Da li je neko imao probleme sa nabavkom creva za gorivo Logan 1.4MPI (2006)? Kod mene ispade veliki problem. U ovlascenom servisu u Nisu ne mogu ni da ga nadju u katalogu. Telefonom sam kontaktirao i HIT, oni su nasli katalosku oznaku (6001 547163) ali ga nema na stanju, koliko sam shvatio, ni u Novom Mestu. Sta sad?
Polovno sa otpada.
Kako izgleda to crevo? Jel' ima holendere na krajevima ili ne?
Da, rekose u servisu da ima prikljucke na krajevima. I nije gibljivo (iako ga zovu crevo), nego je kruta forma koja ima nekakav oblik. Nasao sam na netu jos jednu Reno oznaku: 149120148R. Cak se mogu naci neke slike (uglavnom na ruskim i ukrajinskim sajtovima). No to mi deluje prilicno cudno, jer je cena za prvu oznaku 6001547163 reda 150 Evra, a za ovu drugu 20 Evra ?!?
http://vegaauto.com.ua/search/149120148R/RENAULT.html
Ima negde na forumu jedna moja tema o problemima sa ovim crevom, a u njoj su i slike...
Je l' si na ovu temu mislio?
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=3489.msg86744#msg86744
@juga. prijatelju, ako nadjes za 20 e..kupuj, ali ako je 150 e... batali te gluposti, kupi bakarnu cev za gorivo, i dobro staro armirano gumeno crevo za gorivo. Sa stare cevi odseces krajeve sa konektorima i uvuces ih u gumeno crevo, selna i gotovo.... i sve to lepo kupis za mnogo manje para od tih 150 e.. :wave:
Zato sam i pitao. Najbolje bi bilo kada bi imali sliku tog creva pa da konstatujemo da li je bilo kakva budzevina moguca.
U Srbiji sve moze da se nabudzi :Smiley:
Keko brate, pa mora..pa zamisli da da 150e za cev od plastike koja je dugacka 2-3 metra..uzas... sto kazu, od blata bi je napravio ali im ne bi dao te pare.. :doh:
odneseš u hidraulik kod hotela srbija (beograd) i naprave ti po uzorku, verovatno ima i neko u
novom sadu ko pravi slične stvari cena ne može da predje petnestak eura.
mislim da kod cubija moze da se napravi sve sto treba....
prijatelj skoro radio neko crevo za forda, po uzoru na njegovo staro, ali treba pitati, da ne dajem lazne nade....
Ovako izgleda nabudzeno. Da budem iskren, ne uliva mi poverenje.
Ovako nabudženo ne bih vozio ni do kuće. Ne igraj se sa benzinom, ovako sj*bano i skarabudženo crevo garancija je požara u motornom prostoru, pre ili kasnije.
Budibogsnama :doh:
Zar nije @zac predlagao bas ovakvo resenje?
Na mom Mercedesu L 508 DG je baš ovako tvornički spojen rezervar na instalaciju dovoda. U ovom plastičnom crijevu jedino ima umetak metalne cijevi dužine 2 cm.
Kako li je na Fordu T?
Ajte ljudi uozbiljite se, pricamo o benzinu.
Da sam na tvom mestu potrazio bih polovno, koliko god da je, jeftinije je od zivota i drugih kola.
:c: :ziveli:
Ako je sve dobro stegnuto moze posluziti kao privremeno resenje. Ali potrudi se da sto pre nadjes original (novo ili polovno) ili da napravis drugo u radionicama koje su ti predlozile kolege u predhodnim postovima.
Mada... meni su pre 7-8 godina na Kadetu protrulele metalne cevi za benzin koje vode od rezervoara do motora, i dovodne i odvodne. Sve sam kompletno poskidao i zamenio kvalitetnim gumenim crevima. I to tera bez ikakvog curenja sve ove godine. Redovno kontrolisem stanje creva i selni i to je to.
Citat: juga poslato 21.08.2015. - 16:16
Zar nije @zac predlagao bas ovakvo resenje?
Tako je , samo umesto plasticne cevi ide bakarna... pa se gumeno crevo navuce i lepo stegne preko metaqlne cevi.. i ne te selne, vec one zicane, prave pravilniji fi. pri stezanju... i kada se lepo stegne nema sta da mislis. Pa ceo vek se automobili voze sa kombinacijom metalnih i gumenih creva za gorivo. Moj Jugo koji je 2006 ima metalne cevi na koje su navucena gumena creva i stegnuta selnom...Pa nismo se valjda rodili sa plasticnim cevima za gorivo koja imaju specijalne konektore.. pa sad kao ni do kuce ne bi tako vozili sa obicnim crevima kakva s ekoriste bezmalo 100 i kusur godina...svasta... Samo zameni komplet tu plasticnu cev sa bakarnom ili celicnom (predlazem bakarnu posto se lako oblikuje pa je mozes i sam montirati na iste nosace kroz koje ide i fabricka plasticna, a na mestima gde ima pomeranja (motor, karoserija) se ubaci gumeno crevo, naravno otporno na benzin to jest predvidjeno za benzin...brate mili kao na svim vozilima do `90 godine.... i nema pozara...pa da je tako bilo na hiljade automobila bi gorelo pored puteva zbog creva iselni...
Mešaš babe i žabe. Nije baš sve isto.
Tvoj Jugo ima pumpu koja je na bloku i u crevu je podpritisak.
Na Loganu je pumpa električna i u rezervoaru i pravi u crevu nadpritisak.
Nek svako radi šta hoće sa svojim kolima, ja samo ponavljam da se ja sa gorivom ne bih zezao.
Jeste, ali bakarna cev i odgovarajuce selne mogu da izdrze veliki pritisak, ne znam koliki pritisak je kod nas u sistemu, ali ne verujem da je preko 1-1.5 bar.... a verovatno i ispod 1 bar. ili gresim?
ako se dobro secam 3.5 ili 4 bara
Ja znam šta ti pričaš ali ponavljam, ako je do dovlačenja do kuće ok u suprotnom bih to uradio kako treba.
Odluka je samo na vlasniku vozila i ja bih završio sa bilo kakvim ubeđivanjem.
Citat: žac poslato 21.08.2015. - 19:31
Tako je , samo umesto plasticne cevi ide bakarna... pa se gumeno crevo navuce i lepo stegne preko metaqlne cevi.. i ne te selne, vec one zicane, prave pravilniji fi. pri stezanju... i kada se lepo stegne nema sta da mislis.
Citat: žac poslato 21.08.2015. - 22:26
Jeste, ali bakarna cev i odgovarajuce selne mogu da izdrze veliki pritisak, ne znam koliki pritisak je kod nas u sistemu, ali ne verujem da je preko 1-1.5 bar.... a verovatno i ispod 1 bar. ili gresim?
Znači, Žac, ipak se slažemo da je veliki rizik spajati PVC cevi parčetom gumenog creva i kroz to proterati benzin pod pritiskom od nekoliko bara? Ja ne znam da li je bitnije da se čoveku da jasno i nedvosmisleno mišljenje o ovome što ima pod haubom ili da se dokazuje kako je zli administrator budala?
:offtopic: Na Fići je kroz prozirno crijevo od plastike sa pumpe (nadpritisak) gorivo išlo do karburatora godinama.
Loganovac, ja ni u jednom momentu nisam mislio da spoji sadasnju plasticnu cev sa gumenim crevom, vec BAKARNU...lepo sam napisao, citajte..... prem da, sto kaze Zoran, i kroz plasticnu prozirnu radilo godinama...a i kod mene na Moskvicu..
Pritisak Zac pritisak.
Nije svejedno kad propiski na 3 ili na pola bara.
Shvatili smo sta si hteo da kaze, idemo dalje.
Pa koliki je pritisak kod nas, ja stvarno ne znam, ali mi je neverovatno da je 2-3 bara... :ha:
Dal je 1 ili 10 bara svejedno je.
Završavamo sa tim i cekamo konačno rešenje od kolege.
:ne: