Kupovina nove Dacije

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Napravljen je paket opreme po želji. Inače su u Hrvatskoj cene više uvek i dosta.
 Neka je sa srećom.

MitarMrgulic

Sretno drugar!

Viđam nove Dustere po Sarajevu, ekstra izgledaju.... 

Da, u HR su cijene nešto više zbog nameta i akciza, 30 hiljada eura je prilična cifra.

Sretno i puno bezbrižnih kilometara želim!

PS Zar Dubrovnik nema Dacia -Renault zastupništvo, pa se ide u maleni Opuzen :)

speedo

Sretna vožnja....cijena baš ozbiljna.

nik

Srećan ti bio. Da ga u zdravlju potrošiš.


stalker

Hvala na čestitkama i dobrim željama. 
Duster je danas preuzet u Opuzenu gdje se nalazi jedini najbliži ovlašteni serviser i dealer Renault i Dacia vozila. Na žalost Dubrovnik već dugo godina nema Renault a Daciu nije nikad ni imao iako se trenutno priča da bi ovdašnji zastupnik  VAG grupe želio u skoroj budućnosti preuzeti i Renault - Dacia brend.
Nakon prvih 100 km vožnje do kuće dojmovi su više nego pozitivni. Udobnost, položaj za upravljačem, ležanje, zvučna izolacija, ubrzanja, potrošnja... Sve od toga je neusporedivo s Daciom Logan koju vozim prethodnih 20 godina. 
Duster je stvarno napucan svim tehnikalijama koje su dostupne pa će trebati još dosta vremena da sve istražim i donesem konačnu ocjenu ali za sada mi još stoji veliki osmjeh na licu. Prosječna potrošnja je danas iznosila 4,8 l /100 km s time da je cijelo vrijeme radio klima uređaj. Voznja Dustera s hibridnim pogonom i automatskim mjenjačem još nije postala rutina ali nije ni komplicirana a jako dobre performanse i među ubrzanja vožnju pretvaraju u pravo zadovoljstvo. 
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Zoran

Čestitam još jednom. Lijepo si se počastio i uživaj.
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Viđam dosta novih Dustera i po Sarajevu, u raznim bojama, nova verzija baš ekstra izgleda :)

Kad pređeš par hiljada km, napiši detaljno utiske... naročito me zanima poređenje, odnosno napredak Dacie, od Logana od prije cca 20 god, pa do današnjeg Dustera...

LeNgenda

U samoj suštini auta, napredak između Gen 2 i Gen 3 je manji nego što se čini na prvi pogled.

Sveukupno, dizajn je moderniji.

Motori i menjači su praktično isti kao u Gen 2 Dačijama od pre 10 godina. Veća je novost 1.0 sCe nego 1.0 tCe.

Multimedija je praktično i dalje MediaNav iz Gen 2.

Mehanika, oslanjanje, doživljaj auta je najsličniji Clio 4, tj. opet u svojoj biti Gen 2 Dačija.

Prava novost je hibridni pogon i on je veoma dobar i prilično nov za Renault Nissan.

U mnogo čemu razlika je kao između Win 8 i 8.1.

U odnosu na Gen 1, razlika je značajna jer je Gen 3 celu generaciju ispred Gen 1. Otprilike kao 1995. u odnosu na 2015. godinu, Megane 1 i Megane 4.

Ako treba upreti prstom, turbo-motori su najvažnija novina. Nakon toga hibridni pogon. Sve ostalo je varijacija na istu temu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

I zvučna izolacija svakako.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.