DACIA Forum Srbija

DACIA => Sistemi za TNG i alternativna goriva => Temu započeo: DarioGTI poslato 18.05.2014. - 23:56

Naslov: Fabricki plin
Poruka od: DarioGTI poslato 18.05.2014. - 23:56
Jucer sam obisao par polovnjaka u jednoj auto kuci, bio je tamo i ovaj slupani Logan Van. Kao sto se vidi na slikama, vozilo ima fabricki plin. Razlike koje vidim su kutija filtera zraka i aluminijsko grlo usisa. Zasigurno su i dizne i crijeva malo "fabricki" poslozeni.
Naslov: Re: Fabricki plin
Poruka od: bmiillan poslato 19.05.2014. - 19:35
ne znam gde se vidi aluminijumsko grlo usisa? usisna grana je plastična, a plin je
landirenzo (vidi se po diznama), verovatno naknadno ugradjen.
Naslov: AW: Fabricki plin
Poruka od: DarioGTI poslato 19.05.2014. - 21:47
Moguce je da je fabricki od Landi Renza, a aluminijsko grlo se vidi (donekle) najbolje na drugoj slici. Uzivo se jasno vidjelo da je od aluminija (boja i povrsina), nisam uspio napraviti bolju sliku.
Naslov: Re: Fabricki plin
Poruka od: Keka poslato 20.05.2014. - 00:14
Vala, ja ovde nista ne vidim.
Naslov: Re: Fabricki plin
Poruka od: bmiillan poslato 20.05.2014. - 12:08
ja na drugoj slici vidim samo aluminijumsko grlo za sipanje ulja.
Naslov: Re: Fabricki plin
Poruka od: kaskader poslato 27.08.2014. - 22:13
Evo slika, nadam se da se nešto vidi.

(http://i.imgur.com/LW2luZG.jpg)
(http://i.imgur.com/6ewdMl8.jpg)
(http://i.imgur.com/BABW8br.jpg)
(http://i.imgur.com/iuCntgG.jpg)

Ako treba još nešto, kažite.
Naslov: Re: Fabricki plin
Poruka od: jasho poslato 27.08.2014. - 22:55
Osim činjenice da je ovo 1,2 motor i da imaš mačke pod haubom :D, lepo izgleda :to:

Jel Sandero Ph I ili II kod tebe?
Naslov: Re: Fabricki plin
Poruka od: Loganovac poslato 28.08.2014. - 08:08

Primećujem da si više slikao desnu polovinu motorne kućice gde plina nema. Bilo bi dobro da šibneš još' neku fotku leve strane (isparivač) i ako je moguće dizne da se malo bolje vide. U svakom slučaju hvala za fotke.  :to:
Naslov: Re: Fabricki plin
Poruka od: kaskader poslato 28.08.2014. - 08:22
Ok slikaću i drugu stranu. Moram da priznam da je meni ovo sve malo novo i da ja nisam neki stručnjak. Pre Sandera sam vozio ponos Yu  auto industrije na plin i tamo sam znao gde se nalazi sve u vezi sa njim. A ovo je za mene kao špansko selo. Pogledaću i u papirima ako ima neka specifikacija za plin pa ću i to postaviti. O mačkama ne verujem da ima išta :D.
Naslov: Re: Fabricki plin
Poruka od: eastcowboy poslato 20.09.2014. - 14:40
Citat: Loganovac poslato 28.08.2014. - 08:08
leve strane (isparivač)

http://dacialoganii.blogspot.de/2013/08/2013-08-01.html

http://gazeo.pl/na-biezaco/reportaze-wywiady-testy/testy/Dacia-Sandero-LPG-dla-oszczednych,test,5812.html
Naslov: Odg: Fabricki plin
Poruka od: Veterinar poslato 08.11.2024. - 14:57
Pitanje jedno. 0.9 i 1.0 tCe dolaze sa fabričkim plinskim uređajem. Da li se motori, u odnosu na benzinsku verziju, razlikuju? Ventili npr.
Naslov: Odg: Fabricki plin
Poruka od: Mare poslato 08.11.2024. - 18:25
Trebalo bi da su ventili ojačani na verzijama EcoG. Bar je tako rečeno u salonima, osim ako nije reklama.
Naslov: Odg: Fabricki plin
Poruka od: slavko_bgd poslato 08.11.2024. - 21:37
Mislim da su motori potpuno identični. Da li postoji ili ne postoji razlika u ventilima može da proveri neko ko ima pristup Dialogys-u i ko može da uporedi kataloške brojeve ventila motora sa različitim indeksima, na primer H4B410 i H4B412.  
Ja do sada nisam čuo da je ikada ikome sa fabričkim plinom izgoreo i jedan ventil. 
Naslov: Odg: Fabricki plin
Poruka od: nik poslato 09.11.2024. - 07:40
Imam staru verziju Dialogys-a i na atmo motorima sa fabričkim TNG I i II generacije su ojačana sedišta ventila. Za III generaciju,  :ne: .
Naslov: Odg: Fabricki plin
Poruka od: slavko_bgd poslato 09.11.2024. - 10:04
Eto, interesantan podatak. Atmo motori su bili 1.2 16V ( D4F) , 1.4 8V(K7J) , 1.6 8V ( K7M) i 1.6 16V ( K4M). 
Obzirom da iza sebe imamo više od 20 godina iskustva sa naknadno ugrađenim gasnim uređajima, od ova 4 motora ne zna se koji je bolji i izdržljiviji. Hoću da kažem da čak i "standardne" izvedbe bez ojačavanja ventila mogu da pređu mnooogo kilometara bez ikakvih problema. Moj favorit je 1.6 16V zbog hidropodizača. 
Šteta što više nema tih motora i sreća da su 0.9tCe i 1.0tCe ("turbani") dostojni naslednici.