http://www.daciagroup.com/en/products/noul-suv-dacia-duster.html
http://autoklub.jutarnji.hr/novi_modeli/noviteti/clanak/art-2009,12,8,PREDSTAVLJAMO-DACIA-DUSTER,5468.auto
:aplause:
Slab motor,inace lep izgled.
Neće biti slab motor,moj Logan je težak sa bocom za tng 1155 kg i ide perfektno,a Duster je teži samo 25 kg i ima 5 konja jači benzinac,super kombinacija.
kolko pare? :cool:
Ali to je ipak auto koji treba sam sebe da izvuce,kostace izmedju 14000 i 17000e ,izvinite molim Vas :fiju: , jeste Dacia koju postujemo svi prisutni ,ali za te pare malo je sto nude.
Uz duzno postovanje.
Barem da je Nisanov motor kao sto su govorili pocetkom i sredinom ove godine,bilo bi drugacije.Mada je jos rano da govorimo nismo jos ni enterijer videli,Ali da izgleda lepo ,stvarno nema premca,liniju su bukvalno pojeli za to veliki plus.
Bilo je reci da ce imati -2-2.5 hiljade kubika.
Unutrašnjost
(http://i.imagehost.org/t/0471/dacia_duster_654.jpg) (http://i.imagehost.org/view/0471/dacia_duster_654)(http://i.imagehost.org/t/0562/dacia_duster_65444.jpg) (http://i.imagehost.org/view/0562/dacia_duster_65444)
Dacia...
Nemam komentara rekao bih jedna velika nula. :bullshit: :bullshit: :bullshit:
Samo da su ostavili farove kao na prototipu.
Zvanična prezenzacija Dustera će biti marta meseca, do tada će možda nešto promeniti.
Pogledajte enterijer,nimalo truda i sredstava ulozenih u izgled.Sigurno nece da daju pare za nove kalupe.Sta li je voleo bih da znam.
(http://img37.imageshack.us/img37/5000/duster10.th.png) (http://img37.imageshack.us/i/duster10.png/)(http://img704.imageshack.us/img704/7942/duster20.th.png) (http://img704.imageshack.us/i/duster20.png/)(http://img41.imageshack.us/img41/3526/duster30.th.png) (http://img41.imageshack.us/i/duster30.png/)(http://img29.imageshack.us/img29/6651/duster40.th.png) (http://img29.imageshack.us/i/duster40.png/)
Alan Prost ! :hall: :hall: :hall: :hall: :hall:
Premijera u Zenevi za 20h i 30min Dacia Duster
http://www.dacia.rs/sr/DaciaSITe/home/index.html
... i 40 dana :D
:Smiley: :Smiley: :respect: :respect:
Znaci ono kao :pop: :Smiley: :whistling:
Dacia Duster u Nemačkoj od 13.040 evra (http://auto.blog.rs/blog/auto/video/2010/02/14/dacia-duster-u-nemackoj-od-13.040-evra)
sa tom opremom i cijenom u svom segmentu nema nikakve konkurencije!! :hall: DUSTER
Sto bi ga kupio cika Mladja samo da je para... :badmood:
@ david i 18 dana :whistling:
(http://f.imagehost.org/0687/Duster_1.jpg) (http://f.imagehost.org/view/0687/Duster_1)
(http://f.imagehost.org/0588/Duster_2.jpg) (http://f.imagehost.org/view/0588/Duster_2)
(http://f.imagehost.org/0839/Duster_3.jpg) (http://f.imagehost.org/view/0839/Duster_3)
(http://i.imagehost.org/0108/Duster_4.jpg) (http://i.imagehost.org/view/0108/Duster_4)
(http://i.imagehost.org/0173/Duster_5.jpg) (http://i.imagehost.org/view/0173/Duster_5)
(http://f.imagehost.org/0536/Duster_6.jpg) (http://f.imagehost.org/view/0536/Duster_6)
I dalje mi se ne sviđa...
Lici na neki tenkic :aplause:
Ne volim migavce na unutrasnjoj strani prednje svetlosne grupe. Mozda cepidlacim, ali kod pezoa 206 mi se to ne svidja. Mislim da je auto bocno mnogo uocljiviji ako su isti spolja smesteni. Zadnji kraj je truba-ruba, ali kad se covek navikne... Secam se vremena kad sam tvrdio da mi se najvise od Golfova svidja Golf III...
Imitacija drveta na središnjoj konzoli i grebenu koji se proteže između prednih sjedišta sve do mjesta za pepeljaru i prekidača stražnjih stakala koji su smješteni slično kao i na Loganu/Sanderu.
(http://i.imagehost.org/0472/Duster_7.jpg) (http://i.imagehost.org/view/0472/Duster_7)
Što bi trebo biti ovaj mali display na konzoli ispod auto radija? Na Renault forumu nismo uspjeli odgonetnuti. :ne: Vanjska temperatura možda?!
(http://i.imagehost.org/0372/Duster_8.jpg) (http://i.imagehost.org/view/0372/Duster_8)
slazem se sa veterinarom za zmigavce - bolje da su na vanjskom djelu fara...
ovi detalji u unutrasnjosti mi se dopadaju! jeste zamijetili instrument tablu?
ovaj ekrancic mi se cini kao pokazatelj unutrasnje temperature(zbog klime)
Verovatno naizmenicno pokazuje spoljnu i unutrasnju temperaturu.Rado cu kupiti ovaj auto kad cena bude 5-6000e za par godina. :D
Možda je pored navedenog i indikator režima rada transmisije.
Ovo je verovatno selektor kod verzije 4x4:
(http://img237.imageshack.us/img237/7652/duster14x4.th.png) (http://img237.imageshack.us/i/duster14x4.png/)
Duster vs Sandero:
(http://img696.imageshack.us/img696/363/dscn6666c.th.jpg) (http://img696.imageshack.us/i/dscn6666c.jpg/)
Malo više o enterijeru:
http://www.dailymotion.com/video/xc92ko_pr%E9sentation-exclusive-du-dacia-dus_auto
4x4:
http://vimeo.com/9517836
Cene u Francuskoj za verziju 4x4 sa 1.6 16v motorom:
Duster 1.6 16v 77kw 4x4 16 200€
Duster 1.6 16v 77kw 4x4 Ambiance 16 900€
Duster 1.6 16v 77kw 4x4 Lauréate 17 700€
Duster 1.6 16v 77kw 4x4 Prestige 18 800€
Cene u Nemačkoj:
Duster 4×2 1.6 L 16V Ambiance 13.040€
Duster 4×2 1.5 L DCi 85 Lauréate 16.630€
Duster 4×4 1.6 L 16V Lauréate 16.630€
Duster 4×4 1.5 L DCi 105 Lauréate 18.750-19.000€.
Toliko od jeftine Dacie.
Bez obzira na sve, to je iznutra ipak jedan Logan/Sandero sa nesretno ukomponovanim nijansama i teksturama plastike.
Ovi detalji sa prekidacima me podsecaju na improvizacije karabudzenje kakvo su imali obicaj da rade u Zastavi.
Ruzan, plastican i skup.
Slazem se sa Kekom ruzan,plastican i skup,da kosta kao Sandero onda bi bilo zadovoljavajuce. :hm:
Koliko su sa dizajnom Sandera napravili koraka u napred, toliko su sada sa Duster-om otisli unazad.
Zašto nije nasledio masku hladnjaka i farove od starije braće?
Zašto nije ostala linija karoserije Sandera?
Totalno sam razočaran.
Ma spolja manje nego brate mili iznutra se moze malo potruditi (nisu valjda kalupi toliko skupi da ne moze ,da se izmeni unutrasnja maska). :ne: :ne:
Ja ću svoj konačan sud dati tek kada ga vidim uživo.
Slozicu se.
:hihi1: Nadam se da će biti na BG sajmu.
Citat: Munze poslato 19.02.2010. - 20:29
Ja ću svoj konačan sud dati tek kada ga vidim uživo.
bas tako, malo je mozda nezahvalno davati negativne ocene na osnovu slika
Citat: Munze poslato 19.02.2010. - 20:29
Ja ću svoj konačan sud dati tek kada ga vidim uživo.
Ne znam kako, ali meni je unutrasnjost svakog jeftinijeg auta na slikama skroz sugava, ali je cudo jedno koliko to bolje izgleda kad sednes za volan. Isto mi je bilo i sa mojim Sanderom, skroz je ok uzivo, na slikama izgleda bas bez veze.
Ako je do kolena stvarno Kaskai, onda vredi 16000 evra u 4x4 varijanti, kakva god da je plastika.
Jedino sto je malo nedoreceno, jel ovo magare ili sminker? Ako je magare, onda treba i reduktor i blokada difa i ozbiljniji klirens i zastita odozdo, a ako je sminker, onda treba da promene fabriku, jer meni lici na Sandero na steriodima.
Verzija 4x4 bi trebala da ima sve ovo što si naveo.
Ipak je ovo SUV, znači nije čistokrvni terenac. Klirens je 200mm.
Za verziju 4x2 pneumatici su Continental ContiCrossContact LX
(http://img691.imageshack.us/img691/6302/pneuh.th.jpg) (http://img691.imageshack.us/i/pneuh.jpg/)
Rumunski Dacia Duster je, nakon objavljivanja prvih zvaničnih slika i detalja, poslednjih nekoliko meseci izazivao (i izaziva) veliku pažnju, pre svega očekivanom pristupačnom cenom.
U međuvremenu je bilo mnogo nagađanja o tome koliko će zaista koštati Duster (čija premijera se upravo održava na Salonu automobila u Ženevi). Konačno, u Ženevi je saopšteno da bazni Duster sa 4x2 pogonom u Rumuniji košta 10.500 evra, dok najjeftiniji Duster 4x4 kod naših komšija mora da se plati 12.300 evra. Prodaja inače počinje još krajem ovog meseca.
Za neko poređenje, evo i cena za bazne verzije Dustera u Italiji. Tako 4x2 model u Italiji startuje od 11.900, a Duster 4x4 od 13.900 evra.
Ovde i podsećanje da je Duster dugačak 431 cm, širok 182 cm, klirens iznosi 200 mm, dok je zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji 475 litara (sa oborenim zadnjim sedištima volumen raste na 1600 litara).
Motori su 1.6 16V benzinac sa 110KS i 1.5 dCi dizelaš u varijantama sa 85KS i 105KS.
Pa nije lose :ces:
Nije lose videcemo kod nas kako izgleda kad krene prodaja
Nije baš najlepši, al dobro gazi
:respect: :aplause:
ide vala ko hummer :respect:
Da ga vidimo i na delu, svaka cast.
Sad mi se cini lepsi nego pre...
Meni je nekako OK, osim unutrasnjosti, iskreno mislim da su mogli da se malo vise potrude, ali je neko rekao da na slikama i nije to to, i ja se slazem, kada sam gledao Dacia Logan, izgledao mi je kao da ce da se raspadne posle par rupa, a sad sam i vise nego zadovoljan plastikom iznutra ...
Ko zna, verovatno ce i DUSTER imati vise generacija i verzija, pa mozda mozemo da ocekujemo i nesto bolje, sto unutra sto spolja ...
Dacia Duster za 9.300 evra u Srbiji
(http://www.b92.net/news/pics/2010/03/6622225084b8fcc47e7f2a252875009_extreme.JPG)
Dacia je na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi predstavila svoj 4x4 "low cost" Duster, koji će se na našem tržištu naći po ceni od 9.300 evra za osnovni model.Dugo očekivani SUV u Evropi će se u prodaji naći od 9. marta, a prve isporuke očekuju se početkom septembra.
Cena novog modela niža je od očekivane: početna cena ovog modela u Srbiji iznosi 9.300 evra za 4x2 verziju sa benzinskim motorom 1.6l od 110 KS, dok 4x4 verzija košta 11.100 evra. Dacia Duster sa pogonom na svim točkovima sa istim motorom u najvišem paketu opreme "Laureate" košta 13.900 evra.
Verzija sa 1.5 dCi motorom od 85 KS 4x2 kupcima u Srbiji biće ponuđena po ceni od 12.000 evra, dok u zavisnosti od pogona i paketa opreme ova cena može porasti na 15.900 evra.
Što se tiče modela "Low cost" je samo cena, auto je prilično simpatičan, Jednostavan, udoban i moglo bi se reći dobro sastavljen sudeći po modelu predstavljenom u Ženevi.
Renaultovi motori, Sanderova vrata i drugi delovi pozajmljeni od ova dva brenda dali su jeftino SUV vozilo.
Ideja je da se iskoriste već postojeći delovi ova dva proizvođača i po niskoj ceni napravi profitabilno novo terensko vozilo koje bi moglo na istoku kao i na zapadu da napokon zameni već prestaru Ladu Nivu.
Za zapadnu Evropu biće ponuđene četiri varijante koje će imati dupli airbag, ABS i pomoć pri naglom kočenju, dok su podizači stakla manuelni, bez radija i klimatizacije.
Verzija "Ambiance" poseduje klimu kao opciju. Verzija "Laureat" je vozilo koje će se najviše prodavati na zapadnom tržištu, dok od opreme poseduje računar, klimu, električne spoljne retrovizore kao i brojne dodatne opcije koje se mogu ugraditi po želji kupca.
Verzija "Prestige" za evropsko tržište dostiže cenu od 18.900 evra sa dCi motorom i 110KS, kožna unutrašnjost (osrednjeg kvaliteta), ESP, metalik boja, rezervni točak na prtljažniku i električni podizači stakala na zadnjim vratima su dodata oprema.
Težina vozila je 1.280 kg u 4x4 verziji, što je za motor od 110 KS dovoljno da zadovolji sve zaljubljenike vožnje van puteva da sa svojim novim ljubimcem provedu nezaboravne trenutke u prirodi, dok se na otvorenom putu Duster uopšte ne ponaša kao "low cost" nudeći putnicima udobnu i prijatnu vožnju.
Ozbiljan potez Renaulta i Dacije. Po svemu sudeći "low cost" se svima isplati...
(http://www.b92.net/news/pics/2010/03/9274518984b8fcc4830a53354048895_extreme.JPG)
(Mislim da ovo postaje sve zanimljiviji auto kod nas :) a i sire )
izvor Dizanje.net (http://www.dizanje.net)
Zaprepascen sam cenom.
Cena je i više nego povoljna. :aplause: Jedva čekam da ga vidim uživo :cul:
ja vrlo ozbiljno razmisljam ......... da opljackam banku neku :gun:
kako bi priustio sebi Duster-a :hihi:
iskreno, totalno mi je neobican i zato mi se svidja ...
a vec imam poverenje u Dacia vozila.
Malkice mi samo smeta unutrasnjost dustera ... mada, izlivacemo plastiku po zelji :D :Smiley:
Boga mi jaaako primamljivo !!! :too:
Dacia Duster postavila svetski rekord
http://www.worldrecordsacademy.org/transport/most_affordable_SUV_Dacia_Duster_sets_world_record_101584.htm
Cena vise nego zadovoljavajuca...
Rekoh ja... pazarim ga kad padne ne 5 000.Ko ga izgustira ja ću da ga preuzmem, pa ću da ga neodržavam. :Smiley:
"The Dacia Duster is the cheapest SUV with seven seats on the market" . ????
Ma hajde...
on ima sedam sedista ? :ha:
Koliko znam, nema. Zato sam iznenadjen. Moguca greska stranih medija.
Nije Duster toliko veliki da može da stane i treći red sedišta :-)1
i ja to mislim ...
mislim ako moze kod njega 7 sedista, odoh ja da kupim jos jedan par za logana :whistling:
Lupetaju gluposti, izmedju ostalog
CitatDacia Duster, the world's Most affordable SUV, is available with a choice of engines that include one petrol (1.6-litre / 82kW) and two diesel units (1.6-litre / 63kW & 1.6-litre / 82kW).
ko ce ga znati, svuda se Daciina vozila razlikuju u zavisnosti od trzista ...
mozda stvarno postoji sa nekim bitnijim promenama, u odnosu na one sto smo mi videli na youtubu ili na BG CAR SHOW ...
Cenovnik DACIA Duster (http://www.dacia.rs/download/cenovnik_dacia_duster_rs.pdf)
Cenovnik opcija DACIA Duster (http://www.dacia.rs/download/cenovnik_dacia_duster_opcije_rs.pdf)
Moram priznati da ovakvu ponudu nema niko na trzistu.
odlicna ponuda ... 15900 za "full" verziju 4x4 dizela ... primamljivo jako ..
evo malo vise slika Dustera
Dacia Duster (http://autoaktiv-leipzig.de/Premiere-des-neuen-Duster.html)
Extra! :to:
Giga mega. :aplause:
Na mojem Renault forumu su totalno popi*dili za Dusterom. Topic o njemu ima već preko 180 postova.
Čak i neki koji se naježe kad spomeneš Logana ili Sandera oblizuju brkove na sliku Dustera kao kad vide neku dobru :cice:
Znaci, K4M u Duster-u se dobije za manje pare nego u Loganu, o Sanderu da ne pricam...
Da, za nevericu...
Valjda se u Dusteru ne smatra luksuzom, šta li...
,,Dačija daster" u Srbiji jeftinija 1.600 evra nego u Hrvatskoj
Srpski kupci mogu da se pohvale sa jednom od najnižih cena za prvi "Dačijin" terenac "daster". Naime, bazni "daster" sa 1,6-litarskim benzinskim motorom (105 KS) i pogonom na prednje točkove kod nas košta 9.300 evra, što je gotovo 1.600 evra jeftinije nego u Hrvatskoj. Trebalo bi reći da se za 9.300 evra dobija samo osnovna oprema, bez klima uređaja, CD/mp3 plejera, bočnih vazdušnih jastuka...Verzija s pogonom na sve točkove u Srbiji se nudi za 11.100 evra (13.000 evra u Hrvatskoj). Serijski klima-uređaj je dostupan tek od poslednjeg, trećeg paketa opreme "laureat", kada ćete za "daster" morati da izbrojite 12.100 evra (verzija 4x2), odnosno 13.900 evra (verzija 4x4).
"Dačija daster" dostupna je i sa 1,5-litarskim dCi dizel motorima (86 i 109 KS), koji su se dokazali na brojnim modelima "Renoove" game. Sistem kontrole pogona je preuzet od "Nisana" što je garant za vrlo dobre "of-roud" karakteristike. Tako "auto mod" raspoređuje snagu i obrtni momenat u zavisnosti od uslova na putu, "lock mod" zaključava diferencijal i snagu raspoređuje 50:50, dok je za gradsku vožnju predviđen "4X2 mod", kada se pogon prenosi samo na prednje točkove.
Kupcima se do kraja meseca uz "daster" nudi i petogodišnja garancija. Prvi automobili isporučiće se do kraja aprila ili početka maja, dok verzija s 4x4 pogonom u Srbiju stiže u junu.
Izvor: www.dizanje.net (http://dizanje.net/tehnologija/auto-moto/1430-dacija-daster-u-srbiji-jeftinija-1600-evra-nego-u-hrvatskoj)
Na stranu niska cena i to da mu ne manjka kvaliteta ali sto ga tako naruzise :(
Ovaj sto je sad na sajmu...nema ni branike u boji. Ratkapne....sta je to?
Kad malo bolje razmislim i renoov koleos sam po sebi nije neki lepoten tako da bi verovatno sve iole lepse od ovog dovelo do toga da duster ugrozi brata "s pedigreom"..
Log(an)ično...
Meni nije jasno na koju foru je kod nas Duster jeftiniji :conf:
Da li to ima neke veze sa uštedom u izradi vozila ili nas Rumuni mnogo vole zbog foruma :hihi1:
Interesuje me i koji je ovo motor 1.5 dci 109ks. Znam da postoje 1.5 dci 105 i 106 ks :conf:
Chip... Ne misliš valjda da su pored 105 i 106 razvijali specijano 109KS?
Jedino ako su čipovali ovaj od 86 ks :ne:
Ne, 105KS se konstruktivno znatno razlikuje od 85. A i 105/106 je čista zajebancija - čime su to merili? Treba uočiti razliku između konjske snage (KS, PS, CV) i bhp (brake horse power).
Edit: Dok je KS (po nemačkom standardu PS, francuskom CV) definisana kao 75kgm/s, bhp je starija merna jedinica (naravno zabranjena zakonom kao i KS, za sve ovo postoji kW), manje precizne definicije i stoji u odnosu BHP -> PS -> 1.01387. Znači, najbolje da pričamo u kW, tu nema nesporazuma.
To mi je poznato.
Kao ovaj motor od 106ks je novije generacije i dolazi sa menjačem od 6 brzina.
(http://img641.imageshack.us/img641/6574/dusterdim01.th.png) (http://img641.imageshack.us/i/dusterdim01.png/)
Krle, svaka cast :dobro:
Interesantno je da na desnoj donjoj, tzv. guznoj slici, istovremeno postoji natpis Dacia i Renault.
:to: Odlično zapažanje.
Od 2011.g. Duster će se proizvoditi u Renoovoj fabrici u Brazilu. Iste godine očekuje se početak proizvodnje u fabrici Avtoframos, Moskva.
Možda će Daster poneti i Nisanov logo :hihi1:.
U HR je i Logan skuplji. Jedva cekam da vidim Dustera na ulicama i da pocne navikavanje na izgled...
sad kad vidim ovaj renault natpis na gepeku, dalo bi se razmislit zasto Dacia nije i prije stavljala tako ocit natpis na svoje aute.... a ne samo malo "by renault"
:conf: :whistling:
Citat: Munze poslato 13.03.2010. - 11:06
Meni nije jasno na koju foru je kod nas Duster jeftiniji :conf:
Mislim da su samo zbog ove krize manje alavi...
Primera radi subaru impreza wrx sti izlozena na bg sajmu prosle godeine kostala je 47500e a danas su isteralu bukvalno isti auto i kosta 38600....sigurno su pojeftinili troskovi proizvodnje
Medjunarodni odnosi Srbija-Rumunija su na najvisem nivou, ali i to po stranu ...
jednostavno prodavci kod nas Dacia vozila uzimaju manji procenat, tj lupaju manju marzu u odnosu na zemlje u okolini, to je sasvim normalno i moze vrlo lako da se promeni.
Prodaja ide i vise nego dobro. Do pre dve godine Skola je imala najvecu prodaju u Srbiji, a onda je tu ulogu preuzela Dacia i sad polako Fiat, samim tim mogu da priuste sebi i da stave nesto manju cenu, sto ce jos vise privuci potencijalne kupce.
Dacia se dokazala za ovih nekoliko godina, postoje tu jos neke decije bolesti, ali svakim modelom oni ih izlece, i ljudi pocinju da im veruju sve vise, sto znacajno doprinosi kupovini ovih automobila.
Rumunska fabrika, vrlo verovatno prodaje sva vozila svim zemljama, bar na Balkanu po istoj ceni, a posle je odredjivanje prave cene do zvanicnog prodavca vozila ...
Tako da nemojte se cuditi zbog razlika.
:wave:
Na sajmu je bio prikazan Duster Ambiance 4x4 1.6 16v sa paketom opreme.
(http://img169.imageshack.us/img169/8056/picture040.th.jpg) (http://img169.imageshack.us/i/picture040.jpg/)
Unutrašnjost je manje više poznata, primetan je blagi redizajn table sa instrumentima i vizira. Na prednjim sedištima su nasloni za glavu novog tipa, promenjene su ručice za podešavanje naslona. Volan se podešava, a sedište vozača i po visini. Preglednost sa vozačevog mesta je odlična. Konfor izuzetan.
Fabrički je ugrađen filter polena. Staklo u zadnjim vratima se mnogo više može spuštiti nego u Loganu ali ipak ne do kraja. Retrovizori su veći i novog oblika.
(http://img215.imageshack.us/img215/3372/picture088y.th.jpg) (http://img215.imageshack.us/i/picture088y.jpg/)(http://img532.imageshack.us/img532/8931/picture085q.th.jpg) (http://img532.imageshack.us/i/picture085q.jpg/)(http://img51.imageshack.us/img51/2550/picture092d.th.jpg) (http://img51.imageshack.us/i/picture092d.jpg/)(http://img684.imageshack.us/img684/1936/picture045gb.th.jpg) (http://img684.imageshack.us/i/picture045gb.jpg/)(http://img535.imageshack.us/img535/6783/picture046u.th.jpg) (http://img535.imageshack.us/i/picture046u.jpg/)(http://img291.imageshack.us/img291/5848/picture113u.th.jpg) (http://img291.imageshack.us/i/picture113u.jpg/)(http://img688.imageshack.us/img688/888/picture115t.th.jpg) (http://img688.imageshack.us/i/picture115t.jpg/)(http://img138.imageshack.us/img138/3964/picture049l.th.jpg) (http://img138.imageshack.us/i/picture049l.jpg/)(http://img51.imageshack.us/img51/3904/picture048eb.th.jpg) (http://img51.imageshack.us/i/picture048eb.jpg/)(http://img688.imageshack.us/img688/9513/picture044u.th.jpg) (http://img688.imageshack.us/i/picture044u.jpg/)(http://img52.imageshack.us/img52/571/picture083r.th.jpg) (http://img52.imageshack.us/i/picture083r.jpg/)
Prtljažnik je lepo osmišljen. Bokovi su obloženi plastičnim tapacirom dobrog kvaliteta, a dizalica sakrivena poklopcem.Oko rezervnog točka je penasta izolacija. U bokovima dno nije tapacirano kao ni deo prema zadnjom svetlosnom grupom. Multifunkcionalna zavesa-polica je praktična.
(http://img169.imageshack.us/img169/9493/picture057au.th.jpg) (http://img169.imageshack.us/i/picture057au.jpg/)(http://img714.imageshack.us/img714/4337/picture059d.th.jpg) (http://img714.imageshack.us/i/picture059d.jpg/)(http://img200.imageshack.us/img200/7444/picture054b.th.jpg) (http://img200.imageshack.us/i/picture054b.jpg/)(http://img169.imageshack.us/img169/1126/picture118z.th.jpg) (http://img169.imageshack.us/i/picture118z.jpg/)(http://img641.imageshack.us/img641/1622/picture053yq.th.jpg) (http://img641.imageshack.us/i/picture053yq.jpg/)(http://img696.imageshack.us/img696/4757/picture055v.th.jpg) (http://img696.imageshack.us/i/picture055v.jpg/)
Spolja, automobil deluje robusno. Kada sam video prve gotografije nekako mi je drugačije delovao. Treba ga videti, kako bi se stekao pravi utisak. Iznenadio me je u pozitivnom smislu i definitivno sam promenio mišljenje o ovom automobilu. Da sam ljubitelj SUV-a i da imam novac kupio bih ga bez razmišljanja.
Preciznost uklapanja delova je na zavidnom nivou. Sve što je od plastike deluje čvrsto i jako. Čelične felne su odlične, a izbor pneumatika veoma dobar. Lično, ne bih bacao novac na aluminijumske felne. "Vratanca" nalivnog grla za gorivo su ogromna.Zadnji koševi su kompletno zaštićeni.
(http://img15.imageshack.us/img15/2300/picture069k.th.jpg) (http://img15.imageshack.us/i/picture069k.jpg/)(http://img28.imageshack.us/img28/2286/picture061k.th.jpg) (http://img28.imageshack.us/i/picture061k.jpg/)(http://img411.imageshack.us/img411/9208/picture114w.th.jpg) (http://img411.imageshack.us/i/picture114w.jpg/)(http://img692.imageshack.us/img692/9835/picture051x.th.jpg) (http://img692.imageshack.us/i/picture051x.jpg/)(http://img695.imageshack.us/img695/1975/picture133br.th.jpg) (http://img695.imageshack.us/i/picture133br.jpg/)(http://img169.imageshack.us/img169/1121/picture072o.th.jpg) (http://img169.imageshack.us/i/picture072o.jpg/)(http://img251.imageshack.us/img251/7053/picture067p.th.jpg) (http://img251.imageshack.us/i/picture067p.jpg/)(http://img638.imageshack.us/img638/7739/picture066j.th.jpg) (http://img638.imageshack.us/i/picture066j.jpg/)(http://img96.imageshack.us/img96/3672/picture132z.th.jpg) (http://img96.imageshack.us/i/picture132z.jpg/)
(http://img692.imageshack.us/img692/4808/picture081c.th.jpg) (http://img692.imageshack.us/i/picture081c.jpg/)
(http://img169.imageshack.us/img169/2188/picture070s.th.jpg) (http://img169.imageshack.us/i/picture070s.jpg/)
Prednje i zadnje vešanje sam snimio onako kako sam najbolje znao. Moj uspeh u tome procenite sami.
Zadnji pogon je kompletno preuzet sa Nisana. Očekivao sam pozadi disk kočnice, ali su tu ipak doboši.
(http://img689.imageshack.us/img689/386/picture098m.th.jpg) (http://img689.imageshack.us/i/picture098m.jpg/)(http://img683.imageshack.us/img683/1445/picture095g.th.jpg) (http://img683.imageshack.us/i/picture095g.jpg/)(http://img715.imageshack.us/img715/6118/picture076g.th.jpg) (http://img715.imageshack.us/i/picture076g.jpg/)(http://img534.imageshack.us/img534/2263/picture077.th.jpg) (http://img534.imageshack.us/i/picture077.jpg/)
(http://img169.imageshack.us/img169/5643/picture063k.th.jpg) (http://img169.imageshack.us/i/picture063k.jpg/)(http://img710.imageshack.us/img710/3411/picture062x.th.jpg) (http://img710.imageshack.us/i/picture062x.jpg/)(http://img52.imageshack.us/img52/4392/picture064f.th.jpg) (http://img52.imageshack.us/i/picture064f.jpg/)(http://img704.imageshack.us/img704/8668/picture097j.th.jpg) (http://img704.imageshack.us/i/picture097j.jpg/)
Fabrika je uradila i neke novine. Kao da su slušali Peju :whistling:
Keder ispod haube ima zanimljiv završetak. Isto je urađeno i sa onim na krovu tako da vrata na početku A stuba bolje dihtuju.Delimično je popunjena šupljina između prednjih krila i karoserije. Prednja vrata su po dnu dobila keder, a zadnja po dnu i skoro do polovine visine. Ugrađeni su čepovi na graničnicima vrata (podsećanja radi, ove čepove sam bezuspešno tražio po prodavnicama.
(http://img695.imageshack.us/img695/3244/picture110we.th.jpg) (http://img695.imageshack.us/i/picture110we.jpg/)(http://img718.imageshack.us/img718/4265/picture073k.th.jpg) (http://img718.imageshack.us/i/picture073k.jpg/)(http://img294.imageshack.us/img294/9417/picture065i.th.jpg) (http://img294.imageshack.us/i/picture065i.jpg/)(http://img251.imageshack.us/img251/9136/picture071q.th.jpg) (http://img251.imageshack.us/i/picture071q.jpg/)(http://img641.imageshack.us/img641/2254/picture130mv.th.jpg) (http://img641.imageshack.us/i/picture130mv.jpg/)
Ispod haube je sve poznato. Motor 1.6 16v. Postavljena je izolacija na protivpožarnom zidu, ali je izostala na haubi što smatram propustom.
Ako Peja nekada kupi Duster najveći problem će mu sigurno biti kako da začepi dve ogromne rupe u njoj :Smiley: ( fotografije dva i tri).
(http://img695.imageshack.us/img695/4624/picture102hl.th.jpg) (http://img695.imageshack.us/i/picture102hl.jpg/)(http://img202.imageshack.us/img202/2319/picture106d.th.jpg) (http://img202.imageshack.us/i/picture106d.jpg/)(http://img718.imageshack.us/img718/120/picture105u.th.jpg) (http://img718.imageshack.us/i/picture105u.jpg/)
Proverio sam, poluga brisača može se podići bez opasnosti po haubu.
(http://img139.imageshack.us/img139/9356/picture068t.th.jpg) (http://img139.imageshack.us/i/picture068t.jpg/)
Ovaj kao da je dosao na tockovima iz fabrike, sav isprskan i korodirao.
NIsam slikao, ali je honda acord i jos nekoliko automobila koje sam zapazio, imala zesce rdjave diskove.
:nami:
Krle prosvetlio si nas sve :friends:
"iscrpan" tekst :D
na zalost i jako zalim sto nisam stigao da idem na sajam, ali sreca te postoje ovakvi kao krle :)
(http://i39.tinypic.com/r1lcut.jpg)
Evo jos jedna novost.
Duster je odličan :to:
Krle :aplause:!!!
Da li si video koje su dimenzije pneumatika? Ne uspevam da procitam sa fotografije.
Citat: Daniel poslato 14.03.2010. - 21:37
(http://i39.tinypic.com/r1lcut.jpg)
Evo jos jedna novost.
Na koju si novost ovdje mislio ?
Mislio je na keder na zadnjim vratima o kome sam pričao. Nova je i šarka brave na stubu. Boja automobila je takva da se svi detalji na prvi pogled ne mogu uočiti.
Citat: veterinar poslato 14.03.2010. - 22:39
Da li si video koje su dimenzije pneumatika?
Video i uslikao :hihi1:
(http://img221.imageshack.us/img221/6598/picture079p.th.jpg) (http://img221.imageshack.us/i/picture079p.jpg/)
Izvinjavam se što sve fotogragije nisam postavio. Radio sam na postu oko tri sata i onda me je komp izdao tako da sam ostao bez boljeg teksta i svih fotografija. Sve u svemu, morao sam da radim sve ponovo tako da tekst nije opširan i bez svih fotografija. Ako neko ima dodatna pitanja, spreman sam da narednih dana dam odgovore i postavim još fotografija.
Osim pocetne cene i cene guma, sve ostalo vezano za odrzavanje trebalo bi da bude priblizno Logiju. Nadam se...
Krle, ideš 5 bambija. Izbor fotografija je znalački urađen (što, normalno, od tebe i očekujemo). Nisam bio na sajmu, ako ovako nastaviš - neću morati ni ubuduće. :Smiley:
Što se tiče izloženog Duster-a - sramota. Jel Dacia dotle došla da izlaže polovna vozila? Slike donjeg postroja su me zgrozile. Primera radi, rđave izduvne cevi i oba lonca su nešto što još nisam video ni na svom (sada već) polovnom autu, a kamoli na sajmu automobila! Dalje, auto je odozdo ušljepan (što reče Kića) da stvarno izgleda kao da je dovezen po ovoj zimi i soli iz Rumunije... Nisu se ni potrudili da ga pošteno spreme za izložbu - neka perca ili dlačice po tepihu, ne bi me čudilo ni da su pepljre pune opušaka...
Šta mi se posebno ne sviđa:
1. Iako stvarno izgledaju robusno, inače odlično uklopljene "zavesice" prednjih točkova zajedno sa uzdignutim završetkom praga formiraju posudu koja će se puniti blatom, na slici sam označio crvenim krugom sporno mesto
(http://img17.imageshack.us/img17/7538/picture066jh.th.jpg) (http://img17.imageshack.us/i/picture066jh.jpg/) .
Sigurno da postoje otvori za oticanje vode, ali će se opet prljavština taložiti i zapušavati ih. Mišljenja sam da bi bilo idealno da se prednji koševi i blatobrani odvoje od blatnjavih i slanih točkova apsolutno neprobojnom barijerom i da bi sa nje sve trebalo da se spolja sliva a ne da puni nekakve šupljine...
Na zadnjim točkovima je situacija još gora... Nekako mi je bolje što Logan tu nema ništa, nego da postavim takvu zagradu iza koje će se svašta taložiti. Ista priča kao sa lajsnama na rubovima - služe jedino da ne ne primetiš odmah koroziju, a i da je ubrzaju jer se između nje i lima zadržava sve što ne treba...
2. Na slici na kojoj se vidi čep rezervoara - tragedija - znam da je blic dosta kumovao tome, ali (pored toga što opet nije ič očišćeno) ceo prostor ispod poklopca izgleda strašno, kao i nespretno isavijan lim oko šarki. Moram jednom da škljocnem to na mom autu, možda isto tako zinem... Tu se vidi i ono što sam gore napisao o zadnjim blatobranima. BTW, šta je sa onom zrnastom strukturom farbe na zadnjem krilu tik iza poklopca čepa za gorivo - jel to slika laže ili je stvarno takvo, ne mogu da verujem...
Nemoj da bude da smo otkrili razlog niže cene Dustera u Srbiji :Smiley:
Ajde sad dosta pljuvanja, generalno verujem Krletovoj oceni da je sve unapređeno u odnosu na ranije modele (sa navedenim rezervama). Na kraju krajeva, dovoljno mi je to što bi ga on kupio bez razmišljanja... :jea:
Prvo sto sam primetio je prljavstina i zardjali auspuh, mogli su da srede pre nega su ga izlozili, a sto se tice poklopca gde je cep rezervoara, stvarno je skarabudzen, ko da sam ga ja pravio :doh:
ja recimo i nisam nešto oduševljen sa Duterom, ne kažem da nije pomak, ali možda sam previše očekivao od Dacia SUV-a,
Ajd konkretno, gepek, pre mali, uzak faktički ako ga napuniš sa nečim pogled od pozadi i kroz retrovizor zaboravi, zatim unutrašnjost, kao da sam u svom Sanderu, isto, novina koju sam ja primetio jeste menjač ima šet brzina i rikverc mu ne ide dole desno nego gore levo, već sam ranio u nekoj prilici naveo da mi se čini da u sanderu takođe fali šesta brzina kad stigne na 120 km.
Paralelno sam pogledao i nissan quašai (ako se tako piše :ne:) i faktički isto auto dok ovaj košta od 19000 špa naviše i ima kvalitetniju izradu i enterijer ovaj u sličnoj verziji kod dacie je oko 13600 evra, tako da sve u svemu niti nešto posebno oduševljen, niti razočaran, neka bude mali pomak za Daciau!!!
Posto saloni jos uvek nemaju dovoljno Dustera (moja zenica ga od milja zove "Dunster"), mislim da su "nasi" jedva docekali da se malo izdivljaju s njim, a takodje i "Rumuni". Znam kako je izgledalo kad je prvi 1.6 16 v dosao u I-M, mogu da mislim sta su ovom radili. Ozbiljno, ne znam da li primerci koji se izlazu imaju samo tu namenu ili su pre toga (moguce) prosli kroz pakao nasih "test vozaca".
Loganovac je primetio "lepih" par sitnica koje mozda i nisu tako dobro uradjene. Meni se ne svidjaju ti novi kederti oko "celih" vrata, pogotovu dole, takodje je lep deo koji ce skupljati koje sta .. :bullshit:
Morate da uzmete u obzir da vecina ovih automobila je vec vozena, sto u samoj fabrici sto pre samog sajma, to se radi sa gotovo 90% automobila, osim sa onim ekskluzivnim i koji jako puno kostaju ..
Ovaj model sluzi kao test model, sad vec verovatno nasih novinara, koji su ga izdrndali pre samog sajma, u ostalom, ko jos moze da pise o necemu a da ne vidi i oseti, a vec smo citali gomilu tekstova o dusteru. Zato je on zardjao i korodirao i umascen i uprljan i sve slicno.
Prljavstina unutra, to je od NAS dragih posetioca, ko zna koliko hiljada njih je uslo u ovaj auto, pa je sasvim normalno da se po tepihu nalazi perije, zvake, i blato u koje je neko ugazio pre ulaska u halu, to je tesko ocistiti bez usisivaca, to i mi sami znamo po nasim automobilima, a mislim iskreno da ljudi koji rade na tim standovima i nemaju bas puno vremena, osim naravno hosteta koje se trte i guze oko auta.
Verovatno ste videli Zenevski primerak koji je i vise nego sredjen i ociscen... standard jbga :whistling:
Par stvari koje se meni ne svidjaju:
- Kederi oko vrata ( totalno ne potrebno i suvisno, cak sta vise mislim da ce biti problema oko toga )
- Vrata rezervoara ( izgledaju kao ulazna vrata moje zgrade, kolika su, a kad se otvori jedva da se vidi cepic, nepotrebno, mada logivno jer i sam auto je veliki, pa je nekako nemoguce nemati vrata proporcionalna dimenzijama auta )
- Unutrasnjost ( Ovo i nije bas da mi se ne svidja, ali vec sam rekao, mogli su da promene bar malo kontrolnu tablu i centralnu konzolu, cak i po malo visu cenu, ali opet kapiram, jer je ovo SUV za siroke mase, a i vec verovatno imaju dobra iskustva sa ovakvom unutrasnjoscu )
Par stvari koje mi se svidjaju:
- Gepek, neko je rekao da je mali, mislim da je sasvim dovoljno ( i napokon je oblozen plastikom i sakriven je "alat". Neko je rekao ako ga napunis ne vidis, koliko se secam sa krletovih slika ima multifunkcionalu zavesu )
- Robusnost samog auta ( volim neobicne automobile, inace ne bih vozio logana )
- Izbor tockova (velicina i to )
- Cena ( svakako )
ima verovatno jos stvari koje ne mogu da se setim, u svakom slucaju meni je zadovoljavajuce ...ne bih ga zvao DUNSTER u svakom slucaju ... mislim da i pored ovakvih vidljivih "nedostataka" ne zasluzuje da nosi to ime.
takodje mislim i da ce opravdati svoje ime i fabriku, kao sto su i nasi automobili to uradili... :write:
:wave:
krle :aplause: :respect:
"Dunst - Zimnica.Razni kompoti,pekmezi,slatko,kiseli krastavci,paprika,karfiol,lubenica(da,da!) ,slatki i kuvani ljuti paradajz i sl. Ime dolazi od dunst-flasa tj. tegli..."
Pronasao sam ovo ukucavsi "dunst" na google-u. Nije moja zenica dzaba dala taj naziv. Zna ona sta ce sve da se prevozi u prtljazniku, posebno kad se krene na druzenja u nedođijama...
Iskreno, ne znam da li lubenice bas spadaju tu, ali s obzirom da u Logija svake godine potrpamo desetak komada pri polasku na more, i Duster ce (kad dodje na red) morati da nastavi tradiciju.
Citiram sa portala Auto Blog ...
"Prvi Dacia SUV model je proteklih meseci izazivao veliku pažnju, ne samo prvim špijunskim slikama i očekivanom povoljnom cenom, već i interesantnim sledom događaja u vezi sa njegovim imenom.
Prvo se govorilo da će poneti naziv Duster (tako se zvala i studija na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi), pa Steppe, a nešto kasnije je na površinu isplivalo ime Kanjara (koje je kod nas odmah izazvalo različite reakcije). Na kraju je ipak nazvan Duster, što je nedavno potvrđeno i predstavljanjem trkačke verzije za poznato Andros takmičenje (Trophée Andros ice-racing series)."
Brzinski odgovori:
- Šestostepeni menjač na izloženom modelu omogućuje u prvom stepenu prenosa kretanje brzinom od 5.7 km/h pri 1000 o/min.
- Prtljažnik na izloženom modelu je kapaciteta 408/1570 l. Bez rezervnog točka i penaste izolacije povećava se za 35 l.
Kod modela 4x2 Kapacitet je 475/1636 l.
- Vozilo nije temeljno dekonzervisano i oprano je na brzinu. Ono što izgleda kao korozija je toliko zamašćeno da i sam nisam siguran šta je u pitanju. Znam samo da sam se pošteno zamazao zavlačeći ruke. Vozilo je bukvalno iz fabrike stiglo na sajam jer je proizvedeno 28.02.2010.g. Na osnovu natpisne pločice (TLBALK) namenjeno je našem tržištu.
-Podatak o masi vozila nisam uspeo da saznam.
-Kederi na vratima su normalna pojava kod većine današnjih automobila.
Ovi dodatni kederi mi pre deluju kao zastita od vode (blata), eventualno neka zvucna izolacija.
Ove rupe na sajtnama i rubovima zadnjih krila mi se uopšte ne sviđaju.
(http://img406.imageshack.us/img406/6046/img2137resizep.th.jpg) (http://img406.imageshack.us/i/img2137resizep.jpg/)
Zašto postoji razlika u boji delova školjke?
Razlika u materijalu, tehnološkom postupku ili nešto treće :ces:.
(http://img690.imageshack.us/img690/2008/img2135resize.th.jpg) (http://img690.imageshack.us/i/img2135resize.jpg/)
U te rupe na sajtnama se verovatno kaci plastika koja daje "muscle" izgled, a na zadnjem krilu po velicini bih rekao da sluzi za izlazak vazduha (poklopac sa gumom, kao na Loganu).
Boja....mozda jos nije uradjena kataforeza?
Znam čemu služe te rupe, ali mislim da su potencijalni izvor problema. Interesantno je da na sajamckom primerku Dustera kojeg sam gledao nije bilo onog plastičnog poklopca sa gumom kao na Loganu.
Kataforeza sigurno još nije urađena s obzirom da školjka nije kompletirana.
Mislio sam na ove rupe na rubu krila:(http://img27.imageshack.us/img27/7656/sld.th.png) (http://img27.imageshack.us/i/sld.png/)
Proizvodnja Dustera:
krle kad si napisao da Duster ima podešavanje vozačkog sjedala po visini jesi li mislio na onaj primitivni način koji imamo u Loganima ili je konačno onaj sofisticirani koji omugućava podizanje i spuštanje "pumpanjem" one poluge pored sjedala dok sjedimo u njemu?
Imaš li negdje sliku?
Meni još smetaju ogromni nasloni za glave otraga ali srećom su barem onaj srednji stavili mali tako da ne zaklanja pogled kao kod mog Logana. :ranting:
Što se tiče poklopca čepa za gorivo, stvarno izgleda kao da ga je cigo sklepao al zato ispod komotno stane priključak za točenje plina. :lux:
Podešavanje sedišta po visini je isto kao i kod Logana.
(http://img704.imageshack.us/img704/72/picture090h.th.jpg) (http://img704.imageshack.us/i/picture090h.jpg/)
Napredak je kod podešavanja nagiba naslona sedišta kod vozača i suvozača. Tu su opruge.
(http://img51.imageshack.us/img51/3904/picture048eb.th.jpg) (http://img51.imageshack.us/i/picture048eb.jpg/)
To sa namještanjem naslona je napredak ali ja sam se ponadao da su ubaciti i pravi sistem za podešenje visine. :(
Ja imam ženu "košarkašicu" od metra i žilet pa osim što svaki put kad vozi primakne sjedalo mora ga i podignuti da bi se vidjela iza volana :Smiley: :Smiley:
:ces: Možda je rešenje ovog "problema" podešavanje volana.
(http://img594.imageshack.us/img594/2568/picture091.th.jpg) (http://img594.imageshack.us/i/picture091.jpg/)
Baš sam razmišljao kako bi mogao potražiti ovaj mehanizam s nekog Clia. Vjerujem da bi se to moralo jednostavno uklopiti na Logana. :ces:
Da ozivim malo ovaj post :Smiley:
Najavili su promenu unutrasnjosti na Dusteru, jer mu je zvanicno to najveci minus koji je dobio.
Kako vam ovo izgleda?
http://garagecar.blogspot.com/2011/07/2012-new-interior-dacia-duster.html
Sta je tu novo sto vec nije vidjeno u Brazilu? :ces:
Na prvi pogled mi se učinilo kao Koleosova unutrašnjost... :ne:
Što se više trude, sve je ružnije! :ne: