Nedavno sam se predstavio kod vas na forumu ali da bi slika bila kompletna hajde da predstavim i mog logana.Kao što sam i pre napisao kupljen nov 2008godine i kod mene je sve ove godine.Zaista se pokazao jako pouzdano osim jednog nosača auspuha koji je zavaren lako i zadnje kočnice koja nekad baš ne koči kako treba na tehničkom nema primedbi.I da isparivač gasa koji je malo puštao ali to nije fabrički stvarno nije pravio problema :)...Sad na satu je 89000km i biće nadam se još puno kilometara. :hihi1:
Lep auto. Žuta rotacija zbog čega?
Uredan, za svaku pohvalu.
:respect: :cool:
Šta ti je to na zadnjem desnom i levom krilu?
Naljepnica?
Crvena rotacija...zez!Izigravam policajca po NSu a nalepnice su jer me neki lik malo zakačio po zadnjem desnom pa da ne bude različito zalepio na obe strane.Dete šta ćete :whistling:
Da li si "odustao" od crvenih ratkapa i retrovizora sa slike avatara ili si se zezao i sa fotošopom ?
Ja imam žuto rotaciono koje se na magnet "prilijepi" za krov, radi ponekad, izuzetno guste magle na putu Kotor - Njeguši. Inače mi stoji u gepeku pored rezervnog točka. Nedavno mi je, kroz kesu, "napipao" hrvatski carinik i tek tada mi je palo na pamet da je to zabranjeno. Srećom, već smo obojica bili smoreni premetačinom, pa sam se izvukao.
Btw. svaka ti čast na održavanju auta, djeluje da je u sjajnom stanju. :aplause:
Stoje u garaži te radkapne zasad stvarne su nije fotošop kao i retrovizori koji su bili oblepljeni folijom ali su se malo okrzali pa sam odlepio.Imam nameru da čim bude lepše vreme da ih ponovo oblepim ali sad komplet jer sam,,picajzla,,A držim ga urednim zaista jer uživam u čistim kolima :woo-hoo:
Ajde malo da dodam ovde šta se dešava u zadnje vreme...Dačija služi extra.Danas došao sa Zlatibora a pre toga 2 puta do banja u Mađarskoj.Nedavno urađen mali servis(ulje Elf i filteri).Slike uskoro... :wink:
Danas zamenjen akumulator posle nepunih 6 godina i kupljen novi i prilikom zamene dečko kaže da proverimo punjenje i pražnjenje i preko ampermetra vidi da je pražnjene 0,13 mA a treba da bude oko 0,02 a punjenje je oko 14mA što kaže da je ok.Šta može biti razlog pražnjenja gasna instalacija ili radio mada sam ga raskačio i on ne bi trebao biti problem?
Nešto si ti očigledno permutovao sa tim miliamperima pa teško da iko može nešto smisleno da odgovori.
nisam...tako mi čovek reče :ces:
@Boban
Ako izbaciš to m ispred A dobićeš ODOKATIVNO pravilne rezultate merenja.
Struja pražnjenja ne bi smela da prelazi 10mA do 20mA tj 0.01A do 0.02A
Ti izgleda imš nešto što ti vuče 130mA tj 0.13A
A punjenje je onda 14A? I to je OK?
Ako se ne varam... tih 14A punjenja bi možda moglo da bude ako su veći potrošači uključeni
Npr svetla ili ventilator...2x55+2X21 a 100 do 150 ventilator
Negde sam zapamtio 200W mu dodje 16A ?
Tako su merili punjenje akumulatora kod mene, sa punim opterećenjem
Biće da se radi o 14V.
Možda sam pogrešio to za mA nisam siguran ali je bio isključen radio i zatvorena vrata?Jedino je ugrađen gas i taj radio koji je raskopčan a sad šta ga prazni ne znam.Možda neko ima iskustva sa tim ali je prethodni radio tolike godine.Nije mi jasno.
Vadiš redom osigurače koji su pod naponom bez kontakta i pratiš kada će da padne struja pražnjenja.
Hvala :wink: