Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

Saja174

Ne, MAP se i dalje nalazi ispred filtera gasne faze. Mislis da u tome moze biti problem?

Loganovac

Previše problema sa novim plinskim uređajem za moj ukus...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Saja174

Prvu sam gresku napravio sto sam opce kupio ovo smece od DACIE, koje trosi vise nego sto mi je trosio Sorento 2.5 CRDi sa 170ks, 2 tone, i permanentnim 4x4 pogonom. Za razliku od samog auta, koji me vise puta prcao, i prca i dalje, sam plinski uredjaj je odlican.


Za sada:

1. Par puta se desilo kada ga zavrtim da prebacuje na benzin- ispostavilo se los plin, nakon tocenja na drugoj pumpi problem se vise nikada nije javio.

2. MAP senzor je ispred filtera gasne faze, to nije do plina niti plinskog sistema nego je do majstora.

3. Hoce se nekada ugasiti kada prebacuje na plin. (prvi i jedini problem)


Kao sto rekoh, plinski uredjaj je super u odnosu na auto na kojem zaglavljuje kocnica, crkava sirena, klepece nesto u mjenjacu, ne moze da postigne maksimalnu brzinu i to sve za 40.000km. Sa DACIOM moze biti zadovoljan samo onaj ko u zivotu nije probao bolje. 20 godina stara tehnologija a opet pun qrac zajebancija, ko da je svemirski brod. :Smiley:

jasho

#198
Imao slične simptome dok se ne zagreje, rešenje štelovanje ventila, to što si ih ti štelovao pre 9kkm ne znači da su dobro naštelovani.

Što se tiče Dacie kao auta to ti je subjektivni osećaj onoga šta očekuješ i hoćeš, meni je odlična u okviru moje percepcije , ja recimo ne bih nikad uzeo Mercedes da vozim (a imao sam prilike da ga vozim), pa da mi ga novog poklone, prodo bi ga u tom slučaju :cool: !

Saja174

#199
Eto, malo DIY, zamijenio u medjuvremenu dok sam se prepirao po forumu mjesta filteru gasne faze i MAP-u i sada sljaka.

I samo pitanje, za sta sluze ova dva plinska izvoda na MAP senzoru.

Jedan sa one sondice (senzora, sta li je vec) kojoj sa upravo mijenjao mjesto sa filterom gasne faze ide na MAP (tako da sada dodje kako treba, MAP iza filtera gasne faze), ali gdje ide drugo crijevo sa MAP-a?


Keka

Uredjaj je los i lose je postavljen/podesen.

Na samom senzoru lepo pise sta je sta. Ulaz za pritisak gasa i ulaz za vakum usisne grane.

Dakle, apsolutno je pogresno pricati da je sa pozicije pre filtera prebacen MAP na poziciju iza filtera.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Saja174

#201
Jeste da govorimo istim jezikom sa cetiri imena, ali stvarno te ne razumijem, pa ako nije problem mozes li mi malo bolje pojasniti zadnju recenicu u svom postu, kao i ovo sto ti procijeni da je uredjaj los i lose postavljen?

Hvala na odgovoru vezano za ulaze na MAP-u. :nami:

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Saja174

#203
Takodjer, sto se tice konstatacije da je problem u gasnom uredjaju, uopce ne mora znaciti da je tako, mozda su se na paklenoj 1.6 8v :laugh1: masini ventili rastelovali vec poslije 9.000km, mozda su zapekle benzinske dizne, pa ne zatvaraju, itd...

E sada, evo slike (izvinjavam se na losoj kvaliteti), pa da vidite sta sam radio.



Ljubicastom bojom je oznacen filter gasne faze. Nakon njega dolazi ova neka sondica koja ima neku svoju struju (plava boja) i crvenom je oznaceno crijevo koje ide na MAP. (dakle, danas sam zamijenio filter gasne faze i ovo crijevo, sada je MAP iza filtera).



Jos jedna slika na kojoj se vidi sondica i crijevo koje ide na MAP. Sondica je plave boje, a crijevo koje ide na MAP crvene.



Ovo je drugo crijevo koje ide u MAP (prikljucak oznacen za pritisak). Dakle, krece iz isparivaca, onda ide T racva, jedan kraj ide u MAP, a drugi u usis, ili gdje vec, oznaceno na slici crvenom bojom.

Evo i video sa trenutkom prebacivanja. Dok nisam zamijenio mjesta filteru gasne faze i MAP-u, gasio se u 90% slucajeva, sad samo proguta knedlu. Naravno, ovo sve sve dogadjalo samo kada je auto u leru, u normalnoj voznji samo blago cukne.

https://vid.me/HtCD

Saja174

Evo, javno se onda izvinjavam svim vlasnicima DACIA vozila (i sebi licno) koje sam uvrijedio svojim pisanjem. Ali stvarno, kad nesto ne radi kako treba, moram se pozaliti nekome, i malo pljuckati po DACIJI, a ne po vlasnicima. A kada kolege forumasi vrijedjaju moj plinski uredjaj i kazu da je krs, to je onda uredu. Vjerovatno u zivotu nikada se nisu ni sreli sa ovakvim uredjajem, a kamo li ga duze posjedovali i vozili, a znaju i komentarisu kako je krs i kako nije dobro ugradjen. A niti su vidjeli kako je postavljen, niti nastelovan, niti bilo sta drugo... Ja za razliku od njih kada pljujem pljujem iz licnog iskustva, i to sam nesto posjedovao i probao.

Keka

#205
Opisani problem potice od lose postavljenog/nastelovanog plinskog uredjaja. Iz nekog razloga imas visak gasa kad je hladan i kad prebacuje , a ti se ljuti koliko hoces. Uredjaj je karabudzevina razlicitih komponenti, koje jako mirisu na kopiju drugih proizvodjaca, nepoznatog mesta proizvodnje, posto se pojavljuje od Kine i Tajlanda, preko Turske i Bugarske, do nasih prostora. Vaznije od svega toga je ko je i kako ugradio i nastelovao.

Ponovo da ukazem na neispravnu terminologiju: to sto si cackao i menjao mesto nije MAP, to je crevo koje povezuje gasni vod i senzor pritiska gasa u PS-01. MAP je termin koji oznacava pritisak u usisnoj grani, koja je drugim crevom povezana sa MAP senzorom PS-01 jedinice, koju inace pravi renomirani Poljski proizvodjac AC.

Znaci resenje problema trazi u podesavanjima plinskog racunara, a svoje nezadovoljstvo sa ovog Foruma i korisnika usmeri na neko drugo mesto. Predlazem da to bude tvoj plinadzija.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Saja174

#206
@Keka

Bas naprotiv, uredjaj nije nikakva karabudzevina razlicitih komponenti, nego je sastavljen iskljucivo od komponenti renomiranog proizvodjaca plinske opreme Atiker, takodjer je ugradjen u njihovom ovlastenom servisu.

Momak u drugom ovlastenom Atiker servisu mi je rekao da je MAP spojen prije filtera gasne faze (vjerovatno laickim rjecnikom, da se sad ne bi sluzio nekom uber terminologijom), ja sam sada zamijenio mjesta filteru gasne faze i crijevu koje ide na MAP, da li sam uradio kako treba, i da li je to po PS-u i kako treba? Od trenutka kada sam ovo uradio, problem je nestao, samo proguta knedlu u trenutku prebacivanja i to kad je hladan, kad je vruc, ne zastuca uopce.

drzarkod

A što si ti menjao.... Valjda ti ovlašćeni serviseri znaju posao.  :ces:

Saja174

Zato sto su mi rekli za taj problem, a bilo im je mrsko zamijeniti mjesta, a sve skupa 10 minuta posla.

Loganovac

MAP, MAP... A sve vreme se radi o senzoru pritiska gasa...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.