DACIA Forum Srbija

DACIA => DACIA => Temu započeo: dragisat poslato 22.02.2014. - 20:43

Naslov: Zamena motora
Poruka od: dragisat poslato 22.02.2014. - 20:43
Zvucace vam cudno ali hteo bih da zamenim benzinski 1.4 sa 1.5 dci?!Kako je to izvodljivo?
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: zac poslato 22.02.2014. - 20:47
Verovatno je izvodljivo samo je pitanje isplativosti.
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: hobbista poslato 22.02.2014. - 20:50
Mislim da bi jeftinije bilo da prodaš Logana 1.4 i kupiš 1.5dci.

Motor, menjač, nosači, izduv, elektronika... mislim da se ni hladnjak ne gađa.

Kao što reče žac, mislim da tu nema pametne računice  :ne:
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: dragisat poslato 22.02.2014. - 20:57
Lakse bi nasao motor polovan mozda cak iza zamenu nego da prodajem cela kola,zanima me koliko je komplikovano ubaciti dizelasa mesto benzinca?
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: zac poslato 22.02.2014. - 21:00
Kao sto rece hobbi...ne gadja se skoro nista...od nosaca preko menjaca..itd...mislim da bi to bila skupa igranka..a i ako ne radi dobar majstor ta elektronika i sve ostalo mozda nikada nece raditi onako kako ga podesi francuz fabricki..  :ne:
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: dragisat poslato 22.02.2014. - 21:05
Znaci ipak je komplikovano.
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: zac poslato 22.02.2014. - 21:13
Necu da tvrdim, ali je to moje misljenje...raspitaj se u svakom slucaju, kad vec zelis to, o cenama motora, menjaca, nosaca, elektronike, hladnjaka, serva za volan, ..i mozda i kompresora klime posto je moguce da se ni on ne gadja....servo pumpa letve je 100 %drugacija..dizel ima elektricnu servo pumpu a benzinac mehanicku..te pumpe nisu ni malo jeftine...a posbno sto kupovinom polovne kupujes macku u dzaku..pa je i to problem...da li ce da radi i koliko dugo.. a o novoj nemoj ni da sanjas..
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: Raja poslato 22.02.2014. - 21:14
Narodski rečeno: Mani se ćorava posla. :-)1
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: Aleksabgd poslato 22.02.2014. - 22:17
Ugradis plinski uredjaj i potrosnja ti bude kao kod dizela a opet s druge strane ne brines oko turbine, grejaca, dizni
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: Veterinar poslato 22.02.2014. - 22:23
Mnogo puta sam video da se  prodaju polovni benzinski motori sa malom kilometražom. Moram da se složim sa kolegama da je veliko pitanje isplativosti poduhvata, čak i u slučaju da nađeš dci motor u dobrom stanju. Mislim da bih pre, ukoliko je tvoj motor "dotrajao" ubacio benzinski motor i ugradio plin ili (kao što je Hobbista napisao) bih na tvom mestu prodao automobil i jurio drugi koji mi odgovara.  :ne:
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: dragisat poslato 23.02.2014. - 11:09
Ma sto je najgore motor mu je perfektan sa ugradjenim gasom,presao 82000 od 2005 ali eto ukazala mi se prilika da se vozim za dz!Hvala na sugestijama...
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: roolet poslato 23.02.2014. - 11:18
nije za dz, ja osecam po dzepu kako i on malo gricka dizela
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: vujanovgoran poslato 23.02.2014. - 11:28
Ako ti je cilj da vozis dizela, najbolje je da prodas benzinca i kupis dizela, sve ostalo je, ne isplativa, vec jako skupa igranka.
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: Loganovac poslato 23.02.2014. - 11:55
Citat: roolet poslato 23.02.2014. - 11:18
nije za dz, ja osecam po dzepu kako i on malo gricka dizela

Meni zvuči kao da čovek ima dizel gorivo za dž...
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: hobbista poslato 23.02.2014. - 12:41
Fizički, zamena motora nije sveto pismo. Ali sve ostalo može biti problem.
Vidi koliko bi te koštao izduv (sa sve katalizatorom i turbinom).
Agregati - el. servo, anlaser i alternator (nisam siguran da su isti).
Rezervoar i vodovi.
ECU, brisanje podataka (virgin) i kodiranje novih.
Ne znam kako je kod Logana, ali postoji šansa da se el. instalacija ne gađa.

Sve u svemu, ukoliko imaš celog dizela sa koga možeš da prepakuješ sve, onda vredi igrati se. Ukoliko nemaš, bojim se da će cena dizel motora biti tek 20-tak% investicije.
Nekada (na prostijim sistemima) je sve bilo lakše, i promene su se radile za 1 dan  :ne:
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: zac poslato 23.02.2014. - 15:22
Citat: Loganovac poslato 23.02.2014. - 11:55
Meni zvuči kao da čovek ima dizel gorivo za dž...

+1   :ces:
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: staracstol poslato 23.02.2014. - 15:39
U slucaju da je to "Dz" lozak, nista od toga.
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: dragisat poslato 23.02.2014. - 15:45
Nije lozak vec onaj pravi,jbg takva je firma.
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: staracstol poslato 23.02.2014. - 15:59
Onda kupi dizelku i to je to. Video sam prepravljeni stari Escort, katastrofa. Pazi, ljudi su imali ceo olupani diesel Escort i celog benzinca. znaci imali su sve delove ali je ipak na kraju bio izvareni, kalemljeni, budzeni krs koji nije za ljudsku upotrebu. Mislim da bi bila skuplja tara nego mera.
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: dragisat poslato 23.02.2014. - 16:05
Ok,nemoze i to je to.
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: staracstol poslato 23.02.2014. - 16:07
Nemoze nije rec koja odgovara. Preskupo bi mozda bila trazena rec.
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: Veterinar poslato 23.02.2014. - 16:21
@Dragisat

Poslao sam ti broj čoveka koji radi "prepakivanja". Ukoliko stupiš u kontakt sa njim, voleo bih i da napišeš ovde šta ti je rekao, jer će možda još neko doći nekad na sličnu ideju...  :wave:
Naslov: Re: Zamena motora
Poruka od: dizelas poslato 23.02.2014. - 18:41
Ja sam svojevremeno, tačnije 1998, izveo takav poduhvat na VW Golfu 1 (bio 1.5 benzin u perfektnom stanju, nekakav vrlo rijedak paket opreme "GX", a ubacio sam VW 1.6 dizel). Motiv je, naravno, bio da se uštedi jer ugradnja plina tada nije bila aktuelna a dizel sam imao skoro za dž - kupovan od stranih mirovnih snaga u Bosni po 0,5 dojč-maraka.

Zamjena je bila, što bi rekli majstori, "šaraf na šaraf" jer su hladnjak, mjenjač, nosači motora itd. apsolutno odgovarali drugom motoru. Jedina mala modifikacija, osim kompletno nove elektro-instalacije motora, je bila oko jednog nosača motora.

I tako jednostavna i relativno jeftina zamjena nije se mogla porediti sa fabrički ugrađenim dizel motorom: buka i vibracije su bili dosta veći, prijenosi u mjenjaču (inače petostepenom) su bili kraći, malo češće nego inače su stradavali pojedini elementi prednjeg trapa jer je dizel motor dosta teži, proizvodi jače vibracije itd.

A sada zamislite operaciju ovakve vrste na modernom automobilu: čak i da se sve preradi na perfektan način, pitanje je koliko čovjek mora preći kilometara (čak i trošeći gorivo koje je dobio za dž!) da bi otplatio tu skupu avanturu.

A ja se uvijek pitao zašto svi vozači kamiona u našoj firmi voze dizel-automobile :ces:...