Jucer sam obisao par polovnjaka u jednoj auto kuci, bio je tamo i ovaj slupani Logan Van. Kao sto se vidi na slikama, vozilo ima fabricki plin. Razlike koje vidim su kutija filtera zraka i aluminijsko grlo usisa. Zasigurno su i dizne i crijeva malo "fabricki" poslozeni.
ne znam gde se vidi aluminijumsko grlo usisa? usisna grana je plastična, a plin je
landirenzo (vidi se po diznama), verovatno naknadno ugradjen.
Moguce je da je fabricki od Landi Renza, a aluminijsko grlo se vidi (donekle) najbolje na drugoj slici. Uzivo se jasno vidjelo da je od aluminija (boja i povrsina), nisam uspio napraviti bolju sliku.
Vala, ja ovde nista ne vidim.
ja na drugoj slici vidim samo aluminijumsko grlo za sipanje ulja.
Evo slika, nadam se da se nešto vidi.
(http://i.imgur.com/LW2luZG.jpg)
(http://i.imgur.com/6ewdMl8.jpg)
(http://i.imgur.com/BABW8br.jpg)
(http://i.imgur.com/iuCntgG.jpg)
Ako treba još nešto, kažite.
Osim činjenice da je ovo 1,2 motor i da imaš mačke pod haubom :D, lepo izgleda :to:
Jel Sandero Ph I ili II kod tebe?
Primećujem da si više slikao desnu polovinu motorne kućice gde plina nema. Bilo bi dobro da šibneš još' neku fotku leve strane (isparivač) i ako je moguće dizne da se malo bolje vide. U svakom slučaju hvala za fotke. :to:
Ok slikaću i drugu stranu. Moram da priznam da je meni ovo sve malo novo i da ja nisam neki stručnjak. Pre Sandera sam vozio ponos Yu auto industrije na plin i tamo sam znao gde se nalazi sve u vezi sa njim. A ovo je za mene kao špansko selo. Pogledaću i u papirima ako ima neka specifikacija za plin pa ću i to postaviti. O mačkama ne verujem da ima išta :D.
Citat: Loganovac poslato 28.08.2014. - 08:08
leve strane (isparivač)
http://dacialoganii.blogspot.de/2013/08/2013-08-01.html
http://gazeo.pl/na-biezaco/reportaze-wywiady-testy/testy/Dacia-Sandero-LPG-dla-oszczednych,test,5812.html
Pitanje jedno. 0.9 i 1.0 tCe dolaze sa fabričkim plinskim uređajem. Da li se motori, u odnosu na benzinsku verziju, razlikuju? Ventili npr.
Trebalo bi da su ventili ojačani na verzijama EcoG. Bar je tako rečeno u salonima, osim ako nije reklama.
Mislim da su motori potpuno identični. Da li postoji ili ne postoji razlika u ventilima može da proveri neko ko ima pristup Dialogys-u i ko može da uporedi kataloške brojeve ventila motora sa različitim indeksima, na primer H4B410 i H4B412.
Ja do sada nisam čuo da je ikada ikome sa fabričkim plinom izgoreo i jedan ventil.
Imam staru verziju Dialogys-a i na atmo motorima sa fabričkim TNG I i II generacije su ojačana sedišta ventila. Za III generaciju, :ne: .
Eto, interesantan podatak. Atmo motori su bili 1.2 16V ( D4F) , 1.4 8V(K7J) , 1.6 8V ( K7M) i 1.6 16V ( K4M).
Obzirom da iza sebe imamo više od 20 godina iskustva sa naknadno ugrađenim gasnim uređajima, od ova 4 motora ne zna se koji je bolji i izdržljiviji. Hoću da kažem da čak i "standardne" izvedbe bez ojačavanja ventila mogu da pređu mnooogo kilometara bez ikakvih problema. Moj favorit je 1.6 16V zbog hidropodizača.
Šteta što više nema tih motora i sreća da su 0.9tCe i 1.0tCe ("turbani") dostojni naslednici.