Rekao bih da se nešto čudno događa sa našom Dačijom ili ti već sa našim uvoznicima iste. Elem, media nav uređaj nije moguće ugraditi kod njih, oni to nikada nisu radili niti će, tempomat takođe... Čisto da vas uputim ukratko otkud sve ovo, ćale ima novu dačiju (pod garancijom) i ja ga napržio da ugradi media nav i da se raspita za tempomat... Našli smo uputstvo kako skinuti radio i ugraditi media nav uređaj (koji ima kod kineza za male pare, a cela procedura zamene je smešna) ali reko da mu ne zeznem garanciju, nek plati više, barem je miran - kad ono.
Onda dalje: do sada je trebalo da registruju 1.0 motor (test vozilo) ali od toga nema ništa i neće biti u narednih par meseci sigurno.
Pa dalje: kažu takođe imaju problem sa nabavkom kola po porudžbini, ako sam ja dobro razumeo ljudi iz Renoa su preuzeli da rade poručivanje i uvoz, Dačija više nema ništa s tim. Imaju konkretan problem sa nekim likom koji je pop**deo jer mu već 6 meseci nisu isporučili sandera po porudžbini, a najgore je što se ni ne zna kada će. Njihov predlog meni je: "Najbolje vam je da kupite vozilo koje se već nalazi na placu sa opremom koju ima..." :fiju:
Ja sam bio siguran budući vlasnik Dačije, sve do ovog događaja. Ovo me je prilično pokolebalo. Da li je još neko od vas imao nekih značajnijih problema sa prodajno-servisnom mrežom? Ili je možda sve ovo gore normalno, a ja samo nisam bio obavešten!? :)
U ovlašćenim servisima mogu da ugrade samo i isključivo ono što je u Renoovoj bazi navedeno kao dodatna oprema za vaše vozilo (definisano brojem šasije). Kad sam se u svoje vreme javio da ugradim alarm nisam imao šta da biram - za vaše vozilo ide taj i taj, i to uređaj sa tim i tim kataloškim brojem, to što nema šok senzor JBG to ti je... Naravno da je tako. Ne očekuješ valjda da ti ovlašćeni ugradi neku kinesku tempiranu bombu ( :lau:) pa da i posle toga garantuje za vozilo? :fiju:
Što se tiče nabavke i prodaje, bilo je već nekih momenata o kojima ćemo pisati naknadno u ovoj temi. Nije se retko desilo u poslednjih godinu-dve da se neko učlani na forum sa željom da sazna nešto o modelu koji planira da kapariše, a onda se, posle nekog vremena, pozdravi sa nama zbog lošeg odnosa dilera prema kupcu.
Član Dragan Logan je poručio 0.9 Tce sa plinskim uređajem, pa je posle nekog vremena tražio drugi auto, jer se Tce sa TNG uređajem kod nas više ne prodaje. To je ustanovio sam, nije obavešten o tome od strane prodavca.
Član Suncokret se načekao dok mu nisu isporučili auto. Verujem da nije uvek do naših dilera, ali to se elegantnije uvek može izvesti. Za početak, ne obećaš nešto što ne možeš da ispuniš.
Član Zipsilon je odustao od kupovine Dačije jer nisu rešeni problemi vezani za fabrički TNG uređaj (tj. reakcije uređaja na prljav gas), pa je izabrao polovnog Senika, iako je bio siguran kupac.
Nekoliko članova je pozvano u servis radi zamene originalnih plisnkih dizni zamenskim, ali serviseri to nisu želeli da unesu u servisnu knjižicu.
Član Mdbokic je prilikom kupovine ugovorio i besplatan servis, ali su mu na servisu tražili ipak da plati 6000 dinara za zamenu filtera gasne faze. Istom članu je u garantnom roku rečeno da mora zbog nepravilnog rada da menja filter tečne faze, ali da i to mora da plati.
Ima toga još, a sve što sam ovde opisao se dešavalo u poslednjih godinu dana.
Ako neko ima problem sa dilerskom kućom, za taj problem znaju njegova braća, sestre, prijatelji sa posla, prvi komšija. To je još bar 5-6 porodica (ublažio sam ovo) koje će znati šta ih čeka i neće im pasti na pamet da uđu u konkretni salon. Ako je taj "neko" član foruma, za isti problem sa dilerom će da zna nekoliko stotina domaćinstava. Kad se tome dodaju druge društvene mreže na kojima čovek može da podeli svoja iskustva bude čoveku jasno zašto moja sestra od tetke nije htela da kupi Dačiju prošle nedelje.
@Loganovac: nisam očekivao da će oni ugraditi kineza već originalni media nav koji se pri poručivanju MOGAO staviti u ćaletovog logana. Samo tom logikom sam išao. :)
@Veterinar: apsolutni respect za poznavanje članova... :) Ja sam nov u kupovini novih kola, pa sam to dosta drugačije zamišljao (odabereš, platiš koliko kažu, imaš garanciju, uživaš), ali očigledno sam se malo prevario... Ako se neko odlučio da kupi polovan auto a bio siguran kupac novog onda se ovde nešto mnogo čudno zbiva.
Očigledno ću morati još dosta razmisliti i izvagati. Bez obzira da li je Dačija jeftina ili ne, 10-12k evra nikako nije mala svota novca, za mene bar.
Rokovi isporuke su nepoznati, kako dileri kažu, ne mogu da dobiju kvotu za vozilo od reno-nisana. Prave se ludi na obe strane, ne odgovaraju na mejlove i sl.
Verovatno i kad dobiju kvotu, to ide preko veze nekom.
Taj što čeka 6 meseci, ne znam što nije raskinuo ugovor i uzeo kaparu + kamata.
Moj Stepway posle 2 meseca od uplate kapare nije još uvek ni poručen, a ne zna se ni kada će.
Poslednji put mi je rečeno iz Reno-Nisana da će istražiti šta se dešava, i naravno nema ih da se jave već dve nedelje.
Sada je realnije već da ću dočekati svoju kaparu, pre nego auto, jedino što imaju pravo da produže rok isporuke za 30 dana.
Citat: Boqy poslato 03.06.2017. - 12:59
Taj što čeka 6 meseci, ne znam što nije raskinuo ugovor i uzeo kaparu + kamata.
Koja kamata?
Što se tiče iskustava, ja sam lično poručio automobil u jednoj opremi, a nakon plaćanja dobio u drugoj, oskudnijoj. Pregovori su podrazumevali naknadnu ugradnju manjka opreme, što je ispoštovano većim delom ali na moje zivkanje i insistiranje.
Maglenke su ugrađene, ali za razliku od fabričke ugradnje nemaju crne okvire, a na isti prekidač pali se i zadnje i prednje svetlo za maglu što nije uvek poželjno. Sitnica poput "Life" nalepnice ne može da se obezbedi od strane dilera, od toga sam odustao. Ostao je još besplatan servis ali tu unapred (možda neopravdano) očekujem svašta. Možda je suviše reći da očekujem, ali negativni događaji me ne bi mogli iznenaditi.
Auto sam kupio u HIT autu zato što su tražili znatno manju kaparu nego ostali, ali deo mog pisma upućenog tom salonu govori sve:
" Nažalost, odnos prodavaca prema kupcu u Vašem salonu je poražavajuće loš. I sam se bavim prodajom i da poslujem na način na koji poslujete Vi bila bi me sramota. Logan koji vozim je četvrta Dacia u našoj kući, ali se nadam da u Vaš salon više nikada neću morati da kročim. Valjda ću imati sreće u tome."
Bruka.
Zatezna kamata, neka sića.
Citam postove, i do mozga mi ne dopire takav nacin (ne)poslovanja. :fiju: Toliko neozbiljnosti i neprofesionalnosti, jednostavno ne razumem.
Valjda su se probili u zemlje zapadne Evrope, pa sad mi nismo bitni, vise para uzmu tamo. Ne znam.
Jel probao neko da salje mejl nekim visim instancama reno-nisan grupacije? (naravno ne mislim na Srbiju, nego na inostranstvo)
Citat: Veterinar poslato 03.06.2017. - 13:12
I sam se bavim prodajom i da poslujem na način na koji poslujete Vi bila bi me sramota.
Bas to.
Jos ljudi spreme pare, dodju u radnju da kupe auto, i ovi ih zajebavaju kako stignu.
Ne znam na koju adresu da pošaljem. Ovde sam pokušavao da ostvarim neke kontakte, ali džaba. Probijanje u Evropi nema veze sa našim dilerima. Interes Dacije je da se prodaje svugde, ali zaposleni kod nas se ponašaju kako prodavci (a i serviseri) ne bi trebalo da se ponašaju. To nije samo moj stav, ne poznajem nikoga ko će da pročita prethodne postove i pronađe opravdanje za takvo ponašanje.
Citam ove postove i stvarno covek moze da naleti na raznorazna iskustva. Moje je ipak skroz pozitivno. Porucio sam stepway tokom sajma i diler me je opavestio juce da je makina stigla, cak i malo ranije od prvobitnog roka. Ostalo je samo da se pojavim sa paricama za ucesce (cim prodam sadasnji auto) i podnesem zahtev za kredit za ostatak cene. U medjuvremenu treba samo da mi ubace jos neke sitnice (zastitne lajsne, srednji naslon za ruku i sapa sistem) i to je to. Ispali su sasvim korektni i stvarno za sada nemam ni jednu zamerku. Ako nije reklama u pitanju je Reno Sava u Pancevu (Svetlana,sef prodaje)
btw mali info, ako za stepway doplacujete 55e za rezervni tocak, dobija je celicna 15ca, a ne 16ca. Nisam to znao.
Citat: Veterinar poslato 03.06.2017. - 13:24
Ne znam na koju adresu da pošaljem. Ovde sam pokušavao da ostvarim neke kontakte, ali džaba.
Mozda da se raspitas na fejsbuk stranici renoa https://www.facebook.com/renault . Zvanicna njihova stranica, trebalo bi da znaju kako da podneses zalbu na internacionalnom nivou. :ne:
Citat: Veterinar poslato 03.06.2017. - 13:24
Probijanje u Evropi nema veze sa našim dilerima. Interes Dacije je da se prodaje svugde, ali zaposleni kod nas se ponašaju kako prodavci (a i serviseri) ne bi trebalo da se ponašaju. To nije samo moj stav, ne poznajem nikoga ko će da pročita prethodne postove i pronađe opravdanje za takvo ponašanje.
Nisam mislio na opravdanje za takvo ponasanje, nego jednostavno da probam da shvatim zbog cega se trgovci ponasaju kako ne treba da se ponasaju. I to je nazalost masovna pojava kod nas.
Sto se mene tice, duznost prodavca je da bude ljubazan. Ne moram da mu se svidjam i da caskamo, ali neka osnovna kultura mora da bude prisutna. A ne da mu dodjem u radnju da kupim nesto, a njegov stav je u fazonu "sta si dos'o".
Ali isto tako je i duznost kupca da bude kulturan.
Citat: djomla1977 poslato 03.06.2017. - 13:26
Citam ove postove i stvarno covek moze da naleti na raznorazna iskustva. Moje je ipak skroz pozitivno. Porucio sam stepway tokom sajma i diler me je opavestio juce da je makina stigla, cak i malo ranije od prvobitnog roka. Ostalo je samo da se pojavim sa paricama za ucesce (cim prodam sadasnji auto) i podnesem zahtev za kredit za ostatak cene. U medjuvremenu treba samo da mi ubace jos neke sitnice (zastitne lajsne, srednji naslon za ruku i sapa sistem) i to je to. Ispali su sasvim korektni i stvarno za sada nemam ni jednu zamerku. Ako nije reklama u pitanju je Reno Sava u Pancevu (Svetlana,sef prodaje)
+1 za Cecu iz Reno Sava Pančevo
Pohvale i za servis u Pančevo.
Jedino što mi je tamo smetalo je dugo čekanje da RNS da saglasnost da se radi intervencija na plinskom uređaju u garantnom roku i visoka cena redovnih servisa (pisao već u drugoj temi)
Vau ljudi, očekivao sam (možda sam se čak i nadao) da će ono moje iskustvo biti izolovani slučaj, kad ono...
Jedno konkretno pitanje, koliki je "očekivani" rok isporuke vozila?
Ne mogu da ne napišem, sa Svetlanom sam imao ozbiljnu prepisku prilikom razmatranja da li da se kupi novi automobil, svaki put sam dobio ljubazan, konkretan odgovor i to u najkraćem mogućem roku. Izbor salona je bio vezan za visinu kapare, jer stari automobil nije bio prodat, a tek smo se bili vratili sa godišnjeg odmora (plus veliki servis pre toga, ćerkin rođendan je bio u septembru.. svašta) , ali mi je sada žao.
Citat: miki-bgd poslato 03.06.2017. - 13:21
Valjda su se probili u zemlje zapadne Evrope, pa sad mi nismo bitni, vise para uzmu tamo. Ne znam.
Ovo je bulls-eye - s obzirom na broj prodatih vozila na našem tržištu, za njih smo "statistička greška" i drže nas samo eto, da "pokriju" teritoriju. Neke ozbiljnije želje da se ovde ulaže i prati kvalitet - nema (nije isplativa).
Kada budemo bogatiji - javiće se oni sami, nećemo morati da ih moljakamo kao poslednja sirotinja (koja, ruku na srce - i jesmo).
Ili po srpski - koliko para - toliko muzike.
Nisam siguran da je tako. Svako tržište je bitno. Ne znam koliko je Dačija prodato u Srbiji od 2004, kako se pojavio Logan, ali verujem da je broj negde oko 40000. To nije malo. Kad se uzme koliko je za te automobile potrebno delova, nije malo uopšte. U nekim zemljama se Dačija dobro prodaje, ali u nekim slabo. U Francuskoj ih ima mnogo, u Nemačkoj solidno na broj stanovnika, u Poljskoj ne tako puno, recimo. Hrvatska je manji kupac od Srbije, pa verujem da je tamo odnos prodavca prema kupcu ipak nešto bolji. Nije to sistem eliminacije, koja zemlja je bitnija i koja je veći kupac, to je odnos prema kupcu u našim salonima.
Ne bih se složio sa ovim.Kakvi god da su naši dileri i saloni,oni žive od prodaje i zadovoljnih kupaca.Mislim da smo svi mi ovde tretirani kao neki siročići od strane Reno-a,kao malo tržište koje u promilima učestvuje u ukupnoj prodaji.Bolje da je nezadovoljan neki tamo Balkanac,nego Gospodin Kupac u Francuskoj ili Nemačkoj.Uostalom,da li je ovo prvi i jedini put da nas ovako tretiraju,u mnogim stvarima?Naši dileri su,kao i kupci,žrtve ove politike.
Dačija nije ono što je bila pre desetak godina,ni tržišne okolnosti,ni sam automobil.Za oko 9-10.000 evra ima bar 4-5 zanimljivih automobila trenutno.Ko nema u radnji robu koju hoću,njemu sledi "doviđenja",ima kod nekog drugog.Danas nema lošeg automobila,sve je to tu negde (i skoro svi na tri cilindra).Meni ime Dačija ne znači ništa posebno,ni u ludilu ne bih pristao na višemesečno čekanje ili bilo kakvo nerviranje za svoje pare.Niti bih za to krivio prodavce u salonu kojima sigurno nije ni lepo ni drago što su saloni i lageri poluprazni,a kupci nezadovoljni.
Kada bih sada kupovao auto,prvo bih otišao kod Dačije.Ali ne onako odlučno kao 2008.godine.Ja sam u oktobru 2004.godine znao da ću kupiti Dačiju,i zaista jesam,4 godine kasnije.Sada je situacija sasvim drugačija.
Ja ne mogu da krivim nikoga drugog osim prodavca u salonu. Imam loše iskustvo sa prodavcem u salonu.
To su jadnici koji strepe da ne ostanu bez posla i rade ono šta im korporacija kaže.Dok god ima da se bira,dobro je i ne treba kriviti niži staff.
To je sad već neki viši nivo filozofije. Prvo AKO je nekome stalo do posla biće ljubazan, maziće i paziće svaku mušteriju (što ovde nije slučaj), a drugo, ako se kasirica iz maxi-ja (službenica u banci, gospođa na trafici i slično) izdrnda na tebe da li ti razmišljaš o tome da ona radi za neki minimalac ili se možda njen šef iživljavao na njoj... ili jednostavno kriviš direktno osobu sa kojom si imao konfliktnu situaciju? Ne kažem sad da su samo prodavci krivi za sve naravno, ali najblaže rečeno učestvuju u kolektivnom zaj**avanju kupaca...
Ja i dalje mislim da ovde pričamo o ozbiljnim svotama novca i da se gospoda moraju potruditi da zarade svoje plate (ako su zadovoljni njima, ako nisu neka promene zanimanje) i da nam uzmu te novce...
:ne:
Zar nismo malo tržište i za BMW, Mercedes, Hondu, Ferrero, Trixie, Michelin...? Kod nas je u mnogim firmama tako da se radi onako kako gazda kaže, da se lako ostaje bez posla i da plate nisu na zavidnom nivou. Opet, da li je to razlog da prodavac bude nezainteresovan ili izgovori neistinu? U kiosku u blizini moje radnje radi prodavačica koja me svaki put pita da li želim žvake ili neku poslasticu uz ono što kupujem (bilo da su novine, Bus plus dopuna...), svaki put odrečno odgovorim. Njen zadatak je da ponudi, zadatak dao poslodavac, kao i za jelkice na benzinskim pumpama i sl. Ne smeta mi to. Od načina na koji to izgovara zavisi da li ću ponovo da dođem. To što ona nudi nude i na svim ostalim sličnim prodajnim mestima. Dolazim tu zato što je ljubazna. Tako može redom.
Do pre nekoliko godina radio sam u vet.ambulanti. Nisam bio zadovoljan niti privatnim niti poslovnim životom. To stranke nikad nisu osetile niti bih to dozvolio. Ne kažem da treba biti glumac, ali klijent nije bio kriv za to što sam bio u fazi razvoda niti za to što su mi primanja bila mala. Ako bih se ponašao prema klijentu kao da je kriv - on bi otišao na mesto gde se oseća prijatno. Tako može redom.
@ Preduhitrio me Elektro
Treba sagledati hijerarhiju.
Reno-Nisano Srbija odgovoran hrvatskom gazdi, ovaj opet direktno Renou.
U Srbiji je jedan alfa i omega i on sedi u airport city-ju (da ne spominjem da su vec promenili zgradu u istom kompleksu). Uveli su pre par godina pravilo da za svaki auto koji proda, diler mora da ga kupi pre nego sto dodje do salona.
Licno direktno krivim RNS za ovakav odnos prema kupcu, svi ostali su samo u lancu koji od glave smrdi.
PS. Ako je za neku utehu sveza informacija je da ni Skoda nema test vozila.
Da potvrdim Kićin post, do sad sam se u dva navrata obraćao RNS putem mejla i nikad nisam dobio odgovor, nakon nekog vremena u iščekivanju da se ovi iz RNS umilostive, odlučim da se obratim RNH koji je iznad RNS, u roku od 24h sam dobijao odgovore i to vrlo profesionalne, toliko o tome, naravučenije pišite RNH!
Ja kada sam kupovao sandero pre nešto više od godinu dana RNS je bio potčinjen Reno-nisan Slovenija a ne RNH. Ako smo pod pomoćnikom komandantovog konja onda nije ni čudo što je tako loš odnos u prodaji (čekanje na vozila, otežana nabavka dodatne opreme, nemanje test vozila i sl.)
:hm: moguće da je došlo do nove prekomande u hijerarhiji ko kome komanduje, ovo je bilo u mom slučaju pre više od 2 godine :ne:
Vrlo verovatno da su i u RNH zeznili stvar pa je doslo do smene.
Najveci problem je sto je kod nas sve isto kao i pre 10 i vise godina.
Ovi iznad se menjaju a ovde konce drzi jedan covek. :ne:
Na vozila se čeka isključivo zato što zastupnik nema kèša. U BiH vozila na stanju uvijek ima GumaM a često i Beganović Zenica.
Nije smetnja tolika što se čeka. Čeka se i u drugim zemljama često. Prijatelji su čekali da im isporuče Volvo 4 meseca u Hrvatskoj, ali je ispoštovan rok, kao i model, naravno. Kod nas je problem što se neozbiljno pristupa prodaji i pored toga što je kupovina novog automobila, čak i iz Dačijinog cenovnog ranga, za većinu porodica u Srbiji jako ozbiljan finansijski poduhvat.
Da li bi se moglo desiti u nekoj stranoj zemlji da se kupac pozove da preuzme poručeno vozilo koje je navodno stiglo dva meseca pre roka (već nelogično, ali sam se bio primio), da se proda staro vozilo, uplati učešće, potpiše zahtev za kredit, a tek tada kad auto treba da se registruje da prodavac izgovori rečenicu: "Znate, imamo neprijatnu situaciju, jer vozilo u papirima nije ono koje ste uplatili. Vi možete da sačekate dva meseca, jer tada stiže ono koje ste želeli." Bio je Kiconix sa mnom, ja u svakoj životnoj situaciji moram svedoka da imam. Skoro svakoj. :laugh1:
Opet se vraćan na situaciju da kupac kapariše 0.9 Tce sa TNG uređajem, a da mu ne jave iz salona da taj auto neće i ne može dobiti jer se na naše tržište više ne isporučuje.
Opet se vraćam na dogovore oko besplatnih servisa, kada se deo servisa ipak naplaćuje iako se to u ugovoru ne navodi. Na kraju, održavanje TNG uređaja je takođe uključeno u redovne servisne intervale po servisnoj knjižici (objavio sam skoro fotografije u drugoj temi), pa ne znam zašto se izmišljaju neki argumenti protiv.
Kad sam na Loganu želeo da zamenim radio, rečeno mi je da to mogu, ali da ne bih izgubio garanciju da to moram da uradim u servisu kako bi se sve upisalo u knjižicu i overilo pečatom. To je koštalo pre 11 godina oko 500 dinara i zaista, u rubrici "Ostalo" u servisnoj knjižici pisalo je "Ugrađen radio" uz navođenje modela i datum sa pečatom/potpisom. U redu. Nije smetnja. Zašto se ne upisuje zamena fabričkih dizni zamenskim?
To sve što sam napisao, to nam ne rade u Rumuniji, Hrvatskoj, Sloveniji, nego ovde, kod nas. Visina plate zaposlenih u RNS mreži nema veze sa tim.
Edit: Kupio sam u martu 2006. godine svog prvog Logana. Pozvao brata i tatu da doputuju da mi prave društvo prilikom preuzimanja automobila. Tada je lager bio veći nego sada, kupio sam ono što sam želeo na licu mesta, uz prethodnu najavu (dan ranije, zamolio sam da se ugradi Zeder, kako bi bio uključen u cenu). Pitao sam da li za keš mogu da dobijem bilo kakav popust, rečeno mi je da ne mogu. Dobro, i to je u redu, naravno, jer cena je cena. Platio, završio papirologiju, prodavac uzeo ključeve, poveo nas trojicu na parking iza salona. Otvorio auto, ubacio ključ u bravu, pokazao kako i da sve radi kako treba, izvukao ključ, zatvorio vrata auta. Pruža mi ključ i izgovara:" E sad da me počastite. To je red tako, da Vas ne bije maler.". Možda je red, ali mi došlo da ga žvajznem. :ne:
Ne verujem ja da je problem u tome što RNS drže Hrvati ili Slovenci ili ko god. Prilično sam siguran da je problem samo i isključivo kod nas (našeg rukovodstva), jednostavno ih boli uvo, a taj bol u uvetu se onda vrlo brzo širi i na menadžere, servisere i prodavce. Niko ne radi na procenat i dobiće istu platu ako prodaju 20 kola mesečno ili ako prodaju 3... A glavešine opet imaju pristojnu platu i umesto da gledaju da izmuzu što više para oni uživaju u mesečnim primanjima u nekoj fotelji...
U stvari, ovde sam napisao jedan od najvećih problema u Srbiji a ne samo u RNS (nažalost).
Mali off: Nije ovo problem samo sa Dačijom ili sa Renoom, Škoda nema test vozila (kiconix reče), Lada nema servis bukvalno nikakav, tako da džaba garancija... Možda treba razmisliti koliko smo mi uopšte tržište za kupovinu novog automobila, jer za istu cenu kao preko grane dobijamo neuporedivo lošiju uslugu, više nerviranja i neizvesnosti, manju sigurnost i pouzdanost. Sva sreća pa ovo još uvek nije dnevna praksa već izolovani slučajevi, ali s obzirom da se ništa ne radi da se takvi slučajevi spreče...
Nedavno je isporučen jedan Sandero koji nije bio u poručenoj opremi, to im je izgleda standardna fora.
Ja sam gotovo siguran da nema šanse auto iz fabrike da izađe u pogrešnoj opremi pod unapred dobijenim brojem šasije.
Zaključak, ne uplaćujte ništa dok vam ne pokažu auto.
O tome koliko imaju slab lager (ili gotovo nikakav) već sam pisao prošle godine kada sam naručivao Stepway. Problem svih ovlašćenih koncesionara je što imaju rok od 45 dana za uplatu automobila prema RNS što stoji na otpremnici RNS. Na žalost niko od njih ili ne želi ili ne može da uloži novac u lager pogotovu u jače pakete opreme. Što reče jedan od prodavaca imali smo jednog Sandero u Laureate paketu koji je pustio korenje u salonu.
Što se tiče mog iskustva i prvi put kada sam kupio Sandera (Rtanj komerc u Nišu koji više ne postoji) i drugi put (AK Francuz) kada sam kupio Stepway nikakvih neprijatnosti osim dugog čekanja Stepway-a nije bilo.
Koleginica razočarana odnosom prodavaca u Toyoti u Bgd-u, na kraju pazarili auto od 19.000 E u Novom Sadu.
Mreža ovlašćenih servisa za Dacia je po broju još i korektna, ja na primer u krugu od 100 km imam dva ovlašćena.
Ne smem da tvrdim 100%, ali mislim da u sekulicu pise, iza pulta gde sede stvarno ok momci,( izmedju ostalog kao platicete samo ono sto se dogovorimo, i slicno ) da RNS preuzima obavezu da na svaki vas mejl odgovori u roku od 24h....posaljite im mejl na beslina, mislim da se tako zove direktor.....pa da vidimo....
kao sto neko rece u tom cenovnom rangu ima sad puno slicnih automobila.....
Milan Belin se zove čovek :cul:
Meni su do nedavno odgovarali na mejlove, ali se više ne javljaju.
Inače i na mejl i preko četa su mi rekli da će se javiti po pitanju problema sa isporukom, nikad se nisu javili.
Vidim da je u Engleskoj rok isporuke sa 3 pomeren na 6 meseci za određena vozila (izvor njihov forum).
Ovde se ništa ne priča, jer valjda idu metodom APP.
Moguće da su novi modeli u pripremi pa prilagodjavaju alate i sl
(http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2017/06/dacia-duster-004.jpg)
Ima nekih snimaka test modela
http://www.autoexpress.co.uk/dacia/duster/99632/new-2018-dacia-duster-suv-spied-for-the-first-time (http://www.autoexpress.co.uk/dacia/duster/99632/new-2018-dacia-duster-suv-spied-for-the-first-time)
https://www.motor1.com/news/146990/2018-dacia-duster-spy-photos/ (https://www.motor1.com/news/146990/2018-dacia-duster-spy-photos/)
Za auto poručen početkom aprila je dobijen datum isporuke za početak oktobra.
Moguće je odustati uz vraćanje kapare.
Šest meseci? Auuu bre, pa šta je to poručeno? I ima li uopšte veze da li će se poručiti recimo beli mcv sa jednom dodatnom stavkom ili metalik plavi mcv sa gomilom dodatne opreme?
Nama je Stepway kasnio mesec dana, ali su iz Reno Sava bili jako ljubazni i profesionalni. Naručili smo auto u januaru, trebalo je da stigne krajem aprila, a stigao je krajem maja. Mesec dana pre prvog roka, pozvali su nas i rekli da će auto kasniti i ponudili nam neki poklon za čekanje. Najveći stres je bio pri kraju kada je auto trebalo da stigne, jer se nikako nije znao tačan datum. Da li oni nemaju dobru komunikaciju sa Renoom ili šta već... U svakom slučaju, bili smo stalno na vezi sa prodavcem, i stalno nas je obaveštavao šta se događa, tako da ja na njih nemam zamerku, imam na sam Reno Nisan, jer je očigledno problem do njih.
Kamatu im niste tražili na osnovu kašnjena isporuke?
Po ugovoru oni imaju pravo da produže rok isporuke za maksimalno 30 dana, ako jave pravovremeno. Oni su to i uradili, tako da nismo imali na osnovu čega da tražimo kamatu.
Pa ajde tri meseca nekako i da se sačeka, pa čak i to kašnjenje, ako su bili ok, da se progutati, ali u startu dati rok od 6 meseci (plus potencijalno kašnjenje)... Mnogo bre...
Rok isporuke je standardno 90 + 30 dana.
Bolje je dati odma 6 meseci, nego posle 2 meseca javiti da auto stiže za 4 meseca i dati mogućnost odustajanja.
Bio je neki problem sa julskim isporukama, nije prvi put da se ne poštoju rokovi.
Moje je iskustvo veoma pozitivno. logan 2 benzin-gas lauerate verzia sa puno dodate opreme kao tempomat medianav i sa još dosta opreme. Naručen je 8 februara 2017, Dobio sam termin isporuke 24 nedelja ( 12-17 jun 2017 )znači puna 4 meseca i jedna nedelja. E onda se pojavio problem sa uređajima na gas, pa sam kao odustao od kupovine, oni su ni onda ponudili da samo doplatim 350 E i dobiću dizelaša 1,5 dci 55kw,Na to sam pristao pa znači prvo je raskinut ugovor za logan 2 lpg lauerate 15 marta , zasnovan je novi 15 marta 2017. Dobio sam novi termin isporuke 28 nedelja(10-16 jula 2017). Sve je ostalo isto lauerate verzija , tempomat, medianav, grejači sedišta, zadnji prozori na struju i još po nešto , samo je bila razlika da motor neće biti 0,9 TCe nego dci 1,5. E sada ono najlepše , Auto je u salon stigao 14 jula ( na vreme 28 nedelja) dok sam sredio sve papire (RNS slovenija - oni nisu poslali papire pa sam čekao do 17 jula (o carini i onim glupostima ) 18 jula odnešeni papiri u sup , 19 jula dobio tablice i izneo auto iz salona . Inače sam pitao prodavca koji radi u salonu koliko je Logana u lauerate verziji sa medianav uređajem prodao ove godine , Moj je bio prvi, jedino dasteri su češće naručivani da imaju medianav. Inače saradnja sa prodavcem u salonu je bila vrlo konkretna , svešto je dogovoreno je i ostvareno. Da zaključim auto je stigao u salon u dogovorenom vremenu. Da ne celidlačimo čekao sam od prve narudžbe 5 meseci i jednu nedelju, a od odustajanja pa do ponovnog naručivanja u mart 4 meseca, E ko mi kriv što sam prvi put odustao
:40:
I koliko te je "ono +350 eura" koštalo na kraju priče?
Ajde da ponovim Logan 2 0,9TCE lauerate sa puno dodatne opreme me je trebao koštati 12620 Evra
A isti Logan 2 samo je motor promenjen 12970 Evra
Znači koštalo me je 350 e više
Izvini što si morao opet da napišeš koliko te je auto koštao. :c:
Koliko se sećam, nisu te iz salona obavestili da LPG verzija neće biti dostupna, nego si ih pitao šta se dešava. Ako sam u pravu, pitanje je koliko bi se vremenski čekalo...
Šta ima sve od dodatne opreme za tih ~2000+ eur?
@ veterinar
Prvo sam naručio auto , pa sam se posle učlavio na ovaj sajt. Onda sam ovde saznao da ima problema sa LPG motorima ( odnosno ne sa motorima jer na benzin oni rade sasvim uredu) nego sa LPG uređajem. Naručio sam auto Logan jer mi se više sviđa od sandera. Mada mu je prednja strana tako reći ista , motori isti , a poznajem neku osobu koja ima sandera sa 0,9Tce motorom ali samo benzinsku verziju. Vozio sam se u njemu i vozne osobine su jako dobre ( ubrzanje ) u odnosu na logana dci koji sam dobio . Vozio sam do sada skoro svaki auto koji sam imao na gas pa sam se zato odlučio na fabrički ugrađen gas.
Tu si u pravu na dacijinom sajtu sam neznam ni sam zašto pogledao cenovnik i video da nema više u prodaji Logana sa LPG verzijom,
a pre toga sam na sajtu čitao o problemima sa tim motoru. I onda sam otišao da se raspitam šta se dešava ,zašto je povučen iz prodaje LPG verzija i šta će biti pošto sam ga ja već naručio pre mesec dana. Prvo su mi nudili benzinsku verziju a oprema ostaje ista, a razliku će da mi vrate pare, nisam pristao , pa su mi ponudili dizel verziju oprema ista ali da doplatim 350E.
Ali sada kad bolje razmislim, ovako sam bolje prošao,
Slažem se. :to:
Citat: Dragan Logan poslato 21.08.2017. - 15:41
...
Prvo sam naručio auto , pa sam se posle učlavio na ovaj sajt. Onda sam ovde saznao da ima problema sa LPG motorima ( odnosno ne sa motorima jer na benzin oni rade sasvim uredu) nego sa LPG uređajem. ...
...odnosno
ne sa lpg uređajem već sa lpg-om koji je ( bio a i sada je u pojedinim slučajevima) prepun prljavštine sa kojim lpg uređaj za EUR6B motor ne može da radi. I iste masovne probleme, u istom periodu i samo u Srbiji imali su Fiat i Opel sa lpg uređajima istog proizvođača. Više o tome u temi "Kvalitet i cene tng-a".
Treba da se zna da nije problem u Srbiji bio ni do vozila ni do uređaja već samo i isključivo do plina kao goriva.
Trenutno tih problema sa tng-om i u tom obimu kao što je bilo u periodu jesen-zima 2016/2017 nema ni približno. Desi se poneki sporadičan slučaj, tu i tamo, sa identičnim simptomima: ili zalepi ventil u isparivaču ili zalepe dizne za tng od "onoga" u plinu. Mnogo je jednostavnije osposobiti uređaj pranjem/čišćenjem "toga" nego se boriti sa vetrenjačama i zmajevima. Koliko znam, trošak otklanjanja kvarova plinskih uređaja koji su pod garancijom Dačija još uvek ne naplaćuje vlasnicima vozila? Ako grešim, molim Vas da me ispravite. Meni lično (kao nekome ko mašta da uskoro kupi novi Logan 0.9tCe sa lpg-om) je sasvim logična odluka o zabrani prodaje modela sa lpg-om u Srbiji. U smislu: zašto bi proizvođač čuvao svoje ime na nekom tržištu plaćajući debelo posledice nečega u čemu niti ima krivice niti ima uticaja? Nadam se da će se, kao što se najavljuje odavno, tng staviti pod monitoring Tržišne inspekcije i da će suvi ostatak nakon isparavanja biti manji od 20ppm-a kao što je u zemljama oko nas. A ne 215ppm-a ili 275ppm-a kao što su svojevremeno neki izmerili u nekim analizama...
@ Dragan Logan: dobra kupovina je i taj dCi, slatko ćeš se voziti s njim, veruj mi. I dobio si ga ekstra povoljno, tako da mislim da je Proizvođač i tu bio fer. Želim ti srećnu vožnju i million bezbrižnih kilometara :to:
Bez obzira na probleme opet bih kupio TCe 90 sa LPG, kada bi se prodavao.
+1 , ali sačekaću sa definitivnim stavom kada prođe još nekoliko zima. :ziveli:
Drago mi je što dosta ljudi ima veoma pozitivno mišljenje o 0.9 tce motoru pošto sam sve bliži kupovini istog. Onaj 1.0 mi ne uliva poverenje, ne bi ni ovaj 0.9, ali ipak ima turbinu tako da...
Inače, pošto sam ja započeo ovu temu sa kritikama i pritužbama, hteo sam da se javim i sa pozitivnim informacijama. Drugar koji održava svoju Dačiju u Pančevu (ne znam kako se zove predstavnik, ali mislim da je jedini) kaže da za njih ima samo reči hvale i prezadovoljan je kako sa njihovom uslugom tako i sa svojim Loganom. Moj ćale (o kome je bilo reči u prvom postu) je imao neku intervenciju u Hit-u i dočekali su ga extra, odradili sve vrlo brzo... Izgleda da ipak nema pravila nego zavisi od situacije. Ako naletiš na nekog nadrndanog K*etena, kraj, ali već sledećeg momenta možeš naleteti na nekog cool lika. Generalno smatram da ne bi smelo da se desi da nečije trenutno raspoloženje utiče na odnos prema kupcima/korisnicima, ali sam i takođe svestan da je to jako teško postići...
U Pancevu je ovlasceni servis Reno Sava (koga ima i na mirijevskom bulevaru).
Bio sam kod njih nekoliko godina, radio male servise i neke intervencije u okviru garancije. I po meni su skroz korektni i profesionalni, jedino sto su malo jaci sa cenama (al takvi su svi ovlasceni :ne: ).