Sandero Stepway 1.5 dCi 70 ili Sandero Stepway 1.5 dCi 90

prethodna tema - sledeća tema

Dadokg

#15
Da li neko zna kolika je cena tog Fap filtera? Mislim da on nece biti problem jer godisnje moja porodica prelazi 6-7000km. Koliko sam uspeo da vidim po internetu sam Fap filter trazi ciscenje i obavestava vozaca kada treba da ga izveze na otvoren put i da ga provoza brze i sagori necistoce. To mi odgovara jer manje vozim po gradu. Skoro svakih par nedelja cu imati tu relaciju na kojoj bih mogao da procistim filter.
Interesuje me da li znate sta to jos ima od elektronike sto nema verzija sa Euro 4 motorom?

ivan-bgd


Dadokg

Sve sam ja to procitao i pre nego sto sam otvorio ovu temu. Cenim da cu imati vise benfita nego li problema sa Euro 5 motorom.

saša61beograd

Sa ovom kilometražom tebi će biti sasvim dovoljan i 1,6 benzinac!Trebaće ti decenije da potrošnjom isplatiš razliku u ceni.A kad posle Golfa 2 sedneš u benzinca od 90 ks uživaćeš u svetu brzine i tišine.


Sad će da me napadnu dizelaši...

Dadokg

Prvo bi te napao moj otac, covek kaze samo dizel i nista vise. Sta da se radi. Ja cutim i slazem se sa njim.   :dobro:


ivan-bgd

ma bre kupi auto koji ti se dopada i ne slusaj nikoga..ja sam pricao sa mnogima pre kupovine svog i mogu ti reci da je procenat bio u korist mog izbora i vozila i motora koji ga prati.a i mislim da nemas da kupis verziju sa 70 ks jer ih vise ne uvoze..takvu sam ja informaciju dobio kad sam svoj kupovao.jedino ako nije neki zaostao na nekom placu..ali raspitas se uletis na net pa trazis i to ti je to..pazari auto po zelji i uzivaj i srecno bilo :too: :to:

Keka

Citat: saša61beograd poslato 15.10.2011. - 19:07
Sa ovom kilometražom tebi će biti sasvim dovoljan i 1,6 benzinac!Trebaće ti decenije da potrošnjom isplatiš razliku u ceni.A kad posle Golfa 2 sedneš u benzinca od 90 ks uživaćeš u svetu brzine i tišine.


1.6 8v Euro 3 ide kao slinac u odnosu na dCi, zamisli tek sta su uradili ovom Euro 5. Sa ugradnjom TNG cena izadje kao dizelka, potrosnja naseg TNG je u okvirima potrosnje dizela gledano u novcima. FAP nije babaroga, samo ga treba ponekad procistiti. Dizelka od 90 KS moze da se cipuje na 105.

Price o jeftinijem odrzavanju i slicno ne piju vodu. Dok je auto nov i pod garancijom osim redovnih servisa nema dodatnih troskova. posle toga, i kod jednog i kod drugog je dizna po komadu mnogo Evropskih novcanica.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ivan-bgd

sve je to ok ali ako rikne fap dok traje garancija ili tik pred istek garancije..cisto sumnjam da ce da priznaju garanciju na njega..vadice se sa lose gorivo..itd itd...ali sve u svemu sto je prostije to je bolje..a dizne ce da riknu isto od loseg goriva ali kroz pricu sa taxistom  ( kojima inace servisiram taximetre a u kontaktu sam sa dacia modelima od kad su se pojavili na nasem trzistu a taxisti masovno pazarili i dolazili na ugradnju taximetara kod mene),saznao sam da je na svom loganu ocistio dizne na 200000 a u pitanju je logan 1.5dci i covek tera dalje i jako je zadovoljan sa markom dacia...sto je po meni dobra preporuka bila da i sam postanem vlasnik vozila marke dacia.i ne verujem u pricu da je kod modela sa euro 5 motorom razlika samo u mapi..jer po tome onda moze i ovaj od 70ks da se nacipuje na 105ks. :ces:

LeNgenda

Ne, ne, ne...

Razlika izmedju Euro 4 od 68 i 85 ks je samo u mapi. Vrlo verovatno i da je razlika izmedju Euro 5 75 i 90 ks takodje samo u mapi. Jasno je da se Euro 4 i Euro 5 varijante medjusobno razlikuju po nekim stvarima, izmedju ostalog i po FAP-u.

Mislim da sam na RFS-u procitao da Euro 4 dCi od 105 ks ima neke ojacane komponente u odnosu na onaj od 68/85 ks, tako da razlike nisu samo softverske, ali i da su taj od 105 ks cipovali na 120 ks, sto je vec u rangu 1.9 dCi.

Cinjenica je da je vreme da ovi osmoventilski benzinci odu u istoriju i da je za Stepu dizel prava mera, samo bih ja ipak uzeo Euro 4 ako je ponegde zaostao.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

ivan-bgd

znaci mogu svog stepa da narokam do 85 ks bez problema i bez neke bojazni da ce nesto da rikne? :ces: jer kao sto neko rece pri preticanju mu fali malo konjaze....

Keka

E5 75 nema intercooler ni FAP, E5 90 ima intercooler i FAP.

Za turbinu promenljive geometrije nisam siguran.

Sve ostalo oko cipovanja je debeo  :offtopic: i za to imate posebnu temu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Saša 61 beograd, Tvoj pristup je krajnje racionalan i za mene pozitivan ali ovde su emocije učinile svoje  :ne:.
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

Danas sam kroz Bg 10km vozio 1 sat.Da li bi mi čip-tjunung pomogao?
Siguran sam da postoji razlika u turbini i još koječemu.Mnogo verujete u te mape i čipove,mislim da nije tako jednostavno.
Takođe, mislim da nije jednostavno porediti dizel iz Golfa 2 i Dci.
Priča iz života:moj poznanik "bošista" mi je pričao da mu je na poslu mučno kad vidi reakciju ljudi kad im kaže koliko košta popravka,prave ljudske drame.A to su ljudi koji o dizelima znaju samo to da malo troše.
Za mene su današnji dizeli samo za znalce i profesionalce i velike kilometraže.A proizvođači automobila to ne govore,čekaju vas u servisu.

Gagi1/2

Kada sam letos kupovao Sandera imao sam sličnu dilemu - Euro 4 ili Euro 5. Jedna od najvažnijih stavki mi je bila mala potrošnja. Euro 5 troši za nijansu manje i mislio sam - to je to - uzimam 5icu. Međutim, kad sam malo pročačkao po forumu, pročitao sam da FAP filter zahteva povremenu vožnju na auto-putu da bi se sagorele nečistoće. Ja vozim 90-95% po gradu, pa sam se bojao da ću imati problema sa njim. A da se vozam po auto-putu samo da bi očistio filter...  :fiju: Na kraju sam se odlučio za Euro 4.

Elem, pošto ti često voziš van grada, ovo bi mogla da ti bude jedna od stvari u korist Euro 5 motora ako još nisi odlučio.

@saša61beograd
Takvi veliki kvarovi, odnosno servisi, dolaze tek posle 150-200.000 kilometara. Mislim da će Dadokg sa svojih 6-7.000 godišnje za tu kilometražu promeniti bar troje kola  :wink:

Zoran

Ako ne prelazi puno km zašto uopšte misli o dizelu  :fiju:?
Sam svoj gazda - vazda.