Sandero - potrošnja

prethodna tema - sledeća tema

gromovnik

Ukapirao sam kako se resetuje kompjuter, tako da sam izmerio gradsku potrosnju od 10l što znači da se možda i ne troši manje nego običan BMB. Izmeriću još i na otvorenom.

goran79

10lit.brrr puno puno.ja preso 415km od tankanja jos imam 4 crtice

sanderoman

Natoci kod nas da vi's kako lete crtice

abc123

Ljudi jel vi u Beogradu vozite ta kola ili turirate pored semafora  :( . Stvarno je mnogo da celih 2-3 litra trosite vise od nas u unutrasnjosti.

sphex

To je cena saobraćajnih gužvi izgleda....zamisli još da i turiram, ma jok retko kad preko 3000 obrtaja...
we brake for nobody!

gromovnik

Tih 10 litara je u Novom Beogradu, i to sam hvatao zeleni talas :) Ne smem ni da zamislim kako je preko mosta. :)

leotar

Obrni, okreni, gdje god sipao gorivo, kako god vozio i kako god mjerio, potrosnja kod mene ne moze ispod 6 na otvorenom (osim na rijetkim ravnim dionicama gdje idem 80-90 km/h u petoj) i ispod 8 po gradu. Uglavnom se krece blizu tih vrijednosti, a nacin voznje je slijedeci: brzine se mijenjaju na 2.500 o/min (jedna od 20 promjena je na 3.000 o/min), obrtaji dodju do 4.000 samo kod rijedjih preticanja, gorivo ne sipam na "sumnjivim" pumpama (mada su mi sve pumpe ovdje ""sumnjive), klima ne radi, u autu maksimalno 2 osobe i/ili 10 kg prtljaga. U uslovima poput: gradska voznja, 2 ili vise osoba u autu, klima radi, brzine se mijenjaju na 3.000 o/min ili vise, a Vmax dostize do 60 km/h - potrosnja je 10 k'o od sale. Ono sto mi je nepoznanica u svemu tome je kvalitet goriva, tj. koliko je stvarno lose. Eh da, u vise od 90% slucajeva sam sipao BMB 95. Ostalo je bilo BMB 98. Bar na ovim nasim pumpama nisam primjetio razliku u tome kako auto ide.

ex-user

Sandero 1.4. Prešao 1500km, podaci sa putnog računara:

- prvih 500km gradska vožnja (Beograd u špicu, zagušenja, autokomanda, gazela), EURO BMB, potrošnja 9,3l
- od 500-1000km gradska vožnja (Beograd u špicu, zagušenja, autokomanda, gazela) + par izleta do Ripnja, običan BMB, potrošnja 8,3l
- od 1000-1250km vožnja magistralnim M22 putem, običan BMB - potrošnja 5,8l
- od 1250-1500km vožnja magistralnim M22 putem, običan BMB - potrošnja 5,5l

Ne znam da li je još neko imao slična "iskustva", tj. da li je sa EURO BMB-om veća potrošnja, da li je preko predjenih 1000km došlo do "razradnje" motora, tj da li su navedene vrednosti očekivane...  :dance:

bla bla bla

jasho

Sa razradom motora treba da opdne potrošnja, a što se tiče euro bmb 95 (barem NIS-ovog) papir kaže treba da manje troši, a iskustvo korisnika dacia vozila uglavnom da to i nije baš tako, većina koji su na 8v, se vratila na stari BMB 95 izleda da on manje ,,curi'' :fiju: , dok barem po meni ovi sa duster motorima euro V standarda 16v trebali bi da koriste euro BMB 95, ali ne od NIS-a, to je moje mišljenje nisam baš siguran u kvalitet istog.  :ziveli:

saša61beograd

Citat: Aleks poslato 26.05.2011. - 09:12
Ako ti je do ekologije onda euro bmb, a ako ti je do ustede onda bmb. Ja probao euro i vise mi trosi, pa se vratio na stari bmb?  :ziveli:
Navijao sam za euro premijum,a pre deset dana silom prilika sipam stari bmb (Eko helenik) i sračunam 10% manju potrošnju!?

LeNgenda

Od ELP pumpe posle Bubanj potoka do nase vile u Paraliji ima okruglo 674 km, a za tu razdaljinu je potroseno 44 litara njihove 95-ice, sto iznosi 6,53 l/100 km.

Cetiri putnika i goooomila prtljaga, cak toliko da smo preskocili ukupno 450 kg sa putnicima i uz kofer sa slike na krovu. O kofercetu u adekvatnoj temi.

Brzina oko 100-110 km/h, autoput uz maaaalo magistrale, znate i sami, bez dzonjanja na granicama.

Ja se  :hall: ovom auticu i ELP-ovom gorivu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

goran79

prosao sam 250km prije toga ga napunio,znaci 170km magistrale,ostalo grad,iso ga posle natankat uslo 14litara.moj isto naklon

neskafa

~560km do Grcke (Evzoni)  :dance: (sa 2h cekanja na granicama - povremeno sam i gasio motor), auto pretovaren, bez krovnih nosaca/kofera, do sada presao 1990km prosek 6,35   :ha:
When we are born, we cry that we are come to this great stage of fools.

Zoran

Ovaj post je više za "vjerovali ili ne" ali pošto te teme nema na forumu...Ostvario sam prosječnu potrošnju od 4,49 l/100 km na dionici od 775 km u dva dana sa dvije osobe u autu , potrošeno je 34,8 l bezolovne 95 ice.Relacija je Stojčići - Derventa - Srbac - Gradiška - Virovitica - Osijek - Šamac - Doboj - Stojčići. Brzina u naselju skoro 60 a na ntvorenom 80 km/h. Pri polascima sam šaltao u veću uvijek na 3500 rpm. Cijela dionica je bez planinskih prevoja.  :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

Svarog

Poslednja računica kod mene kaže oko 5,7 l/100km. Kažem "oko" pošto i dalje ne mislim da je pokazivanje u litrima baš najpreciznije kod nas koji nemamo BC. Uglavnom prošao sam 366 km sa 21. litrom standardnog BMB 95. U autu nas dvoje i bez prtljaga, išao sam za Arilje preko Valjeva, Kosjerića i Požege, putem koji je malo nezgodan zbog par serpentina i uspona preko Divčibara.

Zanimljivo je da sam na putu za Sutomore (i nazad) trošio isto, čak i nešto malčice manje (računica kaže 5,69 l) iako je u autu bilo nas troje, dosta prtljaga i oko 50% puta uključena klima. Kad sam se vraćao u jednom momentu sam proverio potrošnju i ispada da sam na relaciji od 200 km potrošio 10 litara, ako je verovati merenju kad se uradi test. To onda ispada da je moj Logan na relaciji Sutomore - Berane trošio 5 litara, a zanmo da u tu deonicu ulazi penjanje iz kanjona Morače na prevoj Crkvine. U rezervoaru je bio ostatak BMB 95 iz Srbije (oko 10 litara) i BMB 95 kupljen na EKO pumpi u Baru (22 litra) za koji prodavac kaže da stiže iz Grčke.