Napokon!!
Dogovorio sam za ponedelja da oteram auto kod Milosa Francuza u Jagodinu da mi ugrade uredjaj sa bocom na mesto rezervnog tocka...
Ne mogu da docekam bre.
Auto ostavljam kod njih na dan, dva, tri i ponovo ga uzimam kad sve bude gotovo. Razlog je sto rasturaju sve pa ciste ono sto burgijaju a ne na licu mesta , zato ima treba vise vremena i plus sto zele da sve isprobaju i da bude sve kako treba pre nego mi vrate kola.
Cenaje 550 i imam garanciju dve godine...
Unapred se radujem ugradnji jer sam i do sada vozio kola na plin, jedino na ovom nemam...
Osecam da je ceo svet moj, mislim Evropa sigurno... Jevropo eve me !!!
Jos posle da vratim ono sto se zaduzujem i za nekoliko meseci skacem do neba ili smisljam neku drugu toplu vodu da se ubulim,lol...
O svemu cu napisati koju rec kad sve bude gotovo i kad budem doterao auto u Bor...
Jos mi kaze seka iz Jagodine: ako vam je Vihor to i to, nema problema, bice sve zavrseno...
A ja spomenuo Vihora !!! SUper !!!
Eto, za prvo javljanje toliko, a ovi sto pisu kako ne valja da se ugtradi plin u logana ili neko drugo vozilo, neka sami sebe lazu i odlazu, ja odo jer znam koliko mi znaci kad platim upola manje a vozim se duplo vise... I pride nemam nikakvih problema sa motorom i ostalim...
Ajd, zivi bili !!!
Koji je uređaj u pitanju? Čini mi se da je cena super :too:
Jos mi kaze seka iz Jagodine: ako vam je Vihor to i to, nema problema, bice sve zavrseno...
A ja spomenuo Vihora !!! SUper !!!
Vihor je jedan :to: , ostavio dobar utisak :cool: :zurka: . E sad, procesljaj malo po forumu na sta bi trebao da obratis paznju, ja nisam toliko citao te teme povezane sa TNG-om, takodje molim kolege da postave linkove nebili nasem Dedi bilo lakse da se snadje i savete, prezaposlen je pa nema bas mnogo vremena za lutanje. :write:
sve je to lepo ,ali zašto tri dana za montažu??
Sto je brzo, to je i kuso.
Malo sam pratio tekstove o plinu, pa mi se ova cena zaista cini prihvatljiva. :aplause:
Dedi od Vihora :to:
.
Prvo mi je receno da treba dva dana.
Mora da se ostavi auto u servisu jer skudaju sve delove koji treba da se buse, pa uh lepo ociste da nema opiljaka i tako nesto.
A zatim je fora da oni sve ispitaju pre nego daju vozilo vlasniku, jer zele da uz garanciju budu sigurni da je sve u redu.
Malo sam se raspitivao: U Knjazecvu gde sam tri puta ugradjivao plin , kod Ivana "Twins"-a cena je 450 evra. Kod Velkana na putu ZA-PN cena je 420 evra, i tako dalje...
Ovde u Boru nisam hteo da pitam ni jednog majstora jer znam sta i kako rade...
Odlucio sam se za Jagodinu jer su ipak odlicni u svemu, imaju servis najbolji na Balkanu i njihova garancija mi znaci vise od bilo cije.
Cena je 550 evra zato sto mi vozilo izaslo iz garantnog roka, a sva vozila koju su u garanciji , ako zele plinski uredjaj, moraju da palte 950 evra..
Meni ugradjuju neki italijanski, ali tek kad odem tamo, mocicu preciznije da kazem sta i koji...
Vihore, nema potrebe da stavljaju linkove forumasi, sve sam ja to ispratio , procitao par puta a i mnoge stvari znam od ranije...
Hvala svima za podrsku..., voli vas Deka !!!
Samo guraj, Deda! Dobar izbor, važnije je ko ugrađuje nego šta ugrađuje. :to:
A što se tiče Vihorove dosetke, moj kolega ozbiljno razmišlja da na svom Daihatsu-u (koji ima MPI motor, a on mu sam skarabudžio neki turski monopoint uređaj, vozi ga tako već tri godine bez problema, čak je uspeo i da ga atestira uoči Nove godine :fiju:) ugradi adapter koji bi mu omogućio da koristi ove male "kapisle" u slučaju da mu nestane gas... A znam čoveka, odličan je mašinac, uradiće to 100%!
Epa odusevio si me, svaka cast!!!!! :hall: :respect: :Smiley: :aplause: :doh:
Pa koliko moze da predje sa jednom ovom kanticom???
Znači, kao što sam rekao, još nije ugradio, razmišlja o tome.
U ovoj kantici ima 190gr. plina, to izlazi oko 0,34L. Uzmi da pri ekonomičnoj vožnji (60-80km/h) neće trošiti više od 6L/100km, izlazi da bi mogao da pređe recimo 5km! Smešno, ali može da te dovede do pumpe (možda :lau:).
Na našim makinama to ne bi bilo tako jednostavno, imamo kojekakve senzore svuda i ne znam da li bi to funkcionisalo "do poslednje kapi" ili bi zapištao veoma brzo (čim pritisak u boci spadne). To i nije ideja za naše punokrvne bifuel makine, više je kuriozitet i s time mogu da se zezaju samo oni sa "karabudževinama" u kolima. Mi ionako bez benzina ne možemo ni da upalimo kola, pa sve ovo gubi smisao jer ova bočica plina zamenjuje tek 0,3L benzina. A ako nemaš ni toliko benzina nećeš moći ni da "kresneš"...
1.Kako ne možete da upalite na gas bez benzina?
2.5 km vožnje je svakako prijatnije za organizam od 5 km guranja do pumpe,zar ne?
Pozdrav svima!
Mi ionako bez benzina ne možemo ni da upalimo kola, pa sve ovo gubi smisao jer ova bočica plina zamenjuje tek 0,3L benzina. A ako nemaš ni toliko benzina nećeš moći ni da "kresneš"...
[/quote]
Jednostavno drzis prstom pritisnut onaj mali taster ispod indikatora nivoa goriva i zaverglas. :to:
Ta opcija je meni iskljucana,bas sam pitao u servisu i rekli su mi da posle ljudi namarno non stop pale na plin i zbog toga su to isklucili.Cini mi se da sam ja probao i nece.
...ostavio sam auto u servis kod Mislosa Francuza u Jagodini.
Idem po njega u sredu!!! Jedva cekam.
TNG TNG TNG TNG TNG TNG TNG TNG TNG
Kako ne možemo da upalimo auto bez benzina? Evo, ovako: http://www.brc.rs/cms/download/BRC_Sequent.pdf
Loganovac, procitao sam ovo uputstvo za BRC ali mi nije jasno to kako se moze upaliti samo na plin, ako nemas benzin?
Kod mene - nikako. A i ne treba. Samo sam odgovarao na pitanje.
Naravno, ostavljam mogućnost da postoji caka, ali me to ne zanima, em sam po PS-u, em imam plastičnu usisnu granu...
Pa ne moze ni kod mene zato sam i pitao, posto sam bio malo zbunjen, a moj uredjaj je BRC 24 Sequent.
Nisam znao do malopre da BRC Sequent 24 ne može da startuje direktno na gas, zato sam postavio pitanje kako ne možete da startujete direktno na gas. Malopre sam razgovarao sa kolegom koji radi BRC i on mi je to potvrdio.
Landirenzo, Landi i još neki uređaji imaju opciju havarijskog startovanja na gas.
Ova opcija služi samo da u slučaju kvara sistema za napajanje benzinom motor može da se pokrene direktno na gas i odveze u servis. Na primer, ako u toku vožnje na gas pregori osigurač pumpe za gorivo i vozač se zaustavi, ima šansu da pokrene motor na gas. Zloupotreba ove opcije može uzrokovati kvarove na gasnim diznama i isparivaču.
Sa tog stanovišta je kolega Loganovac 99% u pravu kada kaže da je ova opcija nepotrebna. Onaj 1% je samo za "u zlu ne trebalo!"
Pozdrav svima!
Eto, Slavko, konačno i ti nešto od mene da naučiš! :Smiley:
Hvala kolega, odoh sad da popijem jedno pivo u tvoje zdravlje... :lazy:
Pozdrav!
Ja ću u tvoje zdravlje jednu Viljamovku! :ziveli:
hehehe
Sutra ce Vihor da me vozi za Jagodinu da uzmem auto sa montaze ...
Jedva cekam da ga preuzmem i sipam plin!!!
Pricam sutra uvece kako je i impresije... ajd ! :)
Sa srećom!
Malopre po najvecem snegu dodjosmo kucama, Vihor i ja.
Sneg pada samo ovde kod nas i to ko blesav...Nego, on je nebitan,lol
Uzeo sam uato, ali nista ne primecujem, nema nikakve razlike ... Ide na plin isto kao na benzin.
Decko iz servisa mi je rekao da vise necu moci 170, ali da cu 160 na plinu normalno ici...
I kaze da mi je ugradio neki najnoviji plinski uredjaj koji ima opciju samostelovanja, tacnije samo odredjivanja nemam pojma cega, te da ce mi ovaj uredja bez problema sluziti isto kao i na benzin sto bi vozio...???
Mozda Vihor zapamtio sta je pricao sve...
Boca mi je na mesto rezervnog tocka. Ispod haube se skoro i ne vidi rasprsivac i mini komp... Sve je super a slike cu da okacim cim pre.. Bilo mracno a mobilni mi je bez blica..
Ja sam prezadovoljan.
Ovi u servisu Francuz su fenomenalni. Kad se pojavio Vihor ko da doso Pera lozac, j*bote , svi ga znaju. I sve moze. Mislim, mozda moze i bez Vihora, ali je on jednostavno car koji ih je sarmirao,lol :P
Hvalal njemu sto me vozio za Jagodinu, zamalo da me ubedi da doplatim jos 8oo evra da mi ugrade i dizel motor. Njegov ide ko na takmicenju, odlican je!!!
Javljam prve imresije cim pre, kao i potrosnju...
Ako ima pitanja, stojim na raspolaganju...
Posle hiljadarke trebam ici na servis kod njih ( servis je besplatan) a rekli mi da utorkom rade atestiranje plinskih uredjaja pa da ujedno i to zavrsimo...
Znaci : vozim hiljadarku i cekam utorak pa da odem o jednom trosku sve da zavrsim...
Dali mi brdo papira, svi su trenutno u gepeku jer ne vidim na oci, pa cu sutra da prostudiram ... :P :kava:
Ajd dok Deda spava, kod preuzimanja vozila detaljno nam je objasnjeno sta i kako, kad otvorise haubu nista se ne vidi, mnogo lepo uradjeno i nije narusen savrsen izgled ispod haube. Prilikom paljenja, pali se na benzin i kad se motor malo zagreje on besprimetno prelazi na plin i nema promena u radu motora, prede pa prede, pored rucice menjaca jedna mala prcaboca sa lediodicama koja pokazuje kolicinu preostalog tng-a i daje zvucnu signalizaciju kod nestanka istog, prosto mi dodje da i ja ugradim plin u dci, ostalo nek deda natavi, svi papiri i uputstva su kod njega.
:aplause: :wind: :jea: Kako je lep osecaj kad na pumpi uvek kazes:pun...
Ja uvek каžem: "Dok ne zatandrče" ili "Dok ne čvakne".
Opusteno. :cool:
Kakav fenomenalan osecaj??? Ko zna, zna, ko ne zna, samo nek ugradi plin, sve ce mu se samo kasti....
Isto :to:
Deda stanuje na 300 metara od mene i bio je veceras na :ziveli: i dosao je kolima, kaze tng je tng :dobro:
Evo nekoliko slika ..
...kad se podigne hauba napred kod motora, skoro da se i ne vidi rasprsivac i kompijuter...
Pozadi je totoidna boca..
A prikljucak za tocenje plina je na braniku dole pozadi , kaze majstor da ne bude stalno prljav cep...a kod cepa za benzin nije bilo mesta...majstor kaze da nije hteo da ga "budji" jer kasnije korodira okolo cepa... ( sve ono sto je vec apsolvirano u svim temama o tng ugranjama na nasim kolima) /....
Ako ima pitanja, ili ako zelite jos slika, kazite sta da slikam...
Deda, koji je uredjaj ugradjen? Vidim da je MAP senzor Poljski, obicno ide uz AC, kao i indikator u kabini, ali ne mogu da prepoznam isparivac.
Rece majstor da je zadnja generacija neki poljski, ali nisam zapamtio ime, tj. marku.
Kazao da je samostelujuci i da je bolji od Lovata... Ako ima u papirima, pogledacu i napisacu koja je marka.
Mozda Vihor zapamtio, ja sam bio malo uzbudjen :c:
Treba da pise na gasnom ECU nesto kao "Stag 200-4" ili "Stag 300" ili "Stag 4". Svi AC su samostelujuci.
Za isparivac sigurno pise u papirima, ne lici na Tomaseto, mozda je Zavoli.
Pominjan je neki broj 4 :ne:
Citat: Deda poslato 22.01.2010. - 21:55
Rece majstor da je zadnja generacija neki poljski, ali nisam zapamtio ime, tj. marku.
Kazao da je samostelujuci i da je bolji od Lovata... Ako ima u papirima, pogledacu i napisacu koja je marka.
Pa, Deda, šta ti je to ugrađeno? Znam sigurno da piše u papirima koje si dobio za atest...
po slici isparivac je tomaseto, a ako je pominjana cetvorka onda je gasni racunar
STAG 4, od proizvodjaca AC poljska. odlican uredjaj a pri tome je sam racunar velicine
dve paklice cigareta
Taj poljski sam i ja ugradio pre oko 15000km, izuzetno sam zadovoljan, a drug koji mi ga je ugradjivao kaze da su se odlicno pokazali na Daciji!