Nešto novo – nešto divlje. Tako bi se ukratno moglo opisati iskustvo s ovim autom. Logan me je vjerno služio dvije godine, a i dalje je u obitelji, a ja sam prešao na nešto drugačije, sasvim nevezano za Renault (čuda se događaju) , pa je tako nakon opsežne potrage ovaj primjerak 3era došao u moje ruke. Nakon dosta razmišljanja što uzeti, gdje uzeti, da li uopće uzeti, odlučio sam se na ovog coupea iz razloga jer ponajprije imao jako malo kilometara za svoje godine – svega 45.200 je imao na dan kupnje, zatim je i boja bila jedan odlučujući faktor, inače mi boja ne igra toliko ulogu kod polovnjaka, ali ova boja uparena sa kilometrima i opremom auta je bilo to što me je nagnalo na kupnju, pored svega toga imao je i jako fino ispečatiranu servisnu knjigu, pa čak i sva 4 ključa. Pod haubom ovog Bavarskog coupea kuca dvolitreni šestcilindrični benzinac interne oznake M52TUB20, koji kada ga se stisne daje ugodnih 150 konja i 190Nm. Proizveden je u prvom mjesecu 2000. godine. Od opreme ima sve ono što čovjeku zapravo i treba, a i nešto malo više od toga – tako da su se tu našla polukožna sportska sjedala, automatska klima, tempomat, komande na volanu, senzor kiše, sva četiri podizača prozora, tvornički sportski ovjes, i felge 17" prednje 7.5x17 i stražnje 8.5x17 iz M odjela.
Imam auto sada oko dva mjeseca, do sada sam uradio sljedeće:
45.700km - Zamijenjeni seleni prednjih vilica, takozvana slaba točka ovjesa ovih modela, sređeno u garanciji.
46.200km – Promijenjene gume, stare su bile matore i dosta potrošene, pa su sada svježe prednje 225/45R17 sa DOTom 0116, i stražnje 245/40R17 sa DOT-om 0416. Sve četiri su iste marke i modela – Continental ContiSportContact 5.
46.200km – Auto je također prilikom zamjene guma bio na tzv Proljetnom pregledu od 30 točaka, nije pronađeno ništa neuobičajeno. Trebalo bi uskoro zamijeniti prednje disk pločice, i to je u biti to. Kočiona tekućina ima svega 1% udio vode u sebi, antifriz se drži do -35C.
Uskoro bi trebao uraditi zamjenu ulja i filtera, pogledati stanje filtera kabine pa ga po potrebi zamijeniti. Kasnije u toku godine će doći i novi filter goriva i zraka. Amortizeri gepeka su dosta slabi pa će i oni biti zamijenjeni. Hrđe iz vana nema, barem ju ja nisam našao, kod podvozja se nađe nešto minimalno, ali to je ona klasična površinska, nakon 16 godina postojanja je mora negdje biti. Na donjem djelu suvozačevih vrata ima neka lakša ogrebotina, srećom nije duboka, pa će ju se moći fino ispolirati. Lak se drži momački, što mu i ne pada teško jer je sve ove godine bio garažiran i korišten kao treći auto tj samo preko ljeta, a stanje kilometara na izvodima od tehničkog pregleda jasno pokazuju da je godišnje vožen manje od 5.000km.
Ovo bi bio ispis serijske i dodatne opreme
Standard Equipment
226 Sports Suspension Settings
520 Foglights
548 Speedometer With Kilometer Reading
550 On-board Computer
832 Battery In Luggage Compartment
Dodatno:
210 Dynamic Stability Control (dsc)
256 Sport-/mf-steering Wheel/cruise Control
288 Lt/aly Wheels
320 Model Designation Deletion
354 Green Stripe Windscreen
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
473 Armrest, Front
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
521 Rain Sensor
534 Automatic Air Conditioning
661 Radio Bmw Business
801 Germany Version
863 Europe/dealer Directory
879 German / On-board Documentation
Sve u svemu, ja mislim da će ovo biti jedno jako ugodno druženje kroz naredne godine.
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5702_1920_zpsqn273gtw.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5702_1920_zpsqn273gtw.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/20160328_134840_zpstrjtsvyz.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/20160328_134840_zpstrjtsvyz.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/20160401_184328_zpssynpofqk.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/20160401_184328_zpssynpofqk.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/20160401_184343_zpssaggw4g6.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/20160401_184343_zpssaggw4g6.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5674_zpsaj80clpq.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5674_zpsaj80clpq.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5668_zpsutxa0v5y.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5668_zpsutxa0v5y.jpg.html)
Bit će još slika, samo mi ne stane sve u ovaj post... :bonk:
Na naše susrete dolazim logično s - Loganom! :ziveli: :cool:
Uh dobar bas :)
Iskreno ti zavidim, jel nije tajna koliko je placen?
E, sada mogu i ubacit preostale slike. Ima ih još dosta, ali ovo su one "probrane"...
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5676_zps6zb45vei.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5676_zps6zb45vei.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5695_zps3e75y844.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5695_zps3e75y844.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5689_zpsiszgeaql.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5689_zpsiszgeaql.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5723_zpsu6zp8b7r.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5723_zpsu6zp8b7r.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/20160402_161335_zpsgqzpt6aj.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/20160402_161335_zpsgqzpt6aj.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5743_zpsqawcw85e.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5743_zpsqawcw85e.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/20160412_123816_zps4fl8itin.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/20160412_123816_zps4fl8itin.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5718_zpsvvgp7j7k.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5718_zpsvvgp7j7k.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5722_zpsy4ixlcdt.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5722_zpsy4ixlcdt.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/DSCF5699_zpskza7fdg9.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/DSCF5699_zpskza7fdg9.jpg.html)
(http://i1092.photobucket.com/albums/i415/DarioGTI/BMW%20320Ci/20160312_202956_zpsswppflfe.jpg) (http://s1092.photobucket.com/user/DarioGTI/media/BMW%20320Ci/20160312_202956_zpsswppflfe.jpg.html)
Čestitke. S druge strane 15 godina star i 40 000 km :conf: . Da nije mjerač kilometraže obišao puni krug :Smiley: .
Dario neka je sa srecom , mnogo kilometara da uzivas u njemu :too: :ziveli:
Auto je prelep..vidi se da je cuvan i da nije mnogo njakan...Posle ovoga, neces ti vise sedati u Daciju.. :laugh1:
Odličan :aplause:
Pa neka je sa srecom,puno srecnih kilometara i nimalo problema ti zelim ;)
Boja je stvarno fantasticna!
U zdravlju ga vozio :ziveli:
:aplause: :to:
Nisam ljubitelj bmw-a ali ti zelim mnoooogo bezbriznih km i 0 kvarova u tvom vlasnistvu.
:ziveli:
Odličan! Uživaj u vožnji.
Ljep! :to:
Neka je sa srecom Dario. Prelep auto. Imam jednu nejasnocu, zamenio si selen blokove na prednjim viljuskama, kazes sredjeno u garanciji, a auto ima 16 godina. Kako to?
P.S. koliko te je kostao?
Sretna vožnja. Zašto li je Nijemac platio dizelaša da mu stoji kao treći auto?
Auto jeste lijep i ti si mlad i to ide jedno uz drugo...
Hvala svima na lijepim željama i riječima! :ziveli:
@rimad - ha čuj, sve je moguće, samo je pitanje jel se to nekome isplati na 15-16 godina starom autu :hihi:
@vujanovgoran - kupljen je od preprodavača tj od auto kuće, oni su zakonski obvezni dati garanciju na vozilo u nekom određenom trajanju.
@Zoran - Nije dizelaš, benzinac je.
Dugujem vam još koju sliku unutrašnjosti i motornog prostora. Bit će i to kroz neko vrijeme.
Dario :c:, izvini, prejeo sam se pastrmke i Natur šnicle na izvoru Miljacke (Pale), pa mi mozak skoro da i ne radi... :ziveli:
Onda cijela priča ima smisla :ziveli:.
Hvala, sada je jasno. Cena?
Ja ću da ti kažem 2600. Toliko je platio i moj komšija.
Dario izvini, dugujem komentar al' još ne mogu da priđem sebi. Pretpostavljam da znaš šta radiš. Auto je k'o bombona. BMV je moja tiha patnja.
Lep na oko, a nadam se da će te dobro služiti :ziveli:
Bode mi oči oprema i kilometraža - nešto mi se tu ne slaže u glavi :ne:
U poslednje vreme dolaze neki automobili iz DE u polu-raspadnutom stanju. Ovde se osposobe i vraćaju gore naprodaju :huh:
Koliko god to meni nemalo smisla, kažu ljudi da je veća zarada tako :fiju:
Bilo je samo pitanje vremena! :jea:
Cestitam jos jednom, i srecno! :ziveli:
Počinjete mi buditi zub sumnje, a baš sam ga temeljno pregledao i dao provjeriti, i provozao i osluškivao, i odozdo zagledao, i vadio sve iz gepeka, i gledao šarafe od prednjih krila... :palica: :badmood: :Smiley: Šala mala, sve je u redu, i ja sam prvo zastao kada sam vidio kilometre, ali vjerujte mi - u Njemačkoj ima očuvanih auta sa jako malo kilometara, samo treba biti jako strpljiv, i onda kada se nađe nešto zanimljivo treba biti jako brz, jer ono što stvarno valja - vrlo brzo se i proda.
@hobbista - svega danas ima. Ovo što si naveo mi djelomično ima logike - dovesti krš iz DE u npr Srbiju/Hr/BiH i srediti da to opet bude na oko funkcionalno i prodati, ali nelogično je da se to opet vozi u DE. Netko može primjerice natovariti 10 auta na šleper i onda je to već fina zarada tom metodom. Ali zašto bi onda te aute prodavali u DE kada ih se u Srb/Hr/BiH može prodati za barem 30% više novaca? Ja sam tamo pred dva mjeseca gledao cijene ovakvih modela u HR, to su sve auti sa cca 200.000km, slična oprema plus ksenon i PDC, motori obično 2.5 ili 3.0, i koštaju oko 13-15.000eura i već po slikama se vidi da to više nije uredno stanje ili je nešto "sređivano".
Sve u svemu, ako na ovome mome i jesu vraćeni kilometri, pa čak i ako jeste bio u nekom raspadnom stanju pa sklepan nanovo - ja skidam kapu onome ko ga je doveo u ovo stanje u kakvom jeste, i mehanički i po pitanju stanja interijera i laka. A i nevjerujem baš da se u takvim slučajevima koriste dijelovi koji na sebi imaju pečat Bmw-a. Isto tako moram i ovo reći - koliko god bilo tko od nas zagledao neki auto, dakle polovnjaka, kod kupnje - uvijek će se kasnije naći nešto novo što se nije vidjelo prilikom kupnje. Zato to i jesu polovnjaci. U Njemačkoj su auti povoljniji jer ih jednostavno ima jako puno (zakon ponude i potražnje) pa im tako i cijena pada ili stagnira, a razliku u stanju auta u Njemačkoj ili nekoj zemlji Balkana niti ne moram spominjati. Na kraju ko što rekoh - svega danas ima.
Hvala aleks i čika Rajo!
Ps - sve koje zanima cijena auta mogu slobodno pitati na PM...
Dario, ne obraćaj pažnju šta zli jezici ( :lol1: ) govore, da se ti nama u zdravlju i sreći lepo navozaš pa još bolji da kupiš! :aplause: :ziveli:
Oduvek sam smatrao tu trojku jednim od najlepših automobila (pa čak i prethodni model), a u ovoj boji fantastično izgleda. Ne sumnjam da je Dario dobro procenio, a garantni rok dat od strane dilera svakako pruža dodatnu sigurnost. Mala kilometraža me ne čudi, dešava se. Pre deset godina smo imali situaciju čukanja sa 25 godina starim golfom koji je imao (lupam) tridesetak hiljada kilometara na satu. Čovek se baš bio najedio, kaže: "Uvek vozim Bubu, a Golfa samo na more, i sad ovo da se desi..." U Vukovaru imamo poznanika koji ima Škodu Feliciju, prešla je dvadesetak hiljada, čovek svake godine radi servis i registruje je. Ista situacija je na Karaburmi, deka kupio Logana kad i ja, a prešao do sada dvadesetak hiljada km. Treba tražiti, ali i biti spreman da se da malo više novaca za polovnjaka, jer on (naravno) ne može koštati koliko koštaju modeli istog godišta u nekom drugačijem stanju.
Dario, neka je sa srećom, uživaj u vožnji! Mi u fotografijama uživamo, tako da mogu mislit' kako je tebi. :wave:
Mnogo lepo izgleda! :aplause: Da se navozas sa uzivanjem! :ziveli: :ziveli:
Ne kvari sebi uzitak i zadovoljstvo! :write: Svaka cast na izboru, auto je fantazija, vozi i uzivaj ! :iroc: I kupovina novog automobila je lutrija i ne treba se opterecivati posle kupovine sa glupostima: sta ako je ovo, sta ako je ono....... :wave:
https://youtu.be/rW4fYmhuDQI :Smiley:
Ostaje cena i slike enterijera.
Samo gas Dario. :too:
Odlican je! :too: Uzivaj!
Što reče čika Raja... BMW je tiha patnja (a kako vidim, i ostaće).
Puno sreće, stvarno je kao lutka. :ziveli: