Zamena staro za novo

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Poslah i ja upit, pa da vidim sta ce da kazu.

Ne ocekujem cuda, ocekujem procenu vrednosti u nivou matorog Kadeta (oko 1000 evra).

Ako slucajno daju 3000 ili vise, odmah pazarim novi auto  :D
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Citat: Zoran poslato 01.03.2013. - 12:41
Po mojoj nekoj računici auto svake godine gubi oko 13% svoje vrijednosti iz prethodne godine. Tom računicom auto star 5 godina vrijedi 50% od novog, 10 godina star vrijedi 25% od novog, 15 godina star vrijedi 12,5% od novog. Mislio sam na putnički auto kakve mi imamo uz neku godišnju kilometražu do 15 000 km.
Ovo je dobra računica kad su normalna vremena,ali sad nisu.
Da su normalna vremena ja bih sad zarađivao pare,ne bih bio na Forumu.

Vladan

Njihov beskamatni kredit nije vezan za akciju staro za novo, tako da neko možda može dobiti više u slobodnoj prodaji pa onda uzeti taj kredit. Jedina pogodnost akcije je produžena garancija tako su mi rekli. Maločas sam zvao telefonom i postavio isto pitanje procena je 3300-3600 tako da tng igra ulogu.
:)

madridista

a gde ste slali taj upit?

Vladan

:)


Zoran

Keka to ti je i po mojoj računici tu negdje.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Zorane, po toj racunici prodaj svoj auto, a ja cu da napravim racunicu za moj   :D

A ovi sa procenama staro za novo  :brutal2:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Ja sam polovne aute uvijek kupovao po toj računici. Ako je skuplji samo ga obiđem.
Sam svoj gazda - vazda.

ivan-bgd

Pa računaju ga manje ,ugrade se 500 evrića i eto zarade.Puno logana benzinjara u ponudi. :ces:

ppejic

A gde je tu kilometraza, trap, opste stanje vozila... godiste je najmanje bitno po meni.

DarioGTI

Ovo je sramotno kakve ponude daju. Pa 2000eura znaju tražit levati za smrdljive Golf trojke dizele kojima je duša odavno izvađena, a ovdje ovlaštena auto kuća nudi 2400E za redovno održavanog Logana od prvog vlasnika sa plinom. Znam da i oni moraju zaraditi neku kintu od prodaje tog auta, ali ipak - sramota.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

neskafa

Citat: dzule poslato 01.03.2013. - 12:31
jako se lako izracunava amortizacija, prve godine ide 30%, a svake naredne po 10%. za sedam godina se racuna da mu je amort.vred. ravna nuli. e sad, problem je sto mi, jel' da nemamo love da menjamo kola kao na zapadu, pa se smatra da je nov auto do deset godina.....
ovo je mozda dobra prica za ljude koji imaju pet, sest godina stara auta, i koji bi ih mozda menjali....jer realno pet godina se ni ne ocekuje da auto pocne da pravi probleme....
davide, ja mislim da je to sasvim realna procena...mi smo sandera 2010 platili u laureate paketu 8770, pa kada bi izracunao 50% od toga dodjemo do toga da bi mogao dobiti max. 4385 eura po tom racunu.... cisto sumnjam da bi neko kupio tri godine star auto sa 30.000 km na satu za 5.000, recimo.....a ima nov pocev od za 7.790....
Procenat amortizacije se odbija od ostatka vrednosti, ne od pocetne cene.
8770
6139
5525
4972
4475
4027
3625
3262

itd


When we are born, we cry that we are come to this great stage of fools.

zac

Ja cu mog Logana voziti dok se ne raspadne!!!!  :ne:

Veterinar

Ne vidim razlog za uzbudjivanje. Normalno je da neko ko kasnije prodaje polovno vozilo hoce da se ugradi (sto vise), a da bi bili sigurni da ce ta vozila da se prodaju (a ne da im stoje na placu do naredne godine) moraju dobro da ih usminkaju, pa i da spuste malo cenu u odnosu na prosecnu trzisnu. Na placevima su uvek primamljive cene u odnosu na privatnu prodaju, zar ne?   Vracam se na jucerasnju racunicu. Sopstveni auto treba uvek prodati samostalno i onda konkurisati za kredit. Situacija je nesto drugacija ako neko zivi jako daleko od veceg grada, jer se kupcima cesto ne da (ne isplati) obici pola Srbije da "bace pogled". U tom slucaju bih nasao nekog svog (u Beogradu npr.) gde bi auto bio da se gleda dok se ne proda... i onda bih konkurisao za kredit. Staro za novo se nikad ne isplati.