drugari potreban mi je vas savet i preporuka koje svecice kupiti za logana 1.4 mpi lpg: originalne, motrio, brisk silver, ngk a takodje i gde ih kupiti u bg, koje su najbolje za plin?
Takodje koje kablove kupiti i gde?
Citao sam vase komentare ali mi je malo :fiju: i sad ne znam sta i kako...
Ja sam koristio NGK i nikad nisam imao problema.
Dajte savet u vezi kablova pa da zaključavamo temu.
Ja koristim Super Bosna SFE 65 CPDR i mijenjam na 100 000 km i nikada nisam imao problema jer nema falsifikata.
koje ngk svecice za logana i koje ste kablove ljudi stavili?
Prodavac će ti iz kataloga reći koje svećice ti trebaju. Što se tiče kablova, oni teraju dugačko, mali broj forumaša ih je menjao. Da ja treba da menjam kablove kupio bih Valeo. Kršten proizvođač, pristojna cena ali samo u Kit komercu jer su oni uvoznici.
Svecice Eyquem, prva ugradnja, model RFC 58 LZ2E. Uvoznik Euro07.
Fabricki kablovi su Beru, vozim ih 200.000 i nista im ne fali. Ima uvoznik za Srbiju, a mogu da prodju i Eyquem W 64.
hvala drugari
Ako trazis kablove i svecice a imas problem sa sagorevanjem, proveri bobinu....moj slucaj.
da u pravu si imam ono podrhtavanje i niske obrtajen i na plinu i na benzinun u leru....a ja resio od svecica da krenem obzirom da sam skoro kupio auto, od pocetka polako, pa do pumpe goriva ...inace odusevljen sam autom obzirom da nisam verovao da je tako dobar, vozio pre toga lagunu 1 i 2, punta i pezo 206...malo ga brdo zeza...
Nećete vjerovati ali ja još na svom Loganu imam tek druge svjećice a upravo sam prevalio 150 000 km. Prve sam zamjenio na nekih 60-70 000 km i od tada ove NGK rade bez problema kao i kablovi koji su još originalni . Čak i na Renaultu 5 iz 1989. godine i preko 320 000 km imam originalne kablove pa će po svemu sudeći uskoro zajedno s autom u rashod.
Sada namjeravam kupiti iridijske svjećice za Logana ali tu nisam siguran koje odabrati jer nailazim na različite podatke. Po nekim podacima mi odgovaraju NGK BPR6HIX koje su razvijene upravo za LPG a po drugim se spominju NGK LPG1 (Laser Line 1)
Od Densa se nude IK20 ili VK20 i tu opet nisam siguran koje su od njih odgovarajuće.
Napominjem da NOVAC nije problem i da ne trebam savjet da kupim neke obične kao i do sada. S obzirom da moj Logan u ovih 10 godina nije tražio velika ulaganja mogu ga počastiti nečim vrhunskim.
Da postavim jedno glupo pitanje,a zasto?
Imas odlicna iskustva sa dosadasnjim, zasto bi menjao nesto sto ocigledno radi za male pare.
Da li ima potrebe preventivno menjati kablove? Sad videh da proizvodjac, konkretno Eyquem, preporucuje zamenu na 70.000 km. Moji su presli ~220.000 km.
http://www.eyquem.com/fr/product/faisceau-eyquem-w-64/
Ovo je za mene iznenađenje.
Da li ih menjati preventivno,ili ne,delimično zavisi od cene krštenih kablova,obično ono što se promeni nikad nije istog kvaliteta kao original iz fabričke ugradnje.
Ja ih sigurno neću menjati do daljeg,posle 108.000km.
S jedne strane - mislim da bi ih poslije 200.000km trebalo zamijeniti.
S druge strane - ne diraj dok valja. Ja sam na SN '02 mijenjao kablove preventivno već na nekih 70-80k km, stavio Beru. Nakon manje od 30.000km su počeli praviti probleme. Za probu sam vratio stare kablove (imam naviku čuvat tako neke stare dijelove), i radilo sve kako treba, tako da se kod mene Beru nije proslavio. Od onda se držim isključivo Eyquem-a što se tiče kablova i svjećica za Daciju.
Na mom loganu su fabricki kablovi bili Beru. Nisam ih menjao ni posle 107.000km. I da ga nisam prodao ne bih menjao dok ne bi poceli da zezaju.
Za par tjedana sam opet u HR pa ću baš pogledati koji su mi kablovi na Loganu. Sada se ne mogu sjetiti, ali čini mi se da su sa "Renault" natpisom, odnosno originalni. Sad me baš zanima :ces:!
Baš sam "ćutuk". Pa šta ima da se pokvari na kablovima? Jeli možda trebaju da se mijenjaju i žice na banderama? :wave:
Zoki, vremenom izolacija kablova propada, pa počinje rasipanje struje.
Ja sam sa starim Renoom 12 imao problem sa njima, bili su stari 25 godina,
kad je motor upaljen, a ja se uhvatim za bilo koji kabl, odigram Užičko kolo brže od brzog Gonzalesa.
Po mome skromnom mišljenju treba ih sa vremena na vreme zameniti.
Treba ih zameniti ako propadnu. Ne vidim razlog menjati ih preventivno, i to fabričku ugadnju.
Ko nije imao priliku da vidi koronu oko visokonaponskih (VN) kablova, a to su upravo kablovi ka svećicama koji prenose napone reda desetak hiljada volti, normalno ne razume potrebu da je ponekad potrebno i njih zameniti. Usled promena osobina izolacionog plašta dolazi do "curenja" prema spoljašnjoj sredini što se na tako velikom naponu uočava kao korona oko kablova na ugroženim mestima - najčešće tamo gde su kablovi najbliži masi vozila. Ova pojava se vremenom pojačava i sve više energije oduzima samoj varnici dok jednog trenutka motor ne počne da trokira usled nedostatka varnice ili njene nedovoljne energije za adekvatnu inicijaciju smeše. Problem je što se u konkretnom sistemu ova pojava malo teže uočava jer pražnjenje nije kontinualno već se po preskakanju varnice proces zaustavlja do sledećeg "okidanja". Ovo što sam opisao najbolje se može videti na VN sistemima za paljenje gorionika gde varnica ume da traje više od desetak sekundi a i šire. Na gubitak kvaliteta izolacije po pravilu najviše utiče povišena temperatura, tako da je u zavisnosti od toga u mojoj fabrici propisana preventivna zamena VN kablova na gorionicima i jonizacionim elektrodama gorionika.
Znači, preventiva nema alternativu. Znam, sad će Zoki da kaže da uvek ispod desnog sedišta nosi rezervne kablove, pored one sajle kvačila... :laugh1:
Ma lako mi je za kablove, već poodavno mislim da tamo turim i sajlu za gas... :wave:
Zoki,
Ti si car :ziveli:
Vujanovgoran - :ziveli:
Citat: Loganovac poslato 17.06.2016. - 09:57
Ko nije imao priliku da vidi koronu oko visokonaponskih (VN) kablova, a to su upravo kablovi ka svećicama koji prenose napone reda desetak hiljada volti, normalno ne razume potrebu da je ponekad potrebno i njih zameniti.
Sve je to ok što si napisao, hteo sam da kazem da ako auto funkcionise i radi bez problema uzrokovanih kablovima, zašto menjati. Kad pocne da zeza, zamenice se.
Doduše, ni Zokijeva taktika da se nosi pola magacina Kit Kommerca u gepeku i ispod sedista, nije loša.
Hvala na savetu svecice sam zamenio ostaju kablovi i bobine. Moze preporuka gde i koje kablove i bobine kupiti i gde zameniti
Upali auto po mraku, pa vidi dali gdje varniči po motoru.
Odavno sve što kupujem od delova, kupujem u Auto Extra, Gospodara Vučića ili Ace Joksimovića.
Tamo imaš i Valeo i Sagem i još neki brend bobina.
Kablove sam uzeo Bougicord.
Zovi telefonom, javljaju se na telefon, jedina je muka što radnim danom rade samo do 17:00.
Имају и попуст 10% неким данима, средом и суботом, да ли.