Gledam da kupim jednog Sandera sa fabrickim plinom (ovde u Francuskoj kazu da Renault stoji iza toga). E sada: jedan je 1.4mpi, a drugi 1.2 16v. Oba su 2010 god (46.000km i 62.000km). Cena je tu negde ~200€ (oko 2300-2500). Jedan je ambiance, drugi je bolji paket,ali skuplji. Zanima me motor,ponasanje,odrzavanje,potrosnja i performanse - razlika ima,sigurno?! Sta mi preporucujete
Preporuke će dati članovi koji voze te motore. Ja mogu samo da kažem da mi nije poznato kad je to Renault fabrički ugrađivao plin u Logana 1.4, možda je čiča izlapeo, ali jednostavno se ne sećam. 1.2 16V sa fabričkim plinom i kod nas se prodaje. U prilog 1.4 varijante ide i činjenica da imamo članove koji gaze blizu milion kilometara sa plinom. Uz to on je nešto elastičniji od 1.2, ima bolju krivu momenta, ali je 1.2 ipak savremeniji motor i kažu da nešto manje troši, što je relativno i ponajviše zavisi od načina vožnje.
Sve u svemu, mislim da nećeš pogrešiti ako kriterijum baziraš na opštem stanju vozila i nivou opreme.
Pa pretpostavio sam da je to "marketinski trik", ta fora oko fabrickog plina. Da li mozete npr sa slike reci stà ovaj model ima Od opreme, ili koji je pack?
Evo linka, à iduce nedelje idem da ga vidim
http://www.leboncoin.fr/voitures/735432938.htm
Imaš li link i od drugog sandera?
Evo i drugi, rekao bih da je siromasniji paket opreme, ali ga daje za 2300eur
http://www.leboncoin.fr/voitures/727591711.htm?ca=12_s
Mislio sam da će boja malo da izvuče kompletnu sliku...onda onaj prvi. :ne:
Prvi izgleda bolje.
Ovaj drugi, jeftiniji dole... rekao bih da je osnovni nivo opreme. Pitam se, da li on ima i servo upravljac?
prvi je laureat, a drugi base model, tako da prvi bez razmisljanja, za razliku od 200evrea dobices komplet opremu
edit:i
ima abs, mislim da nema servo, al nisam siguran
I ja mislim da je bolji prvi. Mala razlika u ceni, a u Laureat opremi.
Prvi je na prodaju zato sto se covek preselio u Pariz i nema gde da parkira auto, pa ce koristiti Metro. Cuo sam se sa njim, rekao da samo treba zameniti ulje i filtere.
Drugi siromasniji model, prodaje lik jer je kupio zeni koja ne ume da se uparkira u garazu. Kaze da mu je zakacila neki stub na ulasku u garazu i taj stub je pao na njegove akvarijume koje on proizvodi. Iznervirao se i prodaje covek, pa nek zena ide peske, kad ne zna da uparkira.Zato i daje i za 2300eur
U medjuvremenu saljem i ovaj 1.2 16v
http://www.leboncoin.fr/voitures/735841020.htm?ca=12_s
Ove automobile sve žene voze...svaki je očešan ....
Ovi Francuzi su bas skrti sa opisom i slikama.
Slike salju mailom, ako zatrazis. Ono sto je osteceno,ogrebano - odmah prikazu. A posto sam ja u Parizu, gde je tesko zadrzati neogreban auto - meni to ne smeta.
Ja samo da dodam da su zaista pravili K7J sa fabrickim plinom i to bas za francusko i svapsko trziste.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dacia_Sandero#Engines
A niko da mi prokomentarise ovaj 1.2 16v GPL sa slike /predzadnji moj post/
Ovaj 1.2 mi deluje nekako najbolji. :ces:
Ovaj treći je sigurno bolji od drugog ponuđenog, sada je na tebi da se odlučiš između prvog i trećeg vidi kakvi su enterijeri i zavisi koji motor više voliš 1.4 sigurno malo više troši nego 1.2. Nego da te pitam na koliko se u Francuskoj radi mali servis (zamena ulja u motoru i filtera)? Francuze i Italijane bije glas da rade servise na nekim velikim kilometražama.
Italijani su neazurni, a Francuzi su puno bolji po tom pitanju. Rade cak servis i kad misle da treba, iako nema potrebe. Naravno, to ne vazi za sve.
Recimo menjaju najmanje jednom ulje godisnje, bez obzira da li je presao 10.000km ili ne /ulje i sve filtere/