Pred Novu godinu stigao novi Logan 0.9 sa fabricki ugradjenim plinom!!!
:)
Nek je sa srecom. Cestitam.
:dobro:
:ziveli: :aplause: :aplause:
Jedva čekamo utiske!!!
:welcome: :aplause: :ziveli: :tree:
A S&S?
Kupio si super makinu, u zdravlju da se vozite ti i tebi drage osobe, a nama ovde da prenosiš utiske i iskustva. :aplause:
Cestitam, znaci Deda Mraz se ove godine bas potrudio.. :D
Neka je sa srecom!!!! :too: :ziveli:
Cestitam, da se u radosti vozas sa njim...
Dobro nam došao! Uživaj u vožnji i deli utiske sa nama. Mislim da si prvi član koji ima taj motor (sa plinom) pa će nas zanimati sve, kad se vas dvoje dobro upoznate. :aplause: :ziveli:
Čestitam, želim ti da uživaš u novom automobilu. :aplause: :to: :ziveli:
:ziveli: :dobro:
:aplause:
:aplause: :aplause: :aplause:
Srećno, čekamo utiske! Nadam se pozitivne...
:ziveli:, sretna vožnja. Sretan ti nama bio.
Cestitam! :welcome:
Bravo, novi clan je uvek dobrodosao u porodicu. :to: :lux:
čestitamo :too:
Srećno, drugar !
:aplause: :ziveli: :respect:
Citat: hibernacija poslato 05.01.2016. - 19:23
Bravo, novi clan je uvek dobrodosao u porodicu. :to: :lux:
Naročito ako je to prebogata tetka iz Švajcarske :D
A ako nije, onda neka bude radovanje novom automobilu . :hall:
:to: čestitke !!!!!!
Ja nameravam uskoro da poručim jedan takav. Molim te za prve utiske.
I ja sam zainteresovan za kupovinu istog. Utisci pls
Ja juče bio u Kompresoru kažu rok isporuke 60-90 dana, nemaju test vozilo (može da se proba Clio sa takvim benzincem???) čak ni servisni interval nisu umeli da mi kažu koji će biti ( trebalo bi sa 15tkm da povećaju na 30tkm al nisu sigurni ). Oni kao da uvoze jedno po jedno vozilo, ne znam šta im to znači? Od Augusta prošle godine, kad sam video ponudu u njihovom cenovniku, pokušavam da saznam nešto više ali bezuspešno. :badmood: Ako nešto znate pišite :(
E, ovako
Ja sam ga čekao od letos, prelazili su na euro 6 pa se čekala homologacija!
Pre ovoga sam vozio Scenica 01g, 1.8 115ks, kvalitet materijala nije ni bilzu ali ok nisu ista klasa tako da je ok!
Motor ima čudan zvuk jer je 3-cilindraš, ali performanse su mu dosta iznad očekivanja! Ide bolje nego scenic, doduše nisam ga ni gazio puno preko 3k obrtaja dok se ne razradi! Na plin prebacuje dosta kasno, mislim da su rekli na 40 stepeni, što mu dođe oko 3-4km zimi!! Potrošnja je oko 8l plina u mešovitoj vožnji, više grad!
Toliko za sad, nemam vremena, danas sutra ću biti opširniji! Pitajte šta vas zanima, ko je iz ZR može i da ga vidi, proba!
40 stepeni bi morao da dostigne ranije, zavisno od dnevnih temperatura i uslova u saobracaju, ali ne verujem da bi trebalo duze od 2km da se vozi na benzin dok dostigne 40 stepeni... :ne:
Hvala mdbokic, :to: Imam rodbinu u okolini ZR pa ti se javljam uskoro.
2km u Bgd i 2km u Zr nije isto.
Gde je duže?
Pa u Zrenjaninu. :njanja:
Najduze je u Po.
Sunce žarko, ja radio servise na kraćim intervalima, jer u knjižici piše da tako treba ako je gradska vožnja češća. Da sam znao da vozim kraće kilometre, ne bih pristao nikad na to.
Šalu na stranu, 0.9 motor me je oduševio pre par godina kad smo imali priliku da ga probamo i jedva sam dočekao da nam se javi član koji ga ima u kombinaciji sa TNG uređajem. U to vreme se još pričalo da taj motor i TNG nikako ne idu zajeno, a plinski uređaj se ugradjivao u 1.2, da bi kasnije situacija postala obrnuta.
Totalni :offtopic: , ali moram da dam podatak: kilometar je u Požarevcu dugačak negde oko 733m, imajući u vidu servisne intervale. Verujem da je među kraćima u Srbiji.
I ja.
Servisni intervali su na 20k tj na godinu dana, šta pre dođe.. prva tri redovna servisa su besplatna, veliki servis nema jer ima lanac, start-stop lepo funkcioniše osim na temperaturama ispod nule, kad se ne aktivira. Jako mi nedostaje kazaljka temperature motora jer je nema... I ima zvučni signal za nevezan pojas koji ubi u mozak!!
Dosta je tvrd, pogotovu n a ležećim pandurima, skače dosta, moraš skoro da staneš da bi lepo prešao..
Proveri pritisak u gumama, obicno fabricki naduvaju preko 2,5 bara, pa skace kao jarac.
Da li se za fabrički ugrađen plin radi atest ili ne treba pošto je vozilo kao takvo homologovano pa nema potrebe za dodatnim atestom,
Pozdrav,
Ne radi se atest, dobiješ COC dukument da je plin fabrički ugrađen i 5 potvrda od reno-nisan grupe koje predaješ prilikom prvih pet registracija! A atest tj reatest posle pet god!
Bio sam juče do Kleka.
Hvala mdbokic, što si mi omogućio test vožnju!
Nikada nisam vozio plin, kao ni tako malu kubikažu.Zvuk jeste malo čudan ali se čovek navikne , jedino što malo trza prilikom naglog ubrzavanja. Sve u svemu sasvim OK auto za taj novac , ja se nadam da će da gura (6 godina i da nagura 200-250tkm u mom slučaju) bez nekih problema.
Odluka je pala pa se javljam kad stigne moja makina.
:aplause:
Trenutno sam u 'pregovorima' sa lepsom (i kreditno sposobnom) polovinom oko kupovine novog automobila. Jedna od opcija je i pomenuti logan. Pored pomenutog pitao bih vlasnika kakva su iskustva vezana za buku (zvucnu izolaciju) pri brzinama od preko 100km/h. Koliko sam obavesten na osnovu podataka na raznim forumima ovo je prilicno slaba tacka dacie. U slucaju kupovine razmisljam o temeljnoj zvucnoj izolaciji (vrata, pod, krov i pogotovo gepek) pa me zanima i cena takvog poduhvata, odnosno da li neko to profesionalno moze u srbiji da odradi? Ima li takvih iskustava? Unapred hvala na odgovorima i predlozima.
Zvučna izolacija je malo bolja, bar sam ja takav utisak stekao, u odnosu na prve modele. Što se tiče izolacije, recimo : http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=92.msg142517#msg142517
Jesu malo poradili na izolaciji, ali je to ipak daleko od konkurencije.
Ako mislis nov auto da rasturas da bi ga zvucno izolovao, nemoj ga ni kupovati. U tom cenovnom rangu imas svasta ozbiljno da biras, doduse bez plina, ali i bez visemesecnog cekanja na isporuku.
Moj utisak je da je zvučna izolacija mnogo bolja, recimo Sandero 0.9TCe je neuporedivo tiši od i30 1.4 108hp (2010. god) koga sam imao prilike dosta da vozim. I mnogo manje troši. Da ne pominjem koliko je udobniji. Zaostaje jedino u dizajnu, pretežno unutrašnjosti. I ceni.
Moram da priznam da ja u nekim, generalnim, planovima znam i da preterujem, al ajde :) Mozda, ipak, ne bih bio toliko dosledan u realizaciji zvucne izolacije, u smislu cerupanja tapacirunga poda i neba, ali vrata i gepek bih sigurno uradio. Vizuelno me je iznerviralo, kada sam u salonu otvorio gepek...ali tako ispadne kada je stednja u proizvodnji u pitanju. Mislio sam da bar postoji mogucnost da se dodatno poruci neka plastika koja bi malo zatvorila one silne rupe, nesto kao na mcv-u ili sanderu...ali izgleda da toga nema. Ja licno nisam vican popravkama/prepravkama u licnoj reziji, pa sam zbog toga i pitao da li postoji neko ko bi sve to lepo uradio (i naplatio-samo koliko?) da se sve to odradi onako po ps-u. Onako usput nacuo sam od jednog dilera da ce biti nekih sajmskih pogodnosti u smislu boljih uslova beskamatnog finansiranja, pa i to da vidimo. E da, zena jos kaze da kad vec mora da se zaduzuje, hoce da izabere boju...ako bude logan onda crna. Nisam imao priliku da vidim crnu daciu uzivo...
Na svim forumima ljudi diskutuju o tome kakva je plastika, buka, oprema, a niko se ne pita o, po meni, bitnijim stvarima - kako drži cestu, korozija, mjenjač . . . razlozi zbog kojih slijedeće auto, vjerovatno, neće biti Dacia.
Korozije je bilo u prvim serijama. Sada-nema, menjac-odlican, stabilnost na putu - ne uocavam probleme. Nove serije su veoma dobro izolovane. Vozio sam test voznju novog Dustera. Na 130 buka u kabini je kao kod mene na 80-90. Naravno subjektivan osecaj nas dvoje u kolima.
:to:
Pozzz, evo i ja da se uključim, na Loganu 0,9 buke nema ni na vecim brzinama, vise je bilo na scenicu, lepo se ponasa na putu, menjac je precizan i OK. Nisam vozio starog Logana ali se i na prvi pogled vidi da su veoma napredovali..
Ne znam za buku,nisam probao novog Logana.Verovatno je bolje nego na starom,što i nije neki tehnološki podvig.
Što se ostalog tiče,malo je preoptimistički i preuranjeno tvrditi da je sve bolje,a naročito da neće biti korozije.Normalno je da srećnici sa foruma koji voze novu generaciju nemaju probleme.Sačekajmo jedno 3-4 godine,pa će biti jasnije,barem što se korozije tiče.Ne znam da li je nešto bitno promenjeno u antikorozivnoj zaštiti:ako nije,onda je za očekivati da i novi krenu stopama svojih prethodnika za koju godinu.Malo šmirgle i farbe vikendom,čisto radi rekreacije.
Ovo sve da bi oni koji se raspituju o novim Dačijama dobili realnu informaciju od nas koji vozimo to godinama,bez preteranog optimizma i navijačkog tona.
Nova generacija je tržišno i cenovno tamo gde je bila i prethodna,pa mislim da je nerealno očekivati bitan skok u kvalitetu,bar što se tiče limarije.
Necu da branim brend ali mislim da je fer da sacekamo pa da hvalimo ili kudimo.
Sto se tice buke, ko je probao novu generaciju (i ja medju njima) primetio je veliku razliku u zvucnoj izolaciji.
To potpisujem.
Evo da se malo umesam, obzirom da sam 7 godina vozio starog Logana i sada vec 3 godine vozim novog Logana. I jedan i drugi su dizeli. Sto se tice buke, na njoj su poradili veoma dobro, novi je daleko tisi, buka se tek pocinje javljati pri brzinama vecim od 130km/h. Sto se tice korozije, tu ne mogu nista reci, jer je nema jos, mada ni na starom Loganu je nije bila, a nema je ni sada posle 10 godina, pouzdano znam jer ga cesto vidjam. Posle druge godine na pragovima i prednjim blatobranima je od kamencica na par mesta obijena farba do lima koji se sija i danas. Naravno govorim o prvom Loganu. Izgleda da je bilo serija koje su neunistive. Na novom Loganu jos nema nigde da je ostecena farba, pa cemo tu sacekati sa komentarima.
Da li start-stop sistem može da se deaktivira i aktivira po želji? Da li je zbog njega akumulator većeg kapaciteta?
Da, može. Prekidač je pored ručne kočnice. Za akumulator ne znam.
Kako kažu, na vozilima opremljenim SS sistemom akumulator je većeg kapaciteta i boljeg kvaliteta (čitaj skuplji). Ako pogledaš recimo katalog Exide akumulatora videćeš da se cena kreće u velikom rasponu za istu veličinu akumulatora. Ovi skuplji su konstruktivno drugačiji da bi obezbedili nešto veći kapacitet i veće struje startovanja, ali pored toga imaju poboljšanja i po pitanjima pada kapaciteta na niskim temperaturama i ukupnog broja ciklusa punjenja/pražnjenja. Jednom rečju, kvalitet za pare. A kod SS sistema akumulator mora da izdrži značajne torture u intenzivnoj gradskoj vožnji. Siguran sam da je na ovim vozilima i alternator većeg kapaciteta.
Anlaser je tek priča za sebe. On je puno skuplji i može izdržati bar 4x više startovanja u nekakvih 15 godina exploatacije.
Citat: dekiv68 poslato 28.02.2016. - 18:45
Da li je zbog njega akumulator većeg kapaciteta?
Akumulatori ne moraju da budu većeg kapaciteta u odnosu na pogonsko gorivo i kubikazu, samo su drugačije izrađeni od ovih koje mi koristimo, tj. Starter baterija. Trpe velike oscilacije (na nekom semaforu gde dugo drzi crveno, uz sve i svasta poukljucivano na autu, moze doci do solidnog praznjenja... i tako svaki dan), zato je skup. On može da ide na naše automobile, ali Starter nikako na S&S sistem.
mdbokic koji ti je nivo opreme?
Nivo opreme je Life, mada se u papirima vodi kao ambiance, negde piše i life!
Vozi li se taj auto :cul: (osim nedelje i praznika) :to:
Koliko je prešao do sada (i kakvi su dalji utisci)?
Da nije dorćolac (deo Bgd u kome je Dacia salon)?
Vozi. vozi se...
Utisci su zadovoljavajući, prešao sam oko 3k za sada, potrošnja plina u mešovitoj vožnji oko 8l, malo je čudno što ako nestane plina ( a zvučni signal je dosta stidljiv, skoro se ne čuje), kad sipam plin ne prebacuje automatski nego moram da ručno prebacim.
Nije to nista cudno. Vozi i uzivaj.
Kod mene, kad nestane plin počne da pišti (daje zvučni signal da nema plina) i automatski prebaci na benzin. Prebaciš prekidač na benzin (da više ne pišti). Sipaš plin, vratiš prekidač na plin i vozi.
Da li je tako i kod tebe?
Kako auto nema rezervni točak (umesto njega ide set za reparaciju) da li se uz njega dobija dizalica?
Ne.
A kljuc za tockove? :Smiley:
Kada sam uzimao auto doplatio sam 50€ i dobio rezervni tocak, dizalicu i kljuc.
A trougao?
Citat: Keka poslato 20.03.2016. - 22:43
A kljuc za tockove? :Smiley:
Da, i ključ za ratkapne.
Dobija se 24satna pomoć na putu za vreme trajanja garancije, na teritoriji Evrope.
Citat: vujanovgoran poslato 20.03.2016. - 23:46
Kada sam uzimao auto doplatio sam 50€ i dobio rezervni tocak, dizalicu i kljuc.
Ne važi za LPG.
Citat: Loganovac poslato 21.03.2016. - 08:03
A trougao?
Da, i sijalice, sajla za vuču, prva pomoć. Komplet koji je obavezan po ZOBS. Gratis.
Sijalice vise nisu obavezne.
Poklon se ne odbija. Tako da...neka ih.
Otkad sijalice nisu obavezne? Gdje ja to živim? :wave:
Zasto bi morao da vucaram sijalice, kad na pola kola ne mozes da zamenis istu na putu.
Imam jedno pitanje, skinuo sam njegove felne sa senzorima za pritisak u gumama i stavio druge sa zimskim gumama, sijala mi je lampica za pritisak u gumama. Sad sam vratio njegove felne sa senzorima, ali sijalica i dalje svetli... Da li neko zna moram li u servis da mi oni to srede sa kompjuterom?
Pozovi telefonom servis pa pitaj. Možda treba neki reset koji možeš sam da odradiš. Ili idi odmah u servis, imaš garanciju...
Sređeno juče, zvao servis, objasnili kako da probam i uspelo... :jea:
Ako nekome zatreba, dugmetom na brisačima se dođe do set-up i zadrži se dugme nekoliko sekundi- sijalica prestaje da svetli..
Citat: jovan poslato 21.03.2016. - 09:16
Dobija se 24satna pomoć na putu za vreme trajanja garancije, na teritoriji Evrope.
Ne važi za LPG.
Dakle koliko shvatam LPG verzija ima specijalno fabrički ugrađene pneumatike otporne na bušenje, eksere i rafalnu paljbu :Smiley:, pa im ne treba rezervna guma, a time ni dizalica, a bogami ni ključ za točkove :doh:
Tako da, primera radi, kreneš na put ka Prijepolju, a onda ti u planinskim masivima N.Varoši iscepa se guma na oštroj ivici nekog kratera od rupe. Staneš, nazoveš Evropsku pomoć i sačekaš 24h da ti donesu dizalicu i ključ sa r/g :ne:.
No ozbiljno, može li neko da uslika taj set za reparaciju i objasni kako funkcioniše? Malo mi je glupavo ići na put bez rezervnog točka, dizalice i ključa.
Tako je kako je.... Neverovatno je glupo što ti ne možeš da dobiješ tj kupiš taj točak ako si uzeo LPG verziju... To je fazon da pošto ti je boca za plin na mestu točka ne bi bilo lepo da ti točak bude u gepeku.
A dizalicu su mogli da daju jer ćeš valjda nekada trebati da skineš taj točak...
Nabaviš točak, dizalicu i u gepek...
Interesuje me koliko bi mogla da košta dizalica. Da li je specijalna za Logana ili postoji neka univerzalna?
To je univerzalna dizalica i mislim da je ih nekada proizvodio Fadip Bečej. Nemoj kupiti samo neku mršavu, kakva je bila na Renou 4.
Ja sam ostavio točak i dizalicu pre nego što sam prodao Scenica, ali dizalica ne odgovara...
Logan ima rub koji treba da dizalica obuhvati, nešto kao U profil, dok je Reno imao rupicu kroz koju se provuče deo od dizalice..
Gde bi se mogla nabaviti diyalica koja pasuje Loganu/Sanderu?
Još nisam trazio :ne:
Mozda na otpadima...
Malo mi je glupo kupiti nov auto (za popriličan novac), a onda tržiti dizalicu po otpadima. zar ona ne može da se kupi u radnjama auto opreme :conf:
Moja dizalica je krahirala, pa sam po prodavnicama isao traziti zamenu. Jok, nema, nihts za Daciju, nema sa tom zakackom. Tako da sam kupio neku dizalicu koja uma udubljenje na mestu prislanjanja na karoseriju, kineska, ne secam cene, recimo 2000din.
Logan iz 2004 ima na sajtni rupu oko koje je ojacan lim i tu se postavlja dizalica, bilo bfabricka, bilo u servisima.
Fabricka rucna dizalica je imala kuku koja se ubaci u navedenu rupu, ali je to izgleda samo osiguranje da ne dodje do velikog pomeranja, ili lakse ciljanje pri postavljanju.
Pri dizanju ova kuka nema nikakvu funkciju u smislu nosivosti, sajtna se naslanja na noseci deo dizalice sa malim usekom.
Problem je sto su pre serije dizalica bile kilave i posle nekoliko dizanja je crkavao navoj, sto se i meni desilo.
Za 1000 din sam na otpadu kod Martina uzeo dizalicu bez kuke sa malim usekom (ne znam od kog modela) koja odlicno obavlja posao.
Fabricki kljuc za tockove, koji je ujedno bio i rucica za diazlicu, je neupotrebljiv kod jace stegnutih srafova, pa sam uzeo jos neki Kineski teleskopski.
U sustini se moze koristiti bilo koja dizalica koja moze da se podvuce pod sajtnu kad je guma izduvana i koja moze dovoljno visoko da podigne ionako visok auto, sto je malo problematicno. Imam jos jednu hidraulicnu dizalicu, koja ne moze da se podvuce pod sajtnu kad je guma izduvana, i koja granicno podize auto, a zbog male povrsine oslanjanja je prilicno sklona ljuljanju, ali neuporedivo brza od one dizalice sa okretanjem rucice.
Citat: dekiv68 poslato 25.03.2016. - 22:11
Dakle koliko shvatam LPG verzija ima specijalno fabrički ugrađene pneumatike otporne na bušenje, eksere i rafalnu paljbu :Smiley:, pa im ne treba rezervna guma, a time ni dizalica, a bogami ni ključ za točkove :doh:
Tako da, primera radi, kreneš na put ka Prijepolju, a onda ti u planinskim masivima N.Varoši iscepa se guma na oštroj ivici nekog kratera od rupe. Staneš, nazoveš Evropsku pomoć i sačekaš 24h da ti donesu dizalicu i ključ sa r/g :ne:.
Al`zato ima PLIN u autu....sve ima svoju cenu :Smiley: :Smiley: :Smiley:
Zar nije doplata za rezervni tocak 50 eura?
Citat: Aleks poslato 26.03.2016. - 15:30
Zar nije doplata za rezervni tocak 50 eura?
Jeste, ali ako uzimaš sa plinom nemaš opciju da kupiš točak isto kao i što ne možeš da uzmeš bord kompjuter..
Auuu, pa to je strašno.
Šalu na stranu, sad u Stepwayu vozim rezervni točak u gepeku i imam dovoljno mesta, čak mi njegovo udubljenje služi da potrpam stvari da ne lete po prtljažniku. U MCV-u će sve to biti još manji problem.
To što ne može da se doplati rezervni točak smatram samo bezobrazlukom, ali, ako ćemo već o ceni, petnaestica felna sa (može i polovnom) gumom može da se nabavi povoljno. Žac reče da sve ima svoju cenu. Jeste, potrošiću za felnu i gumu sedamdeset evra u vrh glave i voziću se sa osam litara plina na 100km maksimum. Sve ima svoju cenu, pa i taj plin, majku mu. :dobro:
Pisao sam vec negde nekad ovde....kad sam ubacio plin u logan vise nije bilo mesta za rezervni tocak kupio sam polovan copavac od golfa r14 i prosirio centralnu rupu na 60mm sve ukupno ceh 10e.
Copovac je montiran na naslon zadnje klupe.
Slažem se sa svim iznetim na prethodnoj stranici...moj kratak pogled...kada sam pre više od 5 god. u logana ugradio plin, prvo sam pomislio da kupim ćopavca i zašrafim ga na naslon zadnje klupe.Posle sam došao do zaključka da samo izbacim veliki rez. točak, imajući u vidu da se guma probuši jako retko, pa mi se više isplati da pozovem ćaleta i buraz. da mi donesu rezervni točak( kad vozim po Bg). nego da ga držim u gepeku.Na kraju sam ga ipak ostavio u gepeku i ne smeta mi mnogo... Elem, u proteklih 5 godina ni jednom nisam imao gumi defekt, tako da sam rez. točak mogao da zaboravim u podrumu....
Ovim postom ćemo otići u off topic, ali... Pre šest godina su mi obili Logana i ukrali su mi rezervni točak. Ja se stužio, al' kum moj, Kićonix, mi reče: "Pošto imaš polovnu gumu, dođi kod mene sutra, pa ću ti pokloniti felnu." Ja zahvalan i srećan rekoh:"Pa, to je odlično, samo... šta ako mi do sutra pukne guma?"
Tu su usledila pitanja vezana za moje psihičko stanje i pitanje da li sam ikad imao gumidefekt u vožnji. Rekoh da zaista nikad u samoj vožnji nisam imao, a da mi se desilo nekoliko puta da ujutru zateknem izduvanu gumu. Zaključak obojice je bio da moram da prestanem da paranoišem i da dođem sutra po felnu.
Guma mi je pukla pola minuta nakon prestanka razgovora, na Zrenjaninskom putu, iza Kovilova, na mestu gde nema gde da se stane i gde nije osvetljen put. Limun mu žuti.
Marfi je čudo :ces:.
Samo da vam ispricam..pa brisite onda sve OFF...Kada ste kod Marfija... 2002 ..vozim ministra...idemo u Surcin....negde kod skretanja za aerodrum zvizne kamen, niotkuda, u soferku....prsla skoro cela ali stoji na mestu... U soku stanem, izadjem gledam levo desno..nigde nikoga... mimoisao sam se sa jednim autom neposredno pre udarca...zakoljucim da je tockom odbacio kamen..Ok...ministar umire od smeha..kaze "HAHAHAHA.. pao kamen sa neba, to se desava jednom u zivotu...hahah..miran si sa soferkom narednih 100 godina..." Tu smo se nasalili i nastavili...
Tog dana, predvece, u Ustanickoj ulici....vozim i ka meni ide bus gradskog saobracajnog preduzeca, kako je prosao pored mene vidim svojim ocima kamen koji je tocak odigao od zemlje i kamen udara u desni stranu soferke (prvi je udario kod levo kod ociju vozaca) .... Znaci posle toga sam stao i smejali smo se pola sata i ministar i ja....Neverovatno ..da mi se nije desilo i da mi je neko pricao ne bih mu verovao.. :hihi:
A da ne pricam da mi je na Loganu ovo druga soferka..a i ona je pukla.. takodje kamen. Hoce me kamenje :Smiley: :Smiley: :Smiley:
Kao da si Rolling Stones :happy05: :Smiley:
:hihi:
Čitajući Vartin katalog za 2013/2014 pronašao sam da su imali 2 vrste akumulatora za automobile sa start/stop (S&S) i to:
1. Start-Stop Plus za automobile visokih performansi (pokretan AGM tehnologijom, je posebno proizveden da izađe u susret ogromnim energetskim potrebama vozila
opremljenim naprednim Start-Stop sistemima, kao što je kočenje sa regeneracijom), 3 x viša ciklična istrajnost
2. tehnologija za Start-Stop vozila početnog nivoa, 2 x viša ciklična istrajnost.
Pitanje za vlasnike Dacia sa 0.9 tce S&S motorima je da li njihovi akumulatori imaju bilo kakvu oznaku da su za S&S ili su oni potpuno obični kao i za Dacije bez tog sistema?
Odlično pitanje za akumulatore. Ima li još nekih zapažanja. Kako služe makine?
Pozdrav,
Makina sluzi bez problema, na akumulatoru se ne spominje S&S, ali sam guglao ovu oznaku, i ovo efb oznacava da je za start-stop, evo slika
Neka je sa srecom mahina... Mene sad zanima, da li je taj S&S akumulator pogodan i za automobile bez start-stop sistema..ustvari zanima me da li bi on duze trajao od klasicnog akumulatora..s`obzirom da je predvidjen za veca praznjenja i mucenja od obicnog???? :ces:
Teorijski da, prakticno da li cena opravdava to? Sumnjam. U proseku su 30-50% skuplji.
:hat:
Danas stavljene presvlake... Sa amblemom... :cul:
Lepo :-)
Gde si uzeo? Koliko su?
Imaš li bočne vaz. jastuke u sedištima?
U NS, rade ljudi po merama, 4250din!!
Imam jastuke, za sad su prekriveni, razmišljam da li da malo presvlake rasečem ili ne....
Jedino ako tačno znaš gde i da posle obrubiš da se ne rasparaju.
Jesi ti išao negde na put bez rez. točka, ili si nabavio ćopavac?
Nigde nisam našao original u ponudi. Ima nekih polovnih 4x100 sa manjom centralnom rupom pa da se obrađuje.
Nisam, ostavio sam rezervni od Scenica, čim idem malo dalje nosim ga! Ali moram dizalicu da nabavim, nosim onu krokodilku ali za more mi je malo prevelika...
Da jedino tako. Uzeću ja iz starog Logiše ako ne nađem do tada (i dizalicu naravno). Mada će mi dosta mesta zauzeti.
Predpostavljam da su točkovi (po dimenziji) i dizalica identični na starom i novom Loganu?
Točkovi su isti, tj. odgovaraju. A dizalica vam može poslužiti i ovakva:
http://www.e-merkur.rs/products/big_images/1117717.jpg
Ima je u prodaji za 10-15 €, a zauzima mnogo manje prostora od tzv. krokodilke.
Treba samo provjeriti da nije previsoka.
Imam slicnu dizalicu, ne moze da se poturi kad je guma izduvana, a jedva dohvati visinu da se tocak odvoji od zemlje. Vrlo je nestabilna. Po mom misljenju, to nije dobro resenje.
Ja sam ovakvu koristio dva puta...nije idealno rješenje, ali u nuždi može poslužiti. Nije bila previsoka i visina se mogla podešavati. Nije ni fabrička dizalica ništa stabilnija. Velika krokodil dizalica je ubjedljivo i lakša i jednostavnija za upotrebu, samo je teška i zauzima mnogo prostora.
Citat: mdbokic poslato 30.01.2016. - 10:59
Na plin prebacuje dosta kasno, mislim da su rekli na 40 stepeni, što mu dođe oko 3-4km zimi!!
Kod mene se prebacivanje na plin dešavalo brzo. Bukvalno bih došao do kraja parkinga i motor bi već radio na plin. Nakon posete servisu zbog problema koji sam imao na TNG sistemu, prebacivanje na plin se dešava nakon oko 3 km ili nakon 5-6 minuta vožnje (možda i više).
Kao da imaju različite programe za ECU.... :bonk:
Možda sam imao problem zbog preranog prebacivanja na plin. :ne:
Pozdrav drugari, kako idu nove makine?
Ja sam na 7800km prvi put imao problem sa prebacivanjem na plin. Sad je na cajgeru 15000km a problem je postao svakodnevni. Neće automatika da odradi dok se dobro ne zagreje pa ako ga pustiš automatski on počne da pišti, pa da se resetuje na ključ.....još nisam otišao da reklamiram sve reko da sačekam prvi red. servis (koji inače košta 16.000,00din u ovl. servisu u Požarevcu, tako mi reče jedan čovek koji je tamo radio i koji nije imao ovaj moj problem a kaže toči na OMV-u samo i 90%vozi otvoreni put).
Ja sam imao problem sa check engine lampicom i trzanju na plinu, nakon sipanja na NIS-u! Posle "popravke" koja je trajala cela tri sata... kažu reprogramiran plinski Ecu! Sutradan opet lampica, nisam išao ponovo nego napunio na OMV i ubrzo je ugasio! Više se nije dešavalo....
Sunce žarko... Kontam da su svi automobili pod garancijom, pa će se rešiti... Da ne bude ovo tema za hvaljenje ili kuđenje pumpi, ali sipao sam plin u prošlom autu na OMV pumpama (do skoro ih nisu baš hvalili po novinama, a imao sam i preporuku majstora da ne svraćam tamo) i nikad problem nisam imao. Lampica i trzanje na plinu su se desili nakon točenja na EKO pumpi (verovatno beznačajan podatak) i sada samo na OMV točim.
Što se tiče pitanja: "Kako idu makine?", odgovor je - fantastično! Ja uglavnom vozim u eco modu. Kako vidim, kako se auto razrađuje i u tom modu ide sve bolje. Mislim da je zaista tako i da nije reč o mom navikavanju. Eco isključujem na autoputu, u brdima, ali u uobičajenoj vožnji gradom je uključen. Pošto ga retko isključim, svaki put kad ga isključim nasmejem se, jer se osećam kao da sam seo u drugi auto.
E sad... Nas ima dvoje koji vozimo auto. Ja vozim u eco, šaltam na oko 2500 obrtaja i to je to. Supruga mi uvek kaže da joj pripremim auto kad zna da će joj trebati. To znači da izvadim džakove hrane za životinje iz prtljažnika i da isključim eco mod. Jedan dan sam dobio poziv kada mi je rečeno: "Dragane, on u jednom momentu trzne kad pređe 5000 obrtaja." Mislim da sa suprugom dosegne i blokadu.
Citat: taksista poslato 27.10.2016. - 11:18
Neće automatika da odradi dok se dobro ne zagreje pa ako ga pustiš automatski on počne da pišti, pa da se resetuje na ključ.....
Večeras mi se desilo to. Kako sam seo u auto počeo je da pišti (nije hteo da prebaci na plin). Za kilometar i po sam ugasio motor i odmah upalio, bilo je isto. Sačekao sam minut-dva (jer je na tom mestu i trebalo da čekam malo) i upalio je normalno na benzin i odmah prebacio na plin. Kasnije sam imao start u razmaku od dva sata i sve je bilo u redu.
Šta znači reset na ključu? Šta radite?
Ja još uvek imam problem i uporan sam u čekanju prvog servisa. Sad sam već izmerio da potrošim 7,5l benzina na 500km zbog svog tog grejanja na benzin i resetovanja kad mi zapišti pa moram voziti na benzin do prve prilike za reset (ugasim skroz i sačekam malo pa palim na benzin i prebacim na plin). Užas kao da vozim juga na plin. Kao što već negde rekoh nekakva oprugica bi trebalo da pravi problem u raspršivaču ili gde već (objasnio mi kolega koji vozi 3 god. 1,2 na TNG) koja se zaprlja. On je na svakih 5-6 hiljada čisti ultrazvučno. Nema to veze sa kompijuterom. Ako im je to bolna tačka što to lepo ne reše već godinama prepuštaju slučaju. Ja stvarno ne znam odakle mi ovoliko strpljenje ali sam se svakako naoštrio da im svašta kažem kad im dođem tamo. Šta će mi automatika ako ne radi kako treba.
Ne znam zašto čekaš prvi servis...
Citat: taksista poslato 04.11.2016. - 12:24
Kao što već negde rekoh nekakva oprugica bi trebalo da pravi problem u raspršivaču ili gde već (objasnio mi kolega koji vozi 3 god. 1,2 na TNG) koja se zaprlja. On je na svakih 5-6 hiljada čisti ultrazvučno.
Ne mogu da verujem! Pa ovi naši aftermarket uređaji nemaju ni sličnih problema, a ti vaši, fabrički ugrađeni, tako - što reče moja baba, izaš'o svet na kraj! :conf:
Ma ne bih da mi drže auto tamo pola dana zbog neke gluposti, ali vidim da je dekiv68 već imao nešto slično pa ću verovatno i ja do Save.
Samo da javim.
Bio sam u Kompresoru i završili su sve.(Ne znam dal sam spomenuo da me žuta lampica na kraju oterala u servis, upalila se u nedelju pa sam prekjuče bio u servisu) Zamenjen ventil i očišćene plinske dizne. Sad sve radi ok. Navodno se to samo u Srbiji dešava od lošeg plina. :ces:
Gledao sam snimke ljudi u inostranstvu (GB) sa sličnim problemima (ne lampica, nego pištanje uz nemogućnost prebacivanja na plin). U Hrvatskoj sam pitao taksiste, koji imaju flotu 0.9 sa plinom, nisu imali probleme. :ne:
Evo mene opet.
U međuvremenu urađen prvi servis 19xxx km. Zamenjene pločice!!!!??? (naplaćeno 30% vrednosti pločica)
Nedelju dana kasnije upaljene lampice (chek engine i još jedna slična grejačima) ponovo iako je prebacivao normalno. Reprogramiran plinski komp. , navodno da ne bude preosetljiv. Tvrde da samo u SRB ima ovakvih problema zbog kvaliteta plina i nekih aditiva......
Sad opet problem sa prebacivanjem 22xxx km pišti kad je hladan i neće da prebaci. :badmood:
Kolega koji vozi 1,2 2013.god sa fabr. plinom odavno menjao kompletan sistem i umesto Landi-ja ubacio nešto drugo. Ostao mu raspršivač Landijev i ta opruga pa mu i dalje glavi svakih 5-6 tkm je skida i ultrazvučno čisti...... (menjao je sistem jer mu na 76tkm crkla dizna a zamena koštala 300 eur...)
Na hladnoći može biti i problem smjesa u kojoj preovladava butan jer je njegova tačka ključanja na -0,5*C. Na nižim temperaturama on ne može doći do isparivača jer nema pritiska. Može se nositi u kanisteru kao benzin.
Citat: taksista poslato 28.12.2016. - 12:16
Evo mene opet.
U međuvremenu urađen prvi servis 19xxx km. Zamenjene pločice!!!!??? (naplaćeno 30% vrednosti pločica)
Nedelju dana kasnije upaljene lampice (chek engine i još jedna slična grejačima) ponovo iako je prebacivao normalno. Reprogramiran plinski komp. , navodno da ne bude preosetljiv. Tvrde da samo u SRB ima ovakvih problema zbog kvaliteta plina i nekih aditiva......
Sad opet problem sa prebacivanjem 22xxx km pišti kad je hladan i neće da prebaci. :badmood:
Kolega koji vozi 1,2 2013.god sa fabr. plinom odavno menjao kompletan sistem i umesto Landi-ja ubacio nešto drugo. Ostao mu raspršivač Landijev i ta opruga pa mu i dalje glavi svakih 5-6 tkm je skida i ultrazvučno čisti...... (menjao je sistem jer mu na 76tkm crkla dizna a zamena koštala 300 eur...)
Suma, sumarum, kad podvučem crtu, pitam se da se nismo debelo zaje*ali kupovinom ovih 0,9TCe sa ugrađenim LPG :ne:
Citat: Zoran poslato 28.12.2016. - 14:16
Na hladnoći može biti i problem smjesa u kojoj preovladava butan jer je njegova tačka ključanja na -0,5*C. Na nižim temperaturama on ne može doći do isparivača jer nema pritiska. Može se nositi u kanisteru kao benzin.
Može samo ako je čist butan, a toga nigde nema u prodaji. Ponavljam stoti put, firma mi je do pre par godina trošila enormne količine TNG i uz svaku isporuku smo dobijali sertifikat. To tvoje "preovladava" ispada da je oko 60% u najboljem slučaju. Pritisak u rezervoaru obezbeđuje gasna faza propana koji je čak i na najdubljem minusu već ispario, postavljao sam dijagrame parcijalnih pritisaka u zavisnosti od temperature. Dakle, tvrdim da nema nikakve šanse da na ovdašnjim temperaturama nema pritiska u rezervoaru sa TNG sipanim na bilo kojoj pumpi. Dalje, podsećam da se radi o "pametnim" sistemima koji neće ni pokušati da prebace na plin sve dok se ne steknu raznorazni uslovi, među njima temperatura vode u isparivaču i
pritisak gasa u railu. Ako se u takvom sistemu dešava opisani problem trebalo bi da se pozabavimo njegovom defektažom, jer očigledno nešto ne funkcioniše kako je zamišljeno.
A najčešće je nešto zapušeno, filtri ili (u poslednje vreme) dizne.
Ne bih rekao da se radi o "zapuštenosti" pogotovo na novim vozilima sa malom pređenom kilometražom. Redovne preventivne radnje održavanja, male kilometraže, nova vozila, a plinski uređaj u 0,9 TCe LPG zeza li zeza.
O zapuštenosti možemo pričati na mom Puntu sa BRC uređajem koji je zadnji put servisiran pre 65.000 km, avgustu 2011. kada su mu zamenjeni i filteri tečne i gasovite faze. plin se sipa na različitim pumpama od Kneza, preko EKO do NIS-a i, hvala bogu, do sada nema nikakvih problema
:doh: ono kad čitaš bez očala.
ali i dalje mislim da nešto nije dobro sa plinskim urđajem na naši novim Dačijama. mnogo je nežniji nego stari sitemi.
Prešli smo sa temom ovde " Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom", ako neko nije video do sada.
:to:
Ako spojim teme svi postovi iz obe teme će se naređati po datumu pa postoji verovatnoća da će mnogi izgubiti smisao.
Ova tema ide pod ključ. Nastavljamo ovde (http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=9298.0)