Решио сам, а на крају и набавио код Мартина (Влада донео) два задња електро подизача да уградим у свог степвеја.Добио сам и конекторе и прекидаче ,још је остало да Влада пошаље или ако га пут нанесе ,донесе маску око ручне кочнице где се прекидачи уграђују.Рупе на тапацирунгу ћу да ,,запушим,, са два аутостикера са знаком дачије да не мењам тапацирунге.Ових дана ступам на сцену уградње.
(http://www.dodaj.rs/f/47/cJ/y40LoXO/img2015101613375911.jpg)
Jedva cekamo utiske :too: i slike :foto:
Koliko je to kostalo, ako nije tajna?
80.
Bilo bi lepo kada bi sve to lepo dokumentovao slikama i ispratio ceo proces. Unapred se radujem tvom poduhvatu :aplause:
Биће лепо..само да започнем :) 'ладно бре а гаража ми тесна.....
Nije ti tesna garaža nego ne smeš to da radiš kod kuće jer će žena da te ispreskače što opet bacaš pare na "gluposti". Priznaj...
Богами тесна....а да је глупост не би их ни уграђивали у фабрици него 'оће да уштеде на сиротињи....
П.С.Немој тако помислиће народ који нас не познаје да ми је жена бабарога ... она је фина и суптилна мож' да убије на месту :)
Jeste :offtopic: ali moram da primetim da se Martin jako obezobrazio sa cenama za polovne delove. Za nov auto iz fabrike, ta opcija sa carinom i PDV kosta 130 evra, odnosno 108 evra samo sa carinom. Posto je carina 20%, delovi i ugradnja u fabrici kostaju 90e.
Slicno ovome, za polovan EVAP je trazio 75 evra, a nov originalni u Renaultu je 8124 din.
:ne: ,Tу су прекидачи ,конектори који иду и вероватно коштају преко те цене а и уградња,која за онога ко то не уме кошта плус.Али све се лако провери а мене искрено није занимало да проверавам ,нађох,купих.
:to: Odlicno, svidja mi se....jedino mi cena malo....ali bi ih voleo na autu.. :too:
Ivan-bgd, ako ugradjujes podizace zasto ne ugradis odgovarajuce prekidace u vrata? :ces:
Odgovarajući ne idu u vrata. :ne:
Ja sam više za fabričku varijantu.
Mislim nesto sto bi dobro i lepo leglo u vrata! Mislim da bi to bas bio pun pogodak, funkcionalnije od fabrickog resenja. Vise puta se desilo da prekidace na podu nagazi i aktivira neko sa zadnje klupe, pogotovo kada su klinci u pitanju!
Zato postoji prekidač za isključenje zadnjih podizača, odmah pored poluge ručne.
Citat: Loganovac poslato 17.10.2015. - 02:15
Zato postoji prekidač za isključenje zadnjih podizača.
И то сам планирао ,али нисам знао да ли има или нема,тј претпоставио сам да има али нисам знао где стоји.Морам и то да ставим да се екипа на задњем седишту не игра са прозорима....
Citat: Loganovac poslato 17.10.2015. - 02:15
Zato postoji prekidač za isključenje zadnjih podizača, odmah pored poluge ručne.
Da, kad udjem u kola samo na njega mislim! To gde su smesteni prekidaci za podizanje zadnjih stakala je jedna od 5,6 najvecih gluposti kod ovog automobila! :rtfm:
Ako ćemo baš mak na konac, još bi veća glupost bila ugraditi prekidače samo na rukohvate zadnjih vrata, bez dvojnih komandi na vozačevim vratima ili negde njemu na dohvatu. Govorim iz iskustva i pitam koju bi gimnastiku vozač trebalo da sprovede da u tom slučaju podigne zadnja stakla?
Istu onu koju vozaci izvode u svim drugim autima koji imaju elektro podizace u zadnjim i prednjim vratima! I to nije nikakva gimnastika za vozace, vec jedan standard opste prihvacen od svih proizvodjaca automobila sto i ti odlicno znas, ali ti prija gimnastika oponiranja mojih komentara iz samo tebi znanih razloga! :-)1
Nemam ništa protiv tvojih komentara. Forum je ovo i svako ima pravo na svoj stav. Međutim, ne bismo smeli sebi da dozvolimo toliku sujetu da nas vređa ako neko misli drugačije, niti toliko kratak fitilj da time spamujemo temu.
Dakle, nek me neko ispravi ako grešim, ali ja u životu nisam video auto koji ima podizače zadnjih stakala sa prekidačima u zadnjim vratima a da nema duple komande kod vozača. Tamo se obično nalazi i prekidač za isključenje podizača (ono što je kod Dačije pored poluge ručne kočnice). Naravno, svako ima pravo da uradi kako hoće, ali nije loše ako ovde malo proćaskamo o tome i eventualno predložimo nešto što bi možda poboljšalo stvar.
Imam u Loganu podizače zadnjih stakala i znam koliko mi znači što mogu da ih bez problema otvorim i zatvorim bez skretanja pogleda sa puta ispred sebe. Zadnja stakla su majka Jana za brzo provetravanje kabine, jer ako se otvore samo prednja onda vetar samo "nabija" vazduh u kabinu - iz tog razloga uvek po malo odškrinem i zadnja (pružim ležerno desnu ruku unazad i pritisnem kratko oba prekidača, ovo isto uradim kad parkiram auto da bih podigao stakla). U nedostatku duplih komandi vozaču bi bio problem da podigne zadnja stakla, tim pre što to mora da izvede sa datim kontaktom - praktično kad zaustavi vozilo ne gasi motor, izađe iz auta, otvori zadnja vrata, podigne staklo i pruži se do onih drugih da bi podigao i ono drugo, pa se opet vrati na svoje mesto da bi ugasio motor i izvukao ključ iz brave.
E sad ti meni oponiraj koliko hoćeš, ja se ne vređam.
Evo ja cu da te ispravim gde gresis! Ja nigde nisam bio protiv duplih komandi i to nisam napisao u komentarima!
Elektropodizace imam i iz iskustva smatram da im mesto na podu nije! Da ih nemam, i da ih trebam ugraditi, ugradio bi ih u vrata i naravno sa duplim komandama ili sa komandama barem na vozacevim vratima!
Ako vec razvlacis instalaciju na zadnjim vratima, rupu od rucke za podizanje prozora iskoristi da stavis po jedan dzek za upaljac da zadnja klupa moze da puni telefone, tablete itd. kad se ide na neki duzi put. :)
Хмммм занимљив предолг. :too: :aplause: