Kada ćemo dočekati 1.2 16 v?

prethodna tema - sledeća tema

ivan-bgd

#120
Ma mozda je zustar i okretan, al' uz brdo sa klimom i 4 coveka..Boga mi....Muka ce biti..A i sto mora uvek 4-oro ljudi da se vozi:) :hihi1:

saša61beograd

Još uvek nema da se javi neko sa ovim motorom?

ivan-bgd

#122
Verovatno im nije uspela akcija od 55 evra..A ne kazu da treba ucesce:)ili mozda nije postao clan foruma..Pojavice se neko samo da taj motor zazivi... :whistling:

saša61beograd

Jutros bio na Dorćolu i svratim u Kompresor da vidim Sandera 1,2 16v.Motorče lepo spakovano,ni ja ni prodavac nismo otkrili gde je filter za ulje,verovatno negde dole.Alternator je Valeo a kod mene Boš.Dosta se primećuje antikorozivnog voska,sada je boja malo tamnija.Na akumulatoru piše Reno-Nisan,60Ah.Prodavac mi rekao " za sada nije dozvoljena ugradnja plina".
Sudeći po tome kako se Dačije prodaju u poslednje vreme,načekaćemo se dok se ne pojavi član sa ovim motorom.

zac

Citat: saša61beograd poslato 19.11.2011. - 13:10
Alternator je Valeo a kod mene Boš.

Sudeći po tome kako se Dačije prodaju u poslednje vreme,načekaćemo se dok se ne pojavi član sa ovim motorom.


I kod mene je Bos alternator, i mogu vam reci da su kvalitetniji i bolji od Valeovih.
A sto se tice prodaje, besparica je velika i prodaja je generalno opala, moj drug radi u Merkuru,  kaze da im je prodaja opala u poslednje dve godine skoro za 50%. Teska su vremena i za kupovinu bele tehnike, a kamoli automobila.

Valjda nas ceka neko bolje vreme, pa ce se pojaviti i clanovi sa 1.2 motorima. 

krle

#125
Citat: saša61beograd poslato 19.11.2011. - 13:10
... ni ja ni prodavac nismo otkrili gde je filter za ulje,verovatno negde dole.



Filter se teško uočava , a nalazi se   ispod startera (anlasera) .

saša61beograd

U temi "Potrošnja..." pomenut je Sandreo 1,2.Pametan kupac dobro prošeta po internetu kad bira auto;da je zainteresovan za 1,2 16v naleteo bi na Forum i javio se.Da li je moguće da nema takvih?
Zanimljivo je da nigde u našim auto-medijima nije pomenuta pojava ove verzije.Valjda se uspavani RNS nije ni potrudio.
Upućujem javni poziv vlasnicima Dačija 1,2 da se jave,da ih propitamo...

Supernatural

Citat: žac poslato 19.11.2011. - 13:43
I kod mene je Bos alternator, i mogu vam reci da su kvalitetniji i bolji od Valeovih.
A sto se tice prodaje, besparica je velika i prodaja je generalno opala, moj drug radi u Merkuru,  kaze da im je prodaja opala u poslednje dve godine skoro za 50%. Teska su vremena i za kupovinu bele tehnike, a kamoli automobila.

Valjda nas ceka neko bolje vreme, pa ce se pojaviti i clanovi sa 1.2 motorima. 

A mozda su malo i cene naduvali i misljenja sam da svakako imaju prostora da spuste! Vreme ce pokazati uostalom.

Andrix

Da nije slucajno neko isao na forume renoa u vezi ovih motora, recimo klio bi trosio isto kao i sandero, a na ovoj slici na poklopcu motora nesto ne vidim ikakav natpis, reno dacia
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

zac

Molimo clana @deanb, koji ima Daciju sa ovim motorom, da napise neko svoje iskustvo.  :wave: 

Zoran

#130
Zna li neko kakav blok motora je kod ovog 1.2 16 V   (D4F) ? Da li ima mokre košuljice (kao R4) ili ima blok kao Fića? Iz ovih slova i broja se to može lako isčitati ali ne mogu da nađem tu tabelu koju sam nekada imao pred očima.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Uh bre Zorane, kakva ti pitanja imas  :doh:
Verovatno ima glavu od T55, a blok od M84.   :banghead:

DarioGTI

#132
Kad smo se već dotakli tih slova i brojeva...

X1Y - X označava "porodicu" motora, 1 označava tip motora (broj ventila, injection ili karburator, singlepoint ili multipoint, benzin ili diesel gorivo) Y označava kubikažu prema odgovarajućem slovu.

U slučaju D4F : D - serija motora, 4 - benzinac sa 16 ventilskom glavom motora, F - 1149ccm (od slova B do U označava kubikažu 750 do 2250ccm).

Naravno, svaka oznaka ima još svoj sufix, npr D7F 123.

Ne znam je li ovo već bilo na forumu, ali nek se nađe...
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Zoran

Dario GTI  :to:, ali ovo prvo slovo označava i detalje - od čega je izliven blok i cilindri jeli se mogu vaditi.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

#134
Nece biti: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines

Samo kod nekih porodica motora je navedeno od cega je izliven blok, ali nema ni reci o kosuljicama i sl.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!