Zvucace vam cudno ali hteo bih da zamenim benzinski 1.4 sa 1.5 dci?!Kako je to izvodljivo?
Verovatno je izvodljivo samo je pitanje isplativosti.
Mislim da bi jeftinije bilo da prodaš Logana 1.4 i kupiš 1.5dci.
Motor, menjač, nosači, izduv, elektronika... mislim da se ni hladnjak ne gađa.
Kao što reče žac, mislim da tu nema pametne računice :ne:
Lakse bi nasao motor polovan mozda cak iza zamenu nego da prodajem cela kola,zanima me koliko je komplikovano ubaciti dizelasa mesto benzinca?
Kao sto rece hobbi...ne gadja se skoro nista...od nosaca preko menjaca..itd...mislim da bi to bila skupa igranka..a i ako ne radi dobar majstor ta elektronika i sve ostalo mozda nikada nece raditi onako kako ga podesi francuz fabricki.. :ne:
Znaci ipak je komplikovano.
Necu da tvrdim, ali je to moje misljenje...raspitaj se u svakom slucaju, kad vec zelis to, o cenama motora, menjaca, nosaca, elektronike, hladnjaka, serva za volan, ..i mozda i kompresora klime posto je moguce da se ni on ne gadja....servo pumpa letve je 100 %drugacija..dizel ima elektricnu servo pumpu a benzinac mehanicku..te pumpe nisu ni malo jeftine...a posbno sto kupovinom polovne kupujes macku u dzaku..pa je i to problem...da li ce da radi i koliko dugo.. a o novoj nemoj ni da sanjas..
Narodski rečeno: Mani se ćorava posla. :-)1
Ugradis plinski uredjaj i potrosnja ti bude kao kod dizela a opet s druge strane ne brines oko turbine, grejaca, dizni
Mnogo puta sam video da se prodaju polovni benzinski motori sa malom kilometražom. Moram da se složim sa kolegama da je veliko pitanje isplativosti poduhvata, čak i u slučaju da nađeš dci motor u dobrom stanju. Mislim da bih pre, ukoliko je tvoj motor "dotrajao" ubacio benzinski motor i ugradio plin ili (kao što je Hobbista napisao) bih na tvom mestu prodao automobil i jurio drugi koji mi odgovara. :ne:
Ma sto je najgore motor mu je perfektan sa ugradjenim gasom,presao 82000 od 2005 ali eto ukazala mi se prilika da se vozim za dz!Hvala na sugestijama...
nije za dz, ja osecam po dzepu kako i on malo gricka dizela
Ako ti je cilj da vozis dizela, najbolje je da prodas benzinca i kupis dizela, sve ostalo je, ne isplativa, vec jako skupa igranka.
Citat: roolet poslato 23.02.2014. - 11:18
nije za dz, ja osecam po dzepu kako i on malo gricka dizela
Meni zvuči kao da čovek ima dizel gorivo za dž...
Fizički, zamena motora nije sveto pismo. Ali sve ostalo može biti problem.
Vidi koliko bi te koštao izduv (sa sve katalizatorom i turbinom).
Agregati - el. servo, anlaser i alternator (nisam siguran da su isti).
Rezervoar i vodovi.
ECU, brisanje podataka (virgin) i kodiranje novih.
Ne znam kako je kod Logana, ali postoji šansa da se el. instalacija ne gađa.
Sve u svemu, ukoliko imaš celog dizela sa koga možeš da prepakuješ sve, onda vredi igrati se. Ukoliko nemaš, bojim se da će cena dizel motora biti tek 20-tak% investicije.
Nekada (na prostijim sistemima) je sve bilo lakše, i promene su se radile za 1 dan :ne:
Citat: Loganovac poslato 23.02.2014. - 11:55
Meni zvuči kao da čovek ima dizel gorivo za dž...
+1 :ces:
U slucaju da je to "Dz" lozak, nista od toga.
Nije lozak vec onaj pravi,jbg takva je firma.
Onda kupi dizelku i to je to. Video sam prepravljeni stari Escort, katastrofa. Pazi, ljudi su imali ceo olupani diesel Escort i celog benzinca. znaci imali su sve delove ali je ipak na kraju bio izvareni, kalemljeni, budzeni krs koji nije za ljudsku upotrebu. Mislim da bi bila skuplja tara nego mera.
Ok,nemoze i to je to.
Nemoze nije rec koja odgovara. Preskupo bi mozda bila trazena rec.
@Dragisat
Poslao sam ti broj čoveka koji radi "prepakivanja". Ukoliko stupiš u kontakt sa njim, voleo bih i da napišeš ovde šta ti je rekao, jer će možda još neko doći nekad na sličnu ideju... :wave:
Ja sam svojevremeno, tačnije 1998, izveo takav poduhvat na VW Golfu 1 (bio 1.5 benzin u perfektnom stanju, nekakav vrlo rijedak paket opreme "GX", a ubacio sam VW 1.6 dizel). Motiv je, naravno, bio da se uštedi jer ugradnja plina tada nije bila aktuelna a dizel sam imao skoro za dž - kupovan od stranih mirovnih snaga u Bosni po 0,5 dojč-maraka.
Zamjena je bila, što bi rekli majstori, "šaraf na šaraf" jer su hladnjak, mjenjač, nosači motora itd. apsolutno odgovarali drugom motoru. Jedina mala modifikacija, osim kompletno nove elektro-instalacije motora, je bila oko jednog nosača motora.
I tako jednostavna i relativno jeftina zamjena nije se mogla porediti sa fabrički ugrađenim dizel motorom: buka i vibracije su bili dosta veći, prijenosi u mjenjaču (inače petostepenom) su bili kraći, malo češće nego inače su stradavali pojedini elementi prednjeg trapa jer je dizel motor dosta teži, proizvodi jače vibracije itd.
A sada zamislite operaciju ovakve vrste na modernom automobilu: čak i da se sve preradi na perfektan način, pitanje je koliko čovjek mora preći kilometara (čak i trošeći gorivo koje je dobio za dž!) da bi otplatio tu skupu avanturu.
A ja se uvijek pitao zašto svi vozači kamiona u našoj firmi voze dizel-automobile :ces:...