Prestala prodaja Logana na hrvatskom tržištu

prethodna tema - sledeća tema

stalker

Danas sam se namalo iznenadio kad sam otvorio stranicu  Dacie.hr http://www.dacia.hr/modeli-dacia/svi-dacia-modeli/index.jsp i shvatio da je iz ponude modela nestao Logan sedan. :conf: :conf:

To može značiti samo jedno a to je da ga na ovdašnjem tržištu neće više prodavati.  :ne:

Sigurno je za model koji se na tržištu nalazi već 6 godina opao interes, pogotovo nakon pojave novijih i atraktivnijih modela. Poznato je da se ovdje sve manje traže trovolumenski modeli u nižim klasama ali sam ipak jako iznenađen jer sam očekivao da će nakon faceliftinga biti prisutan na našem tržištu sve do pojave nekog novog modela koji će ga zamjeniti u istom segmentu.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Sir Oliver

I drink to make other people more interesting.

saša61beograd

Koliko znam u Hrvatskoj se ni Reno thalia nije prodavala.

ppejic

Pa ljudi se vode logikom istom kao i za Logan sa 1.6 16V motorom. Ako se prodaju 3-4 godisnje, zasto da placaju homologaciju?

Ocigledno ga je Sandero potisnuo. Mada, ovo je po meni razocaravajuci potez Dacie.

Veterinar

Ne mislim tako. Ni Skoda nije bila porazena kada je Felicia prestala da se prodaje. Logan je otvorio vrata prodaje drugim Dacia modelima. Ja bih ga kupio ponovo, makar ga uvozio.

david

Letos kad sam isao za HR, od granice do Sibenika npr 600km, nije me obisao niti jedan Logan niti sam ga ja video na putu. Tamo nema interesovanja za istocna vozila kao kod nas. U samom gradu sam video dva nova  Logana slabijeg paketa i nekoliko Sandera i nekoliko starih Logana i to je sve..

stalker

Moj Logan je prvi ili drugi dovezen u Dubrovnik je je tada najbliži diler bio u Splitu. Skoro da bih i danas mogao nabrojati sve Logane koji voze dubrovačkim ulicama. Kad se pojavio MCV to je bila već druga priča i oni su postali malo popularniji a sa Sanderom je također slično jer ovdje ljudi vole praktičnost petih vrata što je Loganova mana.
Sada se plako probija Duster iako nije brend jer ovdje sve viđenije "face" voze terence. BMW-ova X3, X5, X6, Mercedesa ML, Jeep-ova, Range Rovera ima koliko hoćeš pa čak i nekoliko velikih Hummera. Japanaca i korejanaca u toj klasi iam na svakom koraku dok recimo Renault Koleos ili Citroen C-Crosere možeš nabrojit na prste jedne ruke.
Čudno je ovo tržište kod nas ali Duster će sigurno naći put do više vlasnika nego šti je to bio slučaj sa Loganom.

Ipak,pomalo sa sjetom gledam na to da ga više nema na tržištu. Još ne razmišljam o novom autu ali veliak je vjerovatnost da bih opet uzeo Daciu jer nisam opterećen trendovima ni stausnim simbolima iako bih  sebi mogao priuštiti i neko zvučnije ime.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Zoran

#7
Potpuno te razumijem i sam sam proživljavao slične trenutke ( tuge i boli) ali moramo se pomiriti sa tim da svakom porom ovog života upravlja samo profit.
Sam svoj gazda - vazda.

Csaba

A šta bi sa Stepway-om? Ni njega ne vidim!!!!
Kanda su ih sve prodali!  :laugh:

stalker

www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

david

Za Stepu vec ima po neki kandidat ali i to je slabo. Komsija u Sibeniku je uzeo Sandera jer nije bio skup a ljepsi mu je od Logana i on predje godisnje 3500km. Tada su prodavali neke zalihe starih Logana ph1 za 1000€ ili 1500€ jeftinije i on uzme Sandera. I mene je iznenadila slaba prodaja Logana..

Svarog

Neosporno je da već duže vreme u Srbiji nema reklamne kampanje za Logana, već samo za Dačiju kao brend ili za Sandera i druge nove modele. Možda Dačija jednostavno ostvaruje ranije navođene namere o zameni Logana nekim zaista drugačijim Loganom a ne nekim restilizovanim Ph 3.

saša61beograd

Logan kao verzija sa četvoro vrata će sigurno doživeti i sledeću generaciju jer je ta forma i dalje vrlo popularna na nekim važnim tržištima (bivši SSSR,severna Afrika).Da li će i koliko biti prisutan u Evropi i na Balkanu,videćemo.Sve su to uostalom različiti kolači od istog testa!Jedino razmišljam da li će odnos cene i kvalitete u sledećoj generaciji ostati isti,da se Dacia ne uobrazi zbog uspeha u EU.

leotar

Mislim da je povlacenje sa trzista vise uzrokovano gubitkom interesa za Logan i slabom prodajom (a i dalje nije jasno zasto). U zadnjem broju casopisa "Turbo" su dali cifre prodaje auta u Srbiji u novembru 2010 i tamo vele da je prodato ukupno 5 (pet) Logana. Nisu mi novine tu, ali mi se cini da je prodato 182 Sandera i 21 Duster. Isto tako, moguce da se teren malo "odmori" i pripremi za pravog Logana 2. Naravno, govori se o trzistu Jugoistocne Evrope dok je vjerovatno na nekim drugom, kao sto sasa61 kaze, Logan jos uvijek "u mladosti".

Keka

Mislim da ni oni nisu ocekivali da ce Sandero toliko ugroziti Logan.

Cinjenica je da je lepsi, prakticniji, videcemo sta ce preduzeti Renault.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!