www.metasystem.it/index.php/msy_ita_it/content/view/full/3157 imajte u vidu da se uz osnovni model dobijaju senzori pokreta - koje vam neće ugraditi. Nisam još proučio, ali mislim da ima i modul za automatsko zatvaranje prozora (koji verovatno nije povezan).
- Ukoliko ugradjujete TNG uredjaj, zovite firmu za ugradnju direktno, i ne pozivajte se na dilera. Recite da ste došli do njih preko foruma, ili ste čuli od prijatelja... Koštaće vas 50 evrića jeftinije (pošto se toliko ugradjuju dileri ako vas oni pošalju)  :cekicem:
Eh, zemlljo Srbijo...
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

#11
Ima razlike u vrsti alarma koji se ugrađuje u zavisnosti od nivoa opreme. Za modele koji imaju daljinsko centralno zaključavanje ugrađuje se druga vrsta alarma (bez dodatnog daljinca), kao u mom slučaju. Meni su ugrađeni i ultrazvučni senzori pokreta u kabini, ali nemam šok senzor - ovo mi se ne dopada. Alarm je fino uklopljen u elektroniku automobila, uopšte se njime ne opterećuješ - kao da ga nema. U ovlašćenom servisu sam video da je za svako pojedinačno vozilo (prema broju šasije) u Renoovoj bazi podataka naveden tip i kataloški broj alarmnog uređaja koji se ugrađuje kao dodatna oprema - znači nema egzibicija niti možeš da biraš.
A što se LPG uređaja tiče, tačno je ovo što kažeš za 50 EUR, ali ćeš posle imati muku da upišeš ugradnju u servisnu knjižicu. Znači, najlakša varijanta je da ti upiše onaj ko te je i poslao na ugradnju (i koji ti je za to uzeo 50 EUR).

:wave:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

gav.sa

A koja bi bila cena ugradnje alarma kod SANDERA sa paketom opreme Laureate ?

hobbista

Citat: Loganovac poslato 07.05.2009. - 09:15
A što se LPG uređaja tiče, tačno je ovo što kažeš za 50 EUR, ali ćeš posle imati muku da upišeš ugradnju u servisnu knjižicu.
Ovlašćeni servis ugradio LPG, i poslao mail u renault (upisano u bazu podataka o vozilu).

Što se alarma tiče, ugradjen je kod dilera pre preuzimanja vozila. Ako se alarm isporučuje od proizvodjača sa senzorima, zašto ih ne ugradjuju? Ili to misle dodatno da naplate?
Ovo je više kao napomena vlasnicima (ili budućim vlasnicima) novih Dacia da dobro provere ono što im prezentuju dileri.
:hihi1:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dukati

Evo da se javim povodom servisa. Kad sam izvršio drugi servis auta na 20 000 km (prvi je bio na 10 000 km ) u servisu su mi rekli da dođem kad pređem 35 000 km. Vidim na papiru koji su zakačili da su sipali Castrol ulje. Mada meni to izgleda predug interval i najrađe bi otišao na 30 000 km.
Od ostalih stvari mogu reći da pošto mi je prošla garancija auta u decembru 2008, desilo mi se da mi se "koža" koja je oko menjača otkine, odnosno kad promenim u rikverc podigne se prednji deo koji naleže na plastiku ispod pa se vidi šipka menjača i sto čuda. Problem je bio što je puknuo neki zubić plastični što to drži. Ja sam to prevazišao tako što sam to zalepio super lepkom i nemam za sad više problem sa gledanjem u šipku menjača. Takođe kad mi je agent za kasko gledao vozilo, primetio je  :bullshit:da je puknuo nosač desnog fara - komad plastike koji far drži odozgo, pošto je zamena po njegovoj proceni oko 100 eura, ja sam ga spojio opet super lepkom i sad je ko grom. Mada i da nisam lepio sa farom ne bi bilo nikakvih problema jeg da drže ostali nosači.
Dok je auto bio u garanciji u zadnjem desnom blatobranu sam primetio neku brazdu, iako sam to reklamirao rečeno mi je na servisu da oni tu ništa ne bi dirali, a primetio sam slučajno kad su mi radili dodatnu zaštitu (po njihovom pozivu) unutrašnjosti zadnjih blatobrana.  :cekicem: