Malo pre (očekivanog) roka stiže i moj auto. Kako mi je ovo prva Dacia nemam formirano misljenje, i tek počinjem sa sticanjem ličnog iskustva. Prešao sam već svih 7km, od salona do kuće, i sad izučavam korisnička uputstva. Nešto više o autu, vožnji i subjektivnom utisku verovatno za nekoliko dana. Onako, na blic, zadovoljan sam i, što sam očekivao, to sam i dobio. Proces kupovine uglavnom je prošao korektno. Pozdrav
Sretna vožnja. Uh što volim miris novog auta...
Divan osecaj, jel da? Cestitam, neka te lepo sluzi! Zeljno iscekujemo prve utiske i neko detaljnije predstavljanje auta! :ziveli:
Hvala, malo da sredim utiske, i da se oporavim od registracije, pa se javljam...
Zelim ti mnogo sretnih kilometara u makini !
:lux: :to:
U sreci i veselju da se navozas sa njim.. :too: :ziveli:
Neka je sa srecom :ziveli:
Puno bezbriznih kilometara da predjes ! :ziveli:
:aplause: :too:
Čestitam, želim ti sve najbolje u upotrebi novog auta.
Koliko dugo si čekao isporuku i gde si ga kupio?
Čestitke od većeg brata logana 0.9...
Hvala svima od srca!
Čekao sam auto malo manje od tri meseca, a sve je išlo preko kuće Reno Sava. Vrlo profesionalno i korektno odradjeno s njihove strane.
Danas smo se Sandero i ja malo bolje upozna(va)li i...zaista sam oduševljen. Predjoh po Bgdu i Ibarskoj šezdesetak kilometara i, ako se dan po jutru poznaje, ovo bi mogao da bude početak lepog druženja. Prva Dacia i prvi auto na LPG, a imao i vozio sam ih dosta. Posle tankovanja 98ce napunim i plinom auto i oduševim se računom LPG_ja naspram benzina.
Nisam vozio brže od 80 na sat, a u autu je izuzetno tiho, prijatno i udobno. Start-stop radi savršeno, dodir papuče kvačila, i pali. Pomoć na uzbrdici, a u Bgdu ih ima, savršena. Ručnu nisam imao potrbe koristiti. Komp vam signalizira promenu stepena prenosa, vozački položaj solidan, udoban, muzika i ventilacija ok. Ja sam oko 186/75, a sin(suvozač) 188/100 i za nas je bilo dovoljno prostora. E sad, na zadnjoj klupi...Gepek dovoljno veliki. Zadnja klupa i nasloni se obaraju.
Toliko, za sad.
(http://s10.postimg.org/6ld4dtk91/motor_20160227_154304.jpg) (http://postimg.org/image/6ld4dtk91/)
(http://s15.postimg.org/cj3ex3wh3/lice_20160227_154553.jpg) (http://postimg.org/image/cj3ex3wh3/)
(http://s27.postimg.org/8xy9h108v/d_prof_20160227_154537.jpg) (http://postimg.org/image/8xy9h108v/)
(http://s22.postimg.org/6uwfd55cd/l_prof_20160227_154612.jpg) (http://postimg.org/image/6uwfd55cd/)
Mnogo mu dobro stoji bela boja.
Ja sam dobrano naumio da kupim 0,9 LPG, ali se dvoumim kod opreme (Life ili Ambiance) i kod boje (beli ili teget).
Čini mi se da Life košta 110 evra više, ali da za te pare daje, prema objavljenim cenovnicima, radio (USB MP3) i maglenke napred pride. Mada sad na fotografiji tvog auta vidim da ima maglenke napred ??
Šta je tebe opredelilo za Ambiance, a ne Life?
Puno srećnih kilometara. I ja se nadam da ću se ponoviti sa novim Loganom 0.9 tce lpg. Čekam sajam pa ću da vidim. Pozz
Koja oprema ima pomoć na uzbrdici?
Mislim da "hill holding" nema ni jedan
Pošto si svež plinaš da ti dam jedan savet.
Nikad ne puni benzin ako voziš na plin.
Bolje je dopunjavati crvenu nego držati pun rezervoar.
Na kraju, u zdravlju da se navozaš sa makinom. :aplause:
Svi očekujemo dalje utiske.
Ako se vozi na plin ne valja puniti rezervoar do čepa jer zbog male potrošnje benzin stoji u rezervoaru i degradira (a može biti i meta lopova), ali ne valja voziti ni stalno na rezervi jer može doći do crkavanja benz. pumpe, u rezervoaru, zbog pregrevanja (na puntu sam zbog toga promenio 2 pumpe za 80.000 km).
Na puntu benzinska pumpa je konstantno radila, i kada se vozi na plin.
Niko nije rekao da treba voziti na rezervi. "Dopuniti za crvenu" bi značilo da čim se upali signalizacija za rezervu goriva - pravac pumpa i dopuniš za "crvenu" - oko 7 litara. To bi otprilike bila i moja praksa, osim što zimi dopunjavam za dve crvene jer se beMzin brže potroši.
Citat: jovan poslato 28.02.2016. - 20:19
Hvala svima od srca!
Čekao sam auto malo manje od tri meseca, a sve je išlo preko kuće Reno Sava. Vrlo profesionalno i korektno odradjeno s njihove strane.
Danas smo se Sandero i ja malo bolje upozna(va)li i...zaista sam oduševljen. Predjoh po Bgdu i Ibarskoj šezdesetak kilometara i, ako se dan po jutru poznaje, ovo bi mogao da bude početak lepog druženja. Prva Dacia i prvi auto na LPG, a imao i vozio sam ih dosta. Posle tankovanja 98ce napunim i plinom auto i oduševim se računom LPG_ja naspram benzina.
Nisam vozio brže od 80 na sat, a u autu je izuzetno tiho, prijatno i udobno. Start-stop radi savršeno, dodir papuče kvačila, i pali. Pomoć na uzbrdici, a u Bgdu ih ima, savršena. Ručnu nisam imao potrbe koristiti. Komp vam signalizira promenu stepena prenosa, vozački položaj solidan, udoban, muzika i ventilacija ok. Ja sam oko 186/75, a sin(suvozač) 188/100 i za nas je bilo dovoljno prostora. E sad, na zadnjoj klupi...Gepek dovoljno veliki. Zadnja klupa i nasloni se obaraju.
Toliko, za sad.
(http://s10.postimg.org/6ld4dtk91/motor_20160227_154304.jpg) (http://postimg.org/image/6ld4dtk91/)
(http://s15.postimg.org/cj3ex3wh3/lice_20160227_154553.jpg) (http://postimg.org/image/cj3ex3wh3/)
(http://s27.postimg.org/8xy9h108v/d_prof_20160227_154537.jpg) (http://postimg.org/image/8xy9h108v/)
(http://s22.postimg.org/6uwfd55cd/l_prof_20160227_154612.jpg) (http://postimg.org/image/6uwfd55cd/)
Nije mi jasna ova pomoć na uzbrdici, hill assist? Nisam video da ima kao opcija??
ni nema, to nije to... to je neki fazon da kada ubacis u prvu, pustis kvacilo, lagano sklonis nogu sa gasa, auto moze da ide i bez dodavanja gasa, a da se ne ugasi. radi u prvoj, drugoj i u rikvercu..... licno to koristim kada se isparkiravam u rikverc, ili kad idem u onim zonama skole i usporenog saobracaja, gde ima puno dece, posto auto mili tada. moze se koristiiti na uzbrdicama, pretpostavljam...probaj negde na ravnom ovo pa ce ti sve biti jasno.. nisam siguran, ali mislim da je to nesto u vezi sa ecu.....
pisali su clanovi po forumu,koji se vise razumeju u ovo od mene....
"Simptomi" kretanja na uzbrdici su:
1. pritisnem kvačilo i motor proradi
2. ubacim u prvu brzinu i sklonim nogu sa kočnice. Auto stoji u mestu oko ili do 2 sekunde
3. pritisnem pedalu gasa i krećem
Danas u Birčaninovoj na raskrsnici sa Kneza Miloša. Po meni je to solidan nagib.
E sad, ako to nije "pomoć na uzbrdici", onda ne znam šta bi moglo da bude...na prethodnom autu nisam imao ništa slično
Eee pa to se meni nekoliko puta učinilo ja pomislio da mi zalepe pakne :Smiley:
A i kod nas u Vojvodini nema nekih uzbrdica da bi primetio takvo ponasanje, malopre sam probao na izlazu na glavni put ima mali nagib i radi bas tako :to:
Koji je plinski uređaj ugrađen i kolika je boca, koliko košta servis,
Pozdrav
@mdbokic:
"ja pomislio da mi zalepe pakne"
Baš taj osećaj, 100%.
Hvala veliki i malo stariji brate na čestitkama :)
@ fudo:
Landi Renzo, u originalnoj dokumentaciji piše kapacitet 40l ali mislim da staje 32l, a cenu ne znam. Tri godine gratis, pa tek onda kreće plaćanje. Napisano dobio.
@dekiv68:
da, ima maglenke i radio sa hands free bluetooth opcijom. Komande radija su na ručici iza volana.
Pozdrav
Citat: jovan poslato 29.02.2016. - 22:18
@dekiv68:
da, ima maglenke i radio sa hands free bluetooth opcijom. Komande radija su na ručici iza volana.
Pozdrav
Izvini, pa jel' to ambiance ili life oprema?
Čini mi se da na slikama nema krovne antene?
Iskreno nisam siguran. U papirima ponegde piše life, u većini ambiance. Zvanično u saobraćajnoj je ambiance. Ja sam zadovoljan krajnjim ishodom.
Ima antenu, ali je u gepeku :) zbog loših uspomena. U gradu nije potrebna pa je šrafim samo kada putujem.
Zabranjeno je:
Citiranje prethodnog posta u celini kao i Citiranje delova i/ili celih postova u potpisu,
Jasno , u gradu hvata sve stanice i bez antene.
Prvo merenje potrošnje plina iznosi 7l/100km gradske vožnje.
ECO mod isproban max 2 sec i, verovatno, nikada više ili dok mi neko od iskusnih članova ne objasni pravilnu upotrbu istog.
Ako je prosek 7l/100km u Bgd onda je to OK (osim ako voziš isključivo u III smeni).
Ako možeš pojasni problem sa ECO prekidačem (vožnjom).
Naprotiv, jutarnji i popodnevni špic, radim od 8 do 16.
U vožnji sam uključio eco prekidač, a delovalo je kao da sam pritisnuo kočnicu, snaga se prepolovila. Odmah sam isključio i sve se u trenu vratilo u normalu.
Ne mogu trnutno da nađem, ali je neko na forumu rekao da uključiš ECO dugme kad daš ženi ili nekom drugom (pozajmica auta) da vozi :D
:Smiley: :Smiley:
To je to! :40:
Zadatak eco moda je upravo taj da uštroji motor i ostale agregate da bi se smanjila potrosnja. Nemoj se iznenaditi ako ti klima radi slabije kada je ukljucen eco.
Hmmm, hvala ti što spomenu klimu, shvatio sam da je još nisam uključio, čak ni za probu. Čim krenem s posla uključujem ali eco ne diram dok ne izađem na autoput.
S obzirom da je fabrički ugrađen LPG gde je očitavanje količine plina u boci? Da li je Dacia dodala (modifikovala) instrumental tablu ili je sistem sa diodama na prekidaču BMB/TNG?
informacije dijagnoza (https://de.scribd.com/doc/305418587/Gaz?secret_password=kxQwXFqZHms5DDnhoyeu)
Celo uputstvo je na Fr. Vidim na slici na str. 12 da ima kružni prekidač sa diodama, samo ne znam gde je postavljen.
... a meni i dalje ne ide postavljanje slika :doh:
Pored menjača.
(http://s12.postimg.org/do8hz93nt/gpl.jpg) (http://postimg.org/image/do8hz93nt/)
Prva hiljadarka samo što se nije okrenula na cajgeru, pa da malo dopunim zapažanja...
Velike razlike u vožnji na benzin ili plin-nema. Osim cene, naravno. Odziv na pedalu gasa je odličan, iznenađujuće startan i živahan.
ECO mod, pri radu na benzin, solidan i u gradu i na otvorenom. Na plinu gubi svaki smisao.
Za ovo kratko vreme opšti utisak mi je veoma zadovoljavajući.
Baš.
:to: :driver:
Koliko si potrosio benzina i plina u prvih 1000 km? Nazire li se prosecna potrosnja?
U ovom trenutku ne. Vozio sam po BGu oko 750km, a otvoren magistralni drum oko 250km. Pritom sam istraživao, probavao, učio. Ručno prebacivao sa LPG na benzin, i obratno, ukljucivao ECO i isključuvao S&S, "vrteo" turbinu ...
Posle prvog-početnog punjenja tankova, dosipan je plin oko 75l, i trenutno su ugašena po dva podeoka-i za benzin i za plin.
Krajnje objektivno još uvek nemam pojma o stvarnoj potrošnji, a krajnje subjektivno izuzetno sam zadovoljan.
Zašto ti ECO mod gubi smisao na plinu?
Ubijes motor (performanse) za 30 ili 60 dinara ustede.
Bzvz.
Apsolutno! Probao sam takav auto, kad uključiš eco mode dođe mu maltene kao da si ubacio motor od freze. Razumem da je u pitanju neka V6 aždaja od 5000 kubika, ali na trocilindričnom zvrku od 900 kubika mislim da ovo baš nema smisla. Da li Zoranu treba eco mod da bi ga vozio sa ispod 5 litara? Ako hoćeš da uštediš nauči nekoliko jednostavnih pravila ili, još bolje, prebaci na plin.
Kako se ECO mod manifestuje na sklopovima motora, kako dejstvuje i da li može da skrati (ili produži) životni vek motora :conf:
:-)1
Eco mod samo smiruje hormone vozača. Ali ti takođe ne dozvoljava da raspolažeš u potpunosti performansama vozila što ja nikako ne volim. Kod mene bi to dugme bilo prekriženo sa dve žute trake :cool:
Ja sam eco mod ukljucio samo u pocetku kada sam kupio Logan II cisto da vidim sta se desava, od tada nikada vise.
Citat: dekiv68 poslato 03.04.2016. - 14:06
Kako se ECO mod manifestuje na sklopovima motora, kako dejstvuje i da li može da skrati (ili produži) životni vek motora :conf:
Kako stop and start sistem utiče, mene to zanima?
Mislim da S&S skraćuje životni vek motora (bespotrebna paljenja i gašenja motora) uz (ne znam koliku) uštedu goriva. Sigurno da su opterećeniji akumulator i elektro pokretač
Utiče sigurno. Ali, postavlja se pitanje šta je to životni vek motora? Vozi ga po aerodromu 70km/h petom brzinom i ima da pređe 2 miliona kilometara, a isti motor vozi po par kilometara kuća-posao-vrtić-šoping po centru grada - pitanje da li će potrajati 100 'iljada...
Verujem da mala ušteda postoji, ali ja volim da mislim i o ekologiji...
Ubeđen sam da mi (u mom načinu upotrebe vozila)S&S ne bi doneo uštedu,već samo veće troškove.Ni ekologiji ne bi ništa doprineo.Ne znam kakvi su to nenormalni uslovi vožnje gde bi S&S opravdao cenu i troškove (nabavke i kasnijih popravki)
Mislim da je u pitanju ortačko zamajavanje naroda od strane EU i velikih kompanija.Kao,oni brinu o ekologiji,a zapravo brinu o svom profitu,zbog koga postoje i jedni i drugi.
Neosporan je napredak u smenjenju potrošnje i zagađenja sa svakom novom generacijom automobila,to ne sporim.Doprinos tome je i pojava malih turbo-benzinaca.Samo što je dodatak S&S sistema svemu tome nepotrebna budalaština.Isto mislim i o hibridnim automobilima -zamajavanje naroda i zloupotreba dobre namere dobrih i naivnih ljudi koji brinu o ekoligiji.Nema tu ekologije.
:aplause:
Zato postoji on/off prekidac.
Znači,primoraju me da im platim nešto što mi ne treba,a onda moram da ga isključujem.Baš su lukavi.
:to:
Sta je tu novo?
Idemo dalje.
Novo je to što sam ja na ovom forumu pre par godina među prvima pokazao veliko oduševljenje za 0,9 tce.Većina je bila skeptična,sve dok ga nisu probali na jednom od okupljanja u Kovačici.Onda smo otkrili neobičan,varijabilan (?) rad pumpe za vodu ili ulje,ne sećam se tačno,a to mi se vrlo ne sviđa.Zatim je naš uvoznik uveo obavezan LPG,ni to mi se ne sviđa.A onda je obavezan i S&S,i to mi se ne sviđa.
I tako sam od oduševljenog,potencijalnog kupca,ostao razočaran i potpuno odustajem od 0,9 tce.Ne treba mi toliko inženjersko-tehnološkog perfekcionizma,gotovo iživljavanja.Ne vidim neku korist od toga,a vidim moguće probleme u budućnosti (kad istekne garancija).
To je poenta.
Ma to sve stoji samo se zalis na pogresnu adresu.
Pisi tamo u Francusku, ovde nema vajde.
Na veliku zalost auto industrija ide u tom smeru, ne samo Renault.
Sto se tice upoznavanja sa 0.9 tce bilo je u Boru. U Kovacici smo upoznavali 1.2 tce u Dokeru.
I tako.....
Znaš kako, nisu svi spartanci kao naš kolega saša61beograd. Većina ljudi kad kupuje auto gleda spisak opreme (to je ono sa pojasevima, retrovizorima u boji i pikslom :D ). Dačija je kao low-cost brend bila lišena "luksuznih" opcija tipa upozoravanje na nevezan pojas, tempomat, navigacija, da ne pominjem ESP... Tehnološki napredak (pre svega omasovljenje) uz izmenu EU propisa dovodi do toga da se te sitne zajebancije podrzumevanju, neke postaju i obavezne. Realno posmatrano, zar nije serijski ugrađen S&S u maltene osnovnom modelu unapređenje brenda? Kad tako nešto pročitamo u spisku konkurencije uzdahnemo i kažemo da je u osnovnom nivou opreme spejs šatl u odnosu na Dačiju, a sad kad to sve imamo u Dačiji opet ne valja? :palica:
:to:
Potvrda, iako neprijatna, je i veoma dug rok isporuke, a znamo da fabrika radi non-stop. Sve ode u EU.
Meni je jako drago sto je dacia dobila te novotarije, pogotovo esp, S&S, tce motore i tempomat. Jos da u narednoj generaciji dobije automatsku klimu, i meni vise nista ne treba :)
Realno gledano, ne verujem da ce bilo sta od navedenih stvari u prvih 10 godina praviti probleme, a posle toga i nije vise bitno... za to vreme ce svakako dosaditi auto sam po sebi, i onda cemo hteti neke druge novine...
Najjača stvar tu je 0.9 TCe
Na donjoj strani desnog-suvozačkog retrovizora nalazi se mala "izbočina", koja se pomera na pritisak. Znate li šta je i čemu služi?
merač spoljne temperature
Hvala. :ziveli:
Zna li neko da li, i dokle ima izvedene zice od njega? I da li postoji instalacija za zvucnike u zadnjim vratima?
U zadnjim vratima nema instalacije za zvucnike, a da li je izvedena iz radia i dokle, ne znam.
Ispražnjen plinski rezervoar do kraja, i punjen dok automat nije sam prekinuo. Kapacitet 32,5 litara tng.
Od kupovine je prošlo malo više od tri meseca i 3000 km. Nemam primedbi i vrlo sam zadovoljan autom.
Da li isključuješ S&S i da li koristiš ECO mod i kad?
1. da
2. ne
Ja takođe isključujem S&S, a u gradu, u poslednje vreme koristim ECO, misleći da smanjujem potrošnju (ali me zato pretiču za sve pare :ne:)
Pokušavam da maksimalno koristim deonicu autoputa za vožnju kroz Beograd. Tu se vozi malko brže a po isključenju odmah semafori. Da se motor ne bi gasio, zbog turbine iskjučujem S&S. Verovatno paranoišem jer mi je ovo prvi auto sa turbinom. :fiju: Vozio sam samo čiste atmosferce i dizelaše.
ECO mod je interesantna zamisao ali u državama gde se poštuju saobraćajni propisi. Ovde...ne. :ranting:
Prilikom preuzimanja vozila usmeno sam posavetovan da na svaka dva rezervoara plina vozim jedan na benzin. Mislim da u knjižici nije pisalo ništa o tome. :ne:
Za sada se uglavnom pridržavam saveta.
Mislim da je preterano na 2 boce plina 1 rezervoar BMB. Potrebno je voditi računa da uvek (a pogotovo u toku duže i brže vožnje po autoputu) u rezervoaru bude oko 1/2 BMB i da se ta količina, nakon nekog vremena (1-2 meseca) zanovi jer BMB vremenom degradira. Ja sam na puntu sipao BMB za crvenu kada se upali rezerva (što je, u zavisnosti od godišnjeg doba, bilo na 5-8 potrošenih boca plina) i na 82.000 km sam menjao 2 uloška benzinske pumpe. Obe su crkle nakon (relativno) duže i brže (140 km/h) vožnje na autoputu do Niša i ibarskoj do Čačka. BMB je bilo tik iznad da ne sija rezerva goriva.
Dakle benzin do pola rezervoara i zanavljati ga na 1-2 mesec. povremeno produvati benzinske dizne na otvorenom putu.
Mislim da ima nešto o tome u uputstvu, ali mi je trenutno u autu i mislim da nije toliko rigorozno kao što ti činiš.
Što se tiče S&S ja mislim da se ne aktivira nakon žustrije vožnje
Zašto misliš da se ne aktivira nakon žustrije vožnje. Empirija ili...
Čini mi se da se nije aktivirao, možda su odradili kompjuterski, ako je povećana temp motora ...
Nisam siguran... Ali zimi se ne aktivira na temp ispod -3 otprilike..
Citat: mdbokic poslato 12.06.2016. - 14:16
Što se tiče S&S ja mislim da se ne aktivira nakon žustrije vožnje
Nisam obratio pažnju, ali probaću. Hvala.
Posle malko žustrije vožnje autoputem kroz Beograd(od Konjarnika do Mostara), na semaforu u Savskoj ulici, aktivirao se S&S. Verovatno nastavljam sa ručnim isključivanjem.
Rashladna tečnost bila je pri dnu posude pa sam danas konačno svratio do RS u Mirijevskom bulevaru. Pogledali i dosuli do sredine posude. :aplause: